PDA

Zobacz pełną wersję : "Wyciąganie" jednostek K. Warszawskiego z Napoleonic TW 3



Jaggen
11-02-2011, 14:04
Witam serdecznie,

Jako, że jest to mój pierwszy post na forum (kiedyś było konto, ale jeszcze na "starym" forum) pragnę się serdecznie przywitać ze wszystkimi. Czołem! Brak wcześniejszego udzielania spowodowany był tym, że tutaj lub na TWC dane mi było znaleźć wszystkie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Niestety przyszła kryska na Matyska. Teraz i ja potrzebuję pomocy.

Problem tkwi w tym, iż nie wiem jak wyciągnąć polskie jednostki z moda Napoleonic Total War 3 (brak w nim opcji kampani). Są one zrobione całkiem przyzwoicie i jest ich na prawdę niezły rooster. Nie znam się na tym kompletnie, a porady, które są na forum tyczą troszeczkę innego zagadnienia. Swoją drogą szkoda, że upadł pomysł zrobienia mini moda Księstwo Warszawskie. Zapowiadało się nieźle.
Pod względem modowania jestem totalnym laikiem. Brak też czasu by zagłebić się w jego tajniki. Nie wymagam od nikogo by zrobił to za mnie, ale czy znalazł by się jakis dobry Samarytanin, który by wytłumaczył krok po kroku jak to zrobić i ewentualnie dodać do jakiegos moda Startpos? np NTF.

Jaggen

------------------------------------- EDYCJA ----------------------------------------------

Dla chcących pograć K. Warszawskim polecam ten mod http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=388418
Niestety nie mam tyle czasu by dodać i "opiekować" się nim w dziale modów. Może ktoś chętny się znajdzie....
Gra się przyjemnie, zaczynamy historycznie, od 1807 roku. Zalecam dokładne przeczytanie instrukcji instalacji.

A o to co możemy rekrutować. Szału nie ma, ale jak to powiadają "Lepsze dwa cyce niż puste donice"

Pozdrawiam

Army:
14e Régiment de Cuirassiers
Gendarmerie
Chasseurs d'élite Légion de la Vistule
3e Régiment Chevau-legers Lanciers
10e Régiment de Hussards d'èlite

Légion du Nord Grenadier
17e Régiment Grenadier
Garde Nationale Grenadier
Fusilier Légion de la Vistule