Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Regnum Poloniae



TomekPL
25-02-2011, 22:50
Regnum Poloniae

Pobierz


Nowy link od Aravena (28.06.2017): https://www.easypaste.org/file/ctYPpQy6/Regnum.Poloniae.rar?lang=pl


Nowy link (27.03 2020) TomekPL https://mega.nz/#!yIclXAhK!THMAPCX9DkbTQbZT-7kRCfdJ1hY-eXL6czMj6cSck1c



Modyfikacja w której główny nacisk został położony na zmianę jednostek Królestwa Polskiego oraz mapę.
Mod składa się:
Polish Kingdom Mod - nowe i poprawione jednostki Polski.viewtopic.php?f=31&t=7843 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=31&t=7843) Twórca Aramegil
oraz
Modek midek by Zgrzybek viewtopic.php?f=102&t=1689 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=102&t=1689) Twórca Zgrzybek

Dodatkowo w modzie zostały wykorzystane:

Cities&Castles strat models v1.0 by Agart
MapMod: Trees, Textures, Sea v1.0 by Charge
New Strat Map Captains by Lord Condormanius


W modzie zostały także zmienione następujące rzeczy;
-mechanika osad (zmniejszony przyrost ludności)
-AI bitewne i na mapie strategicznej
-szarża (lepsza penetracja oddziałów wroga)
-Mury. większa wytrzymałość murów i bram na ostrzał. Zmniejszona skuteczność dział artyleryjski na murach
-muszkieterzy strzelają salwami
-balans jednostek.
[spoiler:jjsyokvh]http://images41.fotosik.pl/659/96206e411b03b02em.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=96206e411b03b02e)http://images46.fotosik.pl/627/8faa4685dfb869cfm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8faa4685dfb869cf)http://images45.fotosik.pl/667/b27240d661d4af07m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b27240d661d4af07)http://images38.fotosik.pl/657/3434922395a1708am.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3434922395a1708a)http://images43.fotosik.pl/665/512b78e1129a6f18m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=512b78e1129a6f18)http://images37.fotosik.pl/619/8b41dbb9a1633a7em.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8b41dbb9a1633a7e)http://images38.fotosik.pl/657/769d1766279af6f7m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=769d1766279af6f7)http://images49.fotosik.pl/664/0922704c5027bdf5m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0922704c5027bdf5)http://images37.fotosik.pl/619/c56a3f007b125cbbm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c56a3f007b125cbb)[/spoiler:jjsyokvh]

Sposób instalacji.

Wypakować do głównego folderu z grą

Dysk:\Medieval II Total War\mods\Regnum_Poloniae

Uruchomić plikiem Regnum Poloniae.bat

Mod jest stworzony pod wersję Mediewal II 1.03.
ale równie dobrze może działać pod Kingdoms 1.05.

Dziękuje Aravenowi za jego cenne rady i spostrzeżenia

Mimo moich starań nie dotarłem do Zgrzybka a co za tym idzie nie otrzymałem zgody na wykorzystanie jego moda.
Jednak moda publikuje mając nadzieje że nikt nie będzie miał mi tego za złe.


Zapraszam do dyskusji na temat moda
Pozdrawiam. TomekPL

Araven
26-02-2011, 09:17
Witam. Dzięki TomkowiPL miałem okazję zagrać w powyższego moda nim nastąpiła jego oficjalna publikacja. Powiem tak naprawdę warto :twisted: . Wszyscy Którzy mają ochotę zagrać zmienioną Polską i nie tylko Polską; powinni ściągnąć i zainstalować moda jakiego zamieścił Tomek. To nowa jakość rozgrywki, dużo więcej prowincji na mapie - dzięki mapie i pracy Zgrzybka, nowe tekstury i rodzaje wielu polskich jednostek opracowane przez Aramegila. I mod jest całkowicie po polsku. Proponuję ściągnąć właśnie to co zrobił TomekPL, bo warto. Ja właśnie będę instalował tą nową wersję Regnum Poloniae przy kawce. AI bitewne zmodyfikowane przez TomkaPL jest super. AI Strategiczne i dyplomacja też znacznie poprawione przez TomkaPL są o niebo lepsze, niż te jakie są w oryginalnym Medku II :mrgreen:
Pograłem trochę W AKTUALNĄ WERSJĘ no super - odświeżona mapa strategiczna, nowy wygląd kapitanów i miast. Balans dużo lepszy niż w podstawowym Medku II. Instalacja prosta i szybka. Polska całkowicie zmienia oblicze ma m.in. dużo więcej prowincji, na mapie jest ogólnie znacznie więcej REGIONÓW niż w podstawce Medka. A nowe polskie jednostki jakie zrobił Aramegil zmieniają oblicze bitew, nowe polskie jednostki to np. tarczowi halabardnicy, Bracia Dobrzyńscy, Drużyna książęca - spieszona i konna, Jazda Mazowiecka, Husaria i inne np. spieszona polska szlachta rzuca oszczepami przed rozpoczęciem walki wręcz . Na ten moment to co zrobił TomekPl łacząc mapę Zgrzybka i jednostki Aramegila oraz tworząc nowe super AI bitewne i poprawiając strategiczne i dyplomację a także dodająć sporo z w/w modów - masakruje podstawkę MEDKA II. Nic tylko ściągać i instalować. :mrgreen: Mod nie zajmuje wiele ale bardzo wiele zmienia i to na lepsze :twisted: . Ja sobie w to będę grał w przerwach od Bellum Crucis 6.1. 8-)

26-02-2011, 14:29
Zgadzam się z Aravenem w 100%! Połączenie tych dwóch modów daje na prawdę super efekt. Elegancka mapa kampanii, zmienione modle miast na mapie kampanii i te Polskie jednostki . Gra Polską to teraz prawdziwa przyjemność. Poprawiona szlachta polska wymiata, poza tym nowe typy jednostek jak jazda mazowiecka, drużyna książęca. Na prawdę fajna sprawa, pogratulować!

26-02-2011, 21:51
Podpisuję się powyższymi opiniami :D

Presidente
28-02-2011, 18:26
Może troszeczkę na wyrost ta husaria, ale zapewne większość Polaków grających w medka (tak jak ja) chciałoby zobaczyć właśnie ja. Jeszcze nie grałem, ale ściągam i ciekaw jestem czy to tylko skin, ale czy staty godne husarii również są.

slain78
28-02-2011, 18:35
gra sie przyjemnie, tylko Polska jest teraz tak "przypakowana",że zadna inna nacja nie ma z nią szans.Staty Husarii: Atak 14 ,Szarża 19(o zgrozo :shock: ),premia do walki z jazda itp,itd :lol: .

28-02-2011, 18:37
No może troszeczkę.... ;D Spieszona polska szlachta potrafi wykosić 30% nacierającej piechoty, husaria faktycznie miażdży no i mamy baaardzo dużo prowincji do zdobycia ;]

TomekPL
28-02-2011, 18:54
Moim skromny zdaniem husaria dosłownie i w przenośni ma miażdżyć. Za to kosztuje jej rekrutacja i utrzymanie. Zwracam się do tych co już pograli. Jak wygląda Si na mapie kampanii i w bitwie? Czy szarże wyglądają lepiej? Ogólne wrażenia? Czy warto kontynuować prace nad tą kompilacją czy dać sobie spokój? Bo mam zamiar wprowadzić zmiany w rekrutacji (zmniejszyć dostępność jednostek)
Podnieść czas i koszt budowy.

Presidente
28-02-2011, 19:09
A właśnie a czy husaria jakoś inaczej działa na pikinierów. W końcu mieli jedne z najdłuższych broni drzewcowych (o ile nie najdłuższe) i pikinierzy nie mogli sobie z nimi poradzić

TomekPL
28-02-2011, 20:32
Niestety z tym jest problem dobrze to odwzorować. Dodałem jeden punkt życia, więc możesz zaryzykować. Jednak najlepszym sposobem na pikinierów zostaje atak z flanki lub od tyłu.

dawid96
28-02-2011, 20:39
Nie no, ja w dwóch szarżach rozwaliłem pikinierów.

KrasnoludPogromca
28-02-2011, 22:20
Piękny mod. SZkoda tylko że nie dodaje prowincji włoskich bo zdecydowanie najbardziej lubie grać mediolanem. Po co dodaliście wieśniaków skoro już chłopy są?

Draken
01-03-2011, 20:37
Dobry mod jak dzisiaj grałem na m/m to jakoś banalnie zhołdowałem Ruś i Egipt ale AI jest dalej głupie np. Węgrzy jak mieli 1 całą flagę i 0,5 w garnizonie to na automacie dostawali baty tak samo Egipt do roku 1240 zjadłem całe Węgry fragment rusi i Egiptu.
Ale mam jedno zastrzeżenie Niemcy są za słabe bo dania do spółki z kilkoma państwami zjadły ich.

TomekPL
02-03-2011, 07:54
W najbliższym czasie utrudnię rozgrywkę. Zmieniając EDB. Z HRE to moja wina zawsze uważałem że byli za silni poprawię to. Zmiany zostaną wprowadzone jak szybko się da.
Co do AI nawet najlepsze nie jest się w stanie się równać z człowiekiem.
Jeśli uważasz że jest za łatwo zagraj na hard lub very hard. Dodatkowo mniej na uwadze że trochę przypakowałem Polskę
i żadna inna frakcja nie ma z nią szans.

08-03-2011, 16:14
Trudniejsza rozgrywka by się przydała, nie dość, że Polska ma dużo nowych przypakowanych jednostek to jeszcze od groma buntowniczych prowincji do zdobycia. Tak na prawdę nikt nie może się z nią równać ;]

MasterPL
13-03-2011, 12:42
A mi się wydaje, że komp jest jeszcze głupszy niż na podstawce. Tam chociaż rebelianckie podbijał, a tutaj Niemcy po 30 turach kończą w takim stanie w jakim byli na początku ... Nie wiem. Może tylko mi się tak wydaje. Nie grałem jeszcze na vh/vh tylko na h/h bo myślałem, że mod będzie trudny, a tu komp nawet rebeliantów nie pokonuje :(

szymon
14-03-2011, 09:04
Cześć.
Rozpakowałem grę do folderu głównego z grą (mam wersję Med II 1.03), chciałem uruchomić i pokazuje mi się okienko zatytułowane CA_LIBS. Macie jakieś pomysły dlaczego nie mogę uruchomić moda?

Araven
14-03-2011, 09:16
Cześć.
Rozpakowałem grę do folderu głównego z grą (mam wersję Med II 1.03), chciałem uruchomić i pokazuje mi się okienko zatytułowane CA_LIBS. Macie jakieś pomysły dlaczego nie mogę uruchomić moda?
Witam a uruchamiasz moda z pliku Regnum Poloniae.bat lub skrótu do niego? Ja mam kilka modów i z tym nie miałem żadnych problemów. Masz inne mody ?

szymon
14-03-2011, 09:28
Dokładnie tak uruchomiałem ale nic z tego. Cały katalog z Regnum Poloniae skopiować do głównego folderu Medievala czy podkatalogi Regnum osobno kopiować do odpowiednich katalogów podstawki? Nie pamiętam jak robiłem z BC 2.0 ale ten działa mi wzorowo :)

Araven
14-03-2011, 09:33
Po prawidłowej instalacji musisz mieć w katalogu Medka II folder o nazwie Regnum Poloniae w katalogu mods (o ile pamiętam). Moda instaluje się 1 raz bez potrzeby kopiowania podfolderów, wręcz nie można tego zrobić, po to ma mod Regnum Poloniae własny osobny folder by nie mieszać w podstawowym Medku ;) . A normalny Medek II Ci się odpala?

szymon
14-03-2011, 10:20
Sama podstawka jak i BC włączają mi się bez żadnych problemów. Choć pamiętam, że na początku również BC nie chciał się włączyć. Dopiero po ściągnięciu jakichś dwóch plików z twcenter.net mod zaczął się włączać.

Araven
14-03-2011, 10:25
Proponuję byś ponownie zainstalował Regnum Poloniae zgodnie z opisem instalacji, wcześniej usuń aktualny Folder tego moda (Regnum Poloniae). Ew. Ściągnij go ponownie bo może, jakiś błąd i problem z jego odpaleniem wynika z uszkodzenia plików moda podczas jego ściągania. Czasami tak bywa. Teraz w pracy jestem to wiele wiecej pomóc nie mogę. ;) Pozdrawiam.

szymon
14-03-2011, 13:31
Dzięki bardzo Araven za pomoc. Okazało się, że mod żeby działał to potrzebuje aby podkatalog Regnum Poloniae był w katalogu mods, ja natomiast podkatalog Regnum Poloniae od razu kopiowałem do katalogu z Medievalem. Mod BC tak właśnie mam zainstalowany i działa, więc pomyślałem, że i RP też w taki sam sposób umieszczę w katalogu głównym gry. Pewnie mam inaczej poustawiane w configach modów.
Pozdrawiam serdecznie!

Damianus_NT
14-03-2011, 22:12
Niedawno kupiłem sobie Medievala 2 (póki co bez dodatku, ale to kwestia dni). Niestety, po odpaleniu gry zostałem zmasakrowany przez liczne niedoróbki (błędy w polonizacji etc.) oraz przede wszystkim przez ahistoryczne jednostki i ich idiotyczne nazewnictwo. Np. na pierwszy ogień poszła Bitwa pod Grunwaldem... szybki rzut oka na statystyki wojska: Atak 14, Obrona 9, Atak 2. Dlaczego podany jest tam dwukrotnie atak?! (Zakładam że to powinno być "szarża"). Dalej bitwa, pole walki to jakaś kpina, rzut oka na naszą armię - krew mnie zalewa... do tego te śliczne kwiatki np. "lekka polska jazda", która w opisie ma typ "ciężka jazda".

Jako, że Rome: Total War nieco mi się przejadł powoli zabieram się za nowszą odsłonę. Chcę zagrać Polską więc Reagnum Poloniae jest dla mnie niczym gwiazdka z nieba :D
Świetne jednostki autorstwa Aramegila i podrasowana mapa zapewne wprowadzą nową jakość :) Zanim jednak zainstaluje sobie to cudo, przejdę na szybko kampanię Anglikami by odblokować pozostałe nacje.
TomekPL - liczę, że szybko ukaże się kolejna wersja moda, zawierająca drobne poprawki oraz aktualizacje. Nie wiem na ile elastyczny jest silnik gry i na jak wiele pozwala, ale kilka kolejnych update i to może być coś na prawdę fenomenalnego!
Planujesz może implementację kolejnych minimodów do RP? W ogóle, jakie zmiany w najbliższym czasie przewidujesz?

Z innej beczki - jest może jakiś patch, który naprawia byki popełnione przez niekompetentnych tłumaczy? Gram na patchu 1.3, czy dodatek "Królestwa" coś pod tym względem poprawia?

kuroi
14-03-2011, 22:23
Z innej beczki - jest może jakiś patch, który naprawia byki popełnione przez niekompetentnych tłumaczy? Gram na patchu 1.3, czy dodatek "Królestwa" coś pod tym względem poprawia?
Niet. Dodatek tylko dodaje 4 nowe, moim zdaniem trochę ch*jowe kampanie i nie ingeruje w podstawkę 1.3.

TomekPL
15-03-2011, 19:03
TomekPL - liczę, że szybko ukaże się kolejna wersja moda, zawierająca drobne poprawki oraz aktualizacje. Nie wiem na ile elastyczny jest silnik gry i na jak wiele pozwala, ale kilka kolejnych update i to może być coś na prawdę fenomenalnego!
Planujesz może implementację kolejnych minimodów do RP? W ogóle, jakie zmiany w najbliższym czasie przewidujesz?

Tak oczywiście pracuje nad nim dalej.
Póki co poprawki dotyczące EDU (podnoszę czas budowy i koszty) oraz zmniejszam dostępność jednostek.

Planuje;
-dodanie murowanych fortów na mapie strat i w bitwie.
-możliwość wyboru następcy tronu. (jest już zrobione)
-zmienić oprawę graficzną loading screeny może nawet tło menu z ruchomym obrazem z filmu np. "Krzyżacy' itp
-unikatowe budynki (może)

Damianus_NT
18-03-2011, 02:58
Dorzuciłem sobie do twojego zestawu jeszcze minimod "better horses" poprawiający tekstury wierzchowców, oraz pewien mod upiększający nieboskłon :) Przewinął się jeszcze modzik dodający kwiaty na łąkach, ale sielankowe polany jakoś mi nie pasowały do klimatu brudnego średniowiecza ;)
Trudno aby tego typu minimody gryzły się z twoją kompilacją, może więc warto by ją poszerzyć? Jeszcze dla leniwych walnąłbyś instalkę z możliwością doboru sub-modów :) O ile ci się chce i pokrywa się to z twoimi planami ofc. Sam modowałem jedynie kilka gier (m.in.Baldur, Diablo 2, M&B), ale wiem że to b. czasochłonne zajęcie, często niewarte świeczki.

Ew. może mi ktoś polecić jakieś mniejsze modyfikacje, które to można by dograć do Reagnum Poloniae? Może za słabo szukałem ale czy jest jakiś mod dodający więcej dymu/kurzu, lub coś co pozwoli grać w panoramicznej rozdzielczości bez rozciągniętego interfejsu? Fajnie by było też skorzystać z czegoś na wzór "more metal sounds" dla M&B - w grze jest zdecydowanie za mało odgłosów szczerbionej stali :)

Presidente
18-03-2011, 19:41
A co trzeba robić aby dostać propozycję budowy zakonu braci dobrzyńskich?

TomekPL
18-03-2011, 19:48
Zajrzyj do tego wątku. viewtopic.php?f=31&t=7843&start=20 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=31&t=7843&start=20)
I ściągnij to http://hotfile.com/dl/110654135/558709d ... 3.rar.html (http://hotfile.com/dl/110654135/558709d/Polish_Kingdom_Mod_patch_1.03.rar.html)

Plik "export_descr_guilds.txt" pochodzący z folderu "Polish Kingdom Mod patch 1.03" należy przenieść do lokalizacji "\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\Regnum_Poloniae\data".


Dorzuciłem sobie do twojego zestawu jeszcze minimod "better horses" poprawiający tekstury wierzchowców, oraz pewien mod upiększający nieboskłon :) Przewinął się jeszcze modzik dodający kwiaty na łąkach, ale sielankowe polany jakoś mi nie pasowały do klimatu brudnego średniowiecza ;)
Trudno aby tego typu minimody gryzły się z twoją kompilacją, może więc warto by ją poszerzyć? Jeszcze dla leniwych walnąłbyś instalkę z możliwością doboru sub-modów :) O ile ci się chce i pokrywa się to z twoimi planami ofc. Sam modowałem jedynie kilka gier (m.in.Baldur, Diablo 2, M&B), ale wiem że to b. czasochłonne zajęcie, często niewarte świeczki.

Ew. może mi ktoś polecić jakieś mniejsze modyfikacje, które to można by dograć do Reagnum Poloniae? Może za słabo szukałem ale czy jest jakiś mod dodający więcej dymu/kurzu, lub coś co pozwoli grać w panoramicznej rozdzielczości bez rozciągniętego interfejsu? Fajnie by było też skorzystać z czegoś na wzór "more metal sounds" dla M&B - w grze jest zdecydowanie za mało odgłosów szczerbionej stali :)
W następnej wersji znajdą się minimody o których napisałeś. Dodatkowo zamiast malutkich łodzi handlowych na szlakach zobaczymy karrak-i
Niestety pracuje nad innym projektem, więc efekt moich prac będziecie musieli trochę poczekać, ale myślę że warto.

Araven
18-03-2011, 20:14
Witam. Ja tam poczekam. Bo uważam, ze naprawdę warto, już odwaliłeś kawał dobrej roboty a jak dorzucisz kolejne minimody do zestawu plus zmiany o jakich pisałeś wyżej to będzie super sprawa. Pozdrawiam i powodzenia.

silimak
20-03-2011, 22:15
mam problem i nie zawaham sie o nim powiedziec .
otóż po pierwsze w instrukcji moda jest wyrażnie napisane że jest tylko do podstawówki a nie do kingdoms ja mam kingdoms. wypakowałem do głowne go folderu medka zgodnie z instrukcją i uruchamiam gre ale daje własna bitwe bo obecnie gram swietną kampanie nowogrotem w teutonics i nie chce mi sie czekac zeby sprawdzic czy są jakies zmiany. No i lipa czyli bez zmian . A w poprzednim wątku ktoś tam napisął ze ma kingdoms i mu normalnie działa . Mógłby ktoś zapodać jakąś mądrą radą ? A tak nawiasem To mtw2 bije na głowe empire i napoleona w (shoguna nie grałem to sie nie wypowiadam) , jest najlepszy na świecie gram w niego już pare latek i mi sie nie znudził . Pozdro dla wszystkich prawdziwych fanów

Jankes
13-04-2011, 11:35
Dzisiaj se grałem Polską i nagle mnie rebelianci zaatakowali :shock:
http://img52.imageshack.us/img52/1238/atakrozbjnikwnamojemias.th.png (http://img52.imageshack.us/i/atakrozbjnikwnamojemias.png/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Araven
13-04-2011, 11:44
Hm. To nic niespotykanego w tym modzie :P . Tu komp działa inaczej niż w podstawowym Medku II, dużo logiczniej wg mnie. Fajnie, że zainstalowałeś prawidłowo ;)

Jankes
13-04-2011, 12:39
Instalacja przebiegła prawidłowo.Bawiłem się trochę braćmi dobrzyńskimi i jeden oddział powinien mieć 120 a nie 60 żołnierzy.Obecnie większość ciężkiej piechoty ich pokona

Rapsod
13-04-2011, 12:44
Taaa... Tyle, że w szczytowym okresie ten zakon liczył dwudziestu kilku członków.

Araven
13-04-2011, 12:59
Taaa... Tyle, że w szczytowym okresie ten zakon liczył dwudziestu kilku członków.
Się zgadza a potem część Braci Dobrzyńskich po ich rozwiązaniu weszła w skład Krzyżaków (w XIII wieku), ale ważne wg mnie, że można nimi grać - tu jakby zmieniamy trochę historię bo to gra, a nie materiał dydaktyczny z historii. ;)

Tom McClaris
14-04-2011, 10:51
Mam problem z instalacją tego moda. Posiadam Medieval II z dodatkiem i to chyba jest tego powodem. Podejrzewam, że chodzi oto że mam już jeden folder mods (ten z Kingdoms) i niestety nie wiem co zrobić. Proszę o pomoc.

Araven
14-04-2011, 11:00
Mam problem z instalacją tego moda. Posiadam Medieval II z dodatkiem i to chyba jest tego powodem. Podejrzewam, że chodzi oto że mam już jeden folder mods (ten z Kingdoms) i niestety nie wiem co zrobić. Proszę o pomoc.
Witam. To nic, że masz katalog Mods i Kingdoms. Zrób jak napisał TomekPL

Sposób instalacji.

Wypakować do głównego folderu z grą

Dysk:\Medieval II Total War\mods\Regnum_Poloniae
Nim wypakujesz wskaż ścieżkę gdzie Ty masz Medka II, np. Ja mam D:\Gry\SEGA\Medieval II Total War\mods\Regnum_Poloniae po prawidłowej instalacji w mods powinienieś mieć katalog Regnum Poloniae. W miejsce dysku na czerwono wpisujesz jaki masz dysk i katalog w którym masz Medka II, to na zielono ma zostać jak napisałem 8-) . Potem robisz skrót do pliku bat i mod śmiga jak złoto. Pozdrawiam

Tom McClaris
14-04-2011, 11:13
Niestety nic to nie dało. Dalej nie chce się włączyć. Pojawia się jedynie okno z logiem Medieval, a później wyskakuje okno z błędem, ale bez żadnej treści.

Araven
14-04-2011, 11:16
Niestety nic to nie dało. Dalej nie chce się włączyć. Pojawia się jedynie okno z logiem Medieval, a później wyskakuje okno z błędem, ale bez żadnej treści.
W katalogu mods masz teraz Regnum Poloniae? Jak tak to ok. Moda się uruchamia plikiem Regnum Poloniae.bat zrób sobie do niego skrót i uruchom moda. I musi działać bo Wszystkim działa. :D

Tom McClaris
15-04-2011, 17:14
Szkoda, ale dalej nic. Będę musiał obejść się smakiem.

Araven
15-04-2011, 19:17
To coś źle zainstalowałeś. Przy prawidowej instalacji mod działa wszystkim ;) Podaj mi katalog gdzie masz Medka II i system operacyjny ok?

dewastator
17-04-2011, 14:20
Sciagnolem,zainstalowalem,odpalilem i....zamarlem z zachwytu,modzik super ale mam kilka hm...bolaczek.
w Poznaniu kosciolek i jego udoskonalenia,zamiast kapliczki,
Dania roznosi niemcow na strzepy po kilku turach
wystarczy machnac pod nosem mapa i wszyscy placa trybuty
no i najwieksza moja bolaczka......brak jazdy w zakonie Dobrzynskim.....ja wiem ze wybor jazdy to akurat w Polsce jest spory ale.....dobrej jazdy nigdy za wiele.
probowalem tez zmienic desert strat z peasant na villagers,ale wtedy nie odpala mi sie kampania....
klawiatura mi pada stad brak polskich znakow....
poza tym to naprawde super mod

Araven
17-04-2011, 14:24
Na jazdę Dobrzyńska to był chyba fix, przeczytaj w temacie. TomekPL jeszcze pracuje nad tym modem ale nie wiem na ile czas mu pozwoli dokonąc poprawek. W porównaniu do podstawki to modzik super jest. Na drugiej stronie TomekPL dał link do pliku który poprawia Zakon Rycerzy Dobrzyńskich przeczytaj, ściągnij go i wgraj. Pozdrawiam.

dewastator
18-04-2011, 15:21
Z kapitularzem Braci to nie mam problemu,ale nie maja oni jazdy,takiej jednostki jak mounted Dobrzyn nie znalazlem w desert unit...ale moze w nastepnej wersji....

Miki86
05-05-2011, 15:22
Witam!
Mam baaaardzo duży problem! Nie wiem dlaczego, ale nie działają mi bitwy w tym modzie :( Wywala mnie do Windowsa zaraz po załadowaniu się bitwy. Przez moment widać jednostki, ziemię bez tekstur i "Medieval 2: Total War napotka". Wszystko poza tym jest gites! Naprawdę świetna robota!

Araven
05-05-2011, 17:20
Witam!
Mam baaaardzo duży problem! Nie wiem dlaczego, ale nie działają mi bitwy w tym modzie :( Wywala mnie do Windowsa zaraz po załadowaniu się bitwy. Przez moment widać jednostki, ziemię bez tekstur i "Medieval 2: Total War napotka". Wszystko poza tym jest gites! Naprawdę świetna robota!
Witam. A masz wypakowanego Medievala czy nie? Ew. jak wypakowywałeś grę przed zainstalowaniem moda to tu może być problem. Jeśli nie rozpakowałeś gry to usuń ręcznie katalog moda z mods (czyli usuń Regnum Poloniae) i zainstaluj raz jeszcze. Jak dalej bitwy nie będą działały to masz być może uszkodzoną instalkę moda. Pozdrawiam.

Miki86
06-05-2011, 15:22
Tak, miałem wypakowanego Medievala i dlatego nie działały bitwy. Musiałem zainstalować od nowa całą grę. :( Dziękuje za wskazówki!

Araven
06-05-2011, 16:06
Trochę się pośpieszyłeś z ponowną instalacją bo po wypakowaniu trzeba usunąć kilka konkretnych plików i bitwy działają ;) . Ale jak zrobiłeś ponowną instalkę to też ok. Teraz mod Ci działa, znaczy bitwy w Regnum Poloniae?

Miki86
06-05-2011, 21:07
Po reinstalce wszystko śmiga aż miło! Modzik pierwsza klasa!! 8-)

Kobe
22-05-2011, 15:02
Araven, które konkretnie pliki trzeba usunąć? Mam podobny problem jak przedmówca i wypakowanego medka a nie chce mi się wszystkiego reinstalować :)

Araven
22-05-2011, 15:05
Araven, które konkretnie pliki trzeba usunąć? Mam podobny problem jak przedmówca i wypakowanego medka a nie chce mi się wszystkiego reinstalować :)
viewtopic.php?f=19&t=1079 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=19&t=1079) strona 17 jeden z moich postów podaje jakie to pliki.
P.S. kobe a w bellum cos grasz? Na spolszczeniu? Pozdrawiam.

Kobe
22-05-2011, 15:15
Na razie zabieram się do grania w BC i nawet spolszczenie ściągnąłem i jestem na etapie zastanawiania się, którą frakcję by tutaj doprowadzić do potęgi :) Jako, że mam wreszcie trochę czasu to pewnie wkrótce jakieś swoje przemyślenia napisze odnośnie BC :)

Vamos
11-07-2011, 20:23
Czy w tym modzie da się grać Hot-seat ? ;D

Proszę o szybką odp .

robercik8211
14-07-2011, 12:59
Zapewne tak, wystarczy pewnie jak zwykle coś tam zmienić w jakimśtam pliku i grać.
PS.Nie wiem na pewno.

22-07-2011, 13:24
Zawiodlem sie troche...sciny na mapie kampanii jak i podczas bitw. Nawet przy dobrym sprzecie scina.
Dania w kilka tur roznosi Niemców,Wegry mi wypowiedzialy wojne tak samo jak Rus. Rebelianci za silni, w jednym miescie widzialem pelen garnizon i jeszcze pelna armia obok... 1/2 prowincji jest po angielsku... Moscow jeszcze zrozumiem, ale nie miasto o nazwie Kafatata...przeciez takiego miasta nie ma. Zauwazylem ze miasta chyba zmieniaja nazwy (po usuniecia moda i zainstalowaniu ponownie). Najpierw bylo Moscow, a potem Moskita...nie wiem co sie z tym modem dzieje. Myslalem ze mod bedzie zajebisty itp, a tu pelne rozczarowanie. Inteligencja podczas dyplomacji dobija. Poszedlem do Angli z propozycja handlu,a oni w kontrofercie zaproponowali mi takie cos : Wstrzymac ogien, zgódz sie albo zaatakujemy. Wogóle z nimi wojny nie mialem.

robercik8211
22-07-2011, 14:41
nie mam moda doskonalego. Ten nie jest najlepszy mod ale ulepsza polske nie ai

Blood_187
12-08-2011, 14:23
Nie grałem w tego moda ale skoro AI jest gorsze niż w podstawce i do tego mamy więcej prowincji rebelianckich do podbicia to niestety póki co się nie skuszę ;)
Wypowiem się natomiast na temat jednostek z tego tematu viewtopic.php?f=31&t=7843&start=40 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=31&t=7843&start=40) które są tu użyte.
Husaria, owszem zrobiona pięknie, ale nie używam jej gdyż jakoś nie widzi mi się taka bitwa przeciwko np. feudalnym rycerzom w XIII wieku. Do tego dość szybki dostęp (Kraków się szybko rozwija) a koszty utrzymania jak na tak napakowaną jednostkę nie są wcale duże ;)
Bracia dobrzyńscy, piękna robota, ale 2 punkty życia są lekkim przegięciem, nawet pikinierzy nie mają szans. A ze otrzymujemy ich praktycznie po każdym zrobionym zadaniu, szybko otrzymujemy armię nadludzi nie do pokonania.
Drużyna książęca, od razu się zakochałem, zawsze mnie jarała konnica dworska i spieszony dwór u ruskich więc ucieszyło mnie posiadanie przez Polskę podobnej jednostki. Tylko co z tego skoro nie ma z nich praktycznie pożytku, statami nie dorównują ruskom, kiepska wytrzymałość i morale. O ile husaria i bracia dobrzyńscy są przegięci, to drużyny wymagają dopakowania, co zresztą w swojej grze uczyniłem ;)
Wprowadzenie Łuczników z prawdziwego zdarzenia było dobrym pomysłem, ale spieszoną jazdę strzelczą można by pominąć, za dużo tych wspaniałych jednostek dystansowych.
Poprawa jednostek szlachty polskiej i dodanie im dodatkowego pancerza to strzał w dziesiątkę!
Wprowadzenie rycerzy w kolczugach na poziomie twierdzy jak najbardziej na plus.
Tarczowi halabardnicy, jakoś nie jestem do końca przekonany, owszem, mogła taka jednostka istnieć, ale znów lekko przepakowana.
Połączenie drwali i chłopów w wieśniaków to trochę niewypał. Z chłopów raczej nikt nie korzystał ale drwale byli niekiedy jednostką użyteczną, wieśniacy już nie są ;)

Troszkę ponarzekałem, troszkę pochwaliłem ale generalnie chylę czoła i pozdrawiam ;)

Araven
12-08-2011, 15:23
Gralem w niego troche i jest wart uwagi ulepsza tez AI. natomiast AI w modach mozna latwo zmieniac

Blood_187
18-08-2011, 22:04
A znasz jakieś godne polecenia AI?
Grałem teraz w w tego moda i wszystko fajnie, urzekła mnie duża ilość miast, nie wiedziałem że to tak fajnie wyszło. Dyplomacja poprawiona, miałem nawet propozycję mariażu z duńską księżniczką co w podstawce mi się nigdy nie zdarzało :D tylko co z tego skoro jest nudno, po 150 turach tylko jeden atak na moje ziemie, i to w dodatku Niemców, którzy byli strasznie słabi i zostali już wchłonięci przez Danię. To samo Ruscy którzy mimo wielkiej ilości buntowniczych prowincji w sąsiedztwie nic nie podbili i czekają aż ich Dania albo Węgry podbiją. Jednym słowem jest nudno, a szkoda bo mod ma potencjał no i zajefajne jednostki które już chwaliłem.

Araven
18-08-2011, 22:25
No mam sporo AI. Tylko musisz posprawdzac jak bedą dzialac w realiach tamtego moda. Znajdziemy trudne. Tam jest zajebista mapka i nowe jednostki razem to czad, a AI jakies Ci zapodam na seedyshare ale raczej jutro się przypomnij na PW np.

Bronisław_Wspaniały
20-08-2011, 18:39
Wypakowuje jak opisywano, klikam na ten pliczek wsadowy, widzę że coś mi się tam w procesach z medievalem zaczyna robić aż w końcu wyskakuje komunikat (po angielsku) że nie może znaleść CD. Wersja Medka 1.3

Araven
20-08-2011, 20:08
Ja go kiedyś instalowałem na Kingdoms ale powinien też dzialac z plytą z Medka. Bo na razie nie masz Kingdoms? czy dokupiles? Jak masz to spróbuj odpalic z płyty z dodatku. W katalogu mods masz Regnum Poloniae?

Bronisław_Wspaniały
20-08-2011, 20:11
medek na patchu 1.3 bez dodatku. płyta w napędzie. wszystko jest tak jak powinno być w katalogach

Araven
20-08-2011, 20:19
Jak odpalsz z regnum poloniae bat to nie wiem o co biega. Może usuń moda. Wyłącz antywira na czas instalacji i zainstaluj ponownie Regnum Poloniae.

Bronisław_Wspaniały
21-08-2011, 10:32
dalej to samo. Też nie wiem o co biega. Mówi się trudno i kocha się dalej. Jak będę miał szczęście na rozmowie o pracę jutro, to za miesiąc kupię sobie Kingdoms i po prostu SS zainstaluje.

Zabijaka
22-08-2011, 13:50
Naprawdę świetny mod! Chociaż jak już niektórzy tutaj wspomnieli są pewne problemy np. Dania zajmująca Niemcy i ogólnie brak jakichkolwiek trudności, Masa niezajętych prowincji(niektóre nazwy są w innych językach chociaż to nie problem), Nowi biskupi nie są wybierani a papież jest wybierany automatycznie, brak filmików przy zabójcach czy szpiegach. Poza tym wszystko fajnie. Są planowane jeszcze jakieś dodatki czy ogólnie to już końcowa wersja?

Araven
22-08-2011, 14:01
Niestety Autor moda - Tomek.pl - dłuższy czas do nas nie zagląda. Niedługo zapodam do pobrania inne AI, jeden plik do wrzucenia do data moda, powinien utrudnić rozgrywkę. le sam najpierw ponownie zainstaluję Regnum i pogram na tym nowym AI, nim je zamieszczę.
P.S. A Ty masz Medka w wersji 1.3 bez Kingdoms czy w wersji 1.5 z Kingdoms?

Zabijaka
22-08-2011, 17:49
Gram na 1.3. Gdzieś mam płytkę z Kingdoms. Postaram się poszukać i jeżeli znajdę napisze czy mi działa.

Blood_187
22-08-2011, 18:30
Niestety Autor - Tomek.pl moda dłuższy czas do nas nie zagląda. Niedługo zapodam do pobrania inne AI, jeden plik do wrzucenia do data moda, powinien utrudnić rozgrywkę. le sam najpierw ponownie zainstaluję Regnum i pogram na tym nowym AI, nim je zamieszczę.
P.S. A y masz Medka w wersji 1.3 bez Kingdoms czy w wersji 1.5 z Kingdoms?
Dziś i jutro będę testował to ai, o ile mówisz o ai które mi podesłałeś ostatnio ;) Jednak problemem w tym modzie jest nie tylko to że przeciwnicy są mało agresywni, lecz także wielka słabość niektórych frakcji np. brak prowadzenia ekspansji przez Ruś, czy szybki podbój HRE przez Danię,(zresztą TomekPL przyznał kilka postów wcześniej że diametralnie osłabił Niemcy) i z tym by się przydało zrobić porządek ;)

Araven
22-08-2011, 19:17
Właśnie sprawdź czy to ai jakie dostałeś to zmieni, w tym zachowanie Rusi itd.

hellbert
12-10-2011, 14:50
Wielkie podziękowania dla autora moda (jednostki) i autora kompilacji z MMbZ. Właśnie ponownie instaluję Medka, aby pobawić się tym modem.

Do wszystkich zniechęconych dysproporcją sił jednostek - kążdy może samodzielnie osłabić lub wzmocnić każdą jednostkę w grze przez edycję exp_descr_unit (jeszcze nie rozpakowałem gry i nie wiem, c zy dobrze nazwę zapamniętałem). Nie przez edycję ostatniej linijki, tylko tych wcześniejszych pozycji. Wiem, że dokładny opis jest na TW Center.
Najszybszą drogą do wyrównania sił HRE-Dania jest dodanie Huskarlów (English Huscarls) dla HRE i rekrutacja tej jednostki z poziomu zamku (lvl poniżej Fortecy).
W grze są już tekstury (dla HRE) i opis tej jednostki oraz ikonki. Jednostka ma już swój wpis w pliku battle_models. Trzeba tylko uważać na limit linijek kodu i ewentualnie ciut go zwiększyć bo inaczej gra wykrzaczy.

Araven
12-10-2011, 16:41
Hellbert bardzo słuszne uwagi. Niestety autor tego połączenia TomekPL nie dikończył swojego dzieła, a w planach mial m.in. poprawe balansu. Ale ten mod jest naprawdę znakomity. Gdybys sam zdolał dokonać jakichś jego ulepszeń to mam nadzieję, że podzielisz sie z innymi. Pozdrawiam i powodzenia w rozgrywce.

hellbert
12-10-2011, 17:14
Jak tylko nacieszę się pierwszymi kilkoma godzinami gry to zabieram się za wprowadzanie zmian. Przedtem pracowałem na Retroficie+GUAM - ale tam przesadzili z jednostkami:/
Na pewno sprwdzę mapę i dodam kilka prowincji (sam w Retroficie doszedłem do 192 prowincji), zwłaszcza na wschodzie mapy (tereny Rusi ale też Outramer, Anatolia itd.)
Na pewno wprowadzę kilka jednostek z Kingdoms dla Turcji, Egiptu, Maurów i Bizancjum (bez ogni greckich).
No i budynki w miastach - ilość (żeby było co budować do końca gry).
Oraz podniosę dochodowość kopalń i kupców (każda nacja zaczyna z dwiema prowincjami "rdzenia" - bardzo bogatymi). Wtedy i gracz i komputer dysponują sporą ilością złota i bitwy są częstsze, siły ogromne. Obsadę najbogatszych zamków rebelianckich też ogromnie wzmacniam (garnizon na max. z bardzo silnych jednostek - koniec z podbijaniem 4 prowincji na turę)

Mam tylko pytanie - czy w modzie prawidłowo działa inwazja Mongołów i Timurydów? Miałem już sytuacje (w innych modach), gdy otrzymywałem ostrzeżenie, a inwazja nie następowała :(

Roostery wszystkich nacji przelecę kontrolnie. Etap dodawania jednostek "na maxa" dla każdej nacji już mam za sobą. Przekonałem się na własnej skórze, jak bardzo psuje to zabawę:/ Jeśli już dodaję wiele typów "rycerzy" to respawn ustawiam między 0.07 a 0.2 Wtedy potrzeba min 5 tur, ale jednostkę przerabiam tak, że naprawdę góruje nad jednostkami "plebejskimi".

Jak ciut pogram, to napiszę ostatecznie co zmienię sobie w modzie.

Araven
12-10-2011, 17:42
Założenia masz bardzo dobre. I z tego co piszesz także spore doświadczenie. Co do inwazji Mongołów zmień testowo jej datę np. na 5 ture i poczekaj kilkanaście tur od komunikatu jak sie pojawią znaczy jest ok. potem przywróć stan poporzedni. Co do AI bitewnego i strategicznego mogę Ci coś pomóc. Czekam na Twoje ostateczne propozycje co do zmian. Pozdrawiam.

hellbert
12-10-2011, 18:13
Właśnie przestawiania eventu chciałem uniknąć i iść na łatwiznę :) i zapytać innych graczy. Ale zaraz sobie sprawdzę. I na pewno na swoje potrzeby przestawię sobie timescale na 1.5 roku.
Co do doświadczenia - to mocno zardzewiałem od 2010 roku. Muszę sobie odświeżyć wiedzę.

Co do problemu z Rosją, która zachowuje się biernie - nawet w moim poprzednim modzie, gdy dookoła było mnóstwo prowincji do podbicia a Rosji dałem na start 3 prowincje (twierdza i dwa miasta) oraz silne jednostki w roosterze (tatarscy konni i piesi z Kingdoms, miecznicy i topornicy (Sami) z roostera Norwegii - te same barwy tekstur co Rosja w podstawce) to zachowywała się bardzo biernie :/
Mam gdzieś na twardzielu Ultimate AI 1.6. Może to pomoże? Ale to melodia przyszłości.
Polska jest teraz bardzo silna, a ja nie lubię grać w bicie słabiaków. Mapę i rooster jednostek innych nacji biorę na pierwszy ogień.
No i powiązanie rekrutacji z eventami. Żeby mi w XIII wieku nie biegały po mapie renesansowe jednostki:/

Araven
12-10-2011, 18:25
Spoko mam około 10 rodzajów AI startegicznego. Zapodamy takie że będzie ok. Mam bardzo dobre animacje do wykorzystania w modzie. Co poprawi efekty walki. AI bitewne Tomka.Pl jest bardzo dobre w polu, gorsze w obleżeniach i obronie miast. Trzymam kciuki i mogę co nieco pomóc o ile taka pomoc jest Ci potrzebna. Warto dopracowac tego moda. Jest po polsku ma dużo nowych prowincji i nowe jednostki Aramegila dla Polski. Tomek.pl odwalil kawał dobrej roboty. Pozdrawiam.
Edit: Hellbert 13.10.2011 (rano) zerknij proszę na PW ode mnie ok?

Raskolnikovv
28-12-2011, 11:05
jednostki super, mapa do wymiany... mimo wszystko gratuluje pracy i efektu, ale Al i mape naprawde bylo warto zmienic... pozdr


po dluzszej grze dochodze do wniosku, ze nie jest jednak, az tak zle, mimo ze moda i tak warto bylo rozwijac, bo ciekawy

Kretson
24-01-2012, 20:32
Niestety Amerykanie ostatnio postarali się i udało im się zamknąć Megauload.
Tak więc można chyba powiedzieć, że link wygasł.
Można prosić o odświerzenie?
Pzdr.

Araven
29-01-2012, 17:25
Oto aktualny link do moda Regnum_Poloniae http://www.sendspace.pl/file/bccbdb6b7fb2a114ca4152a

Link jest także w poście nr 1. Pozdrawiam.

Jankes
11-03-2012, 11:52
Mógłbyś jeszcze raz wrzucić?Wyskakuje mi żebym kupił płatne konto

11-03-2012, 11:55
Trza poczekać, właśnie ściągam :lol:

Araven
11-03-2012, 12:03
Mógłbyś jeszcze raz wrzucić?Wyskakuje mi żebym kupił płatne konto
A klikasz na nazwę regnum_poloniae? Ja mogę pobierać bez problemu i inni też. Zmień przeglądarkę może, albo spróbuj za jakiś czas pobrac ponownie?

Jankes
11-03-2012, 12:33
pojawia mi się coś takiego
wgraj plikmultiuploadremote uploadPlik: regnum_poloniae.rar
Serwer: zajęty.
Przyczyna: wszystkie sloty są aktualnie zajęte przez użytkowników premium.

Spróbuj za chwilę lub pobierz ten plik z serwera Premium wybierając jedną z poniższych metod:
tutaj można wpisać kod z esemesa

11-03-2012, 12:44
pojawia mi się coś takiego
wgraj plikmultiuploadremote uploadPlik: regnum_poloniae.rar
Serwer: zajęty.
Przyczyna: wszystkie sloty są aktualnie zajęte przez użytkowników premium.

Spróbuj za chwilę lub pobierz ten plik z serwera Premium wybierając jedną z poniższych metod:
tutaj można wpisać kod z esemesa
Prościej nie da rady, dzięki nieocenionemu czcigodnemu Samickowi,

Sendspace:

http://img585.imageshack.us/img585/7624/sendspace1.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/585/sendspace1.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img641.imageshack.us/img641/8183/sendspace2.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/641/sendspace2.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img542.imageshack.us/img542/7866/sendspace3.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/542/sendspace3.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Jankes
11-03-2012, 15:29
Sory,dzięki wielkie za.fatyge

Jankes
17-03-2012, 13:45
Wiem że post pod postem,ale dopiero teraz mogłem to sprawdzić i nie da razy tym sposobem co został powyżej przedstawiony

chrobrybolesław
23-03-2012, 17:24
witam czy ostatnio zamieszczony link tego moda jest ze zmianami o których było pisane w poprzednich postach czy to mod w wersji pierwotnej

Araven
23-03-2012, 20:23
Ten mod nie ma żadnych zmian ani patchy. Chyba, że sam sobie zmienisz descr_strat albo AI np. Pozdrawiam. :P

Jankes
10-04-2012, 21:34
Wiem wiem spam,ale może tak załadujecie ten mod na inny serw,nadal z niego nie mogę ściągnąć,a kiedyś w niego grałem i naprawdę ciekawa rozgrywka Polską w nim była

Araven
11-04-2012, 11:46
Ja załadowałem na sendspace. mam ograniczony transfer obecnie(mobilny net) i nie dam rady tego wrzucić na inny serwer. Próbuj wiele razy. Czasem serwery są zajęte ale da rade pobrac za darmo. Ew. poproś jakiegoś znajomego by Ci pobrał. Pozdrawiam.

Xavart
07-07-2012, 04:38
Przepraszam za odkop, ale jak to zainstalować pod Kingdoms? + Mam mały problem z modem, mianowicie gdy wczytuję moją wczorajszą zapisaną grę lub tworzę nową kampanie wyskakuje bład "Medieval 2: Total War napotakł" i dalej nic. Wczoraj jeszcze wszystko działało, normalny medek działa, tylko coś z modem nie tak :D

Wonsz
23-08-2012, 10:04
według mnie polska wcale nie jest przypakowana pod koniec medka dopiero staje się dobra ale mimo wszystko mod fajny

Samick
23-08-2012, 15:57
według mnie polska wcale nie jest przypakowana pod koniec medka dopiero staje się dobra ale mimo wszystko mod fajny

Proponuję parę minut poświęcić nie na gry, a na popracowanie nad starannością wypowiedzi w sieci.

michal3588
24-05-2013, 01:34
Czas pobawić się w archeologa ;].


-AI bitewne i na mapie strategicznej

Czy mógł by ktoś sprecyzować ten punkt? Wydaje mi się, że w tym modzie AI jest wyjątkowo niemrawe. Nawet mongołowie, którzy powinni narobić trochę zamieszania zdobyli jedno Tureckie miasto z samego brzegu, zaraz je stracili i słuch po nich zaginął O_o. Może mógł by ktoś polecić jakieś porządne, ogarnięte i agresywne AI?



-mechanika osad (zmniejszony przyrost ludności)

Zmniejszony nie tylko przyrost ale ogólnie przychody. Efekt jest taki, że porządnie rozbudowane miasto ledwie jest w stanie utrzymać własny garnizon i nie ma mowy o jakichś ofensywnych oddziałach. Dosłownie morduje to resztki dynamiki tej gry. Efekt jest taki, że przez kilkanaście tur siedzi się na dupie i ciuła po groszu, żeby uzbierać jakiś oddział i coś zaatakować. Jak coś podbijemy to powtarzamy operację aż zapanujemy nad światem;]. Tylko spokojnie i bez pośpiechu bo przecież i tak NIKT nas nie atakuje... Przy +150 turze, wojnie praktycznie z każdym w europie i garnizonach po 2-3 oddziały do tej pory byłem oblegany 4 razy! I to tylko przez chwilę bo najwyraźniej Węgrzy zorientowali się, że robią coś nie tak i szybciutko wrócili do drzemania :/...



-balans jednostek

Osobiście nie zauważyłem żadnych zmian. Pewnie skupiają się one tylko na Polsce a za tą nie przepadam.

Czy na prawdę nikt nie ma po prostu samej Zgrzybkowej mapy? Lub jakiejś dobrej alternatywy?

Piter
25-05-2013, 16:49
Zagraj w Bellum: viewforum.php?f=367 (http://forum.totalwar.org.pl/viewforum.php?f=367)

Jak umiesz trochę modować, to możesz spróbować wgrać to: viewtopic.php?f=32&t=8736 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=32&t=8736)

dewastator
18-06-2013, 07:28
mnie sie w to dobrze gra,ciekawi mnie tylko skąd mod bierze imiona postaci skoro nie ma w folderze moda plików "names",bo lubie dla zabawy troche w nim namieszac.brakuje mi tez chorągwi jednostek na mapie bitewnej i nie wiem czemu nie chca sie pokazywac.
mechanika osad jest ok,w koncu mieszkancy nie wypadaja z murów,kasa leci ok 60 tury 130000,no chyba ze ktos jednym miastem chce utrzymac 5 flag :lol: u mnie komp nie spi a raczej hm... buszuje gram h/h bo na niższych to faktycznie spiączka mnie ogarniała. ;)

Araven
21-06-2013, 14:56
Jak nie ma własnych names w modzie to korzysta z tych z podstawowej wersji gry. A mod ciekawy.

crossidlo
12-09-2013, 12:18
Czy może ktoś wrzucić nowy link ?

Araven
12-09-2013, 15:53
Próbuj co jakiś czas, na tym linku z postu nr 1. Wreszcie trafisz na moment, z możliwością pobrania go za darmo. Ew, napisz PW do Tomka PL z prośbą o wrzucenie go na inny serwer.

Wonsz
13-06-2014, 13:23
Szkoda, że mod nie jest już pewnie rozwijany... ma ogromny potencjał, gdyby tak zupdatetować jednostki do obecnej wersji PKM Teutonic zrobić lepsze tło i menu ,kilka małych skryptów, to byłaby to już naprawdę dobra robota.Oczywiście nie twierdzę, że teraz jest źle, tylko trochę nieaktualnie.

Dymitr
04-01-2015, 15:49
Zgodnie z tym Co napisał Araven pytania do edycji tego moda będę zadawał w tym dziale tak więc zacznę od mojego obecnego problemu czyli próbowałem przywrucić Polsce jednostki z podstawki zostawiając tylko husarie i braci dobrzynskich w sumie to mi się udało i nawet gra dalej działa tylko że dla litewskiej konnicy nie mam faktur wyglają jak srebrny serfer na koniu i nie mogę ich rekrutować w kampanii a także mam problem z myśliwymi nie mogę ich usunąć zamienić na odpowiednik z podstawki to w kwestii poprawek po których chętnie rozegrał bym kampanie bo w modzie polska była jakby zabardzo skoksowana dla mnie. Kiedy się z tym uporam przyjdzie kolej na następne pytanie otóż chciałbym zmienić trochę mapę kampanii dodać ladniejszą Amerykę albo ją usunąć, ale na pewno dodać nowe miasta gdyby to było możliwe następnym krokiem było by dodanie frakcji z kingdoms czyli po edycji Anglii dodaniu miast Montgomery i Lifford dodanie Walii i Irlandii dalej dodanie na bliskim wshodzie Luxor do Egiptu i Mekkę na półwyspie arabskim i Kerak na przeciwko Jerozolimy czyli dodanie takich państw jak krolewstwo Jerozolimy i Antiochi. Na półwyspie skandynawskim miasta Adger, Gotęborg, Kalmar, Skara, i Visby dalej bym usunął Lund i zmienił nazwy Oslo na Akershus i Stockholm na Uppsalla i dodał frakcje Norwegia następnie zmieniłbym nazwy miast w Polsce z chelmo na Toruń i dodałbym drohiczyn jako miasto w którym można rekrotowac braci dobrzynskich dalej dodałbym miasta w Prusach typu Malbork krolewiec zmienił nazwę Miedniki na Palanga i lokalizację miasta dodał Rewal i w tym rejonie zamieściłbym frakscję Krzyżaków następnie Litwa zmiana położenia Wilna dodanie grodna zmiana nazwy Pinsk na Mińsk i może jakieś miasto między wilnem a Smoleńskiem i dodał frakcje Litwy zostając w tym rejonie zmienił bym frakcję z Ruś na Nowogród i idąc w stronę Ukrainy dodałbym Żytomierz zmieniłbym położenie Halicza i możliwe że dodał tu frakcje Ruś Kijowska. Do położenia miast na Litwie i Ukrainie nie jestem jeszcze pewien a wszystko co tu opisałem pokaże na mapie kampanii którą dodam w następnych postach z zanaczonymi nowymi miastami do zmian w mapie dojdzie przesunięcie Utrechtu w Holandi który obecnie znajduje się w miejscu Hagi i jakiegoś miasta między nowogrodem a Moskwa oraz Jarosława na półnacy wschód od Moskwy ale na ten moment potrzebuje wiedzieć jak usunąć myśliwych z polski i jak dodać tekstury do jazdy litewskiej no i jeszcze usunąć jeden stopień z udiskonalkenia pancerza dla szlachty polskiej konnej i spieszonej. Przy okazji jak rozpakować pliki medka bo wyskakuje mi błąd msvcp71.dll.

Araven
04-01-2015, 16:22
Tu masz link do tego pliku: http://87826.file4u.pl/download/5525232/msvcp71_www.file4u.pl.dll

Poradniki moderskie analizuj, anglojęzyczne z TWC plus polskie co są u nas.

Część rzeczy jest łatwa, jak zmiana nazwy miast, część trudna nowe frakcje.

Dymitr
04-01-2015, 17:01
Dzięki a można edytować mapę dodać nowe miasta i usunąć Amerykę(dodatkowe prowincje choć wolałbym ją zostawić i wyładnić) a i wiesz jaki jest limit prowincji w medku?

HellVard
04-01-2015, 17:07
Max prowincji to 200, a właściwie 199, bo jedna musi robić za morza ;) Mapę najłatwiej edytować programem geomod, jeśliś zainteresowany, trzymaj linka http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?201955-Geomod-Tool-for-Mapping

Dymitr
04-01-2015, 18:29
A jest limit frakcji i jednostek na 100% jest tylko nie wiem jaki dobra wiadomość to ta że w RP jest ok 180 prowincji tak policzyłem na oko czyli można tu jeszcze coś dodać a wracając do jednostek jak Polska ma drwali i Rosja to liczą się jako jedna jednostka czy jako dwie?

HellVard
04-01-2015, 18:33
Limit jednostek to 500, frakcji to 31 łącznie z buntownikami. Drwale jedna jednostka dostępna dla dwóch frakcji ;)

Dymitr
04-01-2015, 22:31
Mam jeszcze pytanie które może wydawać się nie na temat tego działu ale przydałoby by mi się gdybym starał się rozwinąć tego moda tzn. Czy są gdzieś skatalogowane wszystkie jednostki z podstawki medka i kingdoms?

Dobra mam parę pytań, pobrałem wszystkie wyżej wymienione programy ale znalazłem też info o Bare Geomod i tu chciałbym wiedzieć czym się rożni od zwykłego Geomod, dalej zastanawia mnie dlaczego jedne mody odpalają się z podstawki a drugie z kingdoms i naczym ogólnie polega różnica bo na poważnie wkręciłem się w przerobienie tego moda, a i mam ten brakujący plik dzięki Aravenowi tylko nie wiem gdzie go wrzucić do jakiego folderu z medkiem i jak to wszystko będzie dalej działać??

znalazłem taki dział
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?2991-Poradnik-moddera
ale tam nic nie pisze o msvcp71.dll.

proszę też zerknąć do mojego pytania w wątku obok na temat polskich jednostek ;)

Do Arewen mam ten plik od ciebie ale to nic nie zmienia na zmianę wyskakują mi dwa błędy brak pliku msvcp71.dll. I msccr71.dll. I jakaś nowość jak zmieniłem nazwę tego pliku co dales linka na msvcp71.dll. I wrzuciłem do folderu unpacker tylko w odwrotnej kolejności to go wsysnelo tzn. Znikł

Pozdro i dzięki wszystkim za dotychczasową pomoc!!

HellVard
05-01-2015, 18:02
Co do spisu jednostek, to wklep po prostu w google "medieval 2 units", jest kilka takich stron.
Geomod to program do przerabiania mapy, a Bare_Geomod to po prostu czysty mod folder, możesz w nim odpalić zwykłego medka, ale służy on jako baza dla nowych modów ;) Z podstawki odpalają się tylko niektóre stare mody, większość z dodatku Kingdoms, bo ma zwyczajnie różne usprawnienia i mniej błędów względem podstawki. A ten brakujący plik dll wrzuć do folderu windows/system32.

Dymitr
05-01-2015, 18:08
Dzięki HellVard prubóję wypakować medka ale nie mogę brakuje mi ciagle plików msccr71.dll. o co tu może chodzić chce zrobic jakoś moda od podstaw na bazie RP ale sie gubię po drodze chce z RP modowac trochę mapę i dodać frakcje z kingdoms ale nie mam pojecia jak??

HellVard
05-01-2015, 18:19
Patrz post powyżej ;) Zuploadowałem też jednostki trasha.

Dymitr
05-01-2015, 19:07
Dzięki z te jednostki chciałem je wykorzystać ale chyba nie będzie to takie łatwe.

Chciałbym umieścić takie kraje w wersji uboższej

536

lub takie w pełnej

537

i nanieść nowe prowincje na mapę

538
539
540

mniej wiecej

nie mogę dodać więcej załączników i muszę spadać do pracy więc do jutra

Araven
12-01-2015, 13:20
Jak wspominałem na czacie, dołącz ew. do HellVarda, ona działa ze swoim modem, walczy z nową wersją. Coś się nauczysz. Na Forum nie ma obecnie moderów z praktyczną wiedzą, albo się nie ujawniają. Ew. są zajęci przy innych projektach zwykle, na TWC. Dodawanie nowych frakcji itp. to grubsza sprawa. Poradniki są głównie po angielsku. Na TWC szukaj.

Dymitr
12-01-2015, 13:33
Zbieram poradniki z TWC na razie walczę z mapą jak w miarę postępów prac zacznę używać ich to też przetłumaczę ale z tego co wstępnie wyczytałem to to wszystko nie jest takie trudne problemy są jak chce się stworzyć całego moda od podstaw dodając całkiem nowe państwa jeszcze bez tekstur. HellVard daj znać jak będziesz na forum to podsuniesz mi może parę wskazówek.
Obecnie mapa jest prawie skończona brak mi tylko pomysłu na zapełnienie wschodu czyli okolic wołgi i donu. Dalej nie jestem zdecydowany co do ameryk ale ze smutkiem przyznaję że chyba będę musiał ją całkowicie usunąć skoro przy 30 frakcjach będą pojawiać się błędy w grze. Poniżej zamieszczam mapę z nowymi prowincjami i dla porównania mapę z oryginalnego regnum poloniae

Nowe prowincje

575

Oryginalny regnum poloniae

576

HellVard
12-01-2015, 14:15
Nie grałem wieki w Regnum Poloniae, w jakim okresie toczy się akcja tego moda? Na Twoim miejscu skasowałbym Amerykę, tam i tak nie dzieje się nic ciekawego ;) Rywalizowaliby tam ze sobą tylko indianie no i frakcja sterowaana przez gracza, ai się w tamte strony niestety nie zapuszcza. Mógłbyś wtedy zrobić te kilka dodatkowych prowincji w Europie czy Afryce, zwłaszcza, że kilka nowych frakcji chcesz dodać. Robisz wszystko "ręcznie" czy korzystasz z geomoda?

Dymitr
13-01-2015, 10:14
Mapę robię w geomodzie ale nie edytuje mi pliku "imperial_campaign_regions_and_settlement_names" więc sam będę musiał pododawać tam nazwy. Akcja regnum poloniae zaczyna się tak samo jak kampania z podstawki ale ja chcę zrobić rozpoczęcie w 1235 roku bo wszystkie frakcje jeszcze wtedy istniały zakon krzyżacki dopiero się rozwijał antiochia i jerozolima na wschodzie jeszcze się trzymały ruś kijowska padła w 1238 a mongolia walczyła z bułgarami do 1236 zanim ruszyła na podbój księstw ruskich. Usuwając amerykę nie zrobiłbym moda który pokazywałby coś nowego, chciałem tam umieścić majów azteków i apaczów ale z tymi 3nacjami i podwójną rusią czyli ruś kijowska i republika nowogrodu plus nacja buntowników wychodzi mi 31 frakcji czyli limit a ktoś mi pisał że przy tej ilości wywalają błedy więc jeszcze się nad tym zastanawiam najwyżej usunę amerykę skoro ai innych państw i tak by tam nie dotarło a nie planuję dawać aztekom statków dalekomorskich żeby robili desant na europę. Do mapy używam geomoda i bare geomod ale zastanawiam się czy nie zrobić mapy i jej nie wyciąć z bare geomod do zupełnie nowego moda robionego od podstaw według tego poradnika
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?2991-Poradnik-moddera
przy mapie zostaje mi jeszcze kwestia rejonu od kaukazu na północ tj. wołgi, donu i wybrzeży morza kaspijskiego nie wiem jakie miasta mógłbym tam dodać wszystkie informacje jakie znalazłem na temat alanów, chazarów i bułgarów wskazują na to że miasta tam były równane z ziemią, po alanach został maghas spalony w 1238 przez mongołów, po chazarch wszystko spalone przez rusinów i mongołów tj. atil i samandar jedynie przetrwały tam sarkel i bulgar więc w tym miejscu potrzebuje jakiejś pomocy. Dodać muszę że nie wszystkie miasta(przynajmniej te na wshód od wisły bo sam je dodaje, te na zachód skopiowałem z regnum poloniae) mają rzeczywiste położenie ale za to bardzo przybliżone to wynika tylko z tego jaką mapę zaserwowali nam twórcy medka np. chalicz na wysokości między krakowem i kijowem ale jak ktoś się nie zna za dobrze na geografii to nawet tego nie zauważy.

Podsumowując muszę rozwiązać problem z ameryką, zlokalizować miasta na północ od kaukazu i poprawić granice niektórych prowincji na tym zakończy się przygoda z mapą przynajmniej do czasu dodania nowych frakcji bo wtedy będzie trzeba zmienić frakcje odpowiedzialną za stworzenie danego miasta.

Sugestie mile widziane ;)

Tank
22-01-2015, 17:26
Witam. Nie jestem zbyt obeznany z modami. Pomoże mi ktoś gdyż nie wiem dlaczego plik .bat podczas próby odpalenia nie może znaleźć pliku medieval2.exe. Próbowałem go nawet skopiować do folderu moda. Nic z tego. Z góry dzięki za pomoc.

Araven
22-01-2015, 17:30
Czy w folderze mods masz folder Regnum_Poloniae ? Jaki masz system operacyjny? Medek z płyty czy wersja steam ?

Tank
22-01-2015, 17:35
Problem ze znalezieniem pliku rozwiązałem natomiast tuz po uruchomieniu wyświetla mi się ,,Medieval 2 Napotka" (Tak, Windows 7, Steam)

Araven
22-01-2015, 17:40
Poczytaj tutaj, o instalowaniu modów na steam, ja mam wersję pudełkową. Link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?10083-Instalowanie-mod%C3%B3w-na-wersji-steam

Krzycho
09-02-2015, 12:47
Czy jakiś dobry człowiek mógłby wrzucić moda na inny serwer? Ładnie proszę :) Albo chociaż powiedźcie w jakich godzinach da się to ściągnąć, bo się czaję 3 dni i nic z tego.

Araven
09-02-2015, 13:39
Witaj.
Wstawiłem nowy link do posta nr 1.

Krzycho
09-02-2015, 14:17
Super, dziękuję:D

Boris
06-05-2015, 13:56
Można uaktualnić link ponieważ wygasł ; (

Araven
12-05-2015, 14:35
Serwer zamknęli to wygasł. Podaj jakiś link sensowny gdzie mogę wstawić to wstawię w wolnej chwili.

Wonsz
15-05-2015, 18:39
SpeedyShare? Yndex disc?

PanzerKampfWagen
15-05-2015, 19:32
Od jakiegoś czasu w kampaniach online używamy http://przeklej.org/

Araven
22-05-2015, 13:36
Wstawiłem nowy link w pierwszym poście. Dzięki Panzer, dość szybko się tam ładuje.

Nifiash
09-07-2015, 11:48
Po prośbie o nowy link, stary odszedł w niepamięć.

RockMiguel
15-07-2015, 21:45
Po prośbie o nowy link, stary odszedł w niepamięć.
U mnie na chomiku znajdziesz tego moda.
http://chomikuj.pl/RockMiguel/Mody+do+Medieval+2+TW/Regnum+Poloniae

Nifiash
18-07-2015, 05:04
@ RockMiguel: Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję; dzięki serdeczne za odpowiedź i linka; szukałem w necie i właśnie na chomikach znalazłem ale przyznam, że się waham, czy jest ok płacić za moda, którego stworzył ktoś inny, a do tego autor sam udostępnia za darmo – to takie trochę nieuczciwe względem twórcy (przynajmniej ja tak czuję ;P).
Jeszcze raz dzięki za odpowiedź :)

Poza tym, nie przedstawiłem się... bardzo nieładnie :nunu:

Nifiash, nowy na forum, witam wszystkich bardzo serdecznie :D
(lubię dużo dłubać w plikach gier na własny użytek)

Pozdrawiam

Araven
18-07-2015, 17:24
W poście nr 1 jest aktywny darmowy nowy link od Aravena, jest tam od 22.05.2015, jak na razie zero pobrań, to po co ja to wrzucam?

Nifiash
20-07-2015, 15:57
@ Araven, dziękuję bardzo za wklejenie nowego linka, niestety ale bardzo ale to bardzo niefortunnie wybrałeś stronę → oni bez żadnego ostrzeżenia podpisują z Tobą umowę na 18 pln na tydzień i jest dość skomplikowane, by z tej umowy zrezygnować; innymi słowy ludzie z tamtej strony to oszuści i naciągacze, szczerze odradzam korzystanie z ich usług.

Przykro mi, że nikt nie ściąga moda, to jeden z nielicznych, który oferuje rozbudowaną mapę, mam bardzo miłe wspomnienia z nim związane.

Głupio bardzo mi prosić, ale czy mógłbyś... jeszcze inny link :o Tudzież, choć skasuj ten, który jest, żeby się nikt nie dał złapać na systematyczne wyciąganie kasy przez telefon.

Pozdrawiam i dzięki za czas jaki na to poświęciłeś.

Araven
20-07-2015, 16:14
Hm, stronę mi polecili gracze KO, podaj jakiś alternatywny serwer to wrzucę w wolnym czasie, jakiego mama bardzo mało. :cool:

Nifiash
21-07-2015, 20:41
Szczerze dziękuję Araven; na stronach pobrań kompletnie się nie wyznaję ale spróbuję poczytać coś w necie i znaleźć jakąś dobrą. Dzięki :)

Nifiash
24-07-2015, 12:21
Araven, proponuję:

Mega.co.nz

ps możliwe, że będzie trzeba podać hasło do tego pliku dla chcących z niego skorzystać

RockMiguel
29-07-2015, 00:08
Również przepraszam, że dopiero teraz.
Zawsze można napisać do mnie z prośbą o darmowy transfer. Bez problemu udzielę.

Nifiash
05-08-2015, 16:42
Witam,
Plik pobrałem dzięki uprzejmości RockMiguela; dziękuję.

Kuzyn
05-08-2015, 19:46
Wrzuci to ktoś na MEGA? ;/

Riddler
16-11-2015, 11:38
Witam wszystkich!
Chciałbym się dowiedzieć, czy jest szansa na aktualizację linka do tego modu, ponieważ ten w pierwszym poście co prawda przenosi na przeklej, ale potem wyskakuje, że pliku już nie ma. Ktoś coś?
Wielkie dzięki za odp :)

sadam86
16-11-2015, 15:26
Na poprzedniej stronie jest link do chomika RockMiguela.

Riddler
16-11-2015, 20:26
Ups nie zauważyłem tegoż linku ;) Dziękuje

Da13thCoach
13-12-2015, 14:30
Witam,

Panowie sytuacja i problem jest taki:
Kiedyś zainstalowałem grę mtw II na komputerze stacjonarnym na dysku zewnętrznym. Miałem ściągniętego spakowanego moda o którym jest ten wątek i po wykonaniu wszystkich instrukcji mod mi działał.
Sytuacja teraz jest taka, że zainstalowałem grę po kilku latach na nowo na nowym komputerze z wymaganymi pachami itp. i w swoich archiwach mam moda rp ale już rozpakowanego kiedyś tam a nie w oryginale spakowanego, który to folder zgodnie z instrukcją przekopiowałem w odpowiednie miejsce. Efekt jest taki, że gra mi się odpala owszem ale w wersji podstawowej. dodam że odpalam plik rp.bat :/...
Obecnie jestem w fazie czekania na plik moda w wersji spakowanej od jednego z was tutaj z forum (jak mi odpisze) i zobaczę czy to coś zmieni. Do tego czasu prośba, o potwierdzenie czy moje myślenie jest logiczne i że może mieć to znaczenie.

Pozdrawiam serdecznie.

A i jeszcze jedna rzecz, jak odpalam tem sam plik rp.bat jako administrator, to mi się już nie odpala tylko jest ten błąd CA_Libis... dodam jeszcze że rp to skrót od moda, bo nie chce mi się tej nazwy ciągle pisać, bo jest trudna:P

Za życzliwość i pomoc dziękuję:)

sadam86
13-12-2015, 14:58
To standardowy zestaw pytań. Jaki system, na jakiej partycji masz grę, UAC wyłączone, wersja z płyty czy Steam? Na pewno skopiowałeś do mods?

Da13thCoach
13-12-2015, 15:09
Wtedy i teraz system win 7 x86, na dysku c w programach x86 w standardowym układzie czyli sega itp. UAC - nie pamiętam co to jest, wersja oryginalna złota edycja, tak na pewno skopiowałem folder rp do mods.

czy ma znaczenie to że folder był rozpakowany kiedyś, a teraz tylko skopiowany? ma to znaczenie w instalacji moda? Może pytanie głupie, ale głupcem jest się przez chwilę.

Nie dubluj postów korzystaj z Edycji
Sadam86

sadam86
13-12-2015, 15:14
To tak, Medka nie powinno się mięć na C, a tym bardziej w Program files. UAC - kontrola konta, czasem przy kopiowaniu/wypakowywaniu blokuje pewne pliki i mod nie działa. To że kopiujesz już wersję kiedyś tam wypakowaną nie ma znaczenia, chyba że gdzieś kiedyś coś jakiś plik np. z niej uszkodziło i tu może być problem. Wejdź do katalogu moda i z folderu base w maps w world usuń plik map.rwm i odpal grę ponownie może zaskoczy.

Da13thCoach
13-12-2015, 15:27
to tak, po skopiowaniu folderu i wykasowaniu tego map... i po odpaleniu pliku rp.bat włącza się po prostu podstawka:/... tak jak mówiłem, po próbie włączenia rp.bat jako administrator (prawy myszki i wybór z listy rozwijanej) pojawia się wspomniany błąd CA_Libis. Czemu odpala się podstawka?

hm... a to UAC co z tym i gdzie zrobić?

sadam86
13-12-2015, 15:44
UAC wpisz w Google i tam jest opisane co to i jak wyłączyć

Da13thCoach
13-12-2015, 15:50
Już znalazłem to i wyłączyłem. Ale nadal odpala mi się podstawka. O co może chodzić?
Czemu plik bat odpala podstawkę i pomija w ogóle pliki z moda?
Pomórz proszę i wybacz za poziom laika, bo wiem jak to jest komuś takiemu tłumaczyć.

Ps. Może ddałbym Ci dostęp zdalny jednorazowy do mnie i byś zobaczył?

sadam86
13-12-2015, 15:53
Po wypakowaniu dostajesz folder Regnum/mods/Regnum, nie skopiowałeś czasem całości do mods. Wtedy miałbyś mods/Regnum/mods/Regnum i w takiej konfiguracji nie odpali. Musi być Medieval/mods/Regnum.

Da13thCoach
13-12-2015, 16:04
C:\Program Files (x86)\SEGA\Medieval II Total War\mods\Regnum Poloniae

sadam86
13-12-2015, 16:34
Nie mam pomysłu, niektórzy tak mieli, może ktoś kto to obszedł się odezwie.

Da13thCoach
13-12-2015, 17:50
Dziękuję za pomoc i dobre chęci.

A czy masz może możliwość przesłać moda rp? np. na mojego dropboxa?
Może coś jest uszkodzone w moim...

sadam86
13-12-2015, 18:22
Ewentualnie trzeba by może powrócić do wersji medka z patchem 1.03 i na niego wgrać moda, wtedy może ruszy, tylko to trochę krok wstecz i niezbyt opłacalny jeśli idzie o możliwość gry w inne mody

https://drive.google.com/file/d/0B49R32gzhnXeQWJyYUl2MmZKRkU/view?usp=sharing

Da13thCoach
13-12-2015, 18:22
Dziękuję:)

Araven
29-10-2016, 08:04
W poście nr 1 umieściłem aktualny link.

Riddler
31-10-2016, 15:06
Nie wiem, co robię źle, ale nie mogę włączyć tego moda - pojawia się ekran ładowania medieval 2, ale zaraz znika i pojawia się "medieval 2 napotka". Posiadam Medka 2 wraz z Kingdoms, wersja na Steam :-) Wszystko zrobiłem według instrukcji i nawet użycie Launchera nie pomaga

Sergio
03-11-2016, 11:13
Mam identycznie to samo co przedmówca, tyle że na wersji płytowej. Pomoże ktoś?

Trolololo
28-06-2017, 16:57
Ma ktoś jeszcze działający link? Bo nie mogę nigdzie znaleźć.

Araven
28-06-2017, 17:40
Wstawiłem aktualny link w poście nr 1.

Trolololo
29-06-2017, 10:55
Hmmm, niestety, ale mam taki problem

11:54:13.151 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
11:54:13.153 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Sep 5 2014 version development ===
11:54:13.157 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
11:54:13.158 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
11:54:13.160 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
11:54:13.161 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
11:54:13.162 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
11:54:13.163 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
11:54:16.044 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 52, column 14
Unknown delay ammo type [arrow3]
11:54:16.044 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 53, column 14
Unknown delay ammo type [arrow2]
11:54:16.045 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 54, column 14
Unknown delay ammo type [pesarrow]
11:54:16.045 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 55, column 14
Unknown delay ammo type [arrowhorse]
11:54:16.045 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 56, column 14
Unknown delay ammo type [arrow3horse]
11:54:16.045 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 57, column 14
Unknown delay ammo type [crossbow_bolt2]
11:54:16.045 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 58, column 14
Unknown delay ammo type [crossbow_bolt]
11:54:16.045 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 59, column 14
Unknown delay ammo type [steel_crossbow_bolt]
11:54:16.046 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 60, column 14
Unknown delay ammo type [hand_gun_bullet]
11:54:16.046 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 61, column 14
Unknown delay ammo type [arquebus_bullet]
11:54:16.046 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 62, column 14
Unknown delay ammo type [musket_bullet]
11:54:16.046 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_projectile.txt, at line 63, column 14
Unknown delay ammo type [elephant_cannon_shot]
11:54:16.129 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_mount.txt, at line 117, column 1
Could not find battle model for mount 'Mount_Adv_English_Armoured_Horse'.
11:54:16.129 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_mount.txt, at line 147, column 1
Could not find battle model for mount 'Mount_Adv_English_Barded_Horse'.
11:54:16.129 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_mount.txt, at line 162, column 1
Could not find battle model for mount 'Mount_Adv_French_Barded_Horse'.
11:54:16.129 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_mount.txt, at line 242, column 1
Could not find battle model for mount 'Mount_AdV_French_Heavy_Horse'.
11:54:16.508 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/export_descr_buildings.txt, at line 5537, column 2
Building DB error - faction mongols has gap in building prior to militia_barracks
11:54:16.508 [script.err] [error] Script Error in mods/Regnum_Poloniae/data/export_descr_buildings.txt, at line 5537, column 2
Building DB error - faction egypt has gap in building prior to caravanersary (unavailable at level zero)
11:54:16.516 [game.script] [error] Condition parsing error in mods/Regnum_Poloniae/data/descr_faction_standing.txt, at line 1591, column 15
Condition parser doesn't recognise this token: Not
11:54:17.973 [system.rpt] [error] Medieval 2: Total War napotka

Araven
29-06-2017, 12:05
Jaka wersja Medka steam czy z płyty gdzie zainstalowana gar jaki dysk systemowy czy inny?. Poczytaj temat. Problemy z instalacją były wałkowane. Ew. pobierz ponownie i zainstaluj.

Trolololo
30-06-2017, 14:12
Instalowałem ze trzy razy.
Wersja 1.5, Steam na dysku "D", folder moda wywalony do folderu z kampaniami z dodatku, piszę bo nie znalazłem nigdzie rozwiązania.
Odpalane zarówno .BAT-em, jak i KingdomsLauncherApp-em.


Chyba mam źródło problemu.

11:54:13.157 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
11:54:13.158 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
11:54:13.160 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
11:54:13.161 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
11:54:13.162 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
11:54:13.163 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack

Ja mam plik "Packs" pusty, a w innych modach mam po dwa data_packi. Co z pozostałymi dwoma?

Araven
30-06-2017, 15:55
Nie mam wersji steam. Na forum jest temat o instalacji modów na steam oto link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?10083-Instalowanie-mod%C3%B3w-na-wersji-steam. Instrukcja jest do wersji z płytą. Regnum tez nie mam obecnie. Mam nadzieję że Ktoś tego moda na steam zainstalował i napisze.

Trolololo
30-06-2017, 16:16
Ale ja wiem jak się instaluje mody. Problem jest taki że nie działa na skutek niezgodności w plikach, nie na skutek błędnej instalcji.

Koryusai
22-11-2017, 10:37
Ma ktoś jeszcze może działającą wersję tego moda? Powrót do Medka bez WWMwE albo Regnum Poloniae to już nie to samo. Jestem zwykłym casualem, wole te mody od BC czy SS w którym trzeba dziesiątek tur by coś zrobić. A taką działającą można by wstawić na chomikuj czy gdzieś gdzie nie zginie.

Araven
22-11-2017, 21:09
Proszę link: https://www.easypaste.org/file/8I7R3FcN/Regnum.Poloniae.rar?lang=pl

Presidente
23-02-2019, 18:43
https://drive.google.com/open?id=1XakRH_BTiUFfPSwkLvcbtZfmaUfp35zy
Znalazłem na chomiku - mam nadzieję, że jest to spoko wersja

Zachi
27-12-2019, 20:35
Witam.

Czy mogę poprosić o "najświeższą" wersje tego moda? Pamiętam że kiedyś grałem w tą modyfikacje.

Ps. Czy będzie ona działać na wersji steam?
Ps2. Czy są jeszcze jakieś podobne mody do RP?

Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź.

BlackNyga89
27-12-2019, 21:01
znalazłem coś takiego http://chomikuj.pl/RockMiguel/Mody+do+Medieval+2+TW/Regnum+Poloniae musisz sprawdzić czy działa.... z tego co wiem to większość modów działa na steamie ja w każdego którego chciałem zagrać bez problemu na steamie odpalałem
Podobne do RP zależy w jakim sensie ? możesz sprawdzić
https://www.moddb.com/mods/stainless-steel/downloads
lub
https://www.moddb.com/mods/bulat-steel-total-war

Zachi
28-12-2019, 14:10
Przepraszam. Źle to ująłem. Mod skupiający się na Polsce i polskich jednostkach.

Co do wersji od Rock-a z chomikuj (Twój link) to gra się odpala, ale po chwili wywala do pulpitu "Medieval 2: Total War napotka". I nie wiem jak to ruszyć.3165

BlackNyga89
28-12-2019, 15:06
A jak instalowales tego moda? masz wrzucone 4GB patch, masz jakieś inne mody zainstalowane?

Polska i polskie jednostki to może od naszych chłopaków Potop, albo Ogniem i mieczem nie wiem czy akurat ta epoka Ci odpowiada...

a jak średniowiecze to stansles steeal , Deus lo Vult są jednymi z czołowych i praktycznie wszystkie frakcje są zmienione i to na duży +

Zachi
28-12-2019, 15:44
Rozpakowałem i wrzuciłem do folderu "mods". Mam Definitive Edition. Stainless Steel odpala mi normalnie.

BlackNyga89
28-12-2019, 19:12
Tez próbowałem i mam ten sam komunikat wiec może jakiegoś pliku brakować.... a innych plików z tego moda nie potrafię znaleść chyba, że ktos z forum ma na dysku i Ci jakoś prześle...

TomekPL
27-03-2020, 15:16
Witam po dość długiej przerwie:P. Jeśli ktoś chętny podaje nowego linka. https://mega.nz/#!yIclXAhK!THMAPCX9DkbTQbZT-7kRCfdJ1hY-eXL6czMj6cSck1c
Należy wypakować do folderu mods. Moda odpalamy plikiem Regnum Poloniae. Mi osobiście mod działa pod wersja 1.5
Jeśli będą jakieś pytania postaram się na nie jak najszybciej odpowiedzieć na pewno już nie po 9 latach:D. Pozdrawiam.

Eutyches
27-03-2020, 17:23
Niestety z tym jest problem dobrze to odwzorować. Dodałem jeden punkt życia, więc możesz zaryzykować. Jednak najlepszym sposobem na pikinierów zostaje atak z flanki lub od tyłu.

Super sprawa, może polscy modderzy wrócą wszyscy i zrobią mi moda jakiego? :P
Nie żebym miał jakieś uwagi do Twego czy innych :)

TomekPL
27-03-2020, 18:22
Po tych 9 latach przerwy wyszedłem z wprawy ale jak jeszcze dłużej potrwa ta pandemia to pewnie coś sobie przypomnę