PDA

Zobacz pełną wersję : porządek publiczny, odległość od stolicy i korupcja



Asteroth
29-01-2012, 10:51
Chciałbym się Was zapytać gdzie w romie w plikach jest zapis dotyczący odległości od stolicy (bo co komu przeszkadza że stolica jest daleko) chciałbym to wykasować ponieważ uważam, że ta opcja jest zbędna oraz chciałbym zmniejszyć przyrost nędzy o minimum 65% (dziwne jest że miasto jest bardzo rozwinięte pod względem rolnictwa przychody są dobre miasto jest rozwinięte handel kwitnie na wielką skalę a nędza wynosi 130% oczywiście na niskich podatkach) i korupcję o 50% (przy dużym państwie korupcja wynosi ponad 30.000 denarów) ponieważ uważam, że te wartości oryginalnie w grze są źle zbalansowane dodam jeszcze na koniec że jestem zielony w modowaniu i bardzo proszę o dokładne wytłumaczenie w którym pliku to jest z góry dziękuję za okazaną pomoc

Pozdrawiam
Asteroth

Samick
29-01-2012, 14:19
Chciałbym się Was zapytać gdzie w romie w plikach jest zapis dotyczący odległości od stolicy (bo co komu przeszkadza że stolica jest daleko) chciałbym to wykasować ponieważ uważam, że ta opcja jest zbędna

Radziłbym poczytać o tym jak kiedyś podróżowano, ile to zajmowało i w jakich warunkach. :)


chciałbym zmniejszyć przyrost nędzy o minimum 65% (dziwne jest że miasto jest bardzo rozwinięte pod względem rolnictwa przychody są dobre miasto jest rozwinięte handel kwitnie na wielką skalę a nędza wynosi 130% oczywiście na niskich podatkach)

Radziłbym poczytać o tym jak wyglądało życie w mieście, a przynajmniej obejrzyj serial Rzym. ;)


i korupcję o 50% (przy dużym państwie korupcja wynosi ponad 30.000 denarów) ponieważ uważam, że te wartości oryginalnie w grze są źle zbalansowane

Tutaj też poczytaj.

I nim przejdziesz do modyfikowania, zastanów się, czy nie stracisz za dużo. ;)

Asteroth
29-01-2012, 14:55