PDA

Zobacz pełną wersję : Problem Garison script w MOS...



trolkamil
15-05-2012, 12:38
Otóż w Mos mamy możliwość grania z darmowymi armiami, które dostaje komp podczas oblężenia i odpowiada za to garrison script. Możemy wybrać "tak" lub "nie". tylko, że niezależnie co wybiorę to i tak komp dostaje darmowe wojo z darmowym kosztem utrzymania:P Gram na wersji 1.1, wersja 1.11 i 1.12 nie działa, chyba wypróbowałem już wszystkie metody i ruchomienia tego ustrojstwa sugerowane na twcenter i nic, więc dałem sobie spokój. Próbowałem, także edytować campaign_script - usuwając fragment odpowiedzialny za dawanie kompowi darmowych armii podczas oblężenia gracza. Ale na nic to się zdaje - nie działa. Trzeba usunąć całość wówczas nikt nie dostaje darmowych armii, ani komp podczas mojego oblężenia, ani podczas oblężenia AI. No i tu jest problem Całego MOS-a.
Jeśli usuniemy ten skrypt ręcznie gracz komputerowy dobrej frakcji nie ma szans racji bytu, dlatego bardzo potrzebne są mu darmowe armie podczas oblężenia. W tym modzie jednostki zła są 2 tańsze niż ich odpowiedniki dobra i 2 tańsze w utrzymania - średnio, więc jasne jest, że komp "dobry" nie wytrzyma naporu "zła". Prosty przykład: moja kampania: 120 tura, Gondoru nie ma. Rohan podbit przez Mordor i Isengard. Rhun podbił Dale(została im jedna prowincja) i Krasnali, zostały im miasta koło elfów wysokich. AI graczy "dobra" dostał po dupie i nie jest w stanie nic robić, poza czekaniem na swój koniec. ja grając leśnymi elfami podbiłem orków, ludzi z Dunland, a potem Isengard. I sam walczę ze złem, tylko, że wysoki koszt utrzymania armii i długi czas rekrutacji sprawia, że dochody są 0...

Czy da się jakoś zedytować garrisons_script tak żeby były dostępne darmowe armie dla kompa, niezależnie od strony podczas oblężenia AI??

Araven
15-05-2012, 13:30
Już Ci pisałem, że za wsparcie dla kompa odpowiada kilka skryptów nie tylko garrisson skrypt, co do jego edycji to pewnie się da. Ja spróbuje wersji 1.12 oby zadziałała. Ale tak namieszałeś, że za bardzo nie wiem co ty chcesz zedytować w tym garrisson script? Wieksze wsparcie dla sił Dobra czy mniejsze dla Zła ? :twisted:

trolkamil
15-05-2012, 13:57
Już Ci pisałem, że za wsparcie dla kompa odpowiada kilka skryptów nie tylko garrisson skrypt, co do jego edycji to pewnie się da. Ja spróbuje wersji 1.12 oby zadziałała. Ale tak namieszałeś, że za bardzo nie wiem co ty chcesz zedytować w tym garrisson script? Wieksze wsparcie dla sił Dobra czy mniejsze dla Zła ? :twisted:

chcę żeby darmowe armie były dla AI, którego atakuje inny AI. Jak wiesz, które pliki za to odpowiadają to mi napisz, ja je zedytuje, b to nie problem.,Usuwając cały garrison_skrypt - nikt nie dostaje darmowych armii, a edytowalnym go na kilka sposobów. Siły zła bez garrison script są za silne, ale mod jest najlepszy w jaki grałem pod Third Age.

Jak ci działa 1.12 to napisz jak to wszystko instalujesz, bo mi nie śmiga.

Araven
15-05-2012, 16:16
1.12 też mi nie działa zrobiłem jak pisali czyli na 1.0 zainstalowałem 1.12 z pominięciem 1.10 ale i tak miałem ctd Arnorem już w 3 turze - dlatego wróciłem do 1.10. Luknę na ten garrisson script, też uważam, że to najlepszy submod pod TATW 3.1. Pozdrawiam.

trolkamil
15-05-2012, 20:26
NO MI SIE udało wgrać 1.12, sam nie wiem czemu zadziałało, skoro zrobiłem może 3-4 raz tak samo i gram leśnymi elfami, ale jest więcej bugów nić w wersji 1.10. Twórcy napisali, że szykują coś nowego - ciekawe.