trolkamil
15-05-2012, 12:38
Otóż w Mos mamy możliwość grania z darmowymi armiami, które dostaje komp podczas oblężenia i odpowiada za to garrison script. Możemy wybrać "tak" lub "nie". tylko, że niezależnie co wybiorę to i tak komp dostaje darmowe wojo z darmowym kosztem utrzymania:P Gram na wersji 1.1, wersja 1.11 i 1.12 nie działa, chyba wypróbowałem już wszystkie metody i ruchomienia tego ustrojstwa sugerowane na twcenter i nic, więc dałem sobie spokój. Próbowałem, także edytować campaign_script - usuwając fragment odpowiedzialny za dawanie kompowi darmowych armii podczas oblężenia gracza. Ale na nic to się zdaje - nie działa. Trzeba usunąć całość wówczas nikt nie dostaje darmowych armii, ani komp podczas mojego oblężenia, ani podczas oblężenia AI. No i tu jest problem Całego MOS-a.
Jeśli usuniemy ten skrypt ręcznie gracz komputerowy dobrej frakcji nie ma szans racji bytu, dlatego bardzo potrzebne są mu darmowe armie podczas oblężenia. W tym modzie jednostki zła są 2 tańsze niż ich odpowiedniki dobra i 2 tańsze w utrzymania - średnio, więc jasne jest, że komp "dobry" nie wytrzyma naporu "zła". Prosty przykład: moja kampania: 120 tura, Gondoru nie ma. Rohan podbit przez Mordor i Isengard. Rhun podbił Dale(została im jedna prowincja) i Krasnali, zostały im miasta koło elfów wysokich. AI graczy "dobra" dostał po dupie i nie jest w stanie nic robić, poza czekaniem na swój koniec. ja grając leśnymi elfami podbiłem orków, ludzi z Dunland, a potem Isengard. I sam walczę ze złem, tylko, że wysoki koszt utrzymania armii i długi czas rekrutacji sprawia, że dochody są 0...
Czy da się jakoś zedytować garrisons_script tak żeby były dostępne darmowe armie dla kompa, niezależnie od strony podczas oblężenia AI??
Jeśli usuniemy ten skrypt ręcznie gracz komputerowy dobrej frakcji nie ma szans racji bytu, dlatego bardzo potrzebne są mu darmowe armie podczas oblężenia. W tym modzie jednostki zła są 2 tańsze niż ich odpowiedniki dobra i 2 tańsze w utrzymania - średnio, więc jasne jest, że komp "dobry" nie wytrzyma naporu "zła". Prosty przykład: moja kampania: 120 tura, Gondoru nie ma. Rohan podbit przez Mordor i Isengard. Rhun podbił Dale(została im jedna prowincja) i Krasnali, zostały im miasta koło elfów wysokich. AI graczy "dobra" dostał po dupie i nie jest w stanie nic robić, poza czekaniem na swój koniec. ja grając leśnymi elfami podbiłem orków, ludzi z Dunland, a potem Isengard. I sam walczę ze złem, tylko, że wysoki koszt utrzymania armii i długi czas rekrutacji sprawia, że dochody są 0...
Czy da się jakoś zedytować garrisons_script tak żeby były dostępne darmowe armie dla kompa, niezależnie od strony podczas oblężenia AI??