Zobacz pełną wersję : Trailery, gameplay`e i inne filmy
Campaign (http://www.youtube.com/watch?v=G3G9wPIZPPQ)
Battle (http://www.youtube.com/watch?v=ECIQOkLLRVI&feature=player_embedded)
Battle Report #1 (http://www.youtube.com/watch?v=ClfAWjNZBnY&feature=player_embedded)
Story Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=_1jeeA3ahcg)
Assassination Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=-ld8xfDWv74)
Gameplay Cinematic Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=SVPAiAHKbJw&feature=related)
Total War : Shogun 2 Multiplayer Tutorial (http://www.youtube.com/watch?v=ftcCqfXDA10&feature=player_embedded)
http://www.gametrailers.com/video/ma...hogun-2/709939
http://www.gametrailers.com/video/la...hogun-2/709941
http://www.gametrailers.com/video/na...hogun-2/709943
http://www.gametrailers.com/video/mu...hogun-2/709945
Shogun 2 - bitwa morska w max detalach!-gry-online.pl (http://tvgry.pl/?ID=1527)
Exclusive Gameplay Cinematic Trailer HD (http://www.gametrailers.com/video/exclusive-gameplay-shogun-2/702267)
Gamestar Video 1 (http://www.youtube.com/watch?v=jtqUoUf_qn0) II Gamestar Video 2 (http://www.youtube.com/watch?v=QdTXmLMn4Rg) II Gamestar Video 3 (http://www.youtube.com/watch?v=84o49xdF_DY) II Gamestar Video 4 (http://www.youtube.com/watch?v=fnGBMbpgnIw)
Gamespot Demo [Jan 2011] (http://www.youtube.com/watch?v=T-rBs8AzFcI&feature=player_embedded)
wywiad z Kieranem by PICO (http://www.youtube.com/watch?v=MQfiYQndP4M&feature=player_embedded#)
Filmiki na oficjalnej stronie (http://www.totalwar.com/shogun2/videos)
Duel ;) (http://www.youtube.com/watch?v=vfviAcCeMxY&feature=related)
Post będzie aktualizowany...
maciejek59
04-09-2010, 09:34
najlepsze jest do, że to jest dopiero pre - alpha footage
strach się bać co będzie w pełnej wersji.
eeerobert
04-09-2010, 11:03
Łał! Wszystko pięknie, ładnie, tylko te płonące strzały wyglądają jak jakieś lasery :D
Kurcze mogli by romka odnowić, z taką grafiką to miooodzio.
Mi się rzuca ciągle w oczy to że większość oddziału stoi a tylko część walczy i dlatego filmik tak jak te z Napoleona i Empire celowo nie pokazuje walki oddziałów tak żeby można zobaczyć walkę kilku żołnierzy z bliska. Wydaje mi się też iż Japońce szarżując na siebie po prostu wpadają na siebie bez użycia broni się mieszają czyli tak jak w Empire i Napoleonie. No i znowu ten zasięg łuczników czyli pewnie nadal będzie to topornie działało strzały nie powalają i wyglądają źle zwłaszcza w chwili uderzenia we wrogów. Ginący żołnierz wygląda wręcz brzydko i zdaje się że po prostu taki żołnierz staje w swojej początkowej teksturze a następnie po prostu ląduje na glebie zwłaszcza widać to podczas szarży kawalerii ostrzeliwanej przez łuczników. No i armia klonów (oprócz pojedynczych hełmów) jakby nie mogli stworzyć kilku facjat.
Bo te poprawki będą dopiero w dodatku. I pewnie następcy tronu też nie będzie można wybierać. I w ogóle nie będzie drzewa genealogicznego. Ale spokojnie. Dodatek do Shogun'a 2 wszystko naprawi. Wcześniej do podstawki wyjdzie z 5 patchy, które zagwarantują, że w drugiej turze będziesz miał wojnę z każdym japońskim klanem.
Bardzo podobał mi się efekt jak konie upadały po salwie strzał - wyglądało to realistycznie.
Jedyne co mnie przeraziło to te strzały :shock: Star Wars?
Zmoczone konie troche walą plastikiem...
Równie debilny battle report, jak te superior tactics pod E:TW :lol:
Komp dał się łatwiótko oflankować i tym samym przegrał bitwę...Taki schemat będzie obowiązywał, przez całą grę, zapewniam was:evil:
Wiliam Wallace
12-09-2010, 20:21
To chyba nie komp, tylko kolega "Ingmar". Z tego co zrozumiałem to była walka dwóch członków teamu, a więc to oczywiste, że była reżyserowana, tak żeby wyglądało to jak najbardziej filmowo.
To chyba nie komp, tylko kolega "Ingmar". Z tego co zrozumiałem to była walka dwóch członków teamu, a więc to oczywiste, że była reżyserowana, tak żeby wyglądało to jak najbardziej filmowo.
Nie, to był komp. Kolega Ingmar pomagał przy komentowani, właśnie odnośnie AI, ponieważ Ingmar właśnie w studiu CA pracuje nad tym aspektem gry.
Wygląda jak Rome Total War z silnikiem Empire, albo jak mod do Napoleona. Dostrzegam takie połączenie, śmierdzi tutaj ostatnią grą Total War połączoną z starszymi wersjami. A widzieliście jak żołnierz na koniu poleciał gdy dostał strzałą? To czysty Rome :D. Nierealistycznie trochę, bo od kiedy ktoś dostaje kopa jakby dostał z kuli armatniej, gdy dostaje tylko od strzały!
A strzał się nie czepiajcie. Ładnie wyglądają, ogień rozpościera się na niebie, może to być pewne zjawisko, jeszcze ta mgła.
Gra może być warta swojej ceny... za 2 lata.
Strzały wyglądają tak jak powinny. Pęd płonącego pocisku sprawia, że płomienie ogarniają całą strzałę i dlatego wygląda to jak laser. Do tego w nocy. Identycznie wyglądało to w medku i mi się podobało. Jedyne co drażni to fakt, że powinny wbijając się w ziemię jeszcze trochę płonąć, a nie od razu zagasać. Co do AI to mnie to ryra, kampania jest na raz, a ważne żeby multi było zrównoważone, tz klany muszą mieć równe szanse, a nie to co w Napoleonie. Anglia, Prusy, Francja, a reszta wstawiona dla picu... Jeżeli będzie co najmniej tak dobra jak Medieval II z poprawionym AI i grafiką to na 100% warta swojej ceny. Byle nie gorsza od Napoleona to kupię.
KLAssurbanipal
30-12-2010, 12:37
Zapraszam do obejrzenia 4 video dla Gamestar:
http://www.youtube.com/watch?v=jtqUoUf_qn0
http://www.youtube.com/watch?v=QdTXmLMn4Rg
http://www.youtube.com/watch?v=84o49xdF_DY
http://www.youtube.com/watch?v=fnGBMbpgnIw
Życzę powodzenia z j.niemieckim bo facet używa wiele potocznych zwrotów :lol: Jak ja kocham moją dwujęzyczność 8-)
Może wstawię streszczenia tych 4 filmów jak mi zechce się :P
Pierwszy part:
-4 pory roku
-obracalna mapa
-dwie możliwość po zdobyciu miasta/fortecy:
Pokojowe zajęcie (brak kasy ale mieszkańcy są zadowoleni)
plądrowanie (niezadowolenie mieszkańców ale daje kasę)
-Możliwość rozdawania członkom rodzinny różnych dóbr,posiadłości tak żeby zyskać ich lojalność
-Mastery of Arts oferuje dwie ścieżki rozwoju (coś podobnego jak drzewko technologiczne w ETW)
droga bushido (technologie militarne)
droga chi (technologie cywilne)
-Nowy rodzaj agenta który może przekupić wrogie/cudze miasta żeby przeszły na naszą stronę (powrót do korzeni)
-Drzewka rozwoju dla WSZYSTKICH postaci np.Zabójcy mogą rozwijać się albo w sztuce morderstwa albo sabotażu
Drugi part:
-Przemowy generalskie powracają (ale one nie działają jeszcze w wersji pre beta)
-Ogniste strzały nie działają gdy pada deszcz
-Możliwość budowania ogrodzeń przed bitwą
-Jednostki z bronią palną dostępne jedynie gdy będziemy mieli dobre stosunki z chrześcijanami
-AI w bitwach historycznych działa wg.określonego skryptu/schematu
-Generał wczasie bitwy posiada teraz wiele aktywnych umiejętności (coś jak Ryszard Lwie serce w Kingdoms)
Trzeci part:
-Wielostopniowe fortyfikacje (powrót do M2TW/Kingdoms) a żeby uzyskąć kontrolę nad zamkiem trzeba dojść do najwyższego poziomu i zająć okrąg przy budynku (czyli jak zwykle)
-Jednostki strzelające rakietami (Czy to jest historycznie poprawne ? )
-Na terenie fortyfikacji są wieże artyleryjskie (a może strzelnicze ?), kto zajmie okrąg koło nich ma nad nimi kontrolę
-CA robi postępy z AI ale nadal robi mniejsze wpadki
4 part:
-Główną siłą okrętów będą łucznicy
-Statki są wiosłowane czyli nie musimy uważać na wiatr
-Brak różnorodnej amunicji (bo niby czemu jeśli nie ma armat :D)
-Płonące (czyli uszkodzone) statki mogą rozprzestrzeniać ogień na pobliskie statki
-Możliwość naprawy statków podczas walki
-Podczas "nic nie robienia" załogi statków śpiewają :|
-Podczas "nic nie robienia" załogi statków śpiewają :|
Ciekawe czy będzie się dało zmodować aby śpiewali polskie piosenki :lol: :D
-Podczas "nic nie robienia" załogi statków śpiewają :|
Ciekawe czy będzie się dało zmodować aby śpiewali polskie piosenki :lol: :D
Zgłaszam się na ochotnika do fundubbingu 8-) :lol:
Mnom najlepiej żeby śpiewali techno...
Mniejsza z tym. No z filmiku rozumiałem piąte przez dziesiąte ale Twoje streszczenie napawa mnie w optymizmem. Może poza tymi jednostkami z bronią palną. Dali by sobie z tym spokój. Wydaję mi się, że mało komu jest to do szczęścia potrzebne.
K A M 2150
31-12-2010, 10:39
Ale broń palna jest uwarunkowane historycznie i jej brak miałby ogromny wpływ na historyczną (ekhem, ekem) poprawność nowego TW. Poczytaj sobie o historii klanu Oda.
Mapy są ZAJE....te :D przyznacie mi racje, nareszcie ciekawe oblężenia:D Interesująco wygląda szarża kawalerii:D
Mapa rzeczywiście piękna, jak i całe działania na niej, ale widać, że na bitwy morskie i oblężenia nie mieli pomysłu. Bitwy morskie i tak raczej mnie nie interesowały (za wiele się nie zmieniło od Empire, ale w Empire jednak było to bogatsze), o tyle na oblężenia brak słów. Wygląda to bardzo ubogo i nawet Medieval 2 wygląda lepiej w tym aspekcie. Mogli chociaż te centrum do zajęcia zrobić na zasadzie przejmowanych budynków z Empire. Zwykłe bitwy wyglądają bardzo porządnie (szczególnie zachowanie kawalerii), ale te niezniszczalne płotki? Mapa kampanii widać, że będzie bardzo rozwinięta (wreszcie obracanie mapy), ale pozostałe aspekty rozczarowują i nie oferują nic nowego a nawet się cofają. Sztandary jednostek też mogliby zmienić, tutaj chyba nic się nie zmieniło od Shoguna 1 i dalej wyglądają jak wyglądały.
Te niezniszczale plotki kojarze chyba z filmu "Sobowtor". Ale nie wiem w czym ci przeszkadzaja :) Bardzo mocna, chyba bambusowa, to nie jest tak latwo rozwalic :P
Tez mi sie spodobalo zachowanie kawalerii, ladnie szarzuja i wbijaja sie w szyki
Płoty bambusowe Ci przeszkadzają!, broń palna także, może my dyskutujemy o innej grze!! :lol:
Skąd te uniesienie? Może Ty mówisz o kimś innym, bo o broni palnej nic nie wspomniałem, może ktoś inny właśnie coś tu "palnął" ;) I co do tego ma gra jako taka, zobacz jak zachowują się jednostki w trakcie "zderzenia" z tym płotem. Gra ma ewidentne błędy i podlega krytyce.
Zachowanie kavalerii po uderzeniu w te płotki jest tragiczna , biegną w miejscu i ustawiają się gęsiego. Nie bardzo podobają mi się również płonące strzały. Żołnierze płoną jak by byli nasączeni benzyną.
Zachowanie kavalerii po uderzeniu w te płotki jest tragiczna , biegną w miejscu i ustawiają się gęsiego. Nie bardzo podobają mi się również płonące strzały. Żołnierze płoną jak by byli nasączeni benzyną.
Zgadzam się z tobą te ogniste strzały są prawie tak samo zabójcze jak miotacze ognia z Kingdoms ale nabojów mają 10x razy więcej w dodatku z ego co widziałem czas ładowania zwykłych a płonących strzał jest prawie równy, mam nadzieję że te strzały zaliczą "nerfa" (czyli osłabienie)
To zachowanie kawalerii przy płotkach zawsze można poprawić. Mają jeszcze 3 miesiące na poprawki. Może płotki pojawiły się dopiero niedawno.
Memnon[pl]
02-01-2011, 00:34
Ja sie troche obawiam ze ta wersja pre alfa to jest werja 1.0...mam nadzieje ze sie myle :|
Pre-Beta. A beta to już ostatnie testy i drobne poprawki.
Czyli jeśli uznają, że z płotkami jest źle to je poprawią. Mnie trochę zadziwiła siła kawalerii. Albo mi się wydaje albo rozwaliła całą jednostkę jedną szarżą.
Czyli jeśli uznają, że z płotkami jest źle to je poprawią.
Oj wątpię żeby zmienili znając CA.
Filmików nie oglądałem (nie chcę limitu traci na bezprzewodowym necie:/), ale:
Przemówienia-fajna sprawa, szczególnie, że należy się spodziewać szczególnie rozbudowanych wersji w stosunku do Medka2.
Oblężenia-czytając posty Amroda doszedłem do wniosku, że w stosunku do poprzedniego filmiku nie zmienili nic, więc można pomarzyć o powrocie do epickich oblężeń z medka2/romka :(
Chrześcijanie-tu mnie miło zaskoczyli.
Mapa kampani-dla mnie obracanie, lepsza grafika itp. ma małe znaczenie. Lepiej żeby więcej prowincji dalei, co pozwoliłoby uniknąć liniowości i schematyczności gry.
PS:Coś dawno nie wspominali o herosach, więc albo miałem omamy, albo w tej kwestii poszli po rozum do głowy 8-)
maciejek59
27-01-2011, 14:18
Najnowszy trailer pokazujący bitwę lądową :D
http://www.youtube.com/watch?v=ECIQOkLL ... r_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=ECIQOkLLRVI&feature=player_embedded)
świetne :D
ktoś wie co to za jednostka w 1:45 ..?
Musashi Miyamoto
27-01-2011, 15:55
Film już znany od ok. tygodnia (to że pokazuje go CDProject na fansicie w YouTube w niczym go nie odświeża). Po nim właśnie rozgorzała dyskusja o wspinaniu po murach i pięknych widokach w tle bitew lądowych.
profesor88
27-01-2011, 21:42
świetne :D
ktoś wie co to za jednostka w 1:45 ..?
Horo-specialna narzuta umocowana z tyłu zbroi w celu ochrony jeżdza przed strzałami przeciwnika, które mogły trafić w szpary miedzy częściami pancerza.Znana juz w erze Jogan (859-877) rozpowszechniła się w czasach Gempei (okres walk miedzy rodami Minamoto i Taira)
maciejek59
27-01-2011, 22:08
Może zmylić pierwszych kilka minut bo są takie same jak w trailerze o tytule Campaign, ten filmik został udostępniony przez CD - projekt dnia 27 stycznia http://www.cdprojekt.pl/news/5535/Nowy_ ... r_Shogun_2 (http://www.cdprojekt.pl/news/5535/Nowy_trailer_do_gry_Total_War_Shogun_2). Tak więc przykro mi ale to jest filmik "funkiel nówka"
Memnon[pl]
31-01-2011, 22:39
http://www.gametrailers.com/video/ma...hogun-2/709939
http://www.gametrailers.com/video/la...hogun-2/709941
http://www.gametrailers.com/video/na...hogun-2/709943
http://www.gametrailers.com/video/mu...hogun-2/709945
Nowe-31 styczen....
Animacje jednostek w bitwach to coś strasznego. Już widzę ile czasu trzeba będzie zmarnować, aby strzelcy z arkebuzerami po stracie 1-2 ze swoich ponownie sformowali szereg. Z tego powodu, że strzelać będzie tylko pierwsza linia, nie wróżę im zbytnej skuteczności. No ale się zobaczy.
Musashi Miyamoto
01-02-2011, 13:16
Bo arkebuzerzy w Japonii mieli wyszkolenie na wzór francuskich Muszkieterów przecież ;) . To była wielce nieskuteczna broń w tamtych czasach. Wynikało to z rekrutowania do tych jednostek niskiej jakości żołnierzy - bo walka tą bronią nie wymagała zbytnich umiejętności ani treningu. Z braku treningu zaś wynikał brak dyscypliny. W Europie w tym czasie Polska właśnie piętnowała wszelkie błędy wykorzystywania przez jej wrogów broni palnej. Jeśli nie będą to jacyś samuraje z muszkietami to liczę na to że jednostka po utracie 15% stanu osobowego zacznie myśleć o ucieczce, ba nawet wcześniej. Jeśli np. na wprost jednostki arkebuzerów będzie szarżować jednostka elitarnej kawalerii a piechota nie będzie miała wsparcia z każdej swej strony to po prostu narobi w gacie, wypali zanim jeszcze kawaleria zbliży się na skuteczna odległość strzału i ucieknie do lasu, i to nie po to by tam przeładować i strzelać z drzew tylko "ratując swe bezwartościowe życie".
W ostatnim filmiku jest swietna wiadomosc.
Jesli w multi jakis gosc kilka razy sie rozlaczy tylko dlatego, ze przegrywa, bez poddania bitwy dostanie status" niehonorowego tchorza" i nie bedzie mogl grac z "normalnymi" graczami. Bedzie mogl grac tylko z innymi tchorzami :)
A mówili może czy będzie jakiś sposób, aby zmazać z siebie "hańbę"?
K A M 2150
01-02-2011, 16:01
Bo arkebuzerzy w Japonii mieli wyszkolenie na wzór francuskich Muszkieterów przecież ;) . To była wielce nieskuteczna broń w tamtych czasach. Wynikało to z rekrutowania do tych jednostek niskiej jakości żołnierzy - bo walka tą bronią nie wymagała zbytnich umiejętności ani treningu. Z braku treningu zaś wynikał brak dyscypliny. W Europie w tym czasie Polska właśnie piętnowała wszelkie błędy wykorzystywania przez jej wrogów broni palnej. Jeśli nie będą to jacyś samuraje z muszkietami to liczę na to że jednostka po utracie 15% stanu osobowego zacznie myśleć o ucieczce, ba nawet wcześniej. Jeśli np. na wprost jednostki arkebuzerów będzie szarżować jednostka elitarnej kawalerii a piechota nie będzie miała wsparcia z każdej swej strony to po prostu narobi w gacie, wypali zanim jeszcze kawaleria zbliży się na skuteczna odległość strzału i ucieknie do lasu, i to nie po to by tam przeładować i strzelać z drzew tylko "ratując swe bezwartościowe życie".
Niestety tak dobrze to nie będzie. Na jednym z filmików arkebuzerzy roznoszą wręcz ciężką jazdę, chociaż dopiero co przyjęli od niej frontalną szarżę.
Widać też, że jednostki uzbrojone w yari, zaraz po szarży zakładają je sobie na plecy i wyciągają miecze. Witamy ponownie ETW.
Memnon[pl]
01-02-2011, 23:59
A mnie w jednym fragmencie troche zdziwilo jak strzelaja arkebuzjerzy.Ustawieni z tylu oddajac salwe strzelaja w plecy swoim :cry: Czyzby znowu niedorobine AI?W ten sposob wybili chyba z polowe oddzialu...Jeszcze troche trzeba poczekac i sie okaze...
Z braku treningu zaś wynikał brak dyscypliny.
Tyle tylko, że oni mają dyscyplinę jak cholera. Oddział arkebuzerów dostał z salwy łuczników, zginęło dwóch znajdujących się bliżej centrum formacji piechurów. Pamiętajmy że to środek bitwy, więc albo nie zwróciliby na to uwagi, albo dali dyla, oni natomiast przerywają ładowanie/ostrzał, odwracają się o 90 stopni i wyrównują ubytek w szeregu w kroku marszowym, by wypełnić dwuosobową lukę w pierwszej linii i tym samym ją skrócić (a powinni na miejsce zabitych z pierwszego szeregu wchodzić ci z tylnego, a nie ze skrzydeł). Efekt jest taki, jak w ETW - póki każdy nie będzie w stopę w stopę na równej linii, nie oddadzą salwy. Zanim to zrobią skoszą ich albo strzały albo konnica. Ja rozumiem, że wtedy liczył się ostrzał równoczesny, bo tylko wtedy salwy miały jakikolwiek sens. Ale litości - arkebuzerzy zachowują się jak wytworne panienki do tańca. Pomimo "ognia bitwy" wydaje się, że dla nich dzień z niewielką luką w formacji jest dniem straconym, i póki nie strwonią kilku (!) sekund na jej wypełnienie, to nie strzelą.
Ja chcę widzieć dynamizm w formacji, a nie pedantyczną dbałość o to, żeby był ostrzał ze wszystkich 12 luf, a nie 10.
Inaczej będą tak masakrowani jak piechota liniowa w starciu z łucznikami w ETW.
Musashi Miyamoto
02-02-2011, 00:28
Nie wszystko co widzimy musi być idealnym odwzorowaniem rzeczywistości bo tej po prostu nie da się idealnie przedstawić w jakiejkolwiek grze. I analogicznie nie wszystko da się z rzeczywistości przenieść na ekrany komputerów. Jednostka tak się zachowuje a nie inaczej więc można to albo poprawić albo, jeśli jest to nieopłacalne ze względów wydajności silnika, nadrobić w inny sposób (zmiana statystyk jednostki itp.) ważne by w ostatecznym rozrachunku bilans był zachowany. Ciekaw jestem jak mieli by niby programiści i spece od animacji rozwiązać np. skomplikowane zmiany szyku wykonywane przez Husarię w trakcie szarży? Zmiany te zastąpili wzmocnieniem obrony vs broń dystansowa i siły szarzy a wyszło na to samo. Gra to nie rzeczywistość a dzieli je jednak coraz mniejsza odległość i doceńmy to wreszcie zamiast ciągle mieć pretensje o błękit nieba i zieleń trawy. Arkebuzerzy mają dostawać baty od kawalerii i tak jest dobrze, zwłaszcza jak ta pierwsza ma wsparcie swoich łuczników i atakuje zajętego przegrupowaniem wroga (ofiarę). Jedna z niewielu sytuacji gdy arkebuzy mają się przydawać to ostrzał z bezpiecznej pozycji bo takie było ich sensowne wykorzystanie, wszelkie inne to były misje samobójcze. Jednak na jednym z filmików oddział z bronią palna rozniósł w pył szarżująca centralnie kawalerie (widocznie miała pod górkę i kryterium kąta nachylenia dostatecznie zmniejszyło premie szarży).
K A M 2150
02-02-2011, 00:36
Ale my nie mówimy o szarży husarii, tylko banalnym wyrównaniu szeregów, które w starym Romku działało, a jakoś w tych podobno dopracowanych nowych częściach po prostu nie działa.
Wiele rzeczy w nowych produkcjach CA nie wynika z ograniczeń, czy trudności z obróbką silnika, tylko z jakichś dziwnych pomysłów, które jak np: haki do wspinaczki w ETW i Napoleonie mają niewiele wspólnego z faktycznym zdobywaniem zamków i kiepsko sprawdzają się w samej grze.
Obecnie CA za bardzo skupia się na promowaniu przeróżnych "ficzerów", które i tak kiepsko im wychodzą, a za mało skupiają się na dopieszczeniu i usprawnianiu tego co już jest.
Musashi Miyamoto
02-02-2011, 00:46
Bierzcie zatem i róbcie... Czemu zatem brak konkurencji na tym polu? Walka z tak słabym produktem na wolnym rynku powinna być przecież łatwa, chyba że produkt jest optymalny a nie niszowy jakim widzieliby go niektórzy.
W tym filmiku odnośnie multiplayer to najlepszy ten "kulawy" samuraj jest :D
http://www.youtube.com/watch?v=8vyBrVwjJrU&t=1m19s
Hmm. Coraz bardziej zaczyna się gra krzaczyć. Teraz jak pokazują coraz więcej, okazuje się, że robi się shit.
Memnon[pl]
02-02-2011, 13:41
W tym filmiku odnośnie multiplayer to najlepszy ten "kulawy" samuraj jest :D
http://www.youtube.com/watch?v=8vyBrVwjJrU&t=1m19s
Przynajmniej wiadome jest dlaczego wczesniej leniwe CA nie pokazywalo wiekszych zblizen na walke.... :cry:
eeerobert
02-02-2011, 15:51
Jednak na jednym z filmików oddział z bronią palna rozniósł w pył szarżująca centralnie kawalerie (widocznie miała pod górkę i kryterium kąta nachylenia dostatecznie zmniejszyło premie szarży).
Do tego mogło dojść większe doświadczenie strzelców, jakaś extra premia morale, ulepszone zbroje i broń. Wydawało mi się też, że kawaleria obrywała jeszcze od innego oddziału arkebuzerów.
]Przynajmniej wiadome jest dlaczego wczesniej leniwe CA nie pokazywalo wiekszych zblizen na walke.... :cry:
It's not a bug, it's a feature ;)
KLAssurbanipal
11-02-2011, 12:36
Pełna wersja trailera:
http://www.youtube.com/watch?v=-rYaGqyOw4M
Musze przyznac, ze kozackie
Musashi Miyamoto
11-02-2011, 13:53
Cały Szogun, jeśli klimat będzie taki w całej grze to nie zawiodę się na pewno.
Jestem coraz bardziej niecierpliwy jeśli chodzi o czekanie na Shoguna a ten trailer mnie po prostu zniszczył.
K A M 2150
11-02-2011, 15:14
Mimo tego mojego całego narzekania na Shoguna 2 to muszę przyznać, że trailer niesamowity!
Sam Fisher
11-02-2011, 15:15
Chciałoby się mieć taką grafę i takie zbliżenia podczas bitew :D Przekozackie
Memnon[pl]
17-02-2011, 23:04
http://www.totalwar.com/videos/3373
Mulitplayer :!:
naprawdę wielkie nadzieje pokładam w tym tytule :)
Jeśli w grze będzie takie audio, to ja leżę. ZAJEBISTE :)
Większość utworów muzycznych ma pochodzić z Shoguna1 - więc poczuje się tak jak 10 lat temu gdy grałem w pierwsza cześć. Już nie mogę się doczekać :)
Sam Fisher
18-02-2011, 12:54
]http://www.totalwar.com/videos/3373
Mulitplayer :!:
Przekozackie x2
Narazie wygląda to na moją ulubioną część TW :D
K A M 2150
18-02-2011, 13:38
Trailer bardzo dobry, coraz bardziej jestem przekonany do Shoguna ; ) Tylko nie rozumiem dlaczego płonące strzały robią za kartacze, bo na filmiku jedna salwa sprawiała wrażenie, jakby kosiła 20-30 ludzi. Dziwi mnie też bezproblemowe strzelanie do wroga uwiązanego w walce wręcz z naszymi oddziałami. Z tego miejsca i odległości z której łucznicy oddali salwę na filmiku to raczej nasi, a nie wróg powinien mocno oberwać. Jeżeli faktycznie friendly fire nie będzie prawie istnieć to armia będzie się składać praktycznie z samych łuczników strzelających płonącymi strzałami ; )
Weź tylko pod uwagę fakt ze można będzie tego używać raz na jakiś czas. Po publikacji dema będzie wiadomo jak często :)
Tak będą wyglądać Ninje :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=j3EN5Awb ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=j3EN5Awbt-g&feature=related)
Musashi Miyamoto
18-02-2011, 14:23
"Płonące strzały" mają być umiejętnością specjalna dostępna raz a jakiś czas (oby dość rzadko). Podejrzewam że tylko elitarne jednostki będą mieć ją dostępną i dopiero po opracowaniu technologii. To nie muszą być stricte płonące strzały a np wybuchowe lub czymś "na wzór" a raczej w rodzaju ognia greckiego (bizantyjskiego).
profesor88
18-02-2011, 14:32
Tak będą wyglądać Ninje :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=j3EN5Awb ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=j3EN5Awbt-g&feature=related)
Hehe w takim razie rozgrywkę zacznę klanem Hattori 8-)
PS Swoją drogą orientuje się ktoś czy na polu bitwy będzie można korzystać z oddziałów Ninja?
Takich pewnie nie, bo od razu pojawiły by się głosy, aby podnieść PEGI do 18 :D
Aczkolwiek, ja nie miałbym nic przeciwko, gdyby tak wyglądały gejsze. Wręcz przeciwnie, to znak że seria się rozwija i w ogóle 8-)
oby jak najmniej easter eggów i podobnych pomsłów xD
bo klimat poki co jest idealny. nie bedzie plonacych swin ani psów bojowych..?
Multiplayer (PL):
http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=16372
Kurcze, strasznie bardzo po polsku ten trailer zrobili :D
Andreuse
21-02-2011, 16:39
Nom bardzo :lol:
New Videos ( Total war Heritage ):
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=428851
W 2 części wspominają coś o narzędziach do edycji.
Musashi Miyamoto
10-03-2011, 12:40
Dwa nowe filmy o muzyce i dostępności (uproszczenia zapewne).
http://www.youtube.com/watch?v=iRUUAKKredg&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=mOGtgNnjH1I&feature=player_embedded
Shogun 2 - bitwa morska w max detalach!-gry-online.pl (http://tvgry.pl/?ID=1527)
Musashi Miyamoto
11-03-2011, 20:44
Samouczek multiplayer'a część pierwsza.
http://www.youtube.com/watch?v=ftcCqfXDA10&feature=player_embedded
Kieran jak zwykle robi dużo szumu wokół wszystkiego, ale taki jego fach - za to mu płacą, ale moim zdaniem miejscami jest aż nazbyt infantylny.
Filmik końcowy kampanii. (http://ve3d.ign.com/videos/79527/PC/Shogun-II-Total-War/Gameplay/Shogun-2-VE-Retail-Shimazu-Ending-Video)
Kolejna bitwa morska. (http://ve3d.ign.com/videos/79526/PC/Shogun-II-Total-War/Gameplay/Shogun-2-VE-Retail-Naval-Combat-Video)
Badass kill in Total War: Shogun 2 (http://www.youtube.com/watch?v=U32F1c-QD5I) :twisted:
Shogun 2: Total War Ninja Fail Compilation (http://www.youtube.com/watch?v=HMlu7ZleclI&feature=player_embedded) :lol:
Total War Shogun2 : Battles (ground-duel-naval) (http://www.youtube.com/watch?v=IZVVAd1nfTU)
Duel (http://www.youtube.com/watch?v=IZVVAd1nfTU&feature=player_embedded#at=223) z powyższego filmiku jest wyjątkowo widowiskowy 8-)
Witam.
Znalazłem taki filmik i całkiem mi się spodobał, myślę że wam również przypadnie do gustu ;) .
http://www.youtube.com/watch?v=mQ872cTY ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=mQ872cTYj44&feature=related)
Mam małe pytanko: jaki utwór muzyczny leci w tle powyższego filmu? Zna ktoś tytuł?
Pozdrawiam.
edit: szukałem w komentarzach, ale coś nie mogłem znaleźć :? . Dziękuję za szybką odpowiedź.
Faktycznie, trzeci z góry (ale ze mnie gapa) :oops: .
Sam Fisher
27-04-2011, 13:09
Gheorghe Zamfir - Einsamer Hirte
W komentarzach jest :P
Rzeczywiście, można popodziwiać animacje CA. A utwór masz podany zawsze w komentarzach do wideo. Wystarczy chcieć znaleźć.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©