Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Dyskusja Ogólna



Strony : 1 [2]

arek1975
10-11-2013, 17:07
Witam.Mam wielki problem,ch.....mnie strasznie strzela.Sciągnelem DM .Zainstalowalem moda DM w ........... common/ETW/data .Wlaczam go i dupa.Wywala mnie do pulpitu.Czy moze mi kts objasnic gdzie bląd robie.Nie znam angielskiego,bo za moich czasow,rosyjski byl przymusowym jezykiem obcym :).Prosze o wyjasnienie gdzie sie go instaluje i co robi.Bo tak go zainstalowalem ,ze nawet samo Empire nie dziala :(

szwajcar
10-11-2013, 18:26
Hej!
Na 100% nie jestem pewien ale wydaje mi się że powinieneś zainstalować DM w głównym folderze Empire a nie w data czyli .... common/Empire.

Alexpc
14-11-2013, 17:19
Co do spolszczenia, to coś z tym zrobiłem, bo denerwowało mnie to pół polskie, pół angielskie:
viewtopic.php?f=479&t=14412 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=479&t=14412)

A gra jest o niebo smaczniejsza i dynamiczniejsza z DM - no i oczywiście, trzeba włączyć "No forts". ;-)

Wonsz
15-12-2013, 17:15
Istnieje jakiś submod do ulepszenia celności i precyzji broni palnej w DM?ogólnie jaki plik odpowiada za celność i precyzje ostrzału ?

marengo
15-12-2013, 23:44
Nie wiem czy to cię zadowoli...

Istnieje submod o nazwie White's Of Their Eyes! (Closer Range Mod)

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... -Range-Mod (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?568914-*RELEASED*-White-s-Of-Their-Eyes!-(Closer-Range-Mod))

Jak sama nazwa wskazuje, wymiana ognia pomiędzy wrogimi jednostkami rozpoczyna się na krótszym dystansie (kiedy żołnierze widzą białka oczu przeciwników). Rekompensowane jest to podwyższeniem skuteczności ognia muszkietów, szkód jakie powodują. Moda aktywujesz wypakowując go do folderu data i zastępujesz pliki. Jak chcesz mieć więcej dodatkowych submodów, to ten wspomniany oraz parę innych obsługuje launcher przygotowany przez husserlTW (dodatki aktywowane i dezaktywowane są z poziomu launchera).

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... ated-10-01 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?569929-Subs-Power-1-5-(updated-10-01))

Jakie pliki odpowiadają za pożądane przez Ciebie zmiany? Nie wiem. To pytanie do Salvo.

Aha, jednak coś znalazłem. Ten temat:

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... t-the-time (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?562141-Accuracy-Damage-How-were-the-muskets-at-the-time)

post nr 10. Prawdopodobnie chodzi o edytowanie projectiles_tables.

Ewentualnie w tym miejscu;

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... lose-Range (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?344175-Increase-Musket-Leathality-At-Close-Range)

post nr 5. Powodzenia 8-)

Wonsz
16-12-2013, 19:35
Świetnie ,tego potrzebowałem ,dzięki!

marengo
12-01-2014, 21:07
Do grania w Darthmoda polecam na chwilę obecną dwa submody.

Po pierwsze ustawienia Brana Mac Born:

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... d-settings (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?597036-Bran-Mac-Born-s-DME-Mod-settings)

Do pobrania z załączników w postach. W poście nr 1, pierwszy attachment to ostrzał całym oddziałem - Volley-Fire, drugi to ostrzał szeregami - fire by rank, zaś w poście nr 7 znajduje się wersja DME_darthmod z platoon fire, czyli jednostki zaczynaj prowadzić walkę ogniową od jednego skrzydła formacji poprzez środek w kierunku drugiej flanki. Dodatkowo:

Bran Mac Born:
More aggressive coherent BAI and balanced and aggressive CAI. More regional development, more naval invasions, Pirate invasions,new abilities, new diplomacy,new building effects,morale, new event triggers,stronger fort walls,naval battle tweaks, turn lag fix,+ more tweaks etc


Wpierw należy usunąć DME-darthmod pack z C/Program files (x86)/steam/steamapps/common/empire total war/data oraz z empire total war/data/DME/Packs. Wcześniej robimy ich kopię - wtedy zawsze możemy wrócić do ustawień oryginalnych. Na miejsce usuniętych plików wklejamy ten pobrany. Voila!

Po drugie najnowsze Additional Units Mod (AUM-EMP) 3.3 z mnóstwem jednostek regionalnych:

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... e-(AUM-EMP (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?250655-Additional-Units-Mod-Empire-(AUM-EMP))-3-3-updated-11-12-13.

Pobieramy wersję dla Darthmoda (istnieje też dla podstawki):

https://www.mediafire.com/folder/v9ab5r ... M%20Empire (https://www.mediafire.com/folder/v9ab5rpchuca7/AUM%20Empire)

Najnowsza wersja AUM Swiss Halberdier'a zawiera w sobie oprócz prac autora, także 63 jednostki z ORNAMENTUM 1.1 + 1.2 + 1.3 + 1.4 French and the historical battle "Northern War - Poltava". To już jest imponujące :o

Instalacja:

1. download one version and unpack the files to a folder

2. copy the *.pack file to your Empire data folder:

C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\empire total war\data

AUM-EMP vanilla version = aum_emp_mod.pack
AUM-EMP Darthmod version = DME_AUM.pack

3. Use the Empire Mod Manager or edit the user.empire_script.txt in this folder:

C:\Users\Username\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Empire\scripts

You must save the script file in UNICODE.

Please put the AUM-EMP entry on top of the script file if you use other mods.

> VANILLA version:

mod aum_emp_mod.pack;

> DARTHMOD version:

mod DME_AUM.pack;
mod DME_darthmod.pack;

If you use the DARTHMOD EMPIRE LAUNCHER, then you can edit the script file in the menu.

Dodatkowo, aby widzieć nazwy i opisy oddziałów warto zainstalować Unit Pack Compatibility Project - Empire (UPC-EMP) 6.6 English - 2.9 German - 1.7 French - 1.5 Spanish - 1.1 Italian. Polskiej wersji nie ma, więc rozsądne byłoby pobranie angielskiej.

https://www.mediafire.com/folder/8f1686 ... ge%20files (https://www.mediafire.com/folder/8f1686w5jq5ia/UPC%20Language%20files)

Rozpakowujemy, wklejamy do data i gotowe. Plik jest w formacie movie, więc po uruchomienie się gry następuje jego automatyczna aktywacja.

Nigdy nie miałem lepszej zabawy z Empire, choć Imperial Destroyer oraz Empire Realism również są godne uwagi. :)

Mefisto7
14-01-2014, 01:13
Dziwi mnie, iż nikt z was nie oburza się na zasięg statków na mapie kampanii. Przecież to prawie pod bug podchodzi. Przykładowo: z portu na Krymie zasięg aż za Apeniński. Absurdalne. Nie wiem co stało za tym pomysłem. Zasięg z vanilli jest odpowiedni. Macie może jakiś sub-mod, który to naprawia i zmniejsza ich zasięg do normalnych rozmiarów? Bo w KO wojna kolonialna sensu mieć nie będzie ni trochę.

Może macie też mod na zmianę zasięgu jednostek lądowych? Też jest zbyt duży, aczkolwiek nie tak absurdalny jak statków.

Zastanawia mnie też intencja kolegi powyżej, który chce powiększyć celność ostrzału. :shock: Ona i tak jest zbyt duża, przez co ten co się broni i stoi w miejscu już na starcie ma dużą przewagę gdyż już pierwszy ostrzał trzech szeregów wroga robi zbyt duże straty przy takim zasięgu+celności. Gdyby jeszcze zasięg był mniejszy to jakoś by to można było zrewanżować, ale tak to zabójcze kombo. Macie jakiegoś sub-moda na zmniejszenie tych parametrów? W TROM-ie zrobili np odpowiednią skuteczność.(Przy czym skopali masę innych spraw)

A może nie trzeba sub-modów do owych zmian? Da się jakieś linijki na szybko pozmieniać, jak w Medku?


PS: A to "Ultimate Early" i "Ultimate Late" przy wyborze kampanii rzutuje na poziom rozwoju badań na początku rozgrywki tylko czy też rzutuje to na coś innego?

marengo
14-01-2014, 14:02
Na początek zła wiadomość, żadnego interesującego cię submoda nie znalazłem.

Nasze oczekiwania wobec Empire są bardzo rozbieżne. Ja wolę w grze działać szybko, z rozmachem i fantazją nawet kosztem realizmu. Z submodem Brana mam dużo akcji w grze, wojen, bitew. Nie ma tur przestoju. Pole bitwy ma być świątynią boga wojny, moje armie mają niszczyć i demolować wrogie jednostki, agenci i floty demontować nieprzyjacielską gospodarkę. Nie znoszę ograniczeń zabijających gameplay, dlatego też nie gram już w Imperial Destroyer. Mod ten oparty jest na założeniach Shoguna 2, więc wszelkie aspekty znane z vanilli czy też Darth'a zostały ograniczone i to drastycznie, w tym zasięg ruchu armii oraz flot, profity czerpane z gospodarki (niektórzy z twcenter twierdzą nawet, że używanie flot handlowych traci sens), bitwy są dłuższe, sam doświadczyłem wymiany ognia pomiędzy jednostkami trwającej nawet kilka minut. Przyznam szczerze, nie wytrzymałem nerwowo tempa rozwoju jaki narzuca mod. Grając Szwecją szedłem chyba 4 lub 6 tur z Rygi do stolicy Litwy. Autor moda, Lord Sith maksymalnie utrudnił prowadzenie gry, tak że nawet opcja wymiany regionów jest zaledwie submodem. Jednostki armii tworzą zwarte oddziały, gdzie żołnierze stoją ramię w ramię. Dużo nowych efektów graficznych, łącznie z zaimplementowanym środowiskiem z Napoleona (kiedyś był to submod do Darth'a).

Temat ID na twcenter: http://www.twcenter.net/forums/showthre ... oject-v3-3 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?580871-Imperial-Destroyer-project-v3-3)

Empire Realism plasuje się tak pośrodku, pomiędzy hollywoodzkim Darth Modem a wymagającym, restrykcyjnym ID.

http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... re-Realism (http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?1346-Empire-Realism)

Autor moda JaM, chyba już od miesiąca obiecuje publikację nowej, na razie roboczej wersji moda. Na obecną chwilę zajęty jest tworzeniem moda pod Rome 2.

Kiedyś był ciekawy submod pod Dartha,, szukający historycznej prawdy w grze tzw. Kaunizt Project. Niestety autor wpierw przerwał tworzenie jego wersji pod DME, później zaprzestał wspierać vanillę, wreszcie przeniósł się na silnik Napoleona, a i tam prace zdaje się zmarły:

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... tz-Project (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?532933-NTW-Kaunitz-Project).

Co do samodzielnego modowania, świetne są poradniki Salvo:

viewtopic.php?f=250&t=5865 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=250&t=5865)

Tu interesować cię będzie Campaign Map movement points;

viewtopic.php?f=250&t=5868 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=250&t=5868)

Tu zaś charakterystyka jednostek.

Zasięg flot jest w DME rzeczywiście ogomny, warto jednak pamiętać, że w rzeczywistości flota w trakcie trzech miesięcy, czyli przy 4 turach na rok, mogła przepłynąć całe Morze Śródziemne. Inwazyjna flota francuska Napoleona wypłynęła z Tulonu 19 maja, by gubiąc tropy dotrzeć do Egiptu i zająć Aleksandrię 2 lipca. Po drodze była jeszcze okupacja Malty. W tym czasie ścigający Francuzów Nelson - świetny żeglarz - wyprzedził Armię Orientu, pierwszy zjawił się na redzie Aleksandrii, po czym nie zastawszy tam wroga zawrócił, aby następnie uświadamiając sobie swój błąd po raz kolejny zmienić kurs (historii?) i wygrać bitwę pod Abukirem (1-2 sierpień).

Nie grałem późnej kampanii, ale dolary przeciw orzechom :) , że drzewko technologii będziesz miał już w dużej mierze zapełnione.

Mefisto7
14-01-2014, 22:24
Wiedziałem, że ktoś mi napisze o tym, że ten zasięg jest realistyczny w stosunku do czasu. ;) Owszem, zgadzam się co do tego, że pół roku to jest aż nadto by przepłynąć wskazany przeze mnie przykład dystansu. Jednakże Empire jest w tak wielu rzeczach nierealistyczny, że coś takiego jak zasięg z vanilli mogło zostać, tym bardziej iż to normalizuje gameplay. Jakkolwiek realistyczne by to nie było - mamy do czynienia z grą turową i taki zasięg nie może mieć miejsca według mnie.

Dzięki za linki do Salvo. :) Może aplikacje moderatorskie to dla mnie niebezpieczne novum, to jednak już jest trop.

Co do armii, co ma dynamicznie niszczyć. Chodziło o to bardziej, że przy takiej celności połączonej z takim zasięgiem gra jest niezbalansowana. Z innym graczem - atakujący będzie miał przewalone. Ledwie wejdzie na krawędź zasięgu (który jest przebombiony) już TRACH!: Jedna seria: 12, druga: 10, trzecia: 9. Przeładowanie ekspresowe... No lipka trochę. W TROM jest właśnie to co cię irytowało. Ogień wymieniany jest długo i jest to akuratnie na plus realizmu. Szkoda, że twórcy modów zmniejszających skuteczność ostrzału zawsze muszą też spowalniać jednostki, przez co szarża piechoty jak i konnicy to jakieś nieporozumienie. Zwolnione tempo czy wtf...

marengo
14-01-2014, 23:11
Widzisz, każdy autor moda musi zadać sobie podstawowe pytanie: Poprawiam tylko podstawkę, gameplay czy też idę w realizm, starając się o maksymalne odwzorowanie historyczne w ramach ograniczeń silnika gry. Darth Vader chciał chyba jednego i drugiego, tylko balans mu nie wyszedł, stąd mimo sporej popularności, równie pokaźna krytyka na twcenter, często ze strony twórców Imperial Splendour. Ponieważ jest to jednak gra video, a nie rekonstrukcja historyczna, mogę przyznać ci rację, że priorytetem powinien być gameplay. Zbyt wielki zasięg armii flot gracza zabija AI, niezbyt mądre w ogóle, a często głupiejące zupełnie przy tak dynamicznym graczu jak ja.

Ja pisząc o demolowaniu wrogiej armii, miałem bardziej na myśli fajerwerki graficzne jakie urozmaicają grę, tworząc istne pandemonium wojny oraz to, że na polu bitwy mogę zjawić się z dużą armią, bez obawy przed zniszczeniem jej. W Darthmodzie dość szybko wystawię sobie następną, nie spowalniając zbyt bardzo strategicznych ofensyw. Stać mnie na kilka kilka armii, na poziomie hard. W ID, brak mi tego rozmachu. Owszem, cenię sobie pewną statyczność osiemnastowiecznych bitew, powolność manewrów i wykrwawiania się jednostek w ogniu przeciwnika. Jednak przy dużych bitwach w każdej turze, zaczynam doceniać ich szybkość, jak też efektywność. Zawsze dążę do wyeliminowania wrogiej armii. Bonusy dla AI zapewniają komputerowi więcej możliwości, to że ich nie wykorzystuje, to nie moja wina. Prawie nigdy oznajmienie przez komputer mojego zwycięstwa nie oznacza końca bitwy. Nie ma pardonu ;) Nie pozwalam uciec i odbudować się nikomu. Napoleońska sztuka wojny w pełnej krasie, liczy się zniszczenie fizyczne przeciwnika, jego zasobów ludzkich. Obiektem ataku nie jest miasto, lecz znajdująca się w nim armia. Spowolnienie czy też przyśpieszenie zabijania, ruchu złoży hołd prawdzie historycznej, co nie zmienia faktu, że i tak wygrasz na pewniaka 80-90% stoczonych bitew z AI. Tyle tylko, że może będziesz miał z tego większą przyjemność. O to kto odda pierwszy strzał, nie muszę się martwić. Stosuję ofensywę na mapie kampanii i taktykę Wellingtona w bitwie.

Sądzę, że Twojemu profilowi gracza odpowiadać będą polecone mody.

Daro100
17-01-2014, 08:41
jeśli ktoś uważa, że kawaleria jest za mocna w Empire TW (z dartmodem) to polecam wyedytować sobie (przy użyciu dołączonego do launchera unpackera) plik DME_darthmod.pack i w zakładce rules_tab zmienić współczynnik ataku kawalerii na piechotę w szyku liniowym i w czworoboku. domyślnie w szyku liniowy jest wartość 0. ja dałem sobie -12 i kawaleria ma spory problem w rozbiciu piechoty. bitwy są trudniejsze bo kawaleria już nie jest remedium na wszystko. najczęściej używam jej tylko do wspólnego ataku z flanki albo do pościgu.

mateuszdeo
04-02-2014, 21:10
Witam forumowiczów. Nie wiem czy już ten watek był poruszany ale może ktoś mi napisze o co chodzi z uszkodzonymi murami w miastach. Po bitwie nie ma opcji ich naprawy a najwyraźniej nie ulegają tez samo naprawie. Mam nadzieje ze budowanie ich na nowo nie jest jedynym rozwiązaniem ...

sir Raleigh
09-04-2014, 19:37
Cześć!

Po paru latach, kiedy mój komputer nareszcie jest w stanie udźwignąć Empire postanowiłem dać szansę Darth Modowi, jako że jest uważany za najlepszy mod dla tej gry. Niestety mocno się zawiodłem - moja początkowa gra Szwecją była banalnie łatwa, jakieś mocne jednostki od początku, regionalne pułki które nie dawały wrogom szans, AI gorsza niż w podstawce (dająca się bezmyślnie wyrzynać)... Rzuciłem tą rozgrywkę, jednak szybko zatęskniłem za XVIII wieku i chciałbym znów tam wrócić. Żeby to zrobić muszę nieco dostosować sobie Dartha, bo inaczej oszaleję, stąd kilka pytań do Was ;)

1. Czy w launcherze moda działa Wam opcja 'Enable trails'? Chodzi oczywiście o ślady po wystrzałach, takie jak w podstawce. U mnie ta opcja po zmianie nie robi żadnej różnicy, smug nie było i nie ma. Może jest jakiś inny sposób, żeby je włączyć?

2. Historyczne portrety generałów i władców są okropne. Czy da radę zmodować grę tak, żeby wróciły te z podstawki?

3. Czy istnieją jakieś modyfikacje AI do Darth Moda :P ?


Serdecznie pozdrawiam!

Paweł-K
09-05-2014, 10:04
Cześć!

Po paru latach, kiedy mój komputer nareszcie jest w stanie udźwignąć Empire postanowiłem dać szansę Darth Modowi, jako że jest uważany za najlepszy mod dla tej gry. Niestety mocno się zawiodłem - moja początkowa gra Szwecją była banalnie łatwa, jakieś mocne jednostki od początku, regionalne pułki które nie dawały wrogom szans, AI gorsza niż w podstawce (dająca się bezmyślnie wyrzynać)... Rzuciłem tą rozgrywkę, jednak szybko zatęskniłem za XVIII wieku i chciałbym znów tam wrócić. Żeby to zrobić muszę nieco dostosować sobie Dartha, bo inaczej oszaleję, stąd kilka pytań do Was ;)

1. Czy w launcherze moda działa Wam opcja 'Enable trails'? Chodzi oczywiście o ślady po wystrzałach, takie jak w podstawce. U mnie ta opcja po zmianie nie robi żadnej różnicy, smug nie było i nie ma. Może jest jakiś inny sposób, żeby je włączyć?

2. Historyczne portrety generałów i władców są okropne. Czy da radę zmodować grę tak, żeby wróciły te z podstawki?

3. Czy istnieją jakieś modyfikacje AI do Darth Moda :P ?


Serdecznie pozdrawiam!

Jest submod Mac Briana wiele zmieniający w rozgrywce :)

kubek88
10-05-2014, 11:01
Witam, próbuję pobrać wszystkie pliki z submoda Briana, niestety pierwszy plik DME_darthmod.pack nie może się pobrać. Cały czas mam komunikat ,że pobieranie nie powiodło się.

marengo
10-05-2014, 12:11
Po pierwsze nie żadnego Mac Briana, tylko Brana Mac Born; po drugie, mam konto na twcenter i wszystko pobiera się bezproblemowo.

Bradley
15-05-2014, 10:17
Witam
W związku ze zmianą moich preferencji odnośnie gier Total War - chwilowa zmiana starożytności na XVIII wiek (powrót do Empire) postanowiłem pobawić się z modami tej wersji TW. -Mój wybór padł na DME. Jak na razie gra mi się super, doinstalowałem sobie różne submody i wszystko mi jak na razie podpasowało :)
Jednak mam pytanie odnośnie opcji w Launcher - 40 units. Jakoś nie mogę do końca do zajarzyć.
Czy jest konieczność rozpoczęcia nowej kampanii ?? aby użyć tej opcji czy można również ją podczepić pod starego save (oczywiście rozpoczętego pod DME ?? i czy są jakieś specjalne wskazówki/rady/zastrzeżenia do dalszej gry jeśli ta opcja jest możliwa.
Z góry dziękują za pomoc

marengo
15-05-2014, 12:46
Tak, jest konieczność rozpoczęcia nowej kampanii, ponieważ wybierając 40 oddziałów w armii otrzymujesz gotowego save'a z zaimplementowanym submodem powiększającym ilość kart jednostek. Pewnie to wiesz, ale wpierw wybierasz w launcherze kampanię 40 unit save, otwiera się dodatkowe okienko z proponowanymi kampaniami (wczesna, późna itd.), później decydujesz się na państwo dla którego Darth przygotował save'a. Wchodząc do gry udajesz się do opcji wczytywania zapisu i tam właśnie zaczynasz nową kampanię. W związku z tym, nie jest możliwe kontynuowanie kampanii toczonej na zwykłym zapisie. Z tego co pamiętam, na gotowym zapisie nie można grać 4 tur na rok, a wskazane jest użycie submoda Brana. Zalecany poziom kampanii to hard, bitwy very hard. Najlepiej nie zmniejszać wielkości oddziału, bowiem przy szybko rosnących stratach i niewielkim rozmiarze zwykłe jednostki mają tendencję do przedwczesnego uciekania.

Bradley
15-05-2014, 13:00
Dzięki Marengo - jak zawsze można na Ciebie liczyć - brylujesz na forum :)
Ogólnie potwierdziłeś moje przypuszczenia. Rzeczywiście gram kampanię na 4 tury a w opcji 40 unit save tego nie kojarzę.
Twoja zwięzła a jednocześnie bardzo wyczerpująca podpowiedź jest właśnie tym czego szukałem, bo TWC jakoś nic nie znalazłem (tzn. konkretnego, tj. tak konkretnego) a instrukcja Dartha odnośnie tej kwestii jakoś do mnie nie trafiła :)

Edit:

Z tego co pamiętam, na gotowym zapisie nie można grać 4 tur na rok, a wskazane jest użycie submoda Brana.

A którym submodziie mówisz ??, bo ja używam tego o zmniejszeniu zasięgu ostrzału (ten o białych oczach czy coś takiego:) - on chyba nie jest z paczki Brana) i jeśli użyję czegoś z zestawu w/w Brana to będę musiał podmienić plik z folderu data, więc znowu zwiększy się zasięg. Pytam więc czy jest to niezbędne bo chciałbym zostać przy zmniejszonym zasięgu.

marengo
15-05-2014, 14:43
O tym submodzie opisanym przeze mnie w poście nr 258, zresztą post nr 256 też jest dość ciekawy.

Tu masz link do TWC:

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?597036-Bran-Mac-Born-s-DME-Mod-settings

Trzy rodzaje ostrzału to tylko wycinek ze zmian jakie wprowadza Bran. Frakcje lepiej bronią swojego terytorium, przeprowadzają skuteczniejszą ekspansję, poprawiona jest dyplomacja, rozwój ekonomiczny, system morale i zmęczenia, oddziały AI mają tendencję do zdecydowanego kontratakowania po wycofaniu się. Na prace Brana trzeba zwracać uwagę, ponieważ po odejściu Dartha utrzymuje moda przy życiu, aplikując mu kroplówkę w postaci permanentnych zmian. Dodał także nową muzykę, szerokie strefy rozstawienia z DMN, naprawił problem z Dagestanem, Hanowerem i Ottomanami. Teraz musisz się zdecydować czy wolisz tylko mniejszy zasięg ostrzału, czy zmodyfikowane inne rzeczy w ogromnej ilości.

Bradley
15-05-2014, 22:18
O tym submodzie opisanym przeze mnie w poście nr 258, zresztą post nr 256 też jest dość ciekawy.

Wiem wiem, czytałem. Zanim zacząłem instalować DME przejrzałem bogatą literaturę na forach, w tym Twoje cytowane posty :)
W nowej kampanii zrezygnuję z submoda ograniczającego zasięg - najciekawsza wydaje się opcja "ADVANCED PLATOON FIRE VERSION"
jeżeli dobrze zrozumiałem, to dobrze też jest użyć nowe DME_BSM_ON - ok to dla mnie jasne
Natomiast w żaden sposób nie dociera do mnie sprawa CAUSA BELLI 2.2
jak to zainstalować ? , którą wersję ? czy trzeba używać Lauchera ?- czy wystarczyć wkleić do folderu data ??
Reasumując, czy może ktoś mi podpowiedzieć w jaki sposób używać Causa Belli - i czy ten submoda nie wchodzi w konflikt z AUM-EMP 3.3 z którego korzystam ?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

Paweł-K
16-05-2014, 08:25
No właśnie tych submodów jest już trochę, że trudno się połapać ze wszystkim. :) Nie wiem jak AUM-EMP, ale u mnie Causa Belli chodził bez problemów z submodem Starego Marcina na nasze jednostki, jeśli wgrywałem najpierw Causa B. a potem Polish Units. :) Trzeba popróbować :drunk:

Bradley
16-05-2014, 08:43
A możesz mi tak na szybko streścić jak zainstalować Causa Belli - względnie jakiegoś linka ??
Przede wszystkim którą wersję instalować ??
Notabene mnie polskie jednostki też chodziły ale ja jeszcze nie mam/nie miałem Causa Belli

Paweł-K
16-05-2014, 10:37
No trochę skomplikowana jest instalacja, ale jest instrukcja w pdf-ie w folderze z submodem. :) A tu masz linka: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?610345-CAUSA-BELLI-2-2-%28Additional-units-for-Minor-Factions%29

Bradley
16-05-2014, 12:11
No trochę skomplikowana jest instalacja, ale jest instrukcja w pdf-ie w folderze z submodem. :) A tu masz linka: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?610345-CAUSA-BELLI-2-2-%28Additional-units-for-Minor-Factions%29

Dzięki
Widziałem już to, ale za pierwszym razem tego nie ogarnąłem - teraz po dłuższej lekturze chyba będę w stanie sobie poradzić.
Dziś wieczorem spróbuję. Boję się tylko czy nie będzie jednak konfliktu z AUM 3.3 ?? - tak jak wspominają na TWC - zobaczymy

Paweł-K
16-05-2014, 14:26
Przydałby się jeden post podsumowujący aby jak najlepiej zoptymalizować Darth moda, ze wszystkimi linkami do submodów w jednym miejscu i prawidłową kolejnością ich instalacji, bo tak porozrzucane jest wszystko teraz na forum. :D

Bradley
16-05-2014, 14:49
Przydałby się jeden post podsumowujący aby jak najlepiej zoptymalizować Darth moda, ze wszystkimi linkami do submodów w jednym miejscu i prawidłową kolejnością ich instalacji, bo tak porozrzucane jest wszystko teraz na forum. :D

Popieram całkowicie
Tak jak jest na dziale modyfikacji pod Roma I - choćby Europa Barbarorum (sztandarowy przykład) - też instalacja dość trudna i wymagająca ale z pomocą instrukcji nie miałem żadnych problemów :)

marengo
16-05-2014, 17:41
Wiem wiem, czytałem. Zanim zacząłem instalować DME przejrzałem bogatą literaturę na forach, w tym Twoje cytowane posty :)
W nowej kampanii zrezygnuję z submoda ograniczającego zasięg - najciekawsza wydaje się opcja "ADVANCED PLATOON FIRE VERSION"
jeżeli dobrze zrozumiałem, to dobrze też jest użyć nowe DME_BSM_ON - ok to dla mnie jasne
Natomiast w żaden sposób nie dociera do mnie sprawa CAUSA BELLI 2.2
jak to zainstalować ? , którą wersję ? czy trzeba używać Lauchera ?- czy wystarczyć wkleić do folderu data ??
Reasumując, czy może ktoś mi podpowiedzieć w jaki sposób używać Causa Belli - i czy ten submoda nie wchodzi w konflikt z AUM-EMP 3.3 z którego korzystam ?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

AI działa najlepiej z volley fire, jak napisał Bran i jest to kwestia mechaniki gry. Nowe DME_BSM_ON jak najbardziej konieczne dla prawidłowego funkcjonowania gry. Causa Belli nigdy nie używałem, ale wszystko jest do przejścia. Powodzenia;)

Bradley
18-05-2014, 08:38
AI działa najlepiej z volley fire, jak napisał Bran i jest to kwestia mechaniki gry. Nowe DME_BSM_ON jak najbardziej konieczne dla prawidłowego funkcjonowania gry. Causa Belli nigdy nie używałem, ale wszystko jest do przejścia. Powodzenia;)

No więc po sobocie eksperymentów powiem co zauważyłem:

W sumie to dobrze, że nie używałeś Causa Belli - nie to, że instalacja trudna, bo po linku z posta
No trochę skomplikowana jest instalacjahttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png (http://forum.totalwar.org.pl/#), ale jest instrukcja w pdf-ie w folderze z submodem. :) A tu masz linka: http://www.twcenter.net/forums/showt...or-Factions%29 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?610345-CAUSA-BELLI-2-2-%28Additional-units-for-Minor-Factions%29) pomyślnie przeszedłem proces instalowania ale, właśnie ale
w pierwszej chwili ekscytacja, bo Causa Belli 2.2. odblokowało wszystkie nacje :)
Pierwszy problem - tak dużo nacji, i nie wiadomo kogo wybrać (zupełnie jak z kanałami w TV) , potem wybieramy kogoś małego (ja podam mój przykład - Genua) -wyzwanie fajne ale zasadniczy minus brak możliwości rozwoju technologii - noc chyba, że ktoś jest mega cierpliwy lub lubi wyzwania na poziomie H/H
Zmieniłem na Prusy, gra fajna, bitwy mega trudne, kampania Sajgon - całe Niemcy rzucają się na mnie za zaatakowanie Saksonii + standardowo Austria i RON Zastosowałem za radą Marengo volley fire, dodałem DME_BSM_ON przeniesione z Napoleona (efekt muszkietów i dymu wystrzałów rewelka).
Również po lekturze postów Marengo i odnośników na TWC wrzuciłem sobie AUM 3.3 - (nie wrzucam go w user script na Launcher, a działa).
I tutaj spełniły się moje najgorsze obawy - kompatybilność AUM z Causa Belli :(
Kampania na Custom w Launcher ruszyła, grałem, walczyłem, budowałem wszystko niby ok ale po zgraniu stanu gry próbuję wgrać save i klasycznie CTD.
Po chwili kombinowania zdecydowałem na usunięcie AUM 3.3 (szczęśliwie miałem oryginalne plik)
Gra rusza, saves chodzą, jestem wniebowzięty - znowu Prusy, kampania w pełni - i tu nagle w którejś bitwie gra się zatrzymuje, kolejna znowu - ręce opadają :( - nie mam już ochoty dochodzić co konfliktuje
Reasumując zostaję przy pierwotnej ocji
do DME dodaje dodatek Brana + AUM 3.3. + BSM_ON z Napoleona czyli szkielet z kompilacji Marengo :)

marengo
18-05-2014, 12:08
W swoim poście powołujesz się na mnie tak często, że Lenin gdyby żył jeszcze kilkadziesiąt lat temu musiałby czuć się podobnie jak ja teraz:D

Causa Belli jest z pewnością świetnym submodem, ale nie brałem się za jego instalację ponieważ nigdy nie interesowało mnie podbijanie świata Republiką Genui. Prusy ciekawe, ale dla tego okresu historii są raczej klasyczną kampanią. Pod względem wyboru frakcji jestem bardzo przewidywalny, Francja. Ostatnio zaskakuję sam siebie, toczę i wygrywam bitwy morskie, coraz ciekawszy dla mnie element Empire i Napoleona.

Paweł-K
18-05-2014, 14:27
Bradleyu, problem z wyborem frakcji to ja mogę mieć problem w Romku lub Shogunie bo nie ma w nich Polski. :mrgreen: A tak w ogóle to wydaje mi się, ze Causa Belli wprowadza więcej historyczności. :)

Bradley
18-05-2014, 17:35
W swoim poście powołujesz się na mnie tak często, że Lenin gdyby żył jeszcze kilkadziesiąt lat temu musiałby czuć się podobnie jak ja teraz:D

To może warto wybudować Ci Mauzoleum :) za życia :) albo chociaż wycieczka do Poronina ?
Ok - masz rację nie będę już się powoływał bezpośrednio na Ciebie bo pomyślą, że to już "stalking"
a tak na serio po prostu masz potężną wiedzę na temat gier z serii Total War, że wspomnę choćby Twoją aktywność na forum "Divide at Impera" - choć pamiętam, że nie grywałeś w tego moda - chyba, że już zacząłeś ?!
No i Twoje posty są często pomocne i warto je przeglądać


Pod względem wyboru frakcji jestem bardzo przewidywalny, Francja.
Dzisiaj, jeszcze przed Twoim wpisem też postanowiłem zacząć Francją Burbonów - po wgraniu AUM 3.3 dużo fajnych jednostek, do tego Szkoci, Irlandczycy, Helweci.

Ostatnio zaskakuję sam siebie, toczę i wygrywam bitwy morskie, coraz ciekawszy dla mnie element Empirehttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png (http://forum.totalwar.org.pl/#) i Napoleona.
Ja też uważam bitwy morskie za wymagające ale mega ciekawe choć czasem trochę za przydługie,(i również dojrzałem do nich dopiero po latach od premiery Empire a potem Napoleona). "Sieczka na Mare Nostrum" z Roma 2 to jakoś mi nie podchodzi - przynajmniej na razie


Bradleyu, problem z wyborem frakcji to ja mogę mieć problem w Romku lub Shogunie bo nie ma w nich Polski. :mrgreen: A tak w ogóle to wydaje mi się, ze Causa Belli wprowadza więcej historyczności. :)

Ja również 1 kampanie po latach grałem/ gram RONem (90 tur) - jedyny save,który mi chodzi (dlatego, że przed Causa Belli)
Co do historyczności, no cóż dla polskiej wojskowości/ dyplomacji, ogólnie dla całej Rzeczypospolitej XVIII wiek (a już szczególnie I połowa) był jakby to powiedzieć mało udany - no ale właśnie dlatego można to naprawić, choćby w grze :). Ale uważam również, że gra jakimś małym państwem wśród rozgrywek mocarstw na mapie Oświeconej Europy może być mega ciekawa mimo wszystko - choćby takim Piemontem - lawirowanie pomiędzy Burbonami a Habsburgami to może być super - nie wiem czy silnik dyplomacji Empire (nawet wsparty jakimkolwiek modem) może to udźwignąć. Do tego można spróbować rozpocząć Risorgimento ponad sto lat wcześnie albo spróbować jakimś niemieckim państewkiem (np Bawarią lub Saksonią) przejąć schedę po Habsburgach i/lub ukrócić zapędy Prus.
Ale na razie to nie dla mnie, bo mam problemy ze stabilnością Causa Belli.
Reasumując dzięki Wam za pomoc w rozpoczęciu mojej przygody z Empire na nowo, wspartego modem Dartha.

marengo
18-05-2014, 18:28
Ja po prostu codziennie bywam na twcenter i przeglądam interesujące mnie działy, więc moja wiedza nie bierze się z prowadzania długotrwałych kampanii, lecz jest bardziej teoretyczna. Plusem jest to, że nic mnie nie zaskakuje, bowiem jestem na bieżąco z każdym modem dla: Rome 2, Shoguna 2, Napoleon i Empire TW. Na przykład w ostatnim tygodniu przetestowałem nowego Silvena, RTR, Radiousa i DeI. Na tym pierwszym grałem ciekawą kampanię Egiptem zarzuconą po pokonaniu Seleucydów i Cyrenajki. Przy RTR2 zagrałem ambitnie Epirem i było naprawdę ciężko. Ostatnie dwa mody wypróbowałem z HatG. Problem jest w tym, że Rome 2 najzwyczajniej w świecie znudził mnie totalnie, choć posiadam wszystkie dlc poza Bow. Jeżeli chcę walk typu melee, to poczuwając nagły sentyment do Shoguna 2 zacząłem z Radiousem kampanię na RotS. Mam też pościągane inne ciekawe mody. Na chwilę obecną nie planuję powrotu do Rome 2, drugi Shogun oferuje mi niby podobny, ale jednocześnie bardziej interesujący gameplay i dojrzalsze mody. Wspierałem dział modyfikacji pod Rome 2 zwyczajnie dzieląc się swoją wiedzą, szkoda że teraz tak podupadł. Za dużo mam tych total war'ów:cool:

PS. Do Rome 2 ma wyjść na początku czerwca mod o Spartakusie, no i Age of Bronze nie miało jeszcze premiery. Na razie nie wyrzucam gry z kompa, jeść nie chce, niech leży;)

Bradley
20-05-2014, 08:45
A ja mam takie pytanko do weteranów Empire na Darthmodzie ??
Czy jest możliwe (oczywiście chodzi mi jakąkolwiek atrakcyjność rozgrywki, a jednocześnie stabilność moda) gra na poziomie kampanii niższe niż Hard ?? Przykładowo Medium/Hard. Bo tylko 2 kampanię jakie zacząłem na H/H potoczyły się na początku jako tako po mojej myśli - ale w 1 straciłem save, a w drugiej wybrałem mniejsze ilości w jednostkach i bitwy są jakieś takie "skromne".
I pytanie nr 2 . Czy mi się dobrze wydaje na na Vanilly można było zmieniać poziom kampanii (+ bitwy) w trakcie gry,a na DME jest możliwe tylko na poziomie bitew ?? i czy zmiana poziomu tychże bitem ma rzeczywiście wpływ na zachowanie AI w trakcie bitwy ?
Z góry dzięki za pomoc, rady, refleksje :)

marengo
21-05-2014, 21:21
Jako że nikt nie kwapił się z odpowiedzią...

Nie sądzę, aby Darth modyfikował zmianę miejsca w którym wybieramy poziom trudności, nie wiem czy to w ogóle jest możliwe do zmienienia. Bonusy jakie otrzymuje AI są hard-coded, więc nikt tego nie rusza. Tylko na poziomie łatwym komputerowy przeciwnik nie otrzymuje żadnych, na dalszych wzrastają one stopniowo, m.in morale jednostek w bitwie, przez co mimo dramatycznej sytuacji nie są one skłonne zbyt szybko opuścić pole walki. Niestety, podpakowane AI nie jest mądrzejsze, co najwyżej bardziej agresywne na mapie kampanii.

Bradley
22-05-2014, 12:46
Dzięki Marengo za info (no i zainteresowanie :) )
W sumie nie mogłem się chyba spodziewać innej odpowiedzi.
Najlepsza jest jedna praktyka - rozpocząłem ze 3 różne kampanie na M/H i chyba rzeczywiście niewiele on odbiega od Harda. Po kilku turach wszyscy mnie atakują, nawet jeśli jeszcze turę wcześniej miałem z nimi stosunki dyplomatyczne na poziomie "Bardzo przyjazne" . W bitwach, róźnie, o ile w otwartym polu to jeszcze AI daje radę, to przy oblężeniach "żenada" - ale to jak zwykle w Total War. Myślę, że chyba submod Brana dobrze spełnia swoje zadanie. Dodam również że po 4 krotnym zlaniu Austrii w bitwach bez problemu podpisali ze mną pokój (to wydaje się być logiczne) - zobaczymy co będzie za 3/4 tury:).
Dam znać, co i jak za jakieś 80/100 tur - dla porównania.

Old Marcin
02-06-2014, 10:50
Gra rusza, saves chodzą, jestem wniebowzięty - znowu Prusy, kampania w pełni - i tu nagle w którejś bitwie gra się zatrzymuje, kolejna znowu - ręce opadają :( - nie mam już ochoty dochodzić co konfliktuje


Witam, dawno tu nie wchodziłem, ale powyższe zdanie mnie zelektryzowało, jestem pod koniec kampanii Polską i postanowiłem zaatakować Prusy. Gram z CB i oczywiście też pojawia się ten błąd - zatrzymanie obrazu, nie wyjście z gry tylko właśnie to. Ponieważ ja jestem zachwycony CB, to próbuję znaleźć przyczynę błędu.
Jeżeli możesz opisać jakie jednostki pruskie są wtedy na polu bitwy, ja mam bitwy po kilka stacków i trochę utrudnia to zadanie, pod koniec gry Prusy mają dużą ilość różnych jednostek.

Dla wszystkich napiszę, że nawet jak nie chcecie grać małymi państwami, to warto wgrać CB, po prostu wtedy nasi przeciwnicy mają dużo dodatkowych jednostek, niektóre wyjątkowe dla tych państw. Dużo lepiej gra się z przeciwnikiem urozmaiconym, a nie że każdy ma tylko kilka standardowych jednostek. Szczególnie wschód jest bogato wzmocniony, ale i niektóre państwa europejskie również.
Ja już nigdy nie zagram bez CB, chyba, ze nie poradzę sobie z tym błędem, o którym powyżej pisałem.

Jeżeli chodzi o trudność gry, to uważam, ze h/h nie jest wcale takie trudne. Wystarczy tylko nie szaleć od początku, pierwsze tury staramy się zdobyć dużo partnerów handlowych i sojuszników, warto nawet rzucić trochę mamony. Nie ma sensu atakować Saksonii, bo narobimy sobie wrogów, warto poczekać, może Austria nas zaatakuje, wtedy sojusznicy w większości nas opuszczą, ale Austrię również, a 1 na 1 powinniśmy ją rozwalić. Lepiej nie podbijać całej, chyba, że jesteśmy gotowi na ewentualną walkę z nowymi sąsiadami.

p.s.
Jeżeli np ktoś dobrze szprechen po angielski i gdzieś wyczytał jak poprawić ten błąd w CB, to ja proszę o info, bardzo mi na tym zależy.

Paweł-K
02-06-2014, 14:52
A co tam słychać u Ivcasa ?

marengo
21-06-2014, 08:48
Dla tych, którzy tęsknie patrzą w stronę ID, chcąc cieszyć się efektami graficznymi z Napoleon TW w Empire, mam dobrą wiadomość. Bran Mac Born stworzył kolejny submod, tym razem importujący do Empire grafikę z nowszej gry (widok terenu i parę innych efektów). Wystarczy pobrać i umieścić w data Empire. Submod jest w formacie movie, więc uruchomi się automatycznie wraz z aktywacją gry:

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?656694-NTW-Graphics-for-ETW&p=13913400#post13913400

Bran udostępnił również kolejną wersję swoich ustawień AI z bardziej wymagającą ekonomią i zwiększonym morale oddziałów komputera w walce. Do pobrania z post'u nr 9:

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?597036-Bran-Mac-Born-s-DME-Mod-settings

Paweł-K
14-07-2014, 00:02
Odnoście tej wersji submoda Brana z posta 9 spytam jak się gra w tą wersję z trudniejszą, bardziej restrykcyjną ekonomią ? Nie jest ona kompatybilna z Causa Belli z tego co wywnioskowałem ale chcę w nią zagrać.

marengo
14-07-2014, 06:03
W wersję z postu nr 9 nie grałem (to również + 10-15% morale do oddziałów AI), ponieważ zacząłem od niechcenia kampanię Ottomanami sugerując się wyborem LegendofTotalWar:

http://www.youtube.com/watch?v=rElmnb7JyuU

Turcja ma początkowo wiele prowincji, ale słabszą ekonomię oraz mało wartościowych jednostek strzeleckich mogących mierzyć się z europejską piechotą. Większość to oddziały walczące wręcz. Kiedy dojdą przeciwnika, przeważnie spisują się dobrze, ale niczym nastąpi szarża na białą broń problematycznie jest przebrnięcie bez utraty morale przez ścianę ognia. W takim wypadku najważniejsze jest manewrowanie. Legend zawsze przechodzi gry z serii na najwyższych poziomach trudności i szuka wyzwań. Szkoda, że nie korzysta z DME+CB, idealnej konfiguracji dla kampanii Turcją. Ja trochę żałuję, że nie zainstalowałem wcześniej CB, ale jak wspominałem, kampania miała być testową, a rozwinęła się w dość ciekawym kierunku (później zamieszczą screen'a). Niestety, CB nie grzeszy stabilnością i wymaga specjalnej wersji submoda Bran'a z pierwszego postu, choć granie z wersją Hard Economy też jest możliwe. Pozdrawiam:)

Paweł-K
14-07-2014, 12:25
Dzięki. :) Przy okazji, zetknąłem się z ciekawym artykułem w dziale Potop TW Tutaj link:
http://www.kresy.pl/kresopedia,historia,rzeczpospolita?zobacz/jak-to-jest-strzelac-do-ludzi
Wydaje mi się, że nawet realistycznie wypada strzelanie piechoty w LME biorąc ten tekst pod uwagę. :)
A do Darthmoda wgrałem już sobie na grafikę GEM moda. To może lepiej nie wgrywać już na to tego moda Brana z grafiką z Napoleona.

marengo
15-07-2014, 09:19
Gem odradzam, mod Brana jest dużo lepszy. W LME4 zacząłem kampanię Prusakmi na VH/VH i rzeczywiście wygląda to dobrze.

Oto i obiecane screen'y (można na nich podziwiać grafikę implementowaną z NTW).

Imperium Marengo:cool: - część wschodnia:

http://i1379.photobucket.com/albums/ah128/twcenter/2014-07-14_00005_zps930a4281.jpg

część zachodnia:

http://i1379.photobucket.com/albums/ah128/twcenter/2014-07-14_00003_zpsc18c5423.jpg

Sprawy problematyczne

Kwestia pruska:

http://i1379.photobucket.com/albums/ah128/twcenter/2014-07-14_00012_zps4286acdf.jpg

Genueńskie interludium:

http://i1379.photobucket.com/albums/ah128/twcenter/2014-07-14_00009_zpsb3b4ee7d.jpg

Paweł-K
13-09-2014, 15:47
Co tak długo cicho na forum imperialnym ? :( Gdzie Marengo ? Gdzie Ivcas ? :D

Shay Ruan
17-09-2014, 13:19
Marengo poniósł śmierć forumową i juz go nie ma. Co do reszty to być może mają wakacje.

Paweł-K
17-09-2014, 16:58
Marengo poniósł śmierć forumową i juz go nie ma. Co do reszty to być może mają wakacje.

Marengo tak nagle ? Bez testamentu ? :P

Paweł-K
20-10-2014, 11:01
Nie wiem czy ktoś zauważył ale właśnie wyszła pełna wersja najnowszego dzieła Dartha Ultimate General: Gettysburg. :) Ech... szkoda, że Marengo tego nie dożył.

Shay Ruan
28-07-2015, 17:52
Hmmm oni w trakcie swojej tury zdobywają twierdze i gra sie wiesza? czy ty zdobyłeś i później w czasie tury gra sie wiesza? Wczytaj sejw i nie zdobywaj tego miasta w tej turze tylko w następnej powiedzmy. Może pomoże.

Wonsz
28-07-2015, 18:27
To nie ma związku z fortami. Też tak mam. Ottomani podobno nie radzą sobie z Bosforem, i tury trwają okropnie długo ,z 10min, przy czym w 50 turze następuje "eskalacja nienawiści" i tura ottomanów potrafi trwać nawet z 30min. potem po kilku takich długich turach wraca do normy, żeby w około 100 turze znów uderzyć. Nie wiem jak to rozwiązać, podobno zdobyć Stambuł i odrzucić turków od niego. Ale to nic nie daje. Reinstall i zmiana kompa (nawet na bardzo potężnego) nic mi nie dała.

Tits
14-12-2015, 12:59
Chciałbym wrócić do TotalWaraEmpire ale bez darthmoda raczej niezbyt. Pytanie, czy w 2015 jest jakieś rozwiązanie tego cholernego błędu z lagami w okolicach 50 tury? Zdobycie ich stolicy pomaga ale przecież nie będę lecieć na złamanie karku w każdej grze do cieśniny. Zwłaszcza że niektórymi nacjami jest to raczej niewykonalne.

Paweł-K
03-01-2016, 18:55
Witam. Czy ktoś ma plik ostatni plik Starego Marcina z jednostkami polskimi pod Darthmoda czyli ten Poland_DarthEmpire_0.91.zip ?? Bo stary link już nie działa.

Paweł-K
04-01-2016, 10:00
Znalazłem temat na twcenter który może rozwiąże problem z lagami u Turków. Proszę :) http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?586465-No-more-Ottoman-turn-lag-mod

pat25
06-02-2016, 21:44
Mam pytanie odnośnie submoda Brana Mac Borna. Sciągam tylko te pliki co mnie interesuja czyli np. "DME_darthmod.rar" po to aby strzelałą cała formacja?????Czy moge wszystkie?
Do grania w Darthmoda polecam na chwilę obecną dwa submody.

Po pierwsze ustawienia Brana Mac Born:

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... d-settings (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?597036-Bran-Mac-Born-s-DME-Mod-settings)

Do pobrania z załączników w postach. W poście nr 1, pierwszy attachment to ostrzał całym oddziałem - Volley-Fire, drugi to ostrzał szeregami - fire by rank, zaś w poście nr 7 znajduje się wersja DME_darthmod z platoon fire, czyli jednostki zaczynaj prowadzić walkę ogniową od jednego skrzydła formacji poprzez środek w kierunku drugiej flanki. Dodatkowo:


Wpierw należy usunąć DME-darthmod pack z C/Program files (x86)/steam/steamapps/common/empire total war/data oraz z empire total war/data/DME/Packs. Wcześniej robimy ich kopię - wtedy zawsze możemy wrócić do ustawień oryginalnych. Na miejsce usuniętych plików wklejamy ten pobrany. Voila!

Po drugie najnowsze Additional Units Mod (AUM-EMP) 3.3 z mnóstwem jednostek regionalnych:

http://www.twcenter.net/forums/showthre ... e-(AUM-EMP (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?250655-Additional-Units-Mod-Empire-(AUM-EMP))-3-3-updated-11-12-13.

Pobieramy wersję dla Darthmoda (istnieje też dla podstawki):

https://www.mediafire.com/folder/v9ab5r ... M%20Empire (https://www.mediafire.com/folder/v9ab5rpchuca7/AUM%20Empire)

Najnowsza wersja AUM Swiss Halberdier'a zawiera w sobie oprócz prac autora, także 63 jednostki z ORNAMENTUM 1.1 + 1.2 + 1.3 + 1.4 French and the historical battle "Northern War - Poltava". To już jest imponujące :o

Instalacja:


Dodatkowo, aby widzieć nazwy i opisy oddziałów warto zainstalować Unit Pack Compatibility Project - Empire (UPC-EMP) 6.6 English - 2.9 German - 1.7 French - 1.5 Spanish - 1.1 Italian. Polskiej wersji nie ma, więc rozsądne byłoby pobranie angielskiej.

https://www.mediafire.com/folder/8f1686 ... ge%20files (https://www.mediafire.com/folder/8f1686w5jq5ia/UPC%20Language%20files)

Rozpakowujemy, wklejamy do data i gotowe. Plik jest w formacie movie, więc po uruchomienie się gry następuje jego automatyczna aktywacja.

Nigdy nie miałem lepszej zabawy z Empire, choć Imperial Destroyer oraz Empire Realism również są godne uwagi. :)

Ituriel32
28-04-2016, 08:47
Mod niby fajny, gram na nim bo można ustawić 4 tury na rok, ale czegoś mi brakuje.
Zmian na mapie kampanii nie ma za dużo, tylko Francuzi i Anglicy dostali po regionie w Indiach.
Mod odblokował 3 nacje do dużej kampanii Mugołów i 2 plemiona indian (niebieskich i czerwonych {te 3 regionowe}). O ile Mugołami gra się nawet nawet, tak Indianami już nie bardzo.

Bardzo ciszy agresja Turcji która bez problemu wbija się głębiej w Europę. Ale Polska nie radzi sobie wcale... Aż nie mogę za bardzo na to patrzeć.

inekk
07-09-2016, 12:28
Wreszcie przełamałem się do grania kampanii Anglikami.
Jak do tej pory grałem tylko Prusami albo Francją a tym razem skusiłem się na czerwone kurtki, było to bardzo dobre posunięcie !
Darthmod z ustawienieami Brana, VH/M
Mimo wspaniałej startowej pozycji wcale nie jest łatwo w Indiach ciągła wojna z Mogołami i naprawde ekspansja idzie bardzo pooli, mam dopiero 4 regiony, Katak, Kalkuta Trincomalee i prowincja na samym dole ta koło Majsuru.
W europie tak na dobrą sprawę nie trzymam żadnej armii z tego powodu, że wojna w indiach mnie zbyt wiele kosztuje i jak narazie tylko rozbudowuje proincje.
W ameryce nie mogę się ruszyć z Fort Ruppert bo Huroni atakują mnie co 2-3 tury pełnymi flagami.

Generalnie jest dobrze ale chyba zaczne nową kampanie na H/M bo teraz są dziwne bugi typu 6 pełnych flag francuskich zablokowanych na granicy przez 20+ tur albo majsur będacy w stanie wojny z Mogołami ale nie toczący z Nimi żadnej wojny za to posiadający kilka pełnych armii koło ostatniego miasta.

Kometus
20-02-2017, 15:25
Witam, czy istnieje jakaś możliwość aby mieć tylko dźwięki wystrzałów dział i muszkietów z DarthModa?

SayMyName
16-06-2017, 12:50
Mam pytanie czy jest w miarę ktoś ogarnięty w kwestii dodawania modów do Darthmod Ultimate Commander , chodzi mi konkretnie o moda pozwalającego na walkę 40 jednostkami w jednej bitwie.