PDA

Zobacz pełną wersję : Szkolenie jednostek a zabawa z kodami



siwy1982
17-04-2011, 15:53
Witam;

Może ktoś wie w czym problem i jak go rozwiązać.

Mam Medieval TW złotą edycję (PL) i przy zabawie z kodami, mogę szkoliś topowe jednostki dopiero po wejściu w odpowiedni okres w grze...
Czym to jest spowodowane?

Jak dawno temu grałem na angielskojęzycznej wersji tej gierki to nie było problemów i po wybudowaniu właściwych budynków można było z miejsca szklić np gotyków itp.

ktoś coś pomoże - bo chciałem się pobawić :)

pitagoras14
29-04-2011, 22:47
w złotej edycji wprowadzili drobną zmianę że niektóre jednostki można dopiero od pewnych lat szkolić jak np kuszników po 1200(nie pamiętam dokładnej daty) albo pikinierów od chyba 1320. w podstawce nie były tego.

Bronti
30-04-2011, 19:35
Zgadza się w podstawce tego nie było. Tam wszystko zależało od tego jakie posiadamy budynki. W VI musimy jeszcze osiągnąć odpowiednią datę ( Medieval jest podzielony na trzy okresy - początek, pełnia, schyłek)

od 1320 roku zaczyna się schyłek a pełna bodajże od 1205. Nie pamiętam dokładnie w tej chwili :)

jacol25
26-01-2012, 08:25
Witam, prosze o pomoc. Po wpisaniu kodu ".badgerbunny." owszem mam dostepne wszystkie budynki i jednostki...ale co z tego jesli nie moge ich szkolić(jednostki...np Krzyżaków)...Gram oczywiście Polakami;) w każdej z 3 dostępnych ram czasowych.Czy jest jakaś możliwość żeby sie pobawić?;)

eberebel
28-11-2015, 10:46
Aby szkolić daną jednostkę musisz posiadać odpowiednie budynki do jej szkolenia. Więc jeśli chcesz mieć Krzyżaków proponuje najpierw na maxa rozbudować budynki, a dopiero potem zająć się jednostkami ;)