PDA

Zobacz pełną wersję : Second Age - Total War - Version 2.2 (completely reworked)

lordwiesiek10492742
01-04-2012, 10:38
Jeśli znudziła się wam już Trzecia Era, zapraszam do Drugiej. Szczególnie polecam miłosnikom Elfów Wysokich.

Second Age - Total War - Version 2.1 (completely reworked) (based on TATW 3.1)

Second Age - Total War 2.1

I will not list up every change, i made. But there wont be something (except for the loading screens & quotes; and perhaps some sounds) that reminds you to the Third Age

Patch 2.1 changelog:

- added a script: If a non-orcish faction conquers an orcish settlement, most of the population will be removed; it is realistic, because orcs living in the Misty Mountains or in Mordor will not serve any good faction and it is a balance act -> good factions do not become to strong, if you they conquer some orcish settlements
- fixed the bug, that Osgiliath looks like Edoras (I just forget to copy some files to the archive (Version 2.0), I released )
- this bug should not occur if you have downloaded the submod on the 10th of march or later

- savegame-compatibility: the bug should be fixed in your savegame, but the new script will not take effect (the old script should still work)

Future features:

- rename Framsburg
- the rings of power for the Dwarves (only three, which belonged to the leader of Durin's folk, to the leader of the Broadbeams and to the leader of the Firebeards)
- two other dwarven clans besides of Durin's folk: Broadbeams and Firebeards (in the Ered Luin)
- make Gilraen's Memorial unbuildable in Imladris (DONE)
- Iron Hills -> Dwarves (Durin's folk)
- rename Iron Hills (settlement) to its origin name (DONE)
- add eventpicture for Dúnedain culture (faction troubled; capture building; lost building; faction most advanced; mission expired; mission failed) (DONE)
- fix bug, which makes it unpossible to send to troops to east nurn and south nurn (DONE)
- fix bug, which makes it unpossible to upgrade troll-cages (DONE)
- unite Dale and Rhovanion (DONE)
- script for last alliance if Sauron took big parts of Gondor
- fix the bug, that you cannot recruit Arnor Militia in the latest castle barracks (DONE)
- add Taro_M's Minas Ithil Guard as new Citadel Guard (former Citadel Guard will become Dismounted Knights of Armenelos) (DONE)
- add Agostinos' Arnor units as new Dúnadan high-tier units (DONE)
- add some Lorien units (6 units) of FROME, created by koultouras (DONE)
- add Mirkwood units of FROME, created by koultouras
- move Silvan Elves' capital to southern Greenwood
- add usual units also as general units (if they are used as general units of course)
- Misty Mountains -> OoMM (script adjustment, population script, garrison script)
- rename Misty Mountains settlement (DONE)
- make Ents unrecruitable in custom battles (DONE)
- rename regions/settlements of Mordor based on these sources (http://www.twcenter.net/forums/showthre ... st11193918 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?p=11193918#post11193918))
- adjust description of Sauron-event
- readd custom settlement of Minas Morgul (with edited textures) to Minas Ithil (DONE)
- add Lorien as faction
- make Ents only spawn if Fangorn is owned by Elves (DONE)

Progress: 54% (14/26)

Gamenotes:

- Mordor got at the beginning all of the 9 Nazgûl; A Nazgûl will be respawned, if he dies and Mordor owns Gorgoroth.

- be prepared: Sauron is very strong, do not wait to long with attacking him. And the Orcs are strong as well; they are able to defend themselves against Arnor, the High Elves and the Dwarves.

- I have also added a script for correct heirs, to make sure, that only decided characters inherit special ancillaries; here is a list:

Quote:
Arnor:
King of Arnor, Sceptre of Annûminas, Elendilmir & Ring of Barahir: Elendil -> Isildur (spawned on event) -> Elendur (spawned on event) -> Aratan (spawned on event) -> Ciryon (spawned on event) -> Valandil (spawned on event)

Gondor:
King of Arnor, Sceptre of Annûminas & Elendilmir: Elendil (Arnor's Elendil) -> Isildur -> Elendur -> Aratan -> Ciryon -> Valandil
King of Gondor & Ring of Barahir: Elendil (Arnor's Elendil) -> Anárion -> Meneldil

High Elves:
High-king/queen: Gil-galad -> Galadriel (if player agrees) -> Amroth -> Elrond (if player agress)
Lord of Imladris: Elrond -> Glorfindel -> Erestor
Lord of Mithlond: Cirdan (ancillary will not spawn again)

Silvan Elves:
Silvan King: Oropher -> Thranduil -> Legolas

Dwarves:
King of the Longbeards: Durin IV. -> Durin V. (spawned on event)

Installation

- You need a clean version of Third Age (3.1).
- Extract the file and put the "data"-folder into your modfolder of Third Age (version 3.1); overwrite everything.

Known bugs and issues:

Quote:
- If you attack Osgiliath from the west-side of the Anduin, the attacker will deploy inside the city.
- I removed the palantiri and their functions, because the functions are totally senseless, because all palantiri were owned by the Dúnedain
- There is no ring-script left, because I could not manage to create a new one (I do not know, how to give the ring to Sauron's slayer, even if the slayer already got 8 ancillaries )

Screeny i linki tu:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=277931

02-04-2012, 23:39
Wspominałem o tym submodzie w temacie TA 3.1, ale chyba nie wzbudził większego zainteresowania :) Mnie ciekawi, czy są w nim nowe modele miast, za mało czasu by dłużej pograć, ale zawsze można do niegodziwości Isildura nie dopuścić. I pokazać blond spiczastouchym gdzie ich miejsce :)

07-04-2012, 11:58
Jest potężna aktualizacja do moda wersja 2.2, z obrazków widać że są już chyba i nowe modele miast (???), ale zmian jest wiele:) Gdyby czas był rozciągliwy...jest tyle modyfikacji, że czasu brakuje, a i tak go mało...Zapraszam do gry, bo trzeba zapobiec tragedii której przyczyną stał się Isildur i wspomóc stronników Saurona :)
Sposób instalacji :
Installation

- You need a clean version of Third Age (3.1)
- Install my submod following this ordor: Second 2.0 -> Second Age 2.1 -> Second Age 2.2 (Part 1) -> Second Age 2.2 (Part 2)
- Extract the files and put the "data"-folder into your modfolder of Third Age (version 3.1); overwrite everything

Araven
07-04-2012, 13:17
Pobrałem i zainstalowałem do tego dałem submod muzyczny Kaisera i najnowsze AI bitewne Germanicu5 wersja 5.6. Bardzo interesująca rozgrywka będzie. Dawno w TATW nie grałem, wrócę do II-ej ery w takim razie. Pozdrawiam.

radoxx4
08-04-2012, 21:49
Pobrałem i mam pytanie:
Kiedy Mordorem zjawia się Sauron? Zaczęłem Mordorem i przywódcą jest król dziewięciu.

08-04-2012, 22:08
Graj dalej :) Pojawi się i obejmie władztwo :)

radoxx4
09-04-2012, 10:31
Już się pojawił :twisted: modzik zacny i godny uwagi

dzikidzik
12-04-2012, 12:24
Już się pojawił :twisted: modzik zacny i godny uwagi jak najbardziej się zgadzam, AI jest agresywne na mapie, bitewne wiadomo b. dobre, gram na domyślnym AI, jestem na 21 turze po przejeciu wladzy przez Saurona nad ciemna strona, balans sil jak na razie elegancko niewielka przewaga sil zla, zapowiada sie dobre wyzwanie, gdzie gracz musi wyraźnie interweniować, aby nie dopuścić do upadku TAK POWINNO BYĆ!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: zobaczym jak bd dalej :D :D :D :D Polecam dla tych co lubia wyzwania (vh/vh :twisted: )

EDIT:

Mam pytanie do grajacych, bo nie mam przywodcy frakcji u krasnoludow mam 5 bohaterow (generalow) ale zaden nie jest mianowany przywodca ani nastepca, chcialemn zobaczyc drzewo rodu a tu dupa ni ma, bo jesli dobrze pamietam to przy przywodcy powinno byc; mam 25 tura zadnej zony dla generala, zadnych dzieci, zadnego tez nie przylaczono do rodziny, ogolnie jest problem bo nei ma kto dowodzic :shock: :shock: :shock:

adriankowaty
02-09-2012, 19:56
Tak się zastanawiam, dlaczego mod ma się rozgrywać w późnej drugiej erze, tj. po upadku Numenoru. Nie mogliby go wpisać we wcześniejsze lata? I powiększyć mapę o tenże Numenor i Zachodnie Ziemie? Ot, ciekawiej by było, gdyby zamiast Gondoru i Arnoru był Numenor i Zachodnie Królestwa Elfów. Albo sam Numenor. Druga Era to były przecież lata potęgi Numenoru.

GRUHA
04-09-2012, 14:34
da sie jakos cofnac patch z wersji TA 3.2 ?? ;P

Araven
04-09-2012, 14:40
Nie da rady. Musisz zainstalować od nowa poprzestając na patchu 3.1. A ten submod znaczy II era fajny jest. Grałem w niego nieco.

GRUHA
13-09-2012, 14:05
grał ktos leśnymi elfami ?? ja wlaczylem sobie na sredni sredni i masakra podbilem z 5 prowincji i jakos probuje wyjsc z dlugu ktory mialem 20 tys a teraz mam jakies 12 tys a armie nie mam wgl ~~ jakies 7 jednostek uszkodzonych. ma ktos jakies rady ?>?

Zaczynać zdania z dużej litery i używać znaków interpunkcyjnych. Polskich liter nie wszyscy mają, więc się tego nie czepiam.
Samick

Artem.pl
25-11-2013, 13:03
Zainteresował mnie ten submod. Warto ściągnąć ?

Araven
25-11-2013, 14:16
Niezły ale jest do 3.1 raczej.

Artem.pl
26-01-2014, 16:56
Wyszła wersja 2.3 i jest kompatybilna z TATW 3.2: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?277931-Second-Age-Total-War-Version-2-3-(Third-Age-3-2-compatible)

Araven
26-01-2014, 18:21
Dzięki, tego się nie spodziewałem. Grałem na tej na 3.1.

Artem.pl
26-01-2014, 22:15
Nie ma za co, jutro pobiorę i zobaczymy co nowego w Drugiej Erze ;)

lukaszcbc
28-01-2014, 09:28
Zainstalowałem rozegrałem parę tur i wygląda ciekawie. Choć jeżeli ktoś czeka na II erę to myślę że ostatni sojusz będzie duże lepszy choć na ten submod trzeba będzie długo poczekać :(.

Araven
28-01-2014, 12:04
Mam podobne zdanie. Ciekawy mod. Muszę zagrać dłużej. Ew. zawsze można użyć ai Ptera z MOS. Ale najpierw wypróbuję to co jest.

Artem.pl
28-01-2014, 15:07
Ja gram na AI Pitera i z Kaiserem Wysokimi Elfami i muszę powiedzieć że jest moc :) Na pewno warto zagrać.

Araven
29-01-2014, 11:34
Muszę wrzucić Kaisera, gdzieś chyba mam. No ja też na ai Pitera będę grał.
Ale teraz MOS 1.6.2 sprawdzam na ai Pitera.

wojmir2
02-06-2014, 00:27
Cześć
Mam problem z uruchomieniem tego moda. Niby prosta sprawa: wgrałem od nowa czystą wersję Third Age 3.0, 3.1 i 3.2, ściągnąłem Second Age 2.3 (ok. 74 MB - po rozpakowaniu plik około 200MB).
To katalog data, wrzuciłem wg instrukcji na Third Age czyli podmieniłem pliki i tu dziwna sprawa: czym to uruchomić ? Plik bat uruchamia ciągle mod MOS 1.6.2 (nawet mimo zmiany nazwy starego katalogu z TA 3.2 i wyrzuceniu map.rmw)
Second Age - nie chce się pokazać.
Proszę o podanie jakie pliki są potrzebne do instalacji i które gdzie trzeba wklejać.
Pzdr

Araven
02-06-2014, 07:54
Third_Age_3 to nazwa moda, tak dla TATW 3.2 jak i MOS.
Nalezało zmienić nazwę MOS z Third_Age_3 na Third_Age_3MOS np. i dopiero ponownie zainstalować czyste angielskie TATW 3.2.

Installation

- You need a clean version of Third Age (3.2)
- Download Second Age 2.3 (it's a complete version including 2.0, 2.1 & 2.2) http://www.gamefront.com/files/23951...nd+Age+2.3.zip (http://www.gamefront.com/files/23951546/Second+Age+2.3.zip) or http://www.adrive.com/public/FubDrU/...0Age%202.3.zip (http://www.adrive.com/public/FubDrU/Second%20Age%202.3.zip)

- Extract the files and put the "data"-folder into your modfolder of Third Age (version 3.2); overwrite everything
- Delete map.rwm at mods\Third_Age_3\data\world\maps\base

Czyli masz mieć czyste TATW 3.2, pobierasz SA 2.3 wypakowujesz i wrzucasz to do datat TATW 3.2 nadpisujesz i usuwasz plik map.rwm z katalogu base.

wojmir2
02-06-2014, 18:50
Ok, czyli plik bat z tego nowego TATW 3.2 będzie plikiem uruchamiającym mod Second Age i ikona będzie z pierścieniem.

Araven
02-06-2014, 19:05
Nieważne jak będzie ikona wyglądać. Po zainstalowaniu prawidłowym powinien to być pierścień, jak w czystym Tatw (jako skrót do pliku bat).
Podstawa to prawidłowa instalacja, a nie instalacja Second Age na katalog Third_Age_3 z Mosem.

wojmir2
03-06-2014, 23:35
Dzięki, już działa.
Wygląd ikony też ważny, z daleka widać czy to TA czy SA :>.
Szkoda, że tylko 400 tur (na razie wrzuciłem Arnor). Czy będzie to zmienione czy to taka krótka modyfikacja ?
Na dodatek twórcy nie zmienili nazwy Third Age w tle menu.

Araven
05-06-2014, 19:33
I jak wrażenia z rozgrywki w Second Age 2.3 ?

KKondzio
21-04-2016, 17:38
Czy można by było odnowić linki z tego submoda?