Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Dyskusja ogólna!



Strony : 1 [2]

04-08-2012, 21:45
Alem ja go odkrył tego moda, szlachetny Samicku, nie chwaląc się wcale, w całej mej okazałej skromnej prostocie :mrgreen: Cieszy mnie niewymownie, że i ty zostałeś jego orędownikiem, ale nie odchodź, trzeba dalej wzniecać światło prawdy jakie mody są najlepsze, jeszcze wiele niewiernych dusz jest w wirtualnym świecie :)
Ja po przerwie jaką sobie uczynił, jutro może zacznę kontynuować światłe dzieło szerzenia ortodoksji na inne bezbożne tereny, i mam nadzieję że czcigodny Samicku i równie godny Aravenie weźmiecie i w tym udział :)
z tym was pozdrawiam
Eutyches z Konstantynopola Największego Miasta Ludzi

Asuryan
04-08-2012, 23:31
Tymczasem ja spróbowałem swych sił w podboju całego świata w najpóźniejszej kampanii Rzeczpospolitą Obojga Narodów. Jest bardzo ciężko, na razie zniszczyłem Chanat Krymski i zdobyłem Baku na Persach, które pewno zaraz zostanie odbite przez Safawidów. Na Krymie zaś czai się spora armia Imperium Osmańskiego z którym mam co prawda pokój, ale też mało przyjazne stosunki dyplomatyczne. Największą trudność jak na razie sprawia mi regionalność jednostek. Z powodu braku możliwości uzupełnienia strat w oddziałach na zdobycznych ziemiach pewno bardzo szybko je stracę...

Samick
05-08-2012, 22:15
Zabawę czas zacząć! Wielka Porta wkracza na scenę w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=70&t=11025 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=70&t=11025)

06-08-2012, 18:12
Zabawę czas zacząć! Wielka Porta wkracza na scenę w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=70&t=11025 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=70&t=11025)
Zapraszam do AAR-a Samicka, robi wrażenie, a to dopiero poczatek :)
************************************************** *******************
Ja zdecydowałem się że dalej będę kontynuował nawracanie żółtych człeczyn i takie są efekty, problemy są, bo za ten czas samobójcy z Wysp urośli w siłę i atakują moje obrzeża, ale sam sobie jestem winien, po co tam się pchałem? :mrgreen: Infrastruktura mojego Imperium pozostawia wiele do życzenia, wojsko rozdrobnione, nim zbiorę ferajnę, to zawsze jakieś rebelianckie ścierwa mi miasto odbijają, ale mam dwóch dowódców predatorów hehe...Z racji tej, że nikomu nie chce się dawać screenów, to pochwalę się tradycyjnie takim...
Zapraszam do grania różnymi kampaniami, jak tą skończę, to spróbuję na całej planecie :) kim? Jeszcze nie wiem.
pozdrawiam
http://img545.imageshack.us/img545/1798/schowek01dg.jpg
************************************************** ******************************************
edit zrobiłem: :oops:
Nie chciałem, prosiłem błagałem, przekupywałem, płaciłem itd...I co? Złota Orda mnie zlekceważyła, zaatakowała, i znowu heretycy spod Piotrowego Tronu uratowani :twisted:

http://img688.imageshack.us/img688/2167/schowek01lg.jpg

Samick
06-08-2012, 18:17
Miło mi, że się komuś podoba mój AAR. W trakcie pisania będę dostawiał jakieś klimatyczne obrazki, w trakcie zdobywania których jestem.

08-08-2012, 16:10
Tradycyjnie pokazuje postępy, ale teraz rebelia na rebelii, co mnie nie dziwi, a Carstwo Bułgarskie i Serbowie zaczęli mi miasta buntować, ot ich bieda nie moja :)
http://img11.imageshack.us/img11/3227/schowek01ccc.jpg
Z kolei na Dalekim Wschodzie po podboju żadnych krwi mieszkańców jakiegoś tam Szogunatu, zaczepiłem Majapahitów hehe, co widać w dolnym prawym rogu z jakim efektem :D

http://img801.imageshack.us/img801/1585/schowek01aap.jpg
---
Na razie robię sobie przerwę, praktycznie nic nie jest wstanie mi zagrozić, spokojnie sobie buduje infrastrukturę :) Konstantynopol ma niezłą już liczbę mieszkańców, a raczej miał :D , plaga wyrżnęła ich co nie miara ;)
--------
Kolejna edycja, po co mnożyć posty? ;)
Przerwa była, ale ...krótka... :D
Jak to było? Afryka dzika
przez Bizancjum odkryta :mrgreen:
http://img694.imageshack.us/img694/1485/schowek01jx.jpg

Asuryan
08-08-2012, 19:11
Chyba też sobie jednak pogram w jakąś kampanię z zamkami i z miastami jakimś niekatolickim państwem. Coś w tej najpóźniejszej, z samymi miastami, mi nie poszło. Rzeczpospolita Obojga Narodów padła pod naporem wyznawców Proroka... Mod jest naprawdę dobry, pierwszy w którym zwyciężyło mnie AI bez sztuczek ze spamowaniem armii czy ukrytymi garnizonami :mrgreen:

09-08-2012, 12:01
Zgadza się, modyfikacja mimo swoich bolączek ma to czego nie ma wiele modów, to spam armii jest zminimalizowany, a mam wrażenie, że go nie ma :) Do tego dochodzi rozwiązanie rodem z dawnych AOR, jeżeli dobrze pamiętam, jednostki podbitych nacji są rekrutowane z regionalnych, co wymusza od razu zmianę taktyki na mapie kampanii i w bitwach. Sojusz? Nie wiem jak to wygląda innymi nacjami w kampaniach itd...ale sojusze są zachowywane, AI kompa chce rozmawiać, ale za darmo nic nie ma by się dogadać ;)
rebelie są, czasami duże armie wyskoczą, ale zawsze są wynikiem np. zbyt wysokich podatków, różnic religijnych itp...Nie ma z księżyca zachowań :) Oczywiście, że mod ma swoje wady, ale nie powodują one zmian w grywalności i chociażby przewijania tur na tak wielkich mapach...Nie jest mod tak oskryptowany jak chociażby co niektóre najbardziej znane mody, ale to już kwestia gustu, czy chce się mieć dużo czy mało zapożyczeń z Europy Universalis ;)
Największy plus
Jednak tego rozmachu przy podbojach, tworzenia się własnego Imperium, nie ma w żadnej modyfikacji, tzn. są na gigantycznych równie mapach, ale z przyczyn dla mnie niezrozumiałych są bardzo mało popularne na tym forum, mimo że są zamieszczone od dawna :D
---------
Póki co wystarczy tego grania tą kampanią, oczywiście że ją dokończę bo jestem ciekawy ile wycisnąć się da z tej gry :) Wracam do Faerunu, tradycyjnie jak zawsze :D
pozdrawiam

Samick
09-08-2012, 13:15
A ja biorę tygodniową przerwę w swoim AAR. Jednakże bądźcie spokojni! Gra poszła do przodu i szykuje się kilak nieoczekiwanych zwrotów akcji! ;)

Arrim
09-08-2012, 21:56
Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy ETC ingeruje w jakikolwiek sposób w podstawkę? Mam problem z wywalaniem do pulpitu podczas grania w zwykłego Medievala :?. A dzieje się tak właśnie po zainstalowaniu ETC. Nic nie grzebałem. Ściągnąłem, wypakowałem i tyle.

09-08-2012, 22:32
Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy ETC ingeruje w jakikolwiek sposób w podstawkę? Mam problem z wywalaniem do pulpitu podczas grania w zwykłego Medievala :?. A dzieje się tak właśnie po zainstalowaniu ETC. Nic nie grzebałem. Ściągnąłem, wypakowałem i tyle.
Nie ingeruje, całość instaluje się w katalogu mods, łącznie z patchami, jedynie pliki uruchamiające moda są w katalogu głównym gry...Można spokojnie grać w niezmienioną podstawkę z dodatkami..., nie licząc innych modyfikacji :)
I kilka moich spostrzeżeń ;)

Wiem, że to truizm, ale z racji na sympatię do tego moda przypomnę :)

1. Zainstalować wszystkie pacze:)
2. Skasować wszystkie pliki map.rwm ( co robią i odczego są , to inna historia
3. Gdyby po wyjściu z gry i ewentualnym wejściu wywaliło z jakimś błędem, nie denerwować się skasować jak wyżej, ten typ tak ma
4. kampanie z zapisami zaczynać po odpowiednio wgranej kampanii- okresu historycznego, bo może się wypyszczać i winda
5. W razie błędów ze steamem, to trzeba patrzeć na ichnie forum
6. Inne rady albo i lepsze doradzi czcigodny Samick :)
Jak to powinno wyglądać w głównym katalogu gry, pokaże na screenie. Na czerwono zaznaczone
http://img442.imageshack.us/img442/5092/ghjklx.jpg
************************************************** *****************************
Tak to wygląda u mnie katalogu mods

http://img341.imageshack.us/img341/6599/lkljk.jpg
pozdrawiam :D

Samick
10-08-2012, 00:00
I warto mieć Kingdomsy, bez których ciężko to uruchomić. :)

Punkt 7. Jeśli Samick nie ma racji, patrz punkt 8.
Punkt 8. To że nie ma racji jest niemożliwe. :)

Arrim
10-08-2012, 16:09
U mnie zainstalowało się tak samo jak u Ciebie Eutyches.. Ale chyba już wiem co jest problemem. Jeden mod (WWmwE) mam zainstalowany w katalogu głównym gry, a nie w mods. Dzięki za odpowiedź, chyba nigdy bym się nie domyślił co powoduje wywalanie do pulpitu :).

ProNoob
11-08-2012, 23:10
Ma ktoś jakieś nowsze, działające linki do wersji 2.3.3? Bo mi tylko działa 1 z prędkością ~100KB/s, przez co musiałbym ściągać moda prawie 10 godz. ;/ Zaglądałem na TWC, ale tam linki takie same.

11-08-2012, 23:21
Masz np linki kilkuczęściowe z gamefronta, ja tak swego czasu kombinowałem, są dużo szysze, mam tego molocha też ściągniętego, ale nie znam szybkich darmowych z taka wagą. Dlatego lepiej wziąść kilkuczęściowe :)
twórcy pozmieniali, zaktualizowali linki, potem uzupełnię :mrgreen: , a tu masz te chyba najszybsze ;)
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=278124
linki :
http://www.gamefront.com/files/21673920 ... _part1_rar (http://www.gamefront.com/files/21673920/conquest_2_3_5_part1_rar)
http://www.gamefront.com/files/21676088 ... .part2.rar (http://www.gamefront.com/files/21676088/conquest+2.3.5.part2.rar)
http://www.gamefront.com/files/21676354 ... .part3.rar (http://www.gamefront.com/files/21676354/conquest+2.3.5.part3.rar)

ProNoob
11-08-2012, 23:36
Dzięki, z tamtymi to bym mógł się bólu brzucha nabawić ;)

Arrim
12-08-2012, 11:16
Przesadzasz :D. Nikt ci nie każe ślęczeć przed monitorem i czekać aż się ściągnie :P.

ProNoob
12-08-2012, 14:35
No ale chyba jednak pół godziny w porównaniu z 9h to jest różnica? Przynajmniej na tym serwerze było napisane, że cały plik ściągnie się w takim czasie. ;)

Asuryan
12-08-2012, 15:18
Ja po prostu zostawiłem włączone ściąganie gdy poszedłem spać. Po obudzeniu się już miałem ściągniętego moda. Ale nie każdy ma net bez limitów, więc co poniektórych mogę zrozumieć :mrgreen:

KrystianBorys
16-08-2012, 22:34
Dorzucę parę ciekawostek grając Dynastią Ming w 1547 kampanii:
1. Koniecznie spróbujcie w bitwie oddział chińskich grenadierów :-)
2. W indyjskich prowincjach po wybudowaniu bodajże wielkiego kamiennego muru można rekrutowac słonie niezależnie od frakcji, są nawet słonie z Naffatun.
3. Problemy z kasą? Popłyń do Australii, podbij tamtą prowincję, sieć kopalń z tej prowincji daje ponad 7000 na turę, dorzuć też kilku kupców.
4. Łucznicy są mało opłacalni, chyba że mogą robić palisady.
5. Polecam budować przystanki karawany , gdy grasz frakcją wschodnią

18-08-2012, 17:15
Dorzucę parę ciekawostek grając Dynastią Ming w 1547 kampanii:
1. Koniecznie spróbujcie w bitwie oddział chińskich grenadierów :-)
2. W indyjskich prowincjach po wybudowaniu bodajże wielkiego kamiennego muru można rekrutowac słonie niezależnie od frakcji, są nawet słonie z Naffatun.
3. Problemy z kasą? Popłyń do Australii, podbij tamtą prowincję, sieć kopalń z tej prowincji daje ponad 7000 na turę, dorzuć też kilku kupców.
4. Łucznicy są mało opłacalni, chyba że mogą robić palisady.
5. Polecam budować przystanki karawany , gdy grasz frakcją wschodnią
Wszystko to prawda :) Po przerwie uczynionej, powoli wracam do rozgrywki Bizancjum, na razie początek nie ciekawy :mrgreen: Mam dylemamt co zrobić ze zbuntowańcami, z 200 tysięcy mieszkańców zrobić miejscowość przypominającą moją rodzinną? :D
http://img696.imageshack.us/img696/2781/schowek01as.jpg

adriankowaty
20-08-2012, 10:52
Zrób z miasta drugą Pipidówę!

20-08-2012, 11:43
Powodowany sentymentem do założyciela tego Miasta, darowałem im, ale znowu zaczęli szemrać po 2 latach, chyba będzie tak jak mówisz, Pipidówa City :mrgreen: Na razie zero postępów, muszę utrzymać stan posiadania, a buntują się niewierni, znowu Zachód ma szczęście :evil:
A może AARa napisać? :roll:

adriankowaty
20-08-2012, 15:50
A jakże, warto.

[IG] Misiak
22-08-2012, 22:39
Eutychesie jak wygląda ten mod w Twoim odczuciu? Szukam alternatywy do Bellum, ponieważ nie mam już sił na krytyczne errory, które nie dają się usunąć w żaden sposób i wymuszają zaczęcie gry od nowa.

23-08-2012, 08:29
[IG] MisiakJest na to mod jak go licznie w swoistym monologu w temacie moda opisuję. Modyfikacja kultywuje dobrą tradycję Total War, jak już wspominałem wcześniej czuć klimatem jak w grze Risen of Nations; nie jest jak Bellum Crucis oskryptowaną grą, z pewnymi innymi nie Total Warowymi rozwiązaniami...Mod ma swoje bolączki, ale jeżeli tego co napisałem i inni, trzymać się przy instalacji, a także przy ewentualnym wywalaniu na pulpit, to modyfikacja jawi się jako jedna ze stabilniejszych...Aktualnie twórcy moda pracują nad nową muzykę, a raczej pomagają innym jak sobie zmienić, bo muzyka jest z gry, co w sumie nie jest takie złe jak dla mnie, ale to kwestia gustu...Mod wykorzystuje w 100% zasadę AOR, co mi osobiście odpowiada...Jeszcze są inne modyfikacje o tak globalnej mapie, ale bez takich możliwości czasowych :)
Jednak mając tak liczne problemy z BC powinieneś jeszcze raz zainstalować Medka 2 i dopiero na czystą wersję instalować moda...

[IG] Misiak
23-08-2012, 08:51
Jak wrócę do domu z pracy to przeinstaluję MTW II i zacznę ściągać ETC. Niewątpliwym plusem tego moda jest, tak jak wspomniałeś, rozpiętość czasowa, co zachęca do grania w niego. Poczytam również dogłębnie ten temat i zapoznam się z ewentualnymi "bolączkami" moda by być przygotowanym na ewentualne problemy. Ciekawi mnie wygląd jednostek. Na TWC screeny wyglądają bardzo różnie, ciężko stwierdzić czy były robione na niskich detalach czy oddają faktyczny wygląd danej jednostki.


P.S Jak mod zyska trochę więcej wyznawców to może nawet zostanie utworzony dla niego osobny dział. :)

23-08-2012, 10:08
Ciekawi mnie wygląd jednostek
Mają zezwolenie innych moderów plus swoje, jest duża różnorodność, co ma swoje plusy i minusy, ale to kwestia gustu ;)

rozpiętość czasowa
Raczej możliwość wyboru danego okresu historycznego.

być przygotowanym na ewentualne problemy
Sporadyczne wywalanie, ale będące skutkiem źle zainstalowanego moda, tudzież uruchamiania złej kampanii przy zapisach z innych Kampanii, minęły czasy modów z częstym wywalaniem.

P.S Jak mod zyska trochę więcej wyznawców to może nawet zostanie utworzony dla niego osobny dział. :)
Nie zyska, bo nie ma spolszczenia, to jedno, a po drugie kto ma nim wtedy się opiekować?
podsumowując :)
Grać i jeszcze raz grać

Piter
23-08-2012, 11:51
Kusi ten mod tylko mam wrażenie, że jest straszne zagęszczenie prowincji, a tego nie lubię ;) Ile czasu potrzeba żeby przejść z miasta do miasta w europie, 1 turę, może nawet w jedną 2 miasta zdobyć dzięki szpiegom, jaki jest zasięg wojsk?
Ps: jeśli mod nie ma jakiś zaawansowanych skryptów to spolszczenie nie jest aż tak potrzebne chociaż ja zawsze lubię sobie poczytać opisy itp ;P

[IG] Misiak
23-08-2012, 12:48
Co prawda moda jeszcze nie widziałem ale uważam, iż różnorodność ( w umiarze) może być jedną z jej zalet. Jeżeli brak spolszczenia powoduje małe zainteresowanie to jest to duży błąd. Zresztą gdyby nawet ktoś się pokusił o robienie spolszczenia to, wydaje mi się, że roboty jest co nie miara.

P.S Nie pozostaje nic innego jak spróbować swoich sił w tym modzie:)
P.S 2. Czyżby ich stronka padła?

Samick
23-08-2012, 15:47
Misiak]P.S 2. Czyżby ich stronka padła?

Strona z informacjami padła. Pozostaje twc i bogaty zasób tematów. :)



P.S Jak mod zyska trochę więcej wyznawców to może nawet zostanie utworzony dla niego osobny dział. :)

Nie zyska, bo nie ma spolszczenia, to jedno, a po drugie kto ma nim wtedy się opiekować?

Pal licho spolszczenie, brak jest submodów, rzeczywiście dużego grona graczy, sporej popularności w KO. Opiekować się mogę ja.

[IG] Misiak
23-08-2012, 18:27
Ja również uważam, że brak spolszczenia to mały pikuś w przypadku gdy mod jest na prawdę wart polecenia.
Właśnie ściągam ETC. Czy wystarczy ściągnąć ten jeden plik z TWC i ważący z 1.5 gb i wypakować czy trzeba jeszcze jakieś łaty instalować?

Asuryan
23-08-2012, 18:39
Plik 2.3.3, łatę 2.3.5 i łatę true conquest. Chyba 1,5 giga to waży 2.3.3, to by zostały Ci jeszcze tylko 2 łatki.

[IG] Misiak
23-08-2012, 18:49
Kurczę no jak....


Zrobiłem według podanego schematu na TWC:



2.3.5 Version (3 parts)

To install the 2.3.3 version you need to do the following.

1) Download the conquest 2.3.5.part1.rar, conquest 2.3.5.part2.rar, and conquest 2.3.5.part3.rar.

2) Unpack the conquest 2.3.5.part1.rar in your 'Medieval II Total War' folder. The default location of the 'Medieval II Total War' folder is 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War'.

3) Double click on the 'conquest 2.3.5.exe' and unpack it in your 'Medieval II Total War' folder. The default location of the 'Medieval II Total War' folder is 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War'.

4) To start the mod go to your in your 'Medieval II Total War' folder (default location 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War') and double click on the 'conquest XP.bat' it you're using XP or 'conquest VISTA.bat' if you're using Vista or Windows 7.

This will bring up the Eras Menu. Select the campaign you want to play (type either 'A', 'B', 'C', 'D', 'E', '1', '2', or '3' and press 'enter' or 'return').

If the Eras Menu closes after loading the files but the mod doesn't start then double click on the 'conquest.bat' and on the Eras Menu type '0' (zero).


Po tym piszą tak:


2.3.5 patch

The 2.2, 2.3.3, and 2.3.5 patches allows people to upgrade the 2.0 or 2.1 version of this mod.

The 2.0 version can be downloaded here:
http://www.gamershell.com/download_58652.shtml

The 2.2 patch and can be downloaded from any of these sites:
http://hotfile.com/dl/79175431/4134189/ ... 2.exe.html (http://hotfile.com/dl/79175431/4134189/conquest_patch_2.2.exe.html)
http://www.megaupload.com/?d=MICWBY52 [currently unavailable as the FBI has shut down this website]
http://depositfiles.com/files/an0w2059x

To install download the conquest patch 2.2.exe file and unpack it in the mods\conquest\data folder (default location 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\conquest\data'). Overwrite the existing files.

The 2.3.3 patch and can be downloaded from any of these sites:
http://www.megaupload.com/?d=4PCKKIGV [currently unavailable as the FBI has shut down this website]
http://www.mediafire.com/?u4n798emznktn6i

To install download the Conquest patch 2.3.3.exe and unpack it in your 'Medieval II Total War' folder. The default location of the 'Medieval II Total War' folder is 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War'. Overwrite the existing files.

Download the conquest patch 2.3.5.rar attached to this post. Unpack the conquest patch 2.3.5.rar in the Medieval II Total War\mods\conquest\data folder.

You also need the new bat files attached to this post. To install them download the conquest patch 2.3 bat.rar, unpack it, and put the bat files in the Medieval II Total War folder (default location 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War'). Overwrite the existing files.


Czyli rozumiem, że ten krok też trzeba wykonać? Wydawało mi się, ze jest to jakaś łatka to starszych wersji ;)

23-08-2012, 18:56
Jest różnorodność linków bo nie dla wszystkich są osiągalne ściągania rzędu 1.5 GB na raz z danego linka. Wcześniej sugerowałem z gamefrontu, trzy paczki kilka minut viewtopic.php?p=239840#p239840 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?p=239840#p239840) Pierwszy post tego moda jest nieaktualizowany, trzeba zerkać ns stronę ich subforum :D

[IG] Misiak
23-08-2012, 20:19
Jest różnorodność linków bo nie dla wszystkich są osiągalne ściągania rzędu 1.5 GB na raz z danego linka. Wcześniej sugerowałem z gamefrontu, trzy paczki kilka minut viewtopic.php?p=239840#p239840 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?p=239840#p239840) Pierwszy post tego moda jest nieaktualizowany, trzeba zerkać ns stronę ich subforum :D

No właśnie ja ściągnąłem w trzech partiach tę modyfikację tak jak napisałem wyżej. Tylko pytanie czy to wszystko czy też nie. Zacny Asuryan sugeruje, że trzeba by co nie co jeszcze zainstalować. Także nie wiem co czynić:)

23-08-2012, 20:47
Zainstalowałeś z trzech paków? Graj, miłego zdobywania, można i dodać dwie łaty, ale w 3 paczkach masz wszystko, nic nie zaszkodzi, ja jeszcze instalowałem jak nie było tych nowych linków. Jeżeli chodzi mod prawidłowo jak wskazał zacny Asuryan, to tak też i uczynić, pamiętając o zasadach jakie napisałem wcześniej odnośnie modyfikacji :)
pozdrawiam życząc Imperium :mrgreen:
[spoiler:qj5phqv5]

Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy ETC ingeruje w jakikolwiek sposób w podstawkę? Mam problem z wywalaniem do pulpitu podczas grania w zwykłego Medievala :?. A dzieje się tak właśnie po zainstalowaniu ETC. Nic nie grzebałem. Ściągnąłem, wypakowałem i tyle.
Nie ingeruje, całość instaluje się w katalogu mods, łącznie z patchami, jedynie pliki uruchamiające moda są w katalogu głównym gry...Można spokojnie grać w niezmienioną podstawkę z dodatkami..., nie licząc innych modyfikacji :)
I kilka moich spostrzeżeń ;)

Wiem, że to truizm, ale z racji na sympatię do tego moda przypomnę :)

1. Zainstalować wszystkie pacze:)
2. Skasować wszystkie pliki map.rwm ( co robią i odczego są , to inna historia
3. Gdyby po wyjściu z gry i ewentualnym wejściu wywaliło z jakimś błędem, nie denerwować się skasować jak wyżej, ten typ tak ma
4. kampanie z zapisami zaczynać po odpowiednio wgranej kampanii- okresu historycznego, bo może się wypyszczać i winda
5. W razie błędów ze steamem, to trzeba patrzeć na ichnie forum
6. Inne rady albo i lepsze doradzi czcigodny Samick :)
Jak to powinno wyglądać w głównym katalogu gry, pokaże na screenie. Na czerwono zaznaczone
http://img442.imageshack.us/img442/5092/ghjklx.jpg
************************************************** *****************************
Tak to wygląda u mnie katalogu mods

http://img341.imageshack.us/img341/6599/lkljk.jpg
pozdrawiam :D[/spoiler:qj5phqv5]

[IG] Misiak
23-08-2012, 21:09
Zainstalowałeś z trzech paków? Graj, miłego zdobywania, można i dodać dwie łaty, ale w 3 paczkach masz wszystko, nic nie zaszkodzi, ja jeszcze instalowałem jak nie było tych nowych linków. Jeżeli chodzi mod prawidłowo jak wskazał zacny Asuryan, to tak też i uczynić, pamiętając o zasadach jakie napisałem wcześniej odnośnie modyfikacji :)
pozdrawiam życząc Imperium :mrgreen:
[spoiler:2iaawzoa]

Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy ETC ingeruje w jakikolwiek sposób w podstawkę? Mam problem z wywalaniem do pulpitu podczas grania w zwykłego Medievala :?. A dzieje się tak właśnie po zainstalowaniu ETC. Nic nie grzebałem. Ściągnąłem, wypakowałem i tyle.
Nie ingeruje, całość instaluje się w katalogu mods, łącznie z patchami, jedynie pliki uruchamiające moda są w katalogu głównym gry...Można spokojnie grać w niezmienioną podstawkę z dodatkami..., nie licząc innych modyfikacji :)
I kilka moich spostrzeżeń ;)

Wiem, że to truizm, ale z racji na sympatię do tego moda przypomnę :)

1. Zainstalować wszystkie pacze:)
2. Skasować wszystkie pliki map.rwm ( co robią i odczego są , to inna historia
3. Gdyby po wyjściu z gry i ewentualnym wejściu wywaliło z jakimś błędem, nie denerwować się skasować jak wyżej, ten typ tak ma
4. kampanie z zapisami zaczynać po odpowiednio wgranej kampanii- okresu historycznego, bo może się wypyszczać i winda
5. W razie błędów ze steamem, to trzeba patrzeć na ichnie forum
6. Inne rady albo i lepsze doradzi czcigodny Samick :)
Jak to powinno wyglądać w głównym katalogu gry, pokaże na screenie. Na czerwono zaznaczone
http://img442.imageshack.us/img442/5092/ghjklx.jpg
************************************************** *****************************
Tak to wygląda u mnie katalogu mods

http://img341.imageshack.us/img341/6599/lkljk.jpg
pozdrawiam :D[/spoiler:2iaawzoa]

Tak zainstalowałem z 3 packów ( o wiele szybciej się ściągało). Wszystko wygląda ok z tego co widzę. Zadam jeszcze jedno pytanie dla upewnienia się :) gdybym chciał grać sobie w 2 różne kampanie to, jeżeli będę wybierać odpowiednie zapisy gry po wczytaniu kampanii, to powinno działać bez problemu?

P.S Dzięki i mam nadzieję, że jutro już będę mieć nieco więcej do powiedzenia na temat samego moda:)

Samick
24-08-2012, 07:00
Misiak]Kurczę no jak....


Zrobiłem według podanego schematu na TWC:


[spoiler:1nee6bz5]2.3.5 Version (3 parts)

To install the 2.3.3 version you need to do the following.

1) Download the conquest 2.3.5.part1.rar, conquest 2.3.5.part2.rar, and conquest 2.3.5.part3.rar.

2) Unpack the conquest 2.3.5.part1.rar in your 'Medieval II Total War' folder. The default location of the 'Medieval II Total War' folder is 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War'.

3) Double click on the 'conquest 2.3.5.exe' and unpack it in your 'Medieval II Total War' folder. The default location of the 'Medieval II Total War' folder is 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War'.

4) To start the mod go to your in your 'Medieval II Total War' folder (default location 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War') and double click on the 'conquest XP.bat' it you're using XP or 'conquest VISTA.bat' if you're using Vista or Windows 7.

This will bring up the Eras Menu. Select the campaign you want to play (type either 'A', 'B', 'C', 'D', 'E', '1', '2', or '3' and press 'enter' or 'return').

If the Eras Menu closes after loading the files but the mod doesn't start then double click on the 'conquest.bat' and on the Eras Menu type '0' (zero).[/spoiler:1nee6bz5]




Po tym piszą tak:

[spoiler:1nee6bz5]2.3.5 patch

The 2.2, 2.3.3, and 2.3.5 patches allows people to upgrade the 2.0 or 2.1 version of this mod.

The 2.0 version can be downloaded here:
http://www.gamershell.com/download_58652.shtml

The 2.2 patch and can be downloaded from any of these sites:
http://hotfile.com/dl/79175431/4134189/ ... 2.exe.html
http://www.megaupload.com/?d=MICWBY52 [currently unavailable as the FBI has shut down this website]
http://depositfiles.com/files/an0w2059x

To install download the conquest patch 2.2.exe file and unpack it in the mods\conquest\data folder (default location 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\conquest\data'). Overwrite the existing files.

The 2.3.3 patch and can be downloaded from any of these sites:
http://www.megaupload.com/?d=4PCKKIGV [currently unavailable as the FBI has shut down this website]
http://www.mediafire.com/?u4n798emznktn6i

To install download the Conquest patch 2.3.3.exe and unpack it in your 'Medieval II Total War' folder. The default location of the 'Medieval II Total War' folder is 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War'. Overwrite the existing files.

Download the conquest patch 2.3.5.rar attached to this post. Unpack the conquest patch 2.3.5.rar in the Medieval II Total War\mods\conquest\data folder.

You also need the new bat files attached to this post. To install them download the conquest patch 2.3 bat.rar, unpack it, and put the bat files in the Medieval II Total War folder (default location 'C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War'). Overwrite the existing files.[/spoiler:1nee6bz5]


Czyli rozumiem, że ten krok też trzeba wykonać? Wydawało mi się, ze jest to jakaś łatka to starszych wersji ;)


Pierwsza część to sposób instalacji dla zupełnie nowych graczy, takich jak Ty, którzy nie posiadają na komputerze starszej wersji moda. Drugi opis dotyczy tych osób, które mają starszą wersję i potrzebują tylko uaktualnić (czy też polubi konkretną wersję i potrzebują do niej dostępu).


Misiak]Zadam jeszcze jedno pytanie dla upewnienia się :) gdybym chciał grać sobie w 2 różne kampanie to, jeżeli będę wybierać odpowiednie zapisy gry po wczytaniu kampanii, to powinno działać bez problemu?

Tak.

[IG] Misiak
24-08-2012, 08:40
Jako, że wczoraj znalazłem chwilkę to odpaliłem sobie kampanię 1200 r. Za dużo nie pograłem ( jakieś 4,5 tur). CO mi się rzuciło w oczy? Przede wszystkim mapa kampanii. Wydaje mi się nieco uboga pod względem graficznym ale to może moje pierwsze odczucie. Ciekawa jest natomiast możliwość rekrutowania agentów w większej ilości niż 1 na turę. Przynajmniej w tej kampanii odpowiada mi zagęszczenie miast. Do tej pory rozegrałem jedną bitwę, także ważeń w tej materii brak....no może to, że faktycznie jednostki potrafią się od siebie różnić pod względem dopracowania. Nie wiem natomiast jeszcze co sądzić o AI na mapie kampanii i podczas tworzenia bitew. Mam tylko nadzieję, że twórcy oszczędzili nam spamu armii na mapie kampanii :?

24-08-2012, 11:16
Misiak]Jako, że wczoraj znalazłem chwilkę to odpaliłem sobie kampanię 1200 r. Za dużo nie pograłem ( jakieś 4,5 tur). CO mi się rzuciło w oczy? Przede wszystkim mapa kampanii. Wydaje mi się nieco uboga pod względem graficznym ale to może moje pierwsze odczucie. Ciekawa jest natomiast możliwość rekrutowania agentów w większej ilości niż 1 na turę. Przynajmniej w tej kampanii odpowiada mi zagęszczenie miast. Do tej pory rozegrałem jedną bitwę, także ważeń w tej materii brak....no może to, że faktycznie jednostki potrafią się od siebie różnić pod względem dopracowania. Nie wiem natomiast jeszcze co sądzić o AI na mapie kampanii i podczas tworzenia bitew. Mam tylko nadzieję, że twórcy oszczędzili nam spamu armii na mapie kampanii :?
Ja zawsze zacny Asuryan podpowiada ;)

Chyba też sobie jednak pogram w jakąś kampanię z zamkami i z miastami jakimś niekatolickim państwem. Coś w tej najpóźniejszej, z samymi miastami, mi nie poszło. Rzeczpospolita Obojga Narodów padła pod naporem wyznawców Proroka... Mod jest naprawdę dobry, pierwszy w którym zwyciężyło mnie AI bez sztuczek ze spamowaniem armii czy ukrytymi garnizonami :mrgreen:
------------------------------------------------------

znalazłem chwilkę to odpaliłem sobie kampanię 1200
Nie grałem zbyt długo, wolę większe mapy na nich dopiero widać pracę modderów :D Liczę na jakieś screeny itp...
pozdrawiam

[IG] Misiak
24-08-2012, 12:12
Nie grałem zbyt długo, wolę większe mapy na nich dopiero widać pracę modderów :D Liczę na jakieś screeny itp...
pozdrawiam


To jest kampania na "rozegranie się" :) Już przymierzam się by spróbować swych sił grając w kampanię empire ale wszystko w swoim czasie:) JA screeny zrobię oczywiście by się pochwalić rezultatami.

Samick
25-08-2012, 10:49
Jakbyś AAR stworzył... (Wehikuł Czasu) to byłby cud! ;)

[IG] Misiak
25-08-2012, 22:26
Jakbyś AAR stworzył... (Wehikuł Czasu) to byłby cud! ;)


Oj byłby, byłby.... Jednak nie mam co się brać za AARa, ponieważ jego pisanie zajęłoby mi wieki. Nie mam za dużo czasu na granie, niestety... Dziś zrobiłem również parę rund. Następne moje spostrzeżenia: Na początku gry usunięcie danego państwa z gry wydaje się...banalne. Wystarczy pokonać armię w której jest król i jego następca....no i po danym państwie. Osobiście uważam, iż drzewko genealogiczne. powinno być na początku nieco bardziej rozbudowane. W taki oto sposób pozbyłem się Sułtanatu Rum...cóż wieje pustką na wschodzie ;)

Znajdę jutro chwilkę to wstawię screena bądź dwa, lecz na razie nie ma się czym chwalić :)

Edit!!

Jednak zarzuciłem tę kampanię i przeszedłem wczoraj wieczorem na to, co tygryski lubią najbardziej...czyli kampanię Empire :) Na pewno nie będę grać państwem polsko-litewskim, ponieważ nie spodziewam się, żeby było to dopracowane państwo. Może coś egzotycznego (myśli). Jest tyle możliwości wyboru frakcji i okresu, że przypuszczam dużo czasu nim zdecyduję się na coś konkretnego.
Po rozegraniu 10 lat kampanii Cesarstwem Bizantyjskim w kampanii 1200 mogę powiedzieć, że mod ma ogromne możliwości, lecz na tej mapie chyba nieco się "dusi". Mam przez to na myśli to , że pełnię mocy ukazuje na dużych mapkach, obejmujących cały świat.

Pozdrawiam i życzę udanych podbojów:)

karollo8686
29-08-2012, 14:31
witam jestem zainteresowany tłumaczeniem tego moda na język polski są chętni ;]

Samick
30-08-2012, 12:06
Kto tam chciał tłumaczyć? Parę postów wyżej byli chętni.

Kolejna część AAR: viewtopic.php?f=70&t=11025&p=242297#p242297 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=70&t=11025&p=242297#p242297)

karollo8686
31-08-2012, 06:43
widze ze chetni az sie pala ;] lub sie moze wypalili ;] czy przepalili :D

[IG] Misiak
31-08-2012, 07:52
Zacznij tłumaczyć. jak ludzie zobaczą, że coś się ruszy to może pomogą;) Trzymam kciuki.

Samick
31-08-2012, 12:28
Po szczegóły od czego zacząć najlepiej zgłoś się do Aravena, przeprowadził polonizację Bellum Crucis zaczynając od zera, mozolnie zbierając ekipę, samemu pracując. Dla mnie wzór szefa ekipy polonizującej. :)

karollo8686
31-08-2012, 16:39
ok napisane czekam na odp ;]

Samick
04-09-2012, 11:46
viewtopic.php?f=70&t=11025&p=243012#p243012 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=70&t=11025&p=243012#p243012)

Kolejny rok minął i kolejne koleje losu Imperium Ottomańskiego czekają do przejrzenia. Szkoda, że AAR o Japonii stanął w miejscu. :(

04-09-2012, 12:26
Przypominam dla niezdecydowanych i "niewiernych", by zapoznali się z moim dawnym postem. Tutaj jest potęga tego moda :mrgreen:

O jego ogromie niech świadczy ten credits, ze strony moda wzięty. Link jest w pierwszym poście do tego moda. Sama modyfikacja jest cały czas rozwijana ;)
[spoiler:3saejxxy]Credits

This mod incorporates the following mods:

Agents-Minimod (Barser): changes units strat appearance
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=185897

Alternate Crusader Shields (Salty) : improves crusader shields
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1214 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1214)

Armoured Generals Mod (Tyre) : changes the appearance of generals on the strat and battle map
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=106633

Basileia ton Romaion v1.0 (Caesar Clivus): new Byzantine units and strat models
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=182151

Banner & Symbol MOD (joedreck) : gives all vanilla factions new banners and symbols
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=93253

Battles of Asia (High_Templar) : new monk unit
http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... une=&f=380 (http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=380)

Blood, Broads, & Bastards v3.0 (dearmad and Pnutmaster) : gives factions generals and leader more traits
http://www.twcenter.net/forums/download ... ile&id=955 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=955)

Bringing Justice to the Horde! (Kalos) : reskins Mongols
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1651 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1651)

Bulgaria: Total War 2.0 (Gogo_t) : adds new symbols and units to the Baltic and Crusader factions
http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... une=&f=769 (http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=769)

burrek's Polish Heraldry (burrek) : reskins some Polish shields
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1149 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1149)

burrek's Unique Europeans, Early Period v0.91 (burrek): reskins most European factions' early units
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1025 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1025)

burrek's Unique Europeans, High Period v0.3 (burrek): reskins most European factions' late units
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1048 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1048)

Byg's Grim Reality 2.0 (Byg): character and supply traits (soldiers may munity if you spend too long in enemy terriory).
http://twcenter.net/forums/showthread.php?t=106060

Byzantium Armor Progression Mod V 0.7 (WhiteWolf) : give the Byzantine Empire new armour upgrades
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1134 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1134)

Coat of arms (Musculus Maximus) : adds new factions symbols
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=220821

Crimson Tide 4.2 (Magus) : adds blood, burns, sand, snow, and dirt to the soldiers
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=2042 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2042)

Danish Shields (ziher) : reskins some Danish units
http://www.strategyinformer.com/pc/medi ... 11603.html (http://www.strategyinformer.com/pc/medieval2totalwar/mod/11603.html)

Darker nights Updated (ziher) : makes the nights darker
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1155 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1155)

Dawn of Kingdoms (Lord Condormanius) : gives Sergeant Swordsmen new meshes
http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... une=&f=343 (http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=343)

Diverse Loading Screen 3.1 (apkairan) : adds 65 more loading screen to this mod
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1782 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1782)

English Shields (Himmelsfeuer) : reskins some English shields
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1213 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1213)

Faction leaders and generals battle and strategy skins V8 (Barser): gives generals new battle skins
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=173678

Falcom Total War (y2day): new, larger campaign map
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=534

Female Soldier Models mod (rainyxp) : add female soldiers to the Custom Battles
http://game.ali213.net/thread-2066856-1-1.html

Fluid Campaign Map (Swagger): reduces strat map lag
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=207563

French Shields (Himmelsfeuer) : reskins some French shields
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1222 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1222)

Ghost helmets FIX v1.2 (zxiang1983) : fixes floating helmets bug
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=102402

HRE shields retexture : (ziher) : reskins some Rebel shields
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1118 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1118)

Highways mod (selenius4tsd): add highways
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1125 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1125)

Italian Factions - Shield Mod 1.1 (Salty) : reskins some Italian shields
http://www.strategyinformer.com/pc/medi ... 12217.html (http://www.strategyinformer.com/pc/medieval2totalwar/mod/12217.html)

King's Banners 3.0 (joedreck) : new banners, shields, and symbols
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1988 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1988)

Lithuania Mod 1.1: new Polish, Lithuanian, Baltic, and Mongol units
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=165343

Lord Condormanius' Irish Reskin (Lord Condormanius) : reskins Irish units
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1755 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1755)

MapMod: Trees, Textures, Sea v1.7 (Charge) : improves strat map appearence
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=153955

Magyar Mod 2.14 (Csatádi, Dome) : new Hungarian units
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1506 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1506)

Merc unit textures ver 1.0 (midnite) : adds new merc shields
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=211473

Mongols and scotland models(MTW2) (vlad) : gives the Mongols new skins
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1827 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1827)

Muslim Generals Barded Horse Mod (AliAS) : reskins Muslim horse
http://www.strategyinformer.com/pc/medi ... 13188.html (http://www.strategyinformer.com/pc/medieval2totalwar/mod/13188.html)

New battle models for captains (Lord Condormanius): changes the appearence of captains on the battle map
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1877 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1877)

New models for Mailed Knights (Lord Condormanius): gives mailed knights new meshes
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=2096 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2096)

New models for Dismounted Mailed Knights (Lord Condormanius) : gives the dismounted mailed knights new meshes and unit images
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=2171 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2171)

New muslim skins (midnite): changes the appearence of Egypt's Nubian soldiers and Mali units
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=194868

New models for Mailed Knights (Lord Condormanius): gives mailed knights new meshes
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=2096 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2096)

New models for Dismounted Mailed Knights (Lord Condormanius) : gives the dismounted mailed knights new meshes and unit images
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=2171 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2171)

New muslim skins (midnite): changes the appearence of Egypt's Nubian soldiers and Mali units
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=194868

New Spain Banners: gives Spain new banners
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1806 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1806)

New strat models for captains (Lord Condormanius): changes the appearence of captains on the strat map
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1983 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1983)

New strat models for cities and castles (Agart) : changes the appearence of cities and castles on the strat map
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1993 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1993)

Newest Battle AI (Condottiere SOG) : improves campaign and battle AI
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=2191 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2191)

Ordo Teutonicus (Rex Cobalt) : changes the appearence of Teutonic units
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=128720

Ornamentum 1.32 (GubZol and DaNova) : reskins England, Scotland, and Denmark
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=136437

Ottoman Heavy Infantry (DerDiskusWerfer) : adds new Turkish / Persian Units
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=138072

Real Combat 1.8 and Real Recruitment 1.3 (point blank) : makes the attack and defence of units more realistic
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=197224

Real Horses Project (Argent Usher) : makes horses look more realistic
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=165860

Realistic Walls and Siege Engines for UAI 1.6 (Raptor_341) : makes walls tougher, so sieges are more difficult.
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1728 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1728)

Rebel Shields (ziher) : reskins some Rebel units
http://www.strategyinformer.com/pc/medi ... 11960.html (http://www.strategyinformer.com/pc/medieval2totalwar/mod/11960.html)

Rusichi: Total World (Tchouk) : new faction symbols, strat models, and russian units
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=187774

Rus2 (Runir) : new Middle Eastern and Indian units, symbols, and strat models
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=115051

Sergeant Models (Lord Condormanius) : new models for Sergeant units
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=2169 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2169)

Scotland Shields (ziher) : reskins some Scottish units
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1132 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1132)

Skymod Vers 1.0 (Horsearcher) : improves different weather conditions
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1117 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1117)

Spanish Shields (ziher) : reskins some Spanish units
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1146 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1146)

Stainless Dragon (参谋长) : Song Dynasty units
http://www.clanlong.com/forum/thread-141503-1-1.html

Stone forts (Master Zuma) : improves the appearance of battle map forts
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=160955

Teutonic Campaign Skinpack (Tyre) : changes the appearance of Teutonic, Lithuanian, and HRE units
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=106633

The Impalers, Hungary Skins (Black_Nebula) : gives hungary new skins
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=268729

The Real People Mod (Matz) : gives all agents more traits
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1809 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1809)

Timurids and mongols Reskin V.2 (Lt_Dave) : give the asian factions new skins
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1711 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1711)

Turk Reskin 1.1 (Eternal Cocoon): reskins Turkish faction
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1044 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1044)

USCARLI MATHERIANI (Matherlandia): changes the Huscarl's appearence.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=125862

Vanilla Style Skins 1.0 (Tyre) : changes the appreance of English, Scottish, and HRE units
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=106633

War College Quotes Mod (Ryoken) : adds 246 new quotes
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?p=2411392

XAI 3.2 for PDER (Xyrex) : improves the campaign and battle AI
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=2240 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2240)

XVIIth Century Mod: Dominium Maris Baltici (thrashing_mad) : Polish and Russian units
http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... une=&f=739 (http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=739)

Y&Y Visual Improvement Pack (yelowdogg23) : adds new Byzantine castles and cities, new load screens, menu buttons, and warhorn sounds
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=170452

Young Witches (Hereje): give the witches younger portraits
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=225802

Zuma mod 3 version 0.9 (Master Zuma) : Some strat map units, new settlement textures, crown ancillaries
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=167265

中国新势力(想要的留下邮箱) (august831117): chinese units
http://www.clanlong.com/forum/viewthread.php?tid=54502

BOBOS的大明兵模,多图杀猫 (bobos): Ming Dynasty units
http://www.clanlong.com/forum/thread-86239-1-1.html



I would also like to thank the following people for their help.

gigantus for helping me fix some map and strat map bugs.
SicilianVespers for all his work on the launch menu.
tomwushu for beta testing this mod.
The Holy Pilgrim for beta testing this mod.
mojiyu for helping me find some Chinese units.
kkchen88 for helping me find some Chinese units.
The Housekeeper for his Japanese units.
History for all his help with the Chinese, Korean, and Thai units.
Raaka for his Norse units.
Wundai for his strat map wonders.
Praetorians for all his help with the Burmese and Thai units, and making the[/spoiler:3saejxxy]

Samick
06-09-2012, 16:15
Panie i Panowie (oraz przedstawiciele kategorii pośrednich), kolejny rok minął:
viewtopic.php?f=70&t=11025&p=243354#p243354 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=70&t=11025&p=243354#p243354)

[IG] Misiak
07-09-2012, 08:50
Ja również pogrywałem Imperium do wczoraj ale po wygranej epickiej bitwie w której to wojska Sułtana wygrały z 5 krotnie liczniejszą armią hiszpańską musiałem skończyć rozgrywkę, gdyż.......mój Padyszach padł na placu boju.... :lol: :lol: :lol: . Jako, że nie lubię wczytywać savów w takich przypadkach, zaczynam się bawić od nowa:)

Swietny AAR Samick:) czyta się z zapartym tchem;)

Samick
07-09-2012, 10:06
Najlepsze jest, że patrząc na to co się dzieje i pisząc to tak jak to robię teraz, tłumacząc zachowania AI, poszczególne wydarzenia, decyzje Padyszacha i dywanu, czuję że dopiero teraz piszę historię na nowo.

Jestem na tropie zbioru, które wydało Archiwum Państwowe ze strojami urzędników seraju. Mam zamiar zeskanować część tych obrazków i wrzucić je w AAR dla wzbogacenia. Nie wiem tylko czy informacji historycznych oraz ciekawostek wystarczy mi do końca gry, więc na bieżąco szukam nowych. W końcu AAR powinien nieść za sobą pewną wiedzę historyczną, prawda? :)

Szkoda tylko, że co i rusz mam "Medieval napotka" po bitwach, przez co muszę bitwy oddawać automatowi. Zresztą nie tylko z tą grą mam problemy, więc to najwyższy czas na format. ;/

PS.
Ewentualne literówki i błędy proszę zgłaszać via PW. Będę pucował ten AAR.

kapustaglowapusta
11-09-2012, 11:58
Modzik całkiem przyjemny, ale za łatwy i jakiś taki mało... wciągający. Zagrałem sobie Walią w najwcześniejszej kampanii, podbiłem calutką Europę już w zasadzie, zostało z 5 nacji tylko w Afryce i Azji. Na początku nawet ciekawie, ale później już się nic nie dzieje. Podboje jakieś proste na vh. Po 4 turach nie było Szkocji (wyjechali podbijać i nie zostawili nikogo na czatach), chwilę później Anglii (2 dziedziców w 2 osadach i reszta zmienia się w buntowników). Gdy dorobiłem się pierwszych zabójców wszystko idzie w zasadzie według jednego schematu. Wymordować członków rodziny i podbić buntowników. Chciałem podbić wszystko ale mi się znudziło :) Poczynania komputerowych przeciwników bezdennie głupie. Niemcy trzymali dobre kilka pełnych armii pod Paryżem, aż nie został im sam Paryż... Hiszpania z zadziwiającym uporem wciąż atakowała moje doki i zawierała rozejm na przemian, po czym została zmieciona w ciągu kilku tur, Norwegowie tak samo upodobali sobie moje doki, ale rozejmu nie chcieli zawrzeć. Bardzo łatwo zawierać sojusze, przy czym nawet przy okropnych stosunkach między sojusznikami musi minąć baaaardzo dużo czasu, żeby komp sojusz wypowiedział, a bez tego nie może zaatakować. W ten sposób cały czas trzymam obok siebie w miarę bezpiecznie panów z Egiptu, z którymi to podzieliłem dostępny świat (pod względem prowincji, nie powierzchni) mniej więcej na pół. O pieniądze szybko nie trzeba się martwić. Mając deficyt czasami na poziomie 15 tysięcy na turę bogaciłem się jak głupi zajmując kolejne terytoria, przekupując czasami armie przeciwnika (np te Niemieckie pod Paryżem gdy dowodził nimi zwykły kapitan, czyli w sumie każdą armię po ataku zabójcy :)). A to wszystko durną Walią.

Aha. Żadnego CTD przez ten czas, a grałem na trzech komputerach przerzucając swojego save (stacjonarka i 2 laptopy, tzn najpierw jeden a potem drugi :) ).

Samick
10-10-2012, 22:31
Po dłuższej przerwie wróciłem do pisania swojego AAR.

viewtopic.php?f=70&t=11025&p=248399#p248399 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=70&t=11025&p=248399#p248399)

Nie zdziwię się jeśli zaistnieje tam pewna właściwość - zacząłem pisać, zjawiło się kilka ARR. Przerwałem - po pewnym czasie wszystkie zamilkły. Liczę, że stanie się, jak napisałem. :)

Cadet3377
21-10-2012, 14:27
Panowie nie wiem od czego zacząć ,ten mod zaczyna się od 2.3.3 to jest podstawowa wersja ?na początku tematu jest pare linków ale nie dzialają jeden działa ale pobiera 8,9 godzin nie macie innych szybszych stron do pobrania ? co mam najpierw pobrać bo się pogubiłem ,proszę o pomoc

Samick
21-10-2012, 14:39
Ściagamy:
1) Moda w wersji 2.3.3 (moda, nie patcha podnoszącego grę do wersji 2.3.3).
2 Patcha 2.3.5.

Cadet3377
23-10-2012, 15:08
OK dzieki , teraz tylko trzeba pobrać

Samick
25-10-2012, 20:25
Z uwagi na popularność moda i zadawanie mi na PW pytań o instalację, postanowiłem wywalić fragment przeznaczony dla tych, którzy mają jeszcze wersje 2.0 lub 2.2. Takie osoby, będą musiały odinstalować moda, po czym ściągnąć wersję 2.3.3 i wgrać na niego patcha 2.3.5.

Poliorketes
02-11-2012, 00:57
Zachęcony entuzjastycznymi postami Eutychesa i Samicka zainstalowałem moda. Głównie skusiła mnie kampania 1547 i możliwość podbijania całego świata. Zacząłem kampanie Hiszpanią. Zbyt długo nie pograłem, ale podzielę się paroma spostrzeżeniami.
Po pierwsze, mod ma rozmach, trzeba przyznać. Niestety rozległa mapa, która jest jego największą zaletą, jest również jego poważną wadą. W Europie jest strasznie ciasno. Co gorsza rozkład prowincji na Starym Kontynencie jest nieco niezbalansowany. Hiszpania, która z racji posiadania wielu kolonii i dodatkowo posiadłości w Italii i Niderlandach, jest i tak potężna, w porównaniu z taką Francją czy Anglią. Ma aż 5 ( jak nie 6, już nie pamiętam ) prowincji na Półwyspie Iberyjskim. Na mój gust trochę za dużo.
Z braku przestrzeni życiowej małe frakcje takie jak Wenecja, Chanat Krymski, Tybet szybko padają. Prusy po śmierci księcia zamieniają się w buntowników. Na mapie jest strasznie tłoczno. Przewijają się tam całe tabuny kupców, dyplomatów, księży. W innych modach w jakie grałem takiej plagi nigdy nie uświadczyłem.
Gra Hiszpanią na najwyższym poziomie trudności jest dziecinie prosta. Po poświęceniu 7 tur na rozwój gospodarki ma się tyle kasy, że nie wiadomo na co wydawać. Ogólnie Hiszpania jest przegięta w tym modzie. Pograłem nieco Rosją dla odmiany i Hiszpania prowadzona przez kompa strasznie się rozrastała kosztem Francji.
Podsumowując jestem pod wrażeniem, gra się fajnie, można budować imperia kolonialne, ale jeśli chodzi o Europę, to jest zdecydowanie za ciasno jak dla mnie.

Samick
02-11-2012, 10:32
Proponuję zacząć w Afryce. Będziesz miał dużo przestrzeni. :)

Cadet3377
05-11-2012, 15:58
No Poliorketes ma rację 1547 jest strasznie ciasno miasto przy mieście o czywiście w Europie
1500 jest trochę luzu lubię takie mapy,spróbowałem jeszcze 1453 tez może być
muszę jeszcze trochę pograć żeby ocenić moda ale na razie jest OK

Cadet3377
06-11-2012, 18:12
Mam pytanie u mnie tura trwa długo 5,6 min czy tak wszyscy mają ? może tak ma być tyle państw jest że to tak długo trwa
No i na odkrytych terenach pomału mapa się przesuwa a na nie odkrytych szybko,to tak ma być

Araven
06-11-2012, 18:36
Tura na niektórych kampaniach w tym modzie trochę trwa. A ile to zależy od kampanii i kompa.

Samick
06-11-2012, 21:17
Zależy także od ilości frakcji - im mniej tym szybciej się przewija. Na początku trwa wieki, ale poczekaj 50 rund, by odkryć, że część nacji zniknęła i tury przewijają się szybciej.

jagiellonia18
08-12-2012, 20:08
moze ktos podac linki do sciagniecia zeby zainstalowac bo nic mi sie nieotwiera

Samick
09-12-2012, 16:39
Nie łaska zacząć czytać od początku wątku?

Gaeth I
12-01-2013, 18:11
Mam pytanie. Jest ten mod po polsku? Jak tak to niech ktoś da linka ;)

Samick
12-01-2013, 18:27
Nie jest, ale możesz zacząć tłumaczyć. :P

Gdzieś widziałem link do uniwersalnego spolszczenia, ale czy działa z ETC... To już inna historia.

Gaeth I
13-01-2013, 00:45
Gdybym umiał na tyle język angielski by sam przetłumaczyć mod to chyba bym się nie pytał o spolszczenie :D

Samick
13-01-2013, 12:25
Słownik w dłoń i do boju!

Rotnis
29-01-2013, 14:08
Może trochę nie na temat, ale wczoraj przytrafiła mi się śmieszna sytuacja.
Gram sobie Wenecją w kampanię "Empires" na h/m. Udało mi się zawrzeć sojusze z Polską, Portugalią i Austrią. Starałem się zawrzeć jak najwięcej umów handlowych, ogarnąć sytuację finansową nie angażując się w wojny. Na wszelki wypadek wyszkoliłem 2 pełne flagi, jedną w Iraklionie drugą w Wenecji. W pewnym momencie Turcja wypowiedziała mi wojnę, no dobra, przetrzymam to jakoś. Wziąłem armię z Iraklionu (tej z Wenecji nie brałem, na wszelki wypadek zostawiłem gdyby Hiszpania zaatakowała. Stosunki miałem bardzo dobre, ale wolałem dmuchać na zimne) i podbiłem Korynt, Ateny i Saloniki. Debilne AI zostawiło tam tylko po jednostce generałów. Austria, mój sojusznik w międzyczasie podbiła Budapeszt i Belgrad. Szykowałem się do podboju Bułgarii (nie pamiętam nazwy miasta). Osmanowie mieli tam 2 pełne flagi, a ja nic nie mogłem szkolić oprócz drogich w utrzymaniu, słabych tureckich jednostek. Na domiar złego, król umarł a władzę objął jakiś leszcz, który nie miał nic oprócz 2 autorytetu i 4 pobożności. Był "apparentice" w zarządzaniu i dowodzeniu. Bułgarii bronił sam sułtan, to podesłałem asasyna, żeby mieć większe szanse na podbicie miasta. Udało się, a tu nagle wiadomość Facton destroyed: Ottoman Empire. Patrzę na mapę, wszystkie tureckie prowincje są nagle buntownicze. Patrzę na Bułgarię, zostało tam tylko pół flagi. Pierwszy raz takie coś przytrafiło mi się w Total Warach :D

03-02-2013, 11:53
Kwestia na jakim poziomie trudności grasz mam na myśli mapę kampanii i jest to jedyny mod gdzie komp nie jest sztucznie pod-pakowany, czasami wystarczy trochę po napuszczać ich na siebie, tam jednemu dać parę złoty, itp... Gdyby tylko rozwiązali problem z muzyką, z jej zmianą na inną to byłby dla mnie mod ideał :D
pozdrawiam

Lwie Serce
03-02-2013, 16:34
Pograłem chwilę w tego niewątpliwie zacnego moda, kilka bitew i rozpocząłem kampanię, to co mi się rzuciło w oczy to naprawdę piękne jednostki dla Polski, mówię to nie dlatego że jestem Polakiem :D ale naprawdę, są zdecydowanie w czołówce jeśli chodzi o wygląd, tylko trochę husarię zwalili pancernymi końmi ale ujdzie jakoś.

Gdyby tylko rozwiązali problem z muzyką, z jej zmianą na inną to byłby dla mnie mod ideał
Mądrze prawisz Kotołaku, muzyka w większości z podstawki jest niestety, a nowa by była zdecydowanie lepsza.

Kilka zrzutów z mej kampanii Cyprem, 1331
[spoiler:2yzrh61m]http://img339.imageshack.us/img339/6857/0116jr.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/9203/0117b.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/8595/0118k.jpg
Nie mam pojęcia co to ma być na koniach ale dobra tam :D
http://img843.imageshack.us/img843/7548/0119qc.jpg[/spoiler:2yzrh61m]

Samick
04-02-2013, 23:47
Zebrałem się w sobie i stworzyłem kolejną część mojego AAR - viewtopic.php?f=70&t=11025&p=271118#p271118 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=70&t=11025&p=271118#p271118)

Zapraszam do lektury i komentowania. Szczególnie mile widziane uwagi odnośnie pisowni, w ferworze walki niejednokrotnie pisze takie rzeczy, że potem stukam się w czoło i zastanawiam "jak ja tego nie zauważyłem?"

Rotnis
10-02-2013, 21:02
Sorry za moje głupie pytanie, ale jak (w tej najnowszej wersji) zagrać w kampanię 970 etc.? Bo ja mam tylko te 1220, 1547 itd (włączam to z folderu conquest VISTA.bat)
EDIT: Już nieaktualne, trzeba tylko zamiast cyfr wpisywać litery (A, B, C).

Jacek-Placek_0
18-02-2013, 20:41
Czy wy też pobieraliście eras (1,6gb) prędkością 54kb/s? 9 GODZIN! To szybciej chyba jakby mi ktoś w załącznikach mailem wysłał :D Gdyby nie to że linki z twc są wrzucone na gamefront gdzie pliki wywalają po 24h od wrzucenia (ani razu stamtąd nie pobrałem linki wygasły itd) pobrałbym innym;/
(I czy gmail nie ma opcji dysku ? Nie wiem czy dobrze kumam ale mogę tam wrzucić coś np:z domu i pobrać to będąc w pracy?)

Lwie Serce
18-02-2013, 20:52
Mi też się bardzo długo pobierało, ustawiłem gdzieś o północy, wstałem o ósmej i czekałem jeszcze ;)

02-03-2013, 11:12
Mi też się bardzo długo pobierało, ustawiłem gdzieś o północy, wstałem o ósmej i czekałem jeszcze ;)Panowie, wystarczy jeden sms, kilka dosłownie złoty i w ciągu dwudziestu paru minut macie całość na dysku....Sprawdziłem, nie oszukują, w zależności od stawki można na dłużej mieć u nich szybszy transfer, a na tym serwerze jakby poszukać są jeszcze inne modyfikacje ;)

Rotnis
02-03-2013, 19:07
Niby tak, ale po co marnować kasę na ściąganie moda w który i tak prędzej czy później się zagra? To tylko kwestia czasu, gdyby były jakieś płatne dodatki do moda - to wtedy może, ale to już zwyczajne źdźierstwo.

Lwie Serce
02-03-2013, 19:19
Jak ktoś ma beznadziejnego neta to mu się przydać może, zwłaszcza jak nie ma co zrobić z kasą ;) Wszak ETC jest dużym modem.

Kontynuując moją ocenę moda:
Pograłem sobie trochę Burgundią w kampanię 970. No super, zadziwia różnorodność jednostek, i ich wygląd, kolory też bardzo przyjemne dla oka że tak powiem, a interfejs klimatyczny. Prowadzenie rycerzy którzy mają różne herby, zbroje (od kolczug, przez brygantyny do pełnych płytówek) jest niezwykle przyjemne. AI jest mądrzejsze niż w podstawce i to sporo, lubi wychodzić na tyły swoją konnicą, dlatego pozostawienie flanek bez własnej kawalerii to dobry przepis na porażkę :mrgreen: Mapa wygląda bardzo ładnie, Europa jest większa niż w podstawce, i dzięki temu wojny są dłuższe i teraz by małą Burgundią pokonać wielką i potężną Francję która robi armie z prędkością wystrzałów CKM-u oraz Cesarstwo Rzymskie które śle mnóstwo dobrze wyszkolonych żołnierzy muszę się trochę natrudzić. Ogółem mówiąc fajny mod, może kiedyś poprowadzę zakon krzyżacki ku chwale i wyplenię pogaństwo z tej ziemi :mrgreen:

10-03-2013, 14:47
Mój ulubiony mod ma nową wersję :D :D :D :D :D :D
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... sion-2-3-6 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?278124-Download-Mod-and-Patches-version-2-3-6)
Takie modyfikacje powodują że człowiek trzyma Mediewal 2 na kompie :)
Pobieram, wcale nie taki mały jak na pacza...Czyżbym znowu miał stworzyć Imperium na całej Ziemi? :D :D :D
Potem powrzucam na inne szybsze linki... :D

Samick
11-03-2013, 10:06
Mógłbyś sprawdzić i napisać mi, czy tak jak w poprzednich wersjach, i w tym wypadku nowy patch oznacza, że stare kampanie nie da się uruchomić?

Przy okazji opisz co się zmieniło, bo 50 mb to rzeczywiście nie jest mało.

11-03-2013, 11:35
Zmiany, dla grających RON-em dobra wiadomość :D

Below are the following changes:


The recruitment and upkeep costs of several Chinese factions has been changed as real recruitment provided a way to calculate these costs.
Poland's 15th and 16th century army has been altered to make it more accurate (added Gothic Knights to Poland, Polish Hussars are now a light unit in the early period, and updated the 1547 roster).
I've remade the climates so they're more accurate.



This patch is not save game compatible.
Niestety, od nowa trzeba grać....Gram kampanią 1230, ale już inną nacją i tradycyjnie mnie pozytywnie komp zaskakuje :D Chyba zrobię jakiś filmik na YouTube by przybliżyć tę modyfikację, ale zobaczę...Jedyny mankament że nie chcą muzyki zmieniać, mi tam odpowiada, ale zawsze byłoby inaczej...

Samick
11-03-2013, 18:31
Dziękuję za odpowiedź.

Informacja dla osób czytających mój AAR - pozostaję przy wersji 2.3.5 do czasu zakończenia AAR'a viewtopic.php?f=70&t=11025&p=280264#p280264 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=70&t=11025&p=280264#p280264) :)

13-03-2013, 20:37
Taka mała zachęta dla niezdecydowanych, czy pomoże? Bez względu na rezultat, dalej będę próbował :)
[youtube:de28jo2v]http://www.youtube.com/watch?v=QngtWqBp2PI[/youtube:de28jo2v]

Kobrax
13-03-2013, 21:22
Powiedzcie mi jaką nację i jaką kampanię polecacie w tym modzie? I co fajnego jest w tym modzie? Bo może bym sobie w niego pograł ale potrzebuje zachęty:)

13-03-2013, 21:30
Hmmm...a co na filmiku widzisz? Mapa jej rozmach , nacje, jednostki w tym wypadku Mamelucy, przy swoich ogromnych mapach, tury chodzą bardzo szybko, nie ma tyle skryptów, ale zdarzenia i zachowania kompa inaczej są zapisane w grze i na jedno wychodzi itp....ufff ;) ...A reszta opisu na pierwszej stronie tematu. :D Spokojnie będą jeszcze filmiki :D
---
Jedynie muzyka, ja sobie inną wrzuciłem niż jest w tej modyfikacji :lol:

Lwie Serce
13-03-2013, 21:38
Powiedzcie mi jaką nację i jaką kampanię polecacie w tym modzie? I co fajnego jest w tym modzie? Bo może bym sobie w niego pograł ale potrzebuje zachęty:)
Ja polecam kampanię w 970 roku, gram Burgundią i mogę Ci tą nację polecić :) Fajna sytuacja, otoczeni przez potężne frakcje z garstką ludzi walczymy o przetrwanie w Europie :D Ale jak się wyjdzie na prostą można szybko stworzyć kwitnące państwo, niezbyt wielkie ale z mogące stać się potęgą, dodatkowo można rekrutować rycerzy francuskich jeśli podbijemy ich prowincje, są oni siłą niezbędną w okresie kiedy nie można rekrutować rodzimego rycerstwa :) Tą frakcją się gra bardzo ciekawie, zachęcam do spróbowania ;)

A fajna w tym modzie jest niewątpliwie duża ilość jednostek, możliwość gry nacjami : indyjskimi, chińskimi, japońskimi, europejskimi itd.

Kobrax
13-03-2013, 23:01
A jak w tym modzie sprawuje się kawaleria? Ma siłę przebicia? Jutro lub pojutrze sobie ściągnę ten mod i pogram bo wcześniej nie dam rady.

Samick
14-03-2013, 11:33
Zagraj kampanię 1547 i sam oceń.

Lwie Serce
14-03-2013, 11:55
Oczywiście Samick dobrze napisał - najlepiej samemu oceniać. Ale co do kawalerii powiem tyle że europejska/ciężka islamska ma ogromną siłę przebicia, reszty zbytnio nie wypróbowałem.

17-03-2013, 12:54
Powiedzcie mi jaką nację i jaką kampanię polecacie w tym modzie? I co fajnego jest w tym modzie? Bo może bym sobie w niego pograł ale potrzebuje zachęty:)
Ja polecam kampanię w 970 roku, gram Burgundią i mogę Ci tą nację polecić :)
[youtube:v0oh8u4p]http://www.youtube.com/watch?v=2_AfB4HrtVQ&feature=youtu.be[/youtube:v0oh8u4p]

Zagraj kampanię 1547 i sam oceń.
[youtube:v0oh8u4p]http://www.youtube.com/watch?v=7aph_KSjH2o[/youtube:v0oh8u4p]
edit:
z dzisiaj
Polskie jednostki w modyfikacji, po ostatnim patchu hmmm... ;)
[youtube:v0oh8u4p]http://www.youtube.com/watch?v=eId_4QpjrtE[/youtube:v0oh8u4p]

Kobrax
17-03-2013, 19:02
Ściągnąłem sobie moda, zainstalowałem ale odpalić nie chciał. Reinstalowałem raz, drugi, znowu pliki ściągałem ale nic nie pomogło. Tylko by nie czekać 2 dni aż mi się ściągnie i pobierze to co w jednym pliku jest to zrobiłem tak jak na ich stronie podają 2 sposób z zainstalowaniem 2.0 i patchowaniem gry. Nie będę grał więc w moda tego. W ciągu tygodnia postaram się dokończyć kampanię Mali w Falcolmie i w weekend przeinstaluje medka. Wtedy po wgrywam sobie mody, w związku z tym, że do BC wyszedł megasubmod na pewno sobie jego zainstaluje. Tego może też spróbuję.

Lwie Serce
17-03-2013, 19:07
Jak odpalasz moda? Najpierw trzeba kliknąć na conquest XP lub conquest VISTA w folderze Medievala zależnie od systemu, wtedy będziesz mógł wybrać datę rozpoczęcia gry, robisz właśnie tak?

17-03-2013, 19:18
Tutaj dla niezdecydowanych gra Litwą i inna mapa, odpowiednia do historycznego okresu, w sumie ma to jakieś uzasadnienie ;) , im bliżej naszych czasów, to mapa Kampanii coraz większa :D
[youtube:15e2dnih]http://www.youtube.com/watch?v=8hUHpIB-fXA[/youtube:15e2dnih]

Kobrax
Zerknij tutaj, nim całkiem się zdenerwujesz :D
viewtopic.php?p=239546#p239546 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?p=239546#p239546)
pozdrawiam

Kobrax
17-03-2013, 20:06
Za późno. Skasowałem pliki wszystkie więc i tak zainstaluje go w weekend. Czytając co tam pisze mam rozumieć, że nie przejmować się tym co piszą tam tylko wszystko do folderu moda wklejać? Bo w instrukcji pisze żeby wgrywać do mods\conquest\data ale rozumiem, że wgrywać wszystko do mods\conquest? Poza tym wkurza mnie jak się kopiują pliki i wyskakują pytania czy to plik czy katalog. A z skąd ja mam to wiedzieć?

modem
07-04-2013, 04:28
Witam,mam krótkie pytanko a raczej problem...czy u was też Towarzysze Pancerni z nowego patcha niezbyt garną się do ostrzeliwania wroga(czyt. w ogóle nie strzelają) ? Da się to jakoś naprawić ? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki :)

07-04-2013, 07:44
Musisz w trakcie bitwy pomajstrować przy klawiszach, jak ustawisz odpowiednio tak będą reagować. Ważne jest na jakim poziomie trudności grasz itd...Napisz co jeszcze się tam dzieje, jest to mój ulubiony mod pod Medka 2, dlatego jeszcze trzymam te grę na kompie...Pisz ile wlezie, a jak możesz daj jakieś screeny,filmik czy "cuś" z rozgrywki :)?

Samick
07-04-2013, 12:17
Zacznij pisać AAR. :twisted:

modem
07-04-2013, 16:56
Popróbowałem na różnych poziomach trudności,wydałem im wszelkie rozkazy odnośnie strzelania...a te cholery Pancerne dalej mnie trollują :)(chociaż mieczykami wymachują normalnie).Próbowałem nawet zmieniać w descr_unit rodzaj strzał,ale niewiele to korzyści przyniosło.Reszta konnych strzela normalnie...no cóż,trzeba będzie Litwinów brać jako konnych łuczników(ale wolałbym naszych) :roll:

Lwie Serce
07-04-2013, 17:04
Zacząłem sobie grę dynastią Jin w 1230 roku, poprzednia Burgundią się trochę przejadła hehe. Moje spostrzeżenia dotyczące frakcji? Chińska kawaleria nie może się równać z europejską :twisted: Gdzie rycerze rozjadą 100 ludzi to Chińczycy 50, ale i tak mają dobrą jazdę, co najmniej równą mongolskiej ;) Ogólnie ciekawie się zapowiada, napiszę więcej o tej frakcji jak pogram dłużej.

Rudziak20
19-04-2013, 07:29
Mam taki problem otóż chce sobie zagrać w kampanie z 1547. Mod się odpala normalnie, ale po wyborze frakcji i wybraniu start gra mi wywala do pulpitu. Wie ktoś jak to naprawić bo bardzo bym chciał zagrać japonią.

Araven
19-04-2013, 08:09
Spróbuj kilka razy, także inne frakcje. Powinno odpalić, mody tak mają, że czasami wywala w oknie wyboru frakcji, nie klikaj tam na kilka frakcji po kolei bo prawdopodobieństwo, że wywali z menu jest wtedy większe. :mrgreen:

19-04-2013, 08:48
Witaj na forum :D , widzę pierwszy post i to od razu w dziale najlepszej modyfikacji pod tę grę :)

Mam taki problem otóż chce sobie zagrać w kampanie z 1547. Mod się odpala normalnie, ale po wyborze frakcji i wybraniu start gra mi wywala do pulpitu. Wie ktoś jak to naprawić bo bardzo bym chciał zagrać japonią.
W tym modzie nie wywala przy wyborze frakcji, patrz chociażby moje filmiki z tego moda :D jeżeli już coś takiego się dzieje proszę zerknąć do tego tematu
viewtopic.php?p=288322#p288322 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?p=288322#p288322)
i porównać sobie, są tam screeny czy modyfikacja jest tak samo, znaczy się prawidłowo zainstalowana, nie mówiąc o poczynionych przeze mnie uwagach kiedy może wywalać...
edit:
proszę tutaj zajrzeć, odpalić film :D
viewtopic.php?p=290204#p290204 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?p=290204#p290204)

Rudziak20
19-04-2013, 19:56
Przeinstalowałem i teraz dzieła idealnie. Nie mogę się doczekać walk japoni z państwami europejskimi. Wielkie dzięki!

19-04-2013, 21:45
Cieszę się że poszło dobrze, mam prośbę o jakieś screeny, tudzież filmik z modyfikacji, by w oddzielnym temacie dorzucić ze swoich wojaży :) Nie grałem Japonią, więc ciekawi mnie jak to wyjdzie w graniu. :D
Pozdrawiam

Mitusonator
04-05-2013, 12:34
Witam zaczołem się zastanawiać po co screen z bellum crucis na pierwszej stronie :D

04-05-2013, 12:39
Witam zacząłem się zastanawiać po co screen z bellum crucis na pierwszej stronie :D
Witaj. :) Gdzie jest screen takowy daj dokładniejszy namiar to zniszczymy dywersję w zarodku :)

misiek1205
06-05-2013, 13:47
Sciągnełem i nie spodobał mi sie, jak to odinstalowac bez bawienia sie w usuwanie reczne.

Samick
06-05-2013, 14:12
Osobom niezadowolonym nie udzielamy pomocy. :)
Jak się spodoba to pomożemy. :)

Dotyczy to wszystkich pod groźbą kary. :twisted:

misiek1205
06-05-2013, 14:35
Już sobie sam z tym poradziłem.

Ale mi się nie podoba nic na to nie poradzę :lol:, jaka jest za to kara Panie Samick jeśli można wiedzieć?

09-05-2013, 15:12
misiek1205A co się może nie podobać w tym modzie fanowi BC 6.3? Podejrzewam że wszystko :lol: , dla modyfikacja ta spokojnie zadaje kłam wielu opiniom, często nieprawdziwym na tematy związane z modowaniem i mechaniką gry :D Ale jak to mówią, o gustach się nie dyskutuje... :D

Lwie Serce
09-05-2013, 15:21
Siłą tejże modyfikacji jest wiele kampanii, oraz wiele frakcji i ich kultur, oraz możliwość stworzenia światowego imperium :D No i jednostki, praktycznie wszystkie są bardzo ładne. Ale ma też swoje wady np. muzyka z podstawki, czy w kampanii 1547 zapchana Europa.
Eras jest świetnym modem, ale jednak wolę Bellum :mrgreen: (choć to moja opinia tylko, i broń Boże nie ujmuję świetnych walorów ETC)

Samick
09-05-2013, 15:44
Pewnie znajdzie się ktoś odważny, kto zmontuje submod muzyczny pod ETC. Może Wino się podejmie zmodyfikowania swojego submoda spod BC, by pasował przynajmniej do części kampanii. :)

misiek1205
09-05-2013, 15:46
Przed sciagnieciem moda miałem przeczucia ze mi sie nie spodoba, ściągnąłem go bo chcialem zobaczyc tą mape świata, i samuraji na silniku medka. Wiadomą rzeczą jest że bardziej szczegółowy bedzie mod, który skupia sie na jednej kampani, co z kolei bardziej oddaje realia danej epoki.

ETC może sie podobać innym, ja wole bardziej szczegółowe mody, i marze o modzie tak dopracowanym jak BC z mapa obejmującą kilka kontynentów :roll: jak w ETC.

10-05-2013, 08:50
Ale mi się nie podoba nic na to nie poradzę :lol:, jaka jest za to kara Panie Samick jeśli można wiedzieć?
Ja odpowiem :D
http://emotikona.pl/emotikony/pic/0shoot.gif
Przed sciagnieciem moda miałem przeczucia ze mi sie nie spodoba, ściągnąłem go bo chcialem zobaczyc tą mape świata, i samuraji na silniku medka. Wiadomą rzeczą jest że bardziej szczegółowy bedzie mod, który skupia sie na jednej kampani, co z kolei bardziej oddaje realia danej epoki.

ETC może sie podobać innym, ja wole bardziej szczegółowe mody, i marze o modzie tak dopracowanym jak BC z mapa obejmującą kilka kontynentów :roll: jak w ETC.
Uważam ze mod ETC oddaje realia danych epok, z całym szacunkiem ale ilość zmian wprowadzonych w BC sugeruje że coś nie tak jest z modyfikacją i polemizowałbym że oddaje on teraz lepiej realia epoki...Oryginalne AI modyfikacji ETC bije na głowę niejedne z innych modyfikacji, mam na myśli AI Kampanii, jak to twórcy zrobili to już ich tajemnica :D
------------

Samick, zmiana muzyki to prosta sprawa, jest tyle submodów muzycznych, ze nie ma co wyważać otwartych drzwi ;)

Samick
10-05-2013, 11:46
Na pierwszy rzut oka wygląda to skomplikowanie, bo nie każda kampania dotyczy tylko Europy i tej średniowiecznej.

10-05-2013, 12:14
bo nie każda kampania dotyczy tylko Europy i tej średniowiecznejJest tak jak mówisz, trzeba do każdej Kampanii przed jej uruchomieniem odpowiednie pliki w odpowiednie miejsca przekopiować, twórcy moda jak zapewne wiesz, sami opisali jak można w ich modzie zmieniać muzykę, nie mam mowy o jakimś instalatorze, ze względu na sposób wypakowywania się danych Kampanii, ale kto wie, może ktoś wie jak to zrobi, by był instalator?

KrystianBorys
10-05-2013, 15:16
Mam pytanko: czy im kampania późniejsza, tym więcej jest oddziałów do rekrutacji? Wydaje mi się że w kampanii 1547 czy 1500 jest więcej jednostek niż we wcześniejszych kampaniach.

Araven
10-05-2013, 15:19
Tak jest więcej i są bardziej zaawansowane.

Mitusonator
14-05-2013, 14:03
Witam zacząłem się zastanawiać po co screen z bellum crucis na pierwszej stronie :D
Witaj. :) Gdzie jest screen takowy daj dokładniejszy namiar to zniszczymy dywersję w zarodku :)

hmmm.... viewtopic.php?f=544&t=1152 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=544&t=1152) :)

http://imageshack.us/a/img204/8135/2012030600030.jpg

Nawet na dole pisze "Bellum Crucis 6.3"

:lol:

14-05-2013, 14:29
MitusonatorHmmm...dziwne, ale prawdziwe. Już zlikwidowałem te dywersję, ciekaw jestem kto odwalił taki numer :) Pewnie jakiś funkcyjny, łobuziak. :mrgreen: Wielkie dzięki za pomoc...Jakby co polecam się na przyszłość :D

adriankowaty
16-05-2013, 05:04
Wiele razy chciałem się przekonać do tego moda, i teraz go pobieram, ale... czy można Cię, Eutychesie prosić o okazanie jednostek Rzeczypospolitej z renesansowej części moda (jednostek po zmianie w 1547)? Bardzo byłbym wdzięczny.

30-05-2013, 08:23
Dopiero odpisuję bo aktualnie nie mam czasu na nic.Poproś Samicka zna tę modyfikację bardzo dobrze,podejrzewam że lepiej niż ja :D ,i gra w wymienionym przez ciebie okresie.
Pozdrawiam