Zobacz pełną wersję : [ROZWIĄZANE] M2TW 1.5 + TATW-brak flag na mapie bitewnej
Witam,
Zastanawiałem się, gdzie umieścić temat. Zdecydowałem, że tutaj, bo problem dotyczy zarówno podstawki, dodatków jak i tego moda.
Po zainstalowaniu na wgranym na czysto medku (upgradowanym do 1.5) moda Third Age zniknęły mi proporce i flagi, które pojawiają się nad każdym z oddziałów w mapie bitewnej. Czy da się je przywrócić edycją, któregoś pliku w katalogu medka, czy raczej trzeba się liczyć z reinstalką wszystkiego?
Pozdrawiam.
Wodzu ;) temat w modzie był wyjaśniany i nie tylko np.
viewtopic.php?f=98&t=673 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=98&t=673)
I tam pozwoliłem sobie to wyjaśnić, rozwiązanie dotyczy i Medka 2 jak i wszystkich modów, a z racji tej żeś nowy, nie patrz na datę rejestracji hehehe, w spoilerze ci zamieszczę,ale temat potem zamknę napisz tylko czy pomogło.
pozdrawiam
edit:
to ma być tak
show_banners = 1
[spoiler:2cdlzg8l]D:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age\TATW.cfg
Włazisz w ten plik, edycja, pogrubione masz, tam zamiast 0, które masz w pliku wpisz 1...Potem wychodząc z pliku zapisz zmiany, edytować możesz zwykłym notatnikiem...
[features]
editor = true
mod = mods/Third_Age
[io]
file_first = true
[log]
to = logs/system.log.txt
;level = * trace
level = * error
[video]
;windowed = true
;movies = false
show_banners = 1
;grass_distance = 9000
[misc]
show_hud_date = true
;bypass_sprite_script = 1
[game]
unlimited_men_on_battlefield = 1
no_campaign_battle_time_limit = 1
unit_size = small
;event_cutscenes = 0
[multiplayer]
## comment/uncomment following line to disable/enable hotseat campaign
# playable = true
## faction mask for setting default starting factions in hotseat campaign
# factions = 1 # = england, 2 = france, 4 = hre, 3 = england+france, etc
[hotseat]
## disable start turn scroll in hotseat campaign
# scroll = false
## disable forced separate human faction turns (including diplomacy) in hotseat campaign
# turns = false
## enable cheat console in hotseat campaign.
# disable_console = false
## specify password for administrator access to the dev console when console disabled. Change 'password' to a suitable password
# admin_password = password
## enable camera updates during ai turn in hotseat campaign
# update_ai_camera = true
## enable voting in papal elections in hotseat campaign (only first valid human faction votes)
# disable_papal_elections = false
## disable forced autoresolve all battles in hotseat campaign
# autoresolve_battles = false
## disable diplomacy validation for incoming propositions
# validate_diplomacy = false
## disable forced relevant hotseat options to be saved with game.
save_prefs = true
## autosave hotseat game at start of players turn
# autosave = true
## save config file in save dir containing information about next players turn
save_config = true
## close medieval II directly after a hotseat autosave
# close_after_save = true
## sub directory name for hotseat save games
# gamename = hotseat_gamename
## ensure game data files used in previous save match current campaign data files.
# validate_data = true
## prevent game to load if savegame or data validations fail
# allow_validation_failures = false
[misc]
## specify the name of the save game to automatically load when Medieval II is launched
# bypass_to_strategy_save = game_name.sav[/spoiler:2cdlzg8l]
[spoiler:2cdlzg8l]TATW nadpisuje preferencje nie tylko w swoim własnym pliku, ale też w pliku podstawki. Analogiczny plik medieval2.preference.cfg znajduje się w głównym katalogu M2TW, tam tez dokonaj zmiany.[/spoiler:2cdlzg8l]
Ale wstyd :) wszystko działa, oczywiście. Proszę o szybkie zamknięcie tematu, zanim ktoś mnie zwyzywa od tych, co to nie używają opcji "szukaj" ;)
Wstydu nie ma, nie ma złych pytań, są tylko złe odpowiedzi :mrgreen:
Zamykam ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©