Ravinius
15-04-2012, 20:04
Witam jakiś czas temu zachciało mi się ponownie zagrać w medka 2. Mój problem pojawia się w czasie bitew, w których są jakiekolwiek budynki. Fragmenty tekstur owych budynków "migają". Nie jest to może problem uniemożliwiający grę, ale w czasie dłuższych bitew niemożliwie wnerwiający. Zaznacze, że problem ten dotyczy tylko budynków a nie jednostek czy terenu. Metodą prób i błędów udało mi się odkryć, że po ustawieniu w opcjach shader 1 zamiast 2 problem ten nie pojawia się no ale grafika jest gorsza.
Mój sprzęt to:
windows xp 32 bit
cpu Intel core duo e6750 2,66 ghz
ram 2gb
grafa nvidia geforce gtx260
Jak widać sprzęt spełnia bez problemu wymagania gry, więc przegrzewanie się karty można raczej wykluczyć (gram też w empire i tam nie mam żadnego przegrzewania). Stawiałbym na to że nvidia coś skopała, w którymś sterowniku. Moje pytanie to czy ktoś miał podobny problem i czy zdołał go jakoś rozwiązać- może jakieś ustawienie w nhancerze?
Mój sprzęt to:
windows xp 32 bit
cpu Intel core duo e6750 2,66 ghz
ram 2gb
grafa nvidia geforce gtx260
Jak widać sprzęt spełnia bez problemu wymagania gry, więc przegrzewanie się karty można raczej wykluczyć (gram też w empire i tam nie mam żadnego przegrzewania). Stawiałbym na to że nvidia coś skopała, w którymś sterowniku. Moje pytanie to czy ktoś miał podobny problem i czy zdołał go jakoś rozwiązać- może jakieś ustawienie w nhancerze?