Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wielka Kampania + Królestwa

Drattius
26-03-2011, 22:39
Istnieje wiele modyfikacji do Medieval II: Total War. Jednak każda z nich to nie to co bym oczekiwał. Albo odpycha mnie jakoś wykonania, albo przesadność pewnych rozwiązań, co dla autora ma coś "urealniać". Odkurzyłem ostatnio pudełko całej serii z dodatkiem Królestwa. I tak wpadł mi do głowy odruchowo pomysł, czy nie dało by się przenieść w łatwy sposób nacji i ich jednostek z dodatku bezpośrednio w Wielką Kampanię z podstawki? Nie znam się oczywiście na tym, istnieje co prawda mod Kingdoms Grand Campaign Mod, ale jest właśnie skażony przepychem i drażniącymi mnie rozwiązaniami.

Przechodząc do sedna sprawy. Najbardziej zależy mi na ożywieniu ziem w okolicach Królestwa Polskiego. Czyli przykładowo oddać Litwie (z dodatku) kontroli nad Wilnem by na wschodzie już się coś działo od początku. Najazdy pogańskich Litwinów na wschodnie ziemie - marzenie. I na swoim miejscu umieścić również Norwegię, która zapewne szybciej opanuje całą Skandynawię i będzie stanowić jakieś wyzwanie na morzu oprócz Danii. Od biedy można by też wrzucić Irlandię dla równowagi sił w Brytanii.

Krzyzak
26-03-2011, 23:03
Jak przenieśc jednostki z Kingdoms do podstawki. (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=108)
W sprawie przenoszenia frakcji odsyłam Cię do działu modów. (http://forum.totalwar.org.pl/viewforum.php?f=19)

Drattius
26-03-2011, 23:09
No tak, ale temat z linku dotyczy tylko dodania nowych jednostek do Bizancjum z podstawki od Bizancjum z dodatku. A mi zależy by przenieść całą frakcję Litwy z jej jednostkami na gotowca dając im tylko prowincję Wilno. Od po prostu jakaś frakcja pogańska stanowiące jakieś zagrożenie od wschodu na początku. Z działu modów nic konstruktywnego nie można znaleźć.

Nie ma żadnej prostej metody "wytnij wklej i dopisz linijkę"? :P

Amrod
26-03-2011, 23:22
Nie ma żadnej prostej metody "wytnij wklej i dopisz linijkę"? :P