Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wieżę artylerysjkie nie strzelają do mondziołów.



Herod
06-02-2012, 15:35
Pytanie zadane dzisiaj mi przez jednego z użytkowników, który jeszcze w pełni się nie zalogował.

Problem jest następujący - gracz gra Wenecją, broni miasta przed Mongołami. Ma wieże artyleryjskie, lecz te nie chcą strzelać pomimo obsadzenia ich oddziałami (mają chorągiewki). Wieże z balistami strzelały.
Wersji jeszcze nie mam, użytkownik pisze iż ma ze Złotej Kolekcji, zakładam więc 1,5. Osobiście jednak stawiam na problem z pathem.
Czekam na wasze opinie i sugestie, szczególnie innych zielonych i czerwonych.

Samick
06-02-2012, 16:30
A w sytuacji w której szpiedzy otworzyli bramę przy okazji nie dezaktywują obrony na murach?

Szukałem w dziale rozwiązania, ale oprócz tego:
viewtopic.php?f=98&t=7964&p=165017&hilit=wie%C5%BCe#p165017 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=98&t=7964&p=165017&hilit=wie%C5%BCe#p165017)
nic nie trafiłem, a to problemu nie rozwiązuje.

Wilk
20-02-2012, 18:18
Choć od bardzo dawna nie miałem styczności z medkiem, to jednak problem kojarzy mi się z modowaniem pliku descr_walls tudzież descr_projectile. Kombinował twój gracz coś z kątami strzeleckimi wież, zasięgiem - prędkościami wystrzeliwanych pocisków, ich masą lub animacją ? O ile dobrze pamiętam, źle dobrane wartości, sprawiały że wieże, przestawały strzelać.