Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Spieszeni Rycerscy Kawalerowie



Strunin
16-05-2012, 15:20
Cześć. Bardzo prosiłbym, by ktoś kto się zna na grze wytłumaczył mi jak mam naprawić następujący błąd:
W kampanii głównej, gdy gram Francją nie mogę rekrutować Spieszonych Rycerskich Kawalerów (Dismounted Chivalric Knights)
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110220121561/totalwar/images/thumb/8/85/French_Dismounted_Chivalric_Knights.JPG/180px-French_Dismounted_Chivalric_Knights.JPG . Cytadela na max, koszary max, wszystkie warunki spełnione.
Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam.

P.S. Gra i dodatek oryginalne, nic nie "grzebałem" w plikach gry.

Arn_de_Gothia
16-05-2012, 21:39
myślę, że problem w grze nie leży lecz w rozgrywce. Sam tak mniewam, ale spowodowane jest to warunkami rekrutacji ( czasem przed zaciągiem musi upłynąć kilka tur ) Jak najedziesz kursorem na jednostkę to wyświetli się info o kosztach , a czasem o tym ile tur potrzeba ,nim można będzie zwerbować jednostkę.

Strunin
20-05-2012, 15:11
Tak, lecz ja w ogóle nawet nie mam ich ikonki w oknie rekrutacji.

Lwie Serce
20-05-2012, 18:06
To może spróbuj rozpocząć grę od nowa, tak wiem denerwujące to jest ale tylko dla testu.

chochlik20
20-05-2012, 20:27
według totalwar.honga w ogóle nie można ich rekrutować http://totalwar.honga.net/faction.php?v=m2tw&f=france

Lwie Serce
20-05-2012, 20:31
No tak, zapomniałem że jak grałem Francją też miałem podobny problem... Teraz sobie to uświadomiłem, jakoś nie zwracałem uwagi :P

Strunin
24-05-2012, 09:31
Eh, tak myślałem. Mimo to, nie wie może ktoś, czy nie dało by rady zmienić tego, by móc rekrutować ich?

Lwie Serce
24-05-2012, 14:59
Możesz pogrzebać w plikach, ale na własną odpowiedzialność bo tego nie próbowałem.

Strunin
25-05-2012, 13:43
No, dobra ale dalej nie mam odpowiedzi na moje pytanie -.-

Strunin
10-06-2012, 13:53
Zauważyłem też, że Spieszonych Rycerzy Gotyckich grając HRE również nie można rekrutować. To po co w ogóle te jednostki, skoro w kampanii nie można ich użyć?

Rotnis
12-06-2012, 06:48
Witam jestem nowy na forum a to mój pierwszy post.

Co do tematu, może to są jednostki przeznaczone wyłącznie do bitew ustawianych przez nas.

Strunin
15-06-2012, 11:36
Nie może, tylko na pewno. Pisząc to zapytanie, chodziło mi, żeby ktoś napisał, jak ma jakieś informacje, jak można powiedzmy "oszukać" system, pogrzebać np. w pliczkach i zrobić tak, by te jednostki były dostępne w kampanii.

Gorn-95
09-08-2012, 05:36
Ot co trzeba się najpierw rozbudować
buduj wszystko możesz jednak pominąć kilka budynków takich jak kościół, oczywiście jak papież się nie naprzykrza.

ProNoob
09-08-2012, 19:28
A nie lepiej kliknąć ikonkę z lupą, podczas przeglądu miasta? Tam masz opisane statystyki wszystkich budynków. Znajdź, który budynek ich produkuje i go zbuduj. A jeśli go masz to faktycznie może to bug. Choć wątpię czy autor to przeczyta...

pavix
11-08-2012, 17:12
Francja nie ma dostępnych Kawalerów ! W ogóle to ma średnią piechotę ale w zamian świetną kawalerie . Jak chcesz opierać swoje bitwy na piechocie to graj anglią, niemcami lub wenecją.

raczej nic z tego aby "grzebiąc w plikach" coś się zmieniło !

Arrim
11-08-2012, 18:08
Ja tam się nie znam na modowaniu, ale znając prosty sposób, w jaki został stworzony M2TW jestem pewien, że da się tą jednostkę dodać do kampanii. Skoro jest we własnej bitwie, to znaczy, że jest gdzieś w plikach i można to przenieść do jednostek Francji w Wielkiej Kampanii.

Asuryan
11-08-2012, 18:17
Powinno się dać bez większego problemu grzebiąc w export_descr_buildings.

Strunin
18-08-2012, 14:11
No dobra. Teraz jakby ktoś mógł wprost napisać, po tej dłuższej spekulacji, jak po prostu ich dodać, by byli dostępni w kampanii. :)
Tylko nie piszcie, żeby budować wszystko, sprawdzać budynki, bo pisałem już to, że mam w kampanii na MAX cytadelę (tj, koszary, itd.) i NIE MOGĘ ich rekrutować - tj. nie są w ogóle pokazani, by można było ich kliknąć i dodać do kolejki zleceń rekrutacji. I nie chcę grać żadnymi Niemcami, tylko po prostu Francją.

Asuryan
18-08-2012, 14:46
No dobra. Teraz jakby ktoś mógł wprost napisać, po tej dłuższej spekulacji, jak po prostu ich dodać, by byli dostępni w kampanii. :)
Tylko nie piszcie, żeby budować wszystko, sprawdzać budynki, bo pisałem już to, że mam w kampanii na MAX cytadelę (tj, koszary, itd.) i NIE MOGĘ ich rekrutować - tj. nie są w ogóle pokazani, by można było ich kliknąć i dodać do kolejki zleceń rekrutacji. I nie chcę grać żadnymi Niemcami, tylko po prostu Francją.
Po prostu dopisz następującą linijkę do budynku w którym chciałbyś ich rekrutować:
recruit_pool "Dismounted Chivalric Knights" 1 0.4 2 0 requires factions { france, }

Z cyframi oczywiście możesz kombinować, tu dałem tylko przykładowe. Ale wszelkie spacje, przecinki, nawiasy, nazwy, etc pozostaw bez zmian. By sprawdzić zmiany trzeba odpalić nową kampanię - nie będą działać na save'y sprzed wprowadzenia zmian.

Strunin
19-08-2012, 13:36
Wszystko pięknie ładnie i od razu dzięki za chyba jedyną trafną odpowiedź. ALE! Jestem trochę zielony w sprawach nad grzebaniem w plikach. Uruchamiając folder Medivala mam takie coś - http://c.wrzuta.pl/wi18501/c166188c00281e0b5030dd3c/gtttg. Nie widzę tam żadnego folderu, gdzie można byłoby wprowadzić takową zmianę. Poradzicie?

Arrim
19-08-2012, 14:10
Wchodzisz w tools, uruchamiasz unpacker, czekasz aż się wszystko ładnie wypakuje i szukasz folderze data export_descr_buildings (czy jakoś tak). Następnie dopisujesz w tym pliku tekstowym linijkę do budynku (np. koszar) którą podał Asuryan.

David67
19-08-2012, 14:18
Wydaje mi się, że export_descr_buldings trzeba wypakować unpackerem. Ale przed tym trzeba raczej zrobić kopię wszystkich plików Medievala, bo jak ja kiedyś go użyłem to nie mogłem bitew grać :/

Strunin
25-08-2012, 14:18
Nic z tego. Użyłem unpacker'a i niby wypakowywało chwilę (te linijki na czarnym tle) ale gdzie to wszystko jest wypakowane? Nie wiem, foldery po wypakowaniu jakie były takie są. Nic nie dodało ani nic nie ubyło...

Asuryan
26-08-2012, 14:40
Wygląda tak, jakby nie wypakowało. Jeśli masz Windowsa 7, to wyłącz uac control i uruchom unpackera jako administrator.

W Viście dla odmiany rozpakowuje do Uzytkownicy/nazwa użytkownika/App Data/Local/Virtual Store zamiast do Program files/Sega

Po rozpakowaniu oczywiście kasujemy pliki map.rvm i pliki z folderu data "descr_geography_new.txt" i "descr_geography_new.db".