PDA

Zobacz pełną wersję : problem etw

Wald
14-03-2012, 19:10
mam pewien problem gdyż po zainstalowaniu oryginalnej wersji gry jako tako nie mam jej na dysku i co sprawia mi kłopot przy instalacji modów, ogólnie mogę w nią grać ale dopiero po włożeniu dysku,
może się to wydawać banalną sprawą ale jestem zielony w sprawach gier z steamem, ponieważ jest to pierwsza gra jaką w ten sposób uruchamiałem , czy jest jakieś obejście w formie przemiany plików abym mógł mieć ja na kompie?

p.s
czytałem tu na forum problem z niewyraźnymi literami, Ja tą usterkę rozwiązałem w taki sposób: ustawiłem rozdzielczość gry na 1200x chyba 800 i zrestartowałem laptopa i po ponownym odpaleniu gry miałem wyraźnie litery jak w innych częściach serii

WOJOWNIKH
14-03-2012, 21:40
mam pewien problem gdyż po zainstalowaniu oryginalnej wersji gry jako tako nie mam jej na dysku i co sprawia mi kłopot przy instalacji modów, ogólnie mogę w nią grać ale dopiero po włożeniu dysku,
może się to wydawać banalną sprawą ale jestem zielony w sprawach gier z steamem, ponieważ jest to pierwsza gra jaką w ten sposób uruchamiałem , czy jest jakieś obejście w formie przemiany plików abym mógł mieć ja na kompie?

p.s
czytałem tu na forum problem z niewyraźnymi literami, Ja tą usterkę rozwiązałem w taki sposób: ustawiłem rozdzielczość gry na 1200x chyba 800 i zrestartowałem laptopa i po ponownym odpaleniu gry miałem wyraźnie litery jak w innych częściach serii
Jak, nie masz jej na dysku??Nie rozumiem.
Dysk, tzn. nośnik wymienny CD/DVD, czy dysk twardy/przenośny?
Podaj używany system operacyjny.
Gdzie zainstalowałeś steam, tzn. domyślnie czy coś wybierałeś?
Pamiętaj, że grę masz zawsze wewnątrz tego folderu steam wybranej lokacji, trzeba tam się tylko dostać, a lokalizacja ukrytych plików systemowych, gdzie masz plik user_script jest potrzeba do aplikowania niektórych modów - często jednak jest to niepotrzebne (m.in. w modzie DMUC).

Wald
15-03-2012, 16:40
dysk czyli zwykła płytka