Zobacz pełną wersję : Lista Wydanych Modyfikacji
Z okazji zbliżających się świąt i dręczącej mnie bezsenności....;-)
Największe Modyfikacje
DarthMod: Shogun II
Tej marki nie trzeba nikomu przedstawiać - najlepsze AI w tej galaktyce i wiele więcej.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1746
http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=330&t=8086
Radious Total War Mod
Zamiarami twórców jest wprowadzenie największych możliwie zmian w stosunku do podstawowej wersji gry. Modyfikacja oferuje min. ulepszoną sztuczną inteligencję, nowe budynki, nowe jednostki, zmienioną dyplomację, nowe statystyki itp.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1758
The Rights of Man 3 - Road to Kyoto
Trzeci część populranej modyfikacji. Jej celem jest maksymalne ulepszenie gry, zwracając jednocześnie mocno uwagę na aspekty historyczne.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1752
Shogun 2 Realism
Twórca modyfikacji może się poszczycić współpracą z samym Darth Vaderem, od dłuższego czasu tworzy jednak własne projekty. Ta koncentruje się na bardziej wymagającej rozgrywce, przymykając oczy na niektóre aspekty historyczne.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=455297
Shogun 2: Total Clans/ All Clans Playable
Modyfikacja umożliwia rozgrywkę wszystkimi frakcjami.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=488150
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=481127
Shogun 2: All In One Mod
Modyfikacja zawierająca pełne praca innych modderów.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=437048
ADDITIONAL UNITS MOD
Największa modyfikacja dodająca nowe jednostki.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=429938
Mniejsze...
ZenMod: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=445862
Lines of Battle: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=444277
Removing Fog of War: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=499391
Realm Divide Mod: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=436082
GallusMod- Oda Tokugawa Alliance: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=456383
Monthly Turn Mod Updated: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=440670
Selahedîns Limited Samurai : http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=441555
Unit Packs
Mobile Cannons:http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=495211
Komu Marutaru:http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=500574
Syren's Unique Clan:http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=486859
13 Assassins:http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=475850
UPC: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=428999
Muzyka
*New*音Shogun 2 Total Music Mod音:http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=389044
V6 is uploaded : http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=445112
Dzięki, przykleiłem temat jak sobie zażyczyłeś :), warto mieć taką kompilację modów w jednym miejscu. Super robota. Wcale tak mało modów nie ma, biorąc pod uwagę politykę CA :)
Dzięki 8-)
Bezsenność łapie mnie co noc, więc z czasem doaktualizuję.
Czy jest dużo? Na pierwszy rzut oka, jak zacząłem szukać wydawało się mało...z drugiej strony, biorąc pod uwagę politykę CA, wydawanie nowej gry co rok nie jest źle...ale i tak czasy wielkich modyfikacji pod medka, czy romka odeszły :( Wystarczy porównać listę subforów na twc, romek&medek2 nie tylko mają kilka razy więcej, ale i z kilkukrotnie większym rozmachem. No, ale to już wina CA ;-)
Salvo wyszło coś nowego, albo zmienionego by zagrać w Szoguna 2 licząć na jakieś zmiany w grze? czy też ta lista nadal jest aktualna? :roll:
Póki co skończyłem uaktualniać E:TW i biorę się za Napoleona, tego nie ruszałem.
[spoiler:ryb3x9e4]Tradycyjnie u mnie na pierwszym miejscu Darthmod, choć po nowym patchu jest malutki bug, mianowicie niektóre łucznicze jednostki mają odgłos strzelania z karabinów. Vader teraz zajęty 8.0 pod E:TW, więc nie naprawił, ale jakaś moderska łatka wyszła. Choć z racji, że patch zawsze coś psuje (mam na myśli mechanikę, staty itp.) najlepiej poczekać aż vader sam wyda nową wersję.
Z takich poprawiających grywalność, historyczność i takie tam to zawsze mam szacunek do DaVinciego ( Shogun 2 Realism ), ale sam w to nie grałem. Choć popularniejsza jest raczej konkurencja, czyli stary TROM 3.
Jakbyś chciał inne AI niż Vaderowe to wybierz Radious, choć z tego co pamiętam mimo nieco chłepliwych obwieszczeń typu "najlepsze AI ever" gościu bitew nie ruszał, a w kampanii zajmował się głównie "trikami" typu zmniejszyć cenę budynków gospodarczych dla AI, to komp będzie lepiej zarabiał. Ale mało grałem więc nie wiem, a oprócz AI ma wiele innych ciekawych rzeczy.
Jeśli chodzi o inne bitewne AI to to może być niezłe: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=429884.
Jakbyś szukał czegoś ciekawszego apropo skinpacków to niewiele mogę polecić. Z wyróżniających się to pod FOTS mamy ulepszonych Europejczyków tutaj http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=532456. Cornwallis się wyrobił, kiedyś nie dało się patrzeć na jego jednostki pod E:TW, a to już ręce i nogi ma...[/spoiler:ryb3x9e4]
I na deser razem z puentą to co może Ci się najbardziej spodobać jeśli szukasz czegoś nowego...
Tak ogólnie to szału nie ma, a mody skupiają się na ulepszaniu istniejących aspektów, a nie wprowadzaniu nowych. Tak więc mamy monopol dwóch-trzech dużych modów, a resztą nie do końca warto się interesować, ewentualnie szukać "smaczków". Mamy więc najbardziej jałowego TW pod względem modów od czasów debiutu (choć bardziej za to należy winić samą Japonię w której za wiele zrobić nie można, niż CA które nie robi tyle cozawsze) :/
Tylko jeden mod przykuł moją uwagę jeśli chodzi o wyłamanie się z tego schematu, mianowicie The Sekigahara Campaig. Poniżej klarownie o czym jest:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=537916
tutaj subforum:
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1841
Jakbyś chciał czegoś nowego (z umiarem) polecam właśnie ten ;)
Salvo Wielkie Dzięki za informacje, miejmy nadzieję że w końcu udostępnią dla moderów profesjonalne edytory, inni tak robią i wręcz się cieszą z zainteresowania grami, ale cóż CA idzie w kierunku Diablo 3 hehe :lol: :lol: :lol:
Spróbowałem o czcigodny Salvo zmodyfikowanej japońszczyzny i co mnie spotkało? :D
Na własną rękę:
Spróbowałem dwóch modyfikacji na odblokowanie wszystkich klanów, o ile All Clans Playable ...działa jak ma działać, edit: w kampanii jest wszystko prawidłowe zadania, ciekawie się gra np. klanem Ito co normalnie skazany był w rzeczywistości na pożarcie przez sąsiada słuch o nich zaginął pod koniec XVI wieku ;) itd... :mrgreen: ,
to drugi Shogun 2: Total Clans jest niewspółpracujący z nieangielską wersją Shoguna 2, chyba ze ktoś miał inaczej to poproszę zrzut ekranu ;) Data zakończenia kampanii tak jak powinno być jest czyli 1700 rok, te różnice są.
za twoją sugestią :
Podobnie ma się z The Sekigahara Campaig, klany są te same, data się zmienia i inne zmiany ale patrząc na opis rodów na ich subforum nie ma spodziewanych zmian...Podejrzewam, tylko w wersji anglojęzycznej ładnie to hula ;) Oczywiście są zmiany ale klany standardowe, nim zdecydowałem się na podsumowanie tego to trochę się nagimnastykowałem...Jeżeli masz jakieś lekarstwo Salvo poza zmianą języka w Shogunie2 to z chęcią bym wypróbował...
edit:
nudzę się
sprawdzam wszystkie po kolei :)
Szanowny Kotokłaku!
Jeśli chodzi o język, to mogę pomóc ;)
Z trzy lata temu zmieniłem sobie język w E;TW na angielski, wystarczy w stimie znaleźć odpowiednią opcję (nie pomogę, kompa z FOTS mam offline :/). Steam szybciutko ściągnie co trzeba i gotowe.
Ewentualnie możesz kogoś kto ma angielską poprosić o plik z zangielszczeniem, ponieważ (przynajmniej w E:TW) był to jeden malutki plik pack, szoguna2 nie moduję, więc nie oczekuj precyzyjnych informacji, ale powinno być podobnie (a nawet tak samo).
Ewentualnie po raz drugi chyba podczas instalacji masz opcję z językami.
Osobiście nie uważam żeby język miał coś wspólnego z Twoimi problemami, ponieważ wszelkie packi są (były w e:tw przynajmniej, ale jak wspominałem...) takie same dla każdego gracza, język zależy od jednego pliku.
Nie ma co się dziwić, że mody są jakie są. Raz, że wiadomo "kto" nie wypuszcza "wiadomo czego" np. do mapy. Na mapie Japonii za dużo zrobić nie można, podczas gdy w takim E:TW i N:TW można było się pokusić o wojnę secesyjną, I WŚ itp - coś całkowicie nowego. Pod szoguna2 zostaje ulepszanie aktualnej gry, czego niestety nie da się zrobić w takim samym zakresie jak w epoce medka2 :(
Co tu dużo mówić z modami utkneliśmy w erze niedostatku :/ Mi wystarczały trzy dni z FOTS, by zrobić sobie przerwę. Pod E:TW dopiero dziś mamy DarthModa 8.0, który naprawdę zmienia grę, do szoguna2 pewnie też zaglądnę po takim okresie, może coś będzie ;) Może rome2 przyniesie zmiany w tej kwestii...
edit:
nudzę się
sprawdzam wszystkie po kolei
Mody? :P
Jak szukasz czegoś przełomowego to już teraz powiem, że tracisz czas :D
Ile mogli to wydusili z tej gry, zagrałem sobie tym samym klanem co w Szogunie1 :D , porównałem , przebrnąłem- grałem na odblokowaniu Shogun 2: Total Clans lat do 1700 roku, trochę pozmieniali autorzy starty klanów, a raczej rodzin składających się na klany, a to duża różnica i w balansie kampanii i zachowania kompa na mapie rozgrywki :D Plus mod- nowa muza i jazda hehe ;)
Mam zawsze dylemat z CA bo jestem na bieżąco z tymi grami, myślałem że tylko ja ale z mojego pokolenia ci co grają mają zdanie bardzo bym powiedział, dosadne na temat najnowszych produkcji, ale jest inna mechanika gry i nic nie zapowiada by miało się to zmienić, można po prostu przestać je kupować :lol: i narzekać co tez tak uczynię z Rome 2, kupię jak będzie za 19.99 zł ...
Jak szukasz czegoś przełomowego to już teraz powiem, że tracisz czas :D
Fakt, brak akceptacji ze strony CA powoduje że modderzy mają związane ręce, a nie wolno im grzebać w silniku gry, ale zobaczymy nie takie firmy w końcu szły na rękę fanom swoich produkcji :D
Tyle mojego podsumowania, co do nowej kampanii opowiadającej o przełomowym zdarzeniu w historii wojen The Sekigahara Campaig- jeszcze wersja beta jak dla mnie...
Rome 2 może być naprawdę niezły, być może pierwsza poważniejsza rewolucja w serii od czasów Rome. Liczę, że razem z tym przyjdzie też nowa polityka wspierania modów.
Fajny temat, przydałaby się aktualizacja. Może któryś z użytkowników wspomoże zapracowanych moderatorów?
Fajny temat, przydałaby się aktualizacja. Może któryś z użytkowników wspomoże zapracowanych moderatorów?
Duże mody:
Hayabusa Mod Trilogy
Seria modów przenoszących akcję Shoguna 2 do trzech okresów: Sengoku, Tenka Fubu, Taiheiki. Nowe klany, jednostki, regiony.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?2031-Hayabusa-Mod-Trilogy
Land of the Rising Sun Mod (RSM)
Zmiana mechaniki wszystkich trzech pdostawowych kampanii Shoguna 2(Gempei, Sengoku, Boshin). Twórcy mieli na celu uczynienie rozgrywki bardziej realistyczną. Przerobione AI, zmieniona ekonomia, zmodyfikowany wygląd jednostek i klanów na bardziej historycznie poprawny, nowe jednostki dla kampanii Sengoku i Boshin.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?1979-Land-of-the-Rising-Sun-Mod-(RSM)
Morning Sun
Modyfikacja dodająca całe, możliwe do rozegrania w kampanii Chiny i Koreę oraz niegrywalnych Mongołów i Dżurdżenów z własnymi, ślicznie wykonanymi jednostkami. Póki co dotyczy tylko kampanii w okresie Sengoku.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?2028-Morning-Sun
Romance of the Three Kingdoms
Modyfikacja zamieniająca główne klany na chińskie państwa z okresu Trzech Królestw. Dodaje też chińskich dowódców i jednostki. Kampania rozgrywa się na mapie Japonii z kampanii Sengoku.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?2174-Romance-of-the-Three-Kingdoms
The Sekigahara Campaign
Mod, który przenosi akcję do końcowego okresu Azuchi-Momoyama, czyli konfliktu pomiędzy Iesu Tokugawą, klanem Toyotomi. Nowe klany, agenci, jednostki, AOR. System religii zastąpiony systemem poparcia politycznego, coś jak w kampanii Gempei.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?1841-The-Sekigahara-Campaign
Master Of Strategy
Kompletne przebudowanie drzewek budynków, jednostek, technologii. Przebudowanie ekonomii i AI. Nowe surowce. Dodano budynki historyczne rozmieszczone w niektórych prowincjach z unikalnymi efektami. Nagashima, Osaka i Edo z unikalnymi fortecami.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?667109-Master-Of-Strategy-(2016-18-03)
Mniejsze mody:
Better Maps
Mod zastępujący fortece z podstawki zupełnie nowymi twierdzami, z zabudową miejską wokół i nowymi fortyfikacjami.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?560409-Better-Maps-0-40
Expanded Japan mod
Mod dodający kilkadziesiąt nowych regionów i klanów do kampanii Sengoku.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?602818-Expanded-Japan-mod-%287-new-regions-5-new-factions%29
Diplomacy Mod
Kompletne przerobienie dyplomacji. Większe kary za zrywanie sojuszy i umów . Zwiększenie zysków ze szlaków handlowych z upływem czasu, zmieniona mechanika Realm Divided, dodatkowe bonusy po zostanu szogunem.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?730492-Diplomacy-Mod-(yet-another-one!)
Oreks Total Tech Tree Re-balances
Kompletnie przebudowane drzewko technologii we wszystkich 3 kampaniach.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?540030-Oreks-Total-Tech-Tree-Re-balances-(FotS-RotS-Shogun-2)
General Skill Tree Mod
Kompletnie przerobione drzewko umiejętności dowódcy.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?553293-General-Skill-Tree-Mod-Completely-New-Skill-Set-(Shogun-2)-updated-to-1-3
Food requirement, GDP, Happiness/Repression mod
Mod zmieniający balans elementów wymienionych w nazwie.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?439607-Food-requirement-GDP-Happiness-Repression-mod-v1-08-Updated-17-12-11
1 turn building time
Mod zmieniający czas budowy WSZYSTKICH budynków na 1 turę. Działa we wszystkich 3 kampaniach.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?544220-1-turn-building-time
Default Movement Speed Reduction
Zmniejszenie prędkości poruszania się jednostek na mapie bitewnej.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?429413-Movement-Speed-Reduction-NEW-v2-0
Decreased Reload Time For matchlocks
Zmniejszony czas przeładowania rusznic.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?467246-Decreased-Reload-Time-For-matchlocks
Extended Campaign Victory Conditions
Dodatkowe warunki zwycięstwa we wszystkich 3 kampaniach.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?438857-Extended-Campaign-Victory-Conditions-(Updated-24-03-2012)
General Experience Gains
Generał zdobywa więcej doświaczenia. Działa we wszystkich 3 kampaniach.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?548437-General-Experience-Gains-(Shogun-2-ROTS-FOTS)
Kami Total war
Mod dodający nowe jednostki, bohaterów, dowódców i budynki stylizowane na postaci z anime. Działa w kampani Sengoku.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?667238-Kami-Total-war
U Ai Mod
Mod uzupełniający, działa z większością innych modów. Usprawnia AI aby budowało stabilne gospodarczo i militarnie imperia. Tak aby pod koniec kampanii pozostało kilku dużych graczy, a nie kilkanaście mniejszych. Zmieniono też mechanikę Realm Divided i usprawniono automatyczne roztrzyganie bitew.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?440700-V2-5-U-Ai-Mod-Shogun-II-*Compatible-with-almost-any-other-mod-including-Darthmod-All-In-One-and-S2R*
Ultimate Combat Mod
Mod dostosowujący bitwy do potrzeb użytkownika. Są 3 wersje: bitwy bardziej taktyczne, zręcznościowe, realistyczne.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?458455-Ultimate-Combat-Mod-UCM-version-0-3F-aviable!
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©