PDA

Zobacz pełną wersję : Third Age 1.4.1



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

Radowid Srogi
28-06-2010, 18:37
Tu nie chodzi o to, że ma miażdżącą szarżę, to jest mod oparty na fantasy, co samo w sobie pozwala mu na "odchyły" od rzeczywistości :D
Przecież na polach Pellenoru Rohirimowie zgnietli wroga, więc nie ma co za bardzo narzekać na mocną konnicę, tym bardziej, że to jedyna mocna strona Rohanu.
Ja szarżuję bez przegrupowania i też działa, z tym, że ja zawsze idę na flanki lub plecy, bo od frontu to samobójstwo...
A ja zazwyczaj wale od frontu i jakoś nie mam kolosalnych strat.

Realpower
28-06-2010, 18:58
z kąd pobierasz z biblioteki naszej strony ? czy z innej strony? jeśli tak to jakiej ?

Pobierałem z linków z pierwszej strony tego tematy.

dunios
28-06-2010, 20:05
Pobierałem z linków z pierwszej strony tego tematy.

Oto linki z naszej strony:


:arrow: Patch 1.5 PL


http://www.megaupload.com/?d=IYIU46T3

Third Age: Total War

:arrow: 1.0 + 1.1 patch + 1.2 patch + 1.3 patch / 1.5 / Angielska
:arrow: Link do subfora z preview
:arrow: Link do subfora o modzie na twcenter
:arrow: Link do tematu o modzie na totalwar.org.pl
:arrow: Opis: TATW przenosi nas w realia Władcy Pierścieni, ekipa pod przywództwem King Konga (znany twórca Stainlees Steel) skorzystała także z dzieł J.R.R Tolkiena tak żeby gra była też realistycznie odzorowana, w grze możemy zagrać aż 12 nacjami (np. Gondor,Rhun, Mordor), twórcy stworzyli od podstaw całą gamę nowych jednostek do każdej nacji, nowe tekstury,budynki, flagi, bannery, skinny, w dodatku poprawiono AI i dyplomację, gra obfituje też w nowe eventy i wiele innych rzeczy takie jak zwołanie u Saurona niby krucjaty na wybrane miasto dobra. Jest to jeden z najbardziej oczekiwanych modów tego roku zarówno przez zagranicznych jak i polskich graczy. Hotfix poprawia błąd który występuje u niektórych graczy którzy zauważyli że podczas bitew interfejs bitewny robił się biały.


http://www.megaupload.com/?d=KN7UNITO
http://www.megaupload.com/?d=GRRP4PAM
http://www.megaupload.com/?d=AI0XKOQV
http://www.megaupload.com/?d=J0W8HPCD


:arrow: Patch 1.1


http://www.megaupload.com/?d=FRPRBZ5J


:arrow: Patch 1.2


http://www.megaupload.com/?d=7EXFW6WD
http://www.megaupload.com/?d=8ZXKXTXI


:arrow: Patch 1.3


http://www.megaupload.com/?d=WDQ2LR1C


:arrow: Patch 1.4


http://www.megaupload.com/?d=7YHZZUVB

trolkamil
29-06-2010, 13:42
nejlepsza konnice to ma ale Gondor i nikt tu z obecnych temu nie zaprzeczy;
potem plasuja sie eldarscy możni i eldarscy jeżdżcy;
dopiero potem jest konnica rohanu, dale, Rhun, Harad-u;

co do taktyki walenia wroga od przodu jazda to nikt mi nie wmówi, ze ma to chociaż jakiś mały sens;
zazwyczaj kazda konnica pada;
nawet na slabych wlocznikach, lamia sie im szeregi i po jezdzie;
totez podstawa kazdej armii powinna byc silna i zwarta piechota, wspomagana lucznikami(najlepiej takimi co dzidy moga wystawic) i kilka jednostek jazdy;
a i te trole, Balrogi to trzeba wyeliminować bo to sensu nie maja w grze, Mamueaki tez, lepiej odejsc od idei srodziemia i dac tym frakcja jakies lepsze jednostki piechoty czy jazdy, z pewnoscia poprawi to jakosc gry;
nie wiem piszecie, ze latwo jest gondoem grac, dla mnie to problem, bo zawsze napierdala mnie co runde i szkoda mi kasy na rekrtacja co ture nowych jednoste, gra ta feakcja nie dae mi satysfakcj, bo znajac zycie zawszwe na poziomie hard isengad podbijaszybko rohan i atakuje mnie od tylu, rohan zaiast stawicz czola najezdzcy atakuje lesne elfy, te z kolei zamiast wypedzic rohan albo atakuja dale, albo dale i krasnoludy daja i lupnia i po frakcji; orkowie tez maja w tym interes;
co do eriadoru to albo krasie ich zajmuja biorac sojusz z eldarami, albo dostaja od orkow; i zazwyczaj wychodzi na to ze po 150 turach:
a) krasnale wladaja 1/3 srodziemia(podbijaja rhun ktory an poczatku jest mocny i prawiepodbija dale, co dziwo nigdy ich do konca nie wbil u mnie), lesne lefy, orkowie , eriador ledwo co zyja, harad i mordor opanowuja gongor, rhun ginie, isengard wlada rohanem;

b)lesne lefy sobie radza i tworza wielkie imperium, razem w sojuszu z krasnalami wladaja /2 srodziemia;
gondor , rohan, dale rhun - gina;

c)eldarowie biora sie do roboty i podbijaja isengard - ale z kolei mordor i harad podbija rohan i gondor;


tak wiec posumowuja gralem juz kilkadzieesiat kampani na wysokim i najwyzszym poziomie i zawsze, ale to zawsze gondor i rohan gina jesli nie udziele im pomocy w walce, totez staram sie jk najszybciej wybi isengard, aby rohan mogl skupic sie na mordorze;
krasnale lepiej nimi sojusz miec bo stasznie z nimi walczyc- sa najlepsza piechota( duze straty);
elfy tez ciezko , dobrz sie bronia w miatach- grad strzal eldarskich i pozamiatane, maja idealna jednostke -drzewce i kazda konnica nie daje rady;
rohan, orkowie, dale ,eriadon, rhun nie stawili mi nigdy dostatecznego oporu podbijam ze tak powiemz marszu;


czekam na wersje 2.0 !!
Bedzie sie dzialo, uwielbiiam total war.

vlad77
29-06-2010, 14:18
Nie wiem na jakiej wersji grasz, ale na 1.4.1 jest już całkiem inny scenariusz sieczka jest konkretna, tym bardziej, że Gondor trzyma w szachu Haradrimów i daje po dupie Mordorowi, Rohirimowie dzielnie trzymają Isengard przy granicy, a krasiom i elfom leśnym wcale nie idzie tak łatwo z OoMM i Easterlingami :D
Tak jest bynajmniej u mnie...

dunios
29-06-2010, 14:25
nejlepsza konnice to ma ale Gondor i nikt tu z obecnych temu nie zaprzeczy;
potem plasuja sie eldarscy możni i eldarscy jeżdżcy;
dopiero potem jest konnica rohanu, dale, Rhun, Harad-u;



a i te trole, Balrogi to trzeba wyeliminować bo to sensu nie maja w grze, Mamueaki tez, lepiej odejsc od idei srodziemia i dac tym frakcja jakies lepsze jednostki piechoty czy jazdy, z pewnoscia poprawi to jakosc gry;


1.Naucz się pisać
2.kawaleria rohanu jest moim zdaniem najlepsza
3.gdyby nie było entów Balrogów troli i twoich Mamueaki to nie byłoby tak kolorowo i poszczególne frakcje straciłyby klucze swoich armii. (np.jakby leśne elfy potrafiły walczyć z krasnoludami , czasami rohanem, i innymi frakcjami poza swoi terytorium ??? Elfów jest mało ale za to posiadają dobre oddziały włóczników łuczników i przede wszystkim Enty) Co do entów można je rekrutować chyba co 25 tur

Radowid Srogi
29-06-2010, 14:56
Nie wiem na jakiej wersji grasz, ale na 1.4.1 jest już całkiem inny scenariusz sieczka jest konkretna, tym bardziej, że Gondor trzyma w szachu Haradrimów i daje po dupie Mordorowi, Rohirimowie dzielnie trzymają Isengard przy granicy, a krasiom i elfom leśnym wcale nie idzie tak łatwo z OoMM i Easterlingami :D
Tak jest bynajmniej u mnie...
U mnie jest podobnie jak u ciebie tyle że poza prowincjami które ja podbijam to właściciela zmieniają tylko te rebelianckie, reszta prowincji zmienia właściciela rzadko często na krótko. Co do sieczki to jest na całego.
Zgadzam się z duniosem, Rohan ma najlepszą konnicę, posiada też problem ze słabo rozwiniętymi prowincjami i niedoborem stajni.

vlad77
29-06-2010, 15:06
Zapomniałem o Rohirimah napisać :D
To jest najlepsza konnica w grze, Easterlingowie mogą im tylko podskoczyć i to tylko jedną jesnostką (Loke-cośtam :D) Pełna konna armia rohanu z harcownikami i łucznikami i powiedzmy 12 ciężkimi kawalerzystami (licząc z gen.) zmiata po dwie armie orków bez różnicy czy uruk hai czy zwykłych orków z gorgoroth, przynajmniej wtedy gdy gra nią człowiek a nie AI :D.

dunios
29-06-2010, 15:26
vlad grasz z jakimś submodzie ?

vlad77
29-06-2010, 16:49
Tylko RRRC, nic więcej nie mam.

dunios
29-06-2010, 17:00
kurde jakoś spolszczenie do third age 1.41 mi nie działa cały medieval mi się psuje ;( a wcześniej działało

Trzeba mieć patch 1.5 do modów?

kuroi
29-06-2010, 17:01
Czy ten mod może zainteresować osobę, która nie czytała serii LOTR? :)
Trochę zaczynam się nudzić a z tego co widzę to ludzie wychwalają tego moda pod niebiosa :P

dunios
29-06-2010, 17:05
tak dzięki temu modowi zacząłem interesować się Lord of The Ring

vlad77
29-06-2010, 17:23
Rings dunios rings :D
Ja gram bez spolszczenia więc nie mogę nic na ten temat powiedzieć :)
Co do tego patcha to najlepiej było by mieć 1.5, chociaż na 1.4 też działa, ale z tego co słyszałem to z bugami.

dunios
29-06-2010, 17:27
Sory za błąd ;) ale bez spolszczenia działa poporawnie

Huzi
29-06-2010, 21:36
Witam.
Po zainstalowaniu moda zgodnie z instrukcją pojawia się taki oto komunikat o błędzie. Czy ktoś może mi przybliżyć o co mniej więcej chodzi? W oknie jest napisanie, że "ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem", ale instalacja Medievala od zera + patchowanie + instalacja moda zajmuje dobrych parę godzin.

http://img709.imageshack.us/img709/230/tatwbd.jpg


EDIT:
@chochlik20
Naturalnie. Zainstalowany i spatchowany. Chyba, że chodzi o coś innego niż Kingdoms.

chochlik20
29-06-2010, 21:40
a masz dodatek zainstalowany??

dunios
29-06-2010, 22:29
mam problem nie mogę zainstalować niezależnego(oddzielnego) submodu do Third Age Devide And Councer . Gdy uruchamiam grę przez ikonę Third AgeDAC menu wczytuje się jak zwykły medek 2 poczym wyskakuje błąd .Mam kilka pytań :

1.Czy submod devide and councer trzeba wrzucić do dolderu z third age ?(medieval2/mods/thirdage)
2.Przez co trzeba odpalać DaC?

Jimmy
29-06-2010, 22:31
Czy ten mod może zainteresować osobę, która nie czytała serii LOTR? :)
Trochę zaczynam się nudzić a z tego co widzę to ludzie wychwalają tego moda pod niebiosa :P

ja przeczytałem książke 2 razy i filmy obejrzałem kilka razy i jestem zafascynowany środziemiem dlatego w tego moda gra się bardzo przyjemnie, jeśli nie lubisz Lotra to po co grać w tego moda ?

Kyuzo
30-06-2010, 05:56
http://img709.imageshack.us/img709/230/tatwbd.jpg
Ewidentnie błąd związany z DirectX. Zainstalowanie najnowszej wersji (odpowiedniej dla posiadanego windows`a) powinno rozwiązać problem.

1.Czy submod devide and councer trzeba wrzucić do dolderu z third age ?(medieval2/mods/thirdage)
2.Przez co trzeba odpalać DaC?
Według tych (http://dacmod.forumotion.com/bugs-errors-troubleshooting-f7/installation-step-by-step-with-images-t60.htm) informacji instalacjia wyglada tak:
Rozpakowujemy moda do folderu Medieval 2.
Uruchamiamy Install.exe i podajemy ścieżkę do folderu medieval 2.
Instalator stworzy osobny folder dla moda w folderze mods mods\Third_AgeDAC\.
Tam powinien znajdować się plik Third Age.bat, z którego odpala się moda.

dunios postaraj się nie dublować (w najlepszym razie) każdego pytania :roll:


kurde jakoś spolszczenie do third age 1.41 mi nie działa cały medieval mi się psuje ;( a wcześniej działało
Zapytaj tutaj (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=45&t=2851)

kuroi
30-06-2010, 06:25
Witam.
Po zainstalowaniu moda zgodnie z instrukcją pojawia się taki oto komunikat o błędzie. Czy ktoś może mi przybliżyć o co mniej więcej chodzi? W oknie jest napisanie, że "ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem", ale instalacja Medievala od zera + patchowanie + instalacja moda zajmuje dobrych parę godzin.

http://img709.imageshack.us/img709/230/tatwbd.jpg


EDIT:
@chochlik20
Naturalnie. Zainstalowany i spatchowany. Chyba, że chodzi o coś innego niż Kingdoms.
Może masz złe sterowniki? Ja tak kiedyś miałem jak nie wgrałem sterów od karty graficznej...

herion
30-06-2010, 07:30
Ha, a ja wyczaiłem newsa :D.

Ta jednostka : http://img153.imageshack.us/img153/3443/troll0000.png

Pojawi się w wersji 2.0 :D

Tu dowód jakby co : http://www.twcenter.net/forums/showthre ... 59&page=24 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=358459&page=24)

Radowid Srogi
30-06-2010, 08:11
Coś mi mówi, że twórcy grali w bitwę o śródziemie 2. To zadziwiające jak dokładnie skopiowali śnieżne trole z dodatku oraz Olog-hai(trole bojowe); gondorską piechotę, ,łuczników, kawalerię(rycerzy) z podstawki; zbrojnych i łuczników sindarów(wojownicy elfów) z 1.

Huzi
30-06-2010, 09:14
Dzięki wszystkim za sugestie. Jak się okazało - po raz kolejny - najprostsze rozwiązania są najlepsze. Zainstalowałem moda ponownie i wszystko pięknie działa.
Do zobaczenia w Śródziemiu.

dunios
30-06-2010, 13:30
http://img709.imageshack.us/img709/230/tatwbd.jpg
Ewidentnie błąd związany z DirectX. Zainstalowanie najnowszej wersji (odpowiedniej dla posiadanego windows`a) powinno rozwiązać problem.

1.Czy submod devide and councer trzeba wrzucić do dolderu z third age ?(medieval2/mods/thirdage)
2.Przez co trzeba odpalać DaC?
Według tych (http://dacmod.forumotion.com/bugs-errors-troubleshooting-f7/installation-step-by-step-with-images-t60.htm) informacji instalacjia wyglada tak:
Rozpakowujemy moda do folderu Medieval 2.
Uruchamiamy Install.exe i podajemy ścieżkę do folderu medieval 2.
Instalator stworzy osobny folder dla moda w folderze mods mods\Third_AgeDAC\.
Tam powinien znajdować się plik Third Age.bat, z którego odpala się moda.

dunios postaraj się nie dublować (w najlepszym razie) każdego pytania :roll:

Ale ja ściągnąłem DaC 3.99 rozpakowałem to i co trzeba dalej zrobić ? Gdzie to wrzucić przez co odpalać ?

Kyuzo
30-06-2010, 16:36
Czyli ściągnąłeś wersje beta http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=262063 :?:

Tutaj trzeba zrobić folder Third_AgeDAC w folderze mods\ czyli
\mods\Third_AgeDAC
rozpakować/przekopiować tam zawartość archiwów
i odpalić Third AgeDAC.bat
Nie trzeba nawet mieć TATW :twisted:

dunios
30-06-2010, 16:47
Tak też zrobiłem ale nie działa . Odpalam grę ikonko o nazwie Third AgeDAC. Czy możesz podać pełną nazwę tego pliku .bat ? bo jakoś takiego nie zauważyłem . mam wersję 3.99 DaC . Jak odpalam grę wyskakuje mi tak jakby okno otwierania medieval 2 total war .
Oto screen

http://w165.wrzuta.pl/sr/d/7NOsZqoSEf2/blaasfasfasfdf (http://w165.wrzuta.pl/sr/f/7NOsZqoSEf2/blaasfasfasfdf)

Zaznaczoną ikoną włączam grę Dac

Kyuzo
30-06-2010, 17:35
Folder musi się nazywać Third_AgeDAC czyli u ciebie by było :
D:\gry\Medieval 2 Total War\Data\mods\Third_AgeDAC

i chyba z tego, co pokazałeś powinno się odpalać Third AgeDAC.bat

Oby teraz już zadziałało :twisted:

EDIT:
Trzeba jeszcze zajrzeć do Third_AgeDAC.cfg (notepad), znaleźć windowed i zmienić True na False żeby nie grać w oknie.

dunios
30-06-2010, 17:45
działa!!!!!!!!! :lol: :D Mam jeszcze jedno pytanko jak ustawić maksymalizacje? Bo mi odtwarza się w małym oknie.
Oto screen:
http://w833.wrzuta.pl/sr/d/9kErs8FIFYW/bez_tytulufsdgbdfb (http://w833.wrzuta.pl/sr/f/9kErs8FIFYW/bez_tytulufsdgbdfb)

EDIT:
Trzeba jeszcze zajrzeć do Third_AgeDAC.cfg (notepad), znaleźć windowed i zmienić True na False żeby nie grać w oknie. Kyuzo

:shock: Dzięki mistrzu :o :D

trolkamil
01-07-2010, 10:31
sciagnalem DaC 3.99 rozpakowalem i niby dzialea ale niektore frakcje mjaa tylko jedna jednosttke czyli cos skopalem,
czy wpierw nalezy DaC 3.75 wgrac?

wgralem 3.75 potem 3.99 ale teraz kampanii nie odpala.


w custom battle tak jest. musisz wybrać z jakiego okresu mają być jednostki. Wybierz żeby z wszystkich i wtedy powinno wszystko działać
wiem, ale to nie pomagalo zmienialem.

polećcie jakies siekawe mody?

Przede wszystkim polecam edytować posty... Kyuzo

dunios
01-07-2010, 10:41
w custom battle tak jest. musisz wybrać z jakiego okresu mają być jednostki. Wybierz żeby z wszystkich i wtedy powinno wszystko działać

Stainess of Steel ,Invasion Barbavorum

Radowid Srogi
01-07-2010, 14:20
Mógłby mi ktoś powiedzieć na jakich zasadach złe frakcje dostają nowych genków :?:

Krzyzak
01-07-2010, 14:33
Zapewne na takich, jak my możliwość adoptowania ludzi ;) Czyli dostają propozycję adoptowania i przyjmują, no bo jak inaczej ... Skoro nie mają swojej dynastii xd. Mordor ma fajnie z Nazgulami, tak jakby ciągle dostawali nowych :D

trolkamil
01-07-2010, 15:48
Czy DaC 3.99 koszt rekrutowanie nowych armii i utrzymanie ich jest darmowy??
bo u mnie ani utrzymanie armii ani rekrutacja nowych nic nie kosztuje??

gdzie można zmienić czas budowy .., bo czekanie 6 tur zawsze wydawało mi się długie, a tu standard 16 - parodia? czekać 16 tur na lepszy barak, heh.. to już Saurona zdążę ubić...


Zapewne na takich, jak my możliwość adoptowania ludzi ;) Czyli dostają propozycję adoptowania i przyjmują, no bo jak inaczej ... Skoro nie mają swojej dynastii xd. Mordor ma fajnie z Nazgulami, tak jakby ciągle dostawali nowych :D
no to sie uśmiałem, dopiero co odpaliłem DaC , włączyłem podgląd mapy, zeby zobaczyć co i jak(niewiele się różni od podstawowej),
i przerzuciłem kilka tur, żeby się przekonać jaka to znów niemyśląca inteligencje wymyślili tym razem,
Komp nie dostaje gienkow na tych samych zasadach co my, to totalna bzdura, chyba nidy w TE gre jeszcze nie grałeś, po 2 turze Mordorowi , w centralnej czesci pojawilo sie 7 generalow, z czego żaden nie pochodził z pobliskich miast, w miastach pozostali generałowie, którzy byli tam od początku, a na ture co mi wiadomo mozesz jednego adoptowac, no chyba ze mu akurat 7 chłopa wyrosło na prawdziwych wojownikow(zart), ale jak skoro na poczatku na ogranicone drzewo geanalogicne, im wiecej iast dobytych , tym wieksza frakcja i wiecej generalow chce dla nas walczyc, wiecej si tez rodzi w rodzinie.

Edit by Kyuzo

Krzyzak
01-07-2010, 19:04
Oj uwierz mi, że grałem . Co do tej sprawy, to nie byłem tego pewien a poza tym bardzo mało grałem frakcjami zła, bo jakoś mnie to nie kręci :P

Radowid Srogi
01-07-2010, 19:36
A ja chciałem dla odmiany zagrać. Nie byłem pewien to spytałem.

trolkamil
01-07-2010, 20:18
zawsze komp na jakos wiecej tych generalow niz my mamy, niealaznie od stroy i frakcji, ja kiedys zabilem w jednej turze kilku generalow wroga, i co tego, jak zaraz mu nowi sie pojawili znikad. tylko raz zabilem frakcje eliminujac wszystkich generalow!

Krzyzak
01-07-2010, 20:37
No nie do końca się zgodzę, że wróg zawsze ma od nas więcej gienków . Ja raz stworzyłem 1 całą armię z generałów i jeszcze kilka oddziałów w drugiej. Przyjmowałem wszystko co się dało ale wynik najważniejszy :D Żaden gienek wroga nie mógł podskoczyć takiej kawalerii :P

trolkamil
01-07-2010, 21:07
No nie do końca się zgodzę, że wróg zawsze ma od nas więcej gienków . Ja raz stworzyłem 1 całą armię z generałów i jeszcze kilka oddziałów w drugiej. Przyjmowałem wszystko co się dało ale wynik najważniejszy :D Żaden gienek wroga nie mógł podskoczyć takiej kawalerii :P
mowisz zupelnie oczym innym, mi chodzi o to ze mimo iz ciagle zabijamy generalow wroga to zawsze pojawiaja sie nowi niewiadomo skad;

Radowid Srogi
02-07-2010, 08:39
Może u ciebie. U mnie jakoś nie ma problemów z nadmierną ilością genków u wroga, jedyny problem leży w tym że ma za dużo mięsa armatniego.

dunios
02-07-2010, 09:16
Zależy jaka frakcja ,czy zła czy dobra, Frakcje zła ają dużo oddziałów ,w których jest dużo stworzeń ,ale są to słabe jednostki ,a dobra mają malutko a dobre

Radowid Srogi
02-07-2010, 13:00
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć na czym polega i kiedy niej dochodzi oferta Aragorna?

dunios
02-07-2010, 15:38
Dołączam się do prośby

Vedymin
03-07-2010, 15:26
U mnie się pojawiła po jakiś kilkudziesięciu turach i wyglądało to tak: gdy przyjmiemy ofertę, Aragorn dołącza do nas jako gienek, za cenę ogromnego spadku autorytetu u Dementora. Jeśli odrzucimy, to chyba namiestnikowi nawet wzrośnie autorytet.

Krzyzak
03-07-2010, 18:15
Ta oferta pojawią się tylko na patchu 1.4 czy 1.3 również ? ;)

Jakobs17
04-07-2010, 12:41
mam pytanie czy mam wszystko ściągnąć czy tylko te najnowsze?

dunios
04-07-2010, 13:13
Ściągnij Third Age V1.0 patch 1.1 ,patch 1.2, patch 1,3 ,patch 1,4

Inglorion
04-07-2010, 14:17
Czy lepiej jest grać na jakimś submodzie do TA? Jeśli tak, to na jakim + krótka informacja co on robi?

vlad77
04-07-2010, 15:21
Graj na RRRC bo inaczej masz skopane staty jednostek, ma jeszcze parę innych bonusów :D

Inglorion
04-07-2010, 15:41
ma jeszcze parę innych bonusów :D

To żeś się wysilił ;D no dobra, to spojrzę na RR/RC.

Edit: TW Center nie działa. Czy jest inne źródło skąd można ściągnąć tego sub-moda?

vlad77
04-07-2010, 15:50
Tak się wysiliłem, bo tych bonusów jest w **** ciężko jakikolwiek napisać :D
Co do pobrania to raczej nie da, zaraz spróbuje wrzucić na rapidę, poczekaj z 15min.

Edit:
http://rapidshare.com/files/404905241/T ... part01.rar (http://rapidshare.com/files/404905241/TATW_RR_RC_1.4_Jan18.part01.rar)
http://rapidshare.com/files/404905857/T ... part02.rar (http://rapidshare.com/files/404905857/TATW_RR_RC_1.4_Jan18.part02.rar)
http://rapidshare.com/files/404906419/T ... part03.rar (http://rapidshare.com/files/404906419/TATW_RR_RC_1.4_Jan18.part03.rar)
http://rapidshare.com/files/404906864/T ... part04.rar (http://rapidshare.com/files/404906864/TATW_RR_RC_1.4_Jan18.part04.rar)
http://rapidshare.com/files/404907048/T ... part05.rar (http://rapidshare.com/files/404907048/TATW_RR_RC_1.4_Jan18.part05.rar)

Może być pobrane tylko 10 razy bo nie mam premium.

Krzyzak
04-07-2010, 16:22
A ja mam taki problem przy instalacji patcha 1.4 . Z góry mówię, że resztę patchy ściągnąłem i zainstalowałem :P
http://img695.imageshack.us/img695/6817/31021155.png
Pomóżcie :D

vlad77
04-07-2010, 16:26
To znaczy, że plik odpowiadający za wygląd dużego kamiennego muru (chyba tak) jest uszkodzony, zawiera wadliwe dane i musisz jeszcze raz zainstalować 1.4 aby wszystko działało.

Inglorion
04-07-2010, 16:30
Dzięki wielkie.

Btw, wystarczy zainstalować tylko tą wersje RR/RC, żeby wszystko działało? A i czy razem z tym działa spolszczenie?

Krzyzak
04-07-2010, 16:32
No ale jak mogę zainstalować to 1.4 skoro ono w ogóle się nie chcę zainstalować :P 5% tylko się instaluje i potem ten błąd ... :roll:
Mógłby ktoś przesłać ten plik ? :P Tylko nie wiem czy on musi być z wersji 1.3 czy 1.4 ...

vlad77
04-07-2010, 16:41
Przesłanie pliku nie pomoże bo jeżeli działa ci na 1.3 to znaczy, że to jest w instalce. Czyli musisz ją na nowo pobrać.

Co do RRRC to musisz poprostu rozpakować to do mods\Third Age tam wszystko kopiuj i zmień, trzeba jeszcze po tym 1.4.1 zainstalować bo 1.4 ma bugi.

Krzyzak
04-07-2010, 16:45
Mam pobrać na nowo 1.4 czy 1.3 ?

vlad77
04-07-2010, 16:47
Czytaj ze zrozumieniem krzyżak ciągle rozmawiamy o instalce 1.4

Krzyzak
04-07-2010, 17:35
No dobra, pobiorę jeszcze raz. Mam rozumieć, że najwidoczniej plik jest uszkodzony ?

Inglorion
04-07-2010, 19:06
Mam problem. Po zainstalowaniu RR/RC i kliknięciu na ikonkę Third Age, pojawia się czarne okno takie jakby mod miał się już uruchomić i nagle widoczny jest pulpit. Czyli nie mogą uruchomić TA. Dlaczego tak jest? Może ja coś źle zrobiłem?

Może i coś źle zrobiłeś, kto wie... a na poważnie najlepiej napisz po kolei, co gdzie instalowałeś. Kyuzo

vlad77
04-07-2010, 21:31
A odpaliłeś TATW.cfg po zamianie plików, przed uruchomieniem moda?
Jak nie to to zrób powinno działać.

Edit:
Sorry machłem się bo instrukcji instalacji nie mam pod nosem i piszę z pamięci, poza samym wsadowym do gry powinien się skopiować jeszcze filetasks.bat to właśnie ten trzeba odpalić przed grą. Sorry za błąd.

Inglorion
05-07-2010, 10:59
Ten plik TATW.cfg to jest w notatniku? Bo jeśli tak to nic z tego. Nadal jest to samo - czarny ekran i pulpit.

Edit:
Nie za bardzo rozumiem... Mógłby ktoś mi to wytłumaczyć? Bo się będę z tym męczył. :roll:

Kyuzo
05-07-2010, 12:54
@vlad77 ta wersja RR/RC, do której podałeś link nie jest przypadkiem pod starszą wersję TATW ? Ma w nazwie jan18, a ostatnia była chyba z maja. Ja takiej używam pod patch`a 1.4.1

@Inglorion masz zainstalowane TATW 1.4.1 ? A co do działania RR/RC to zależy jaką wersję wgrałeś.

Bez aktualnych linków z TWCenter wszystko się komplikuje...

Inglorion
05-07-2010, 13:30
Tak, mam zainstalowanego patcha 1.4.1. Czyli wygląda na to, że potrzebuje RR/RC z maja. A i te wersje RR/RC to trzeba wgrywać po kolei czy wystarczy najnowsza wersja?

vlad77
05-07-2010, 14:21
@vlad77 ta wersja RR/RC, do której podałeś link nie jest przypadkiem pod starszą wersję TATW ? Ma w nazwie jan18, a ostatnia była chyba z maja. Ja takiej używam pod patch`a 1.4.1


Podałem tą która stoi u mnie na kompie, bo wiem, że jest nowsza ale nie chce mi się pobierać, a to jest pierwsza wersja RR/RC pod 1.4, napewno jest jakaś z maja, bo jak ost. przeglądałem TWC (kiedy jeszcze działało) to była nowsza wersja, ale jak mówię nie chciało mi się ściągać :D

Jakobs17
06-07-2010, 17:51
przepraszam za problem ale jaki dodatek nalezy zainstalować bo są końcu 4 kampanie a juz tyle jest postów że się gubie

Radowid Srogi
06-07-2010, 18:34
Dla pewności zainstaluj całe kingdoms.

Inglorion
06-07-2010, 19:37
Udało mi się. Ściągnąłem RR/RC z maja tego roku i zainstalowałem, jeśli tak to można nazwać.
Z tego co zauważyłem (grałem tylko Gondorem i to w custom battle) obniżono atak jednostek, dodano natomiast obronę. Nie podobają mi się też nowe jednostki - szczególnie te z Dol Amroth - IMO strasznie śmiesznie wyglądają. Jest też chyba jakiś błąd, ponieważ do wyboru mamy dwie jednostki Citadel Guard - jeden oddział 41 osobowy, drugi 101.
Ogólnie mod mi się bardzo podoba, jest na prawdę fajny.
I mam pytanie: są jeszcze jakieś inne dobre submody? W sumie teraz nic nie ściągnę, bo TW Center nie działa, ale będę już wiedział co i jak.

vlad77
06-07-2010, 21:17
Jeżeli nie masz bugfixa (1.4.1) to może to być wina tego, bo z tego co wiem (sam nie grałem) było trochę byków w 1.4, jeżeli nie masz łatki to może to przez to innego pomysłu nie mam. To, że są staty zmienione to wydaje mi się, że na lepsze, przedewszystkim przez to, że trolle różnojakie nie maja już 6HP, a tylko 4 (albo 5). Pozatym zostały poważnie zmodyfikowane koszty rektutacji i utrzymania, to też jest duży +, takie np. elfy mają o wiele droższe utrzymanie i rekrutację niż OoMM co nie pozwala im ich poprostu "połknąć" :D

trolkamil
07-07-2010, 09:52
elfy mają o wiele droższe utrzymanie i rekrutację niż OoMM co nie pozwala im ich porostu "połknąć"
I TO PO PROSTU JEST BEZNADZIEJNE;
taka jednostka jak jeźdźcy elficcy kosztuje około 2500, o jej utrzymaniu już nie wspomnę, a taki Gondor ich najlepsza jazda -1200 a utrzymanie o 1/3 mniejsze , gdzie tu sprawiedliwoś w grze??????
dla mnie jest to beznadziejny sub-mod, jedyne co to poprawia jednostki Gondoru, może trochę ekonomie i sztuczna inteligencje, ale nic innego nie wnosi poza tym , ze frakcje elfickie sprowadza na dno,
strata jednej wielkiej armii elfow to powazny cios;
a i nie zgodze sie z twierdzeniem ze elfy były i są za proste, bo troszkę trzeba się namęczy eliminując inne frakcje, co prawda 20 jednostek najlepszych łucznioków do obrony i wróg nie ma cienia szans;
no ale elfy to przecież najlepszi łucznicy, Krasnale maja najlesza piechotę, Rohan jazde;
a i zmniejszono liczbe jednostek w oddziale;

możne ktoś podać linka do THIRD AGE RR/RC 1.4 ???
bo twcenter.com cosik nie działa.

Edytuj posty... Kyuzo

vlad77
07-07-2010, 10:40
Masz ze dwie strony wcześniej, podawałem linki na rapida, ale to jest ta starsza wersja (gram na niej) tej z maja nie mam.



elfy mają o wiele droższe utrzymanie i rekrutację niż OoMM co nie pozwala im ich porostu "połknąć"
I TO PO PROSTU JEST BEZNADZIEJNE;
taka jednostka jak jeźdźcy elficcy kosztuje około 2500, o jej utrzymaniu już nie wspomnę, a taki Gondor ich najlepsza jazda -1200 a utrzymanie o 1/3 mniejsze , gdzie tu sprawiedliwoś w grze??????
dla mnie jest to beznadziejny sub-mod, jedyne co to poprawia jednostki Gondoru, może trochę ekonomie i sztuczna inteligencje, ale nic innego nie wnosi poza tym , ze frakcje elfickie sprowadza na dno,
strata jednej wielkiej armii elfow to powazny cios;
a i nie zgodze sie z twierdzeniem ze elfy były i są za proste, bo troszkę trzeba się namęczy eliminując inne frakcje, co prawda 20 jednostek najlepszych łucznioków do obrony i wróg nie ma cienia szans;
no ale elfy to przecież najlepszi łucznicy, Krasnale maja najlesza piechotę, Rohan jazde;
a i zmniejszono liczbe jednostek w oddziale;

To jest właśnie poprawne, ty myślisz, że ile elfów w danych ramach czasowych zamieszkiwało Śródziemie? Ludzie mają większe możliwości rekrutacji bo tak powinno być. I poprostu nie rozumiem jak można stracić całą elficką armię złożoną z 20 jednostek, przeciwników musiało by być chyba ze 20 razy więcej, albo musiały by to być dwie armie złożone z Olog-Hai.

dunios
07-07-2010, 10:56
Moim zdaniem jednak przesadzili z tym utrzymaniem i kosztem jednostek elfich.

Kyuzo
07-07-2010, 14:57
dla mnie jest to beznadziejny sub-mod, jedyne co to poprawia jednostki Gondoru, może trochę ekonomie i sztuczna inteligencje, ale nic innego nie wnosi poza tym , ze frakcje elfickie sprowadza na dno,

No to jest gruba przesada. RR/RC to ogromna modyfikacja ingerująca w bardzo wiele aspektów gry. Od statystyk jednostek przez modyfikację systemu zbrój, czasu rekrutacji, dostępności nowych oddziałów, wyglądu niektórych z nich, dodanie nowych budowli, bohaterów, przedmiotów, aż po takie drobiazgi jak nowy wygląd interfejsu i wiele więcej.

A teraz, co do elfów, którzy zostali w tym sub modzie bardzo wzmocnieni. Mi w mojej kampanii leśnymi efami (vh/vh) wystarczała armia samych najsłabszych łuczników i paru gienków do walk z chordami Mordoru, a jak się im jeszcze da oddział Entów do pomocy to już pozamiatane. Armie złożone z lepszych łuczników, a co dopiero z tych elitarnych to już masakra :twisted:

Inglorion
07-07-2010, 18:18
Wiem, że był rozwiązany już ten problem, ale przejrzeć 104 strony to trochę zbyt dużo. Więc mam pytanie, co trzeba zrobić, aby móc w custom battle oblegać/bronić zamek? Postępując tak jak w M2TW wywala to Windowsa, więc trzeba coś zrobić, tylko nie wiem co.

Edit: problem rozwiązany :)

vlad77
08-07-2010, 11:20
TWC wreszcie działa! :D :D :D :D :D :D
Więc jak ktokolwiek chciał pobrać cokolwiek (tutaj paru się dokrzykiwało o RRRC z maja) to zaglądać.

kuroi
08-07-2010, 12:01
Dzisiaj rano skończyłem zasysać i instalować Third Age. Powiem szczerze, że byłem zdziwiony jak bardzo dopracowany jest ten mod. Nowe filmiki (wow :o ) ładna mapa(największy plus), fajne frakcje. Nie mam chyba nawet do czego się przyczepić :? Grę zacząłem od odpalenia kampanii Leśnymi elfami (Silvan Elves) i jak na razie jestem zadowolony. Tak jak oczekiwałem ich łucznicy gniotą wrogów aż miło, chociaż ich piechota jakoś tak dziwnie szybko pada :P

dunios
08-07-2010, 21:07
Mam pytanie, co trzeba zrobić, aby móc w custom battle oblegać/bronić zamek?

Inglorion
08-07-2010, 22:07
Mam pytanie, co trzeba zrobić, aby móc w custom battle oblegać/bronić zamek?

Trzeba ruszyć dupe i przeszukać 104 strony o TA :)


Udało mi się stworzyć oblężenie. Na początku trzeba wybrać fort potem kulturę (men, ewil men, dwarves). A na końcu rozbudowę miasta/cytadeli które nas interesuje.

dunios
08-07-2010, 22:31
ok dzięki wielkie :)

apollo7100
09-07-2010, 21:42
ok dzięki wielkie :)

As most of you have probably noticed, the game crashes when you try to add a settlement to a custom battle. However, there's a way to circumvent this:

1. Select Custom Battle from the game menu
2. Select settlement level: Fort
3. Change settlement culture to Men
4. Select your desired settlement level
5. Proceed


Have fun!

MaciekSoad
12-07-2010, 19:19
wiadomo cos na temat daty wydania wersji 2.0 ?

Wiliam Wallace
13-07-2010, 07:29
Są opóźnienia spowodowane problemami ze skryptem. W sumie to już leję na to TA, czekam na Last Kingdom :twisted:

dunios
13-07-2010, 09:33
Podobno ma wyjść do 10 sierpnia , ta wiadomość obiła mi się o uszy. Jest pewien znakomicie osktyptowany mod pod Rome Total War : Aleksander . Są w nim latające Nazgule, Drużyna pierścienia, Sauron , Są te duchy, Ten mod nazywa się Lord of The Ring Total War

Mateusz18121995
13-07-2010, 11:51
Przeglądając stare tematy na twcenter natknąłem się na temat o sauronie. Co prawda większość postów to zrzędzenie na temat tego dlaczego King Kong nie wrzucił dark lorda jako króla mordoru, że chcieli by zrobić tak jak w początku filma (Bitwa o Górę przeznaczenia) itp. Nie wiem czy wiecie, ale ten gościu co zrobił sub-moda dodającego skrypt jedynego-pierścienia napisał, że ma już gotowy skrypt przywracający pana S. po zdobyciu pierścienia przez Mordor. Teraz tylko czekać aż ktoś skonwertuje model z Lotr TW

Wiliam Wallace
13-07-2010, 15:41
Ale model już jest gotowy :D Nawet widziałem już gdzieś preview.

vlad77
13-07-2010, 23:44
Tu macie dość przypaliste video z moda pod RTW :D
http://www.youtube.com/watch?v=Vl1OCrvVdIU

MaciekSoad
14-07-2010, 11:48
szkoda ze nie mozna edytowac wygladu miast :/

Faramir
16-07-2010, 19:44
Wolę TA, niż moda pod RTW: Aleksander, dlatego że jest źle wyważony.
Elfy są overpower na każdą rasę, i właściwie ponoszą niewielkie straty w bitwach.
Gondor i Rohan dość szybko padają pod młotem Isengardu i Mordoru.
Dale, u OTOMN nic nie znaczą, a krasnoludy są średnie

dunios
16-07-2010, 20:45
no tak ale jest lepiej oskryptowany np. przy ataku isengardu na helowy jar obok helmowego jaru pojawia się kilka oddziałów kawaleri ,albo jest ten berserk który wybuchuje bramę i to DOPIERO BETA!!!

Inglorion
17-07-2010, 09:27
albo jest ten berserk który wybuchuje bramę

http://www.redrum-187.com/content/phpBB2/images/smiles/facepalm6.gifCo to ma być? Nie czytałeś swojego posta przed jego zatwierdzeniem? Może pora książek trochę przeczytać, a nie przed komputerem non stop siedzieć?

Sorry za offtop, no ale to było silniejsze ode mnie. "Wybuchuje"... kto by pomyślał.

dunios
17-07-2010, 09:39
Oj wy to już nie macie za grosz fantazji :roll: .

iluminat1990
17-07-2010, 13:49
jak sie zapisuje bitwy podczas kampanii aby mozna bylo sobie pozniej powtroke obejrzec?

Faramir
18-07-2010, 14:06
Zgodzę się że ma parę fajnych rozwiązań, ale cała reszta leży( opisałem to w poście wyżej). Istotne jest to że skrypt garnizonowy w TA jest dużo lepszy, jeśli mówisz o Uruk - Hai, który wysadził mur zewnętrzny Helmowego Jaru to powiem jedno: może i ma fajny skin ale generalnie jest jednostką walczącą, jak jego odpowiedniki w TA( tak tak tu też są). Chciałbym zauważyć też że przy ataku Mordoru na Minas Tirith, Gondorowi pojawia się skryptowana armia Rohirimów.
I jedna sprawa dunios ta "beta" jest już od jakichś 3 -4 lat bo sam w nią grałem

Krzyzak
19-07-2010, 07:45
Wystarczy pograć więcej niż 20 tur jedną frakcją i zawsze jest ciekawie, a ten Uruk-Hai może sobie spierd**** na śniadanie ;) Dla mnie momentami niepotrzebne są takie różne smaczki, liczy się sama gra :D
P.S W ten piątek WP: Dwie Wieże na TVN :D xd

Kyuzo
20-07-2010, 07:20
jak sie zapisuje bitwy podczas kampanii aby mozna bylo sobie pozniej powtroke obejrzec?

Powinienem przenieś to pytanie w odpowiedniejsze miejsce... ale niech będzie, że na razie tutaj zamieszczę odp.

Przede wszystkim warto sobie uświadomić jak są zapisywane powtórki bitew przez grę. Med2 zapisuje kolejne ruchy nasze i AI, a nie nagrywa film. Dlatego często zdarza się, że na powtórce bitwy wyglądają nieco inaczej niż je pamiętaliśmy.
Osobiście polecam FRAPS (http://www.fraps.com/download.php) zapis dobrej jakości filmu zajmuje mnóstwo GB (ale wystarczy trochę pozmieniać opcje i jest znośnie) lub xFire (http://www.xfire.com/download/).

Instrukcja:

Po zakończeniu bitwy kiedy patrzymy na wyniki otwieramy konsole ~
Wpisujemy save_battle_replay nazwa czyli np save_battle_replay jeden
Wchodzimy do ...\Medieval II Total War\replays i szukamy naszej nazwy

Teraz najważniejsze.

W zależności od tego w jakim modzie nagraliśmy bitwę przerzucamy pilik z jej zapisem do folderu replays w modzie.
Czyli np. w TATW będzie to ...\Mediewal II - Total War\mods\Third_Age\replays
Teraz pozostaje wejść do gry i w menu głównym wybrać 'Main Menu' > 'Load Game' > 'Load Battle Replay'
Powinien pojawić się komunikat o błędzie, ale wystarczy nacisnąć 'ptaszka'...

Żródło (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=276224)

rmedieval 2
20-07-2010, 13:07
filmik z moda pod rome http://www.youtube.com/watch?v=oA5zAHNK ... grec_index (http://www.youtube.com/watch?v=oA5zAHNKdco&playnext_from=TL&videos=U3kmfM5YVjM&feature=grec_index) są w nim latające nazgule

vlad77
21-07-2010, 09:19
Niektórzy chyba nadal nie rozumieją, że te "latające" nazgule, to takie same jednostki jak każda inna, tylko model jest większy i nie ma widocznej łączności z podstawą. Pamiętajcie o tym, że trudniej zmodować medka niż rome'a, który ma prostrzy silnik. Więc nie oczekujcie odrazu armii umarłych, latających nazguli, gronda, bomb sarumana (spod Helmowego Jaru jak ktoś książkę czytał), itp jednostek.

Faramir
21-07-2010, 12:09
I jedna rzecz dla tych co chwalą latające nazgule w Rome.
Otóż przy obronie bodaj Cair Andros , nazgule "latały sobie" nie atakując bramy miasta, przez co czekałem, specjalnie 45 minut całej bitwy czekając czy zaatakują( mieli przewagę 3 do 1) i przegrali. Za każdym razem tak broniłem miasto.
Ogólnie mod pod Roma może i ma swoje plusy ale i tak wole TA (argumenty za przedstawiłem wcześniej), moim zdaniem nie ma sie co podniecać bo balans jednostek jest gorszy niż w TA

Z racji tej, że mod przechodzi swoje liczne metamorfozy, a wersja 2.1 jest następnym krokiem do zmian zachodzących w modzie King Konga,
zamykam starszy wątek, z zastrzeżeniem, że co będzie możliwe postaramy się wyciągnąć odnośnie wszelkiego info, o ile będzie miał zastosowanie w najnowszej wersji moda ;)
pozdrawiam wszystkich fanów Tolkiena i pracowitych modujących Mediewala, by Śródziemiem się stał :)
Zapraszam tutaj
viewtopic.php?f=30&t=6489 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=30&t=6489)
pozdrawiam
Eutyches