PDA

Zobacz pełną wersję : [ROZWIĄZANE] Jak zagrać Polską?



macieksos
12-09-2009, 14:35
Witam Od razu pisze że jestem początkującym graczem kilka dni temu kupiłem total war 2 + dodatek wcześniej grałem tylko w szoguna ale to ładnych parę lat temu jak ta gra miała premierę. Widziałem na screenach że można grać polska. Jednak ja w dodatku Medieval II Total War Teutonic nie mogę znaleźć polaków mam Litwinów krzyżaków i jeszcze dwa kraje... wiec jakby ktoś mógł napisać co zrobić żeby zagrać polakami byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam


******
Pisownia poprawiona.
Samick

Haller
12-09-2009, 14:57
Wchodzisz do folderu gdzie zainstalowałeś gre np:

C:\programfiles\SEGA\Medieval2totalwar\mods\teuton ic\data\world\maps\campaing\imperial_campaing

I w tym folderze szukasz pliku o nazwie descr_strat, otwierasz go i wszystkie nazwy państw spod linijki end unlockable skopiuj do linijki campaing playable, gdy to zrobisz, nie zapomnij skasowac tych nazw z pod linijki end unlockable


:mrgreen:

Abu Yusuf
12-09-2009, 15:18
chyba że wolisz zagrać "uczciwe" bez mieszania w pliku to poprostu wygraj kampanie krzyżacką jakąkolwiek z dostępnych frakcji ;)

OskarX
13-09-2009, 10:42
Ale nie dawaj mongolow i tatarów bo nie bedziesz mógł grac, tylko te frakcje które mozna odblokować+ papiestwo

Kosma
26-09-2009, 16:06
Witam również jestem świeżak. Mam samą wersję podstawową Medieval'a i również pragnę zagrać rodzimą frakcją. Uczyniłem tak jak mówiono, wziąłem krwiożerczych dojczów(Cesarstwo) i najechałem na Polskę ( :( ). Nad wszystkimi miastami powiewa flaga Rzeszy, ale czy to wystarczy? Czy może trzeba podbić Polskę a następnie wygrać całą kampanie (oby nie bo zaznaczyłem dużą) ? Może trzeba zrobić coś jeszcze zanim całkowicie podbije frakcje (chociaż wyskoczył mi komunikat , że frakcja została zniszczona)


Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź

Soul of Night
26-09-2009, 21:29