Zobacz pełną wersję : Problem z czasem tury w MTW II
Witam! Ostatnio rozpocząłem grę w MTW II . Zmieniłem sobie czas tury na 0,5 roku. Po pewnym czasie zrozumiałem jednak że przez tą zmiane wszytskie historyczne wydarzenia np.najazd Mongołów będą 4 razy później niż w grze bez zmian. Moje pytanie brzmi: czy można zmienić czas tury w już zapisanej grze a jesli nie to czy jest jakaś rada aby przyspieszyc te historyczne wydarzenia???
Nawet jak zmienisz w pliku czas tury, to po wczytaniu istniejącej już gry ta zmiana nie zostanie uwzględniona. Jeśli chodzi o wydarzenia historyczne, to większość z nich ma losową datę. Mnie też wkurzało, że 1 tura = 2 lata, ale 0,5 roku to już jest przesada. Zmień sobie na 1 rok, ale ostrzegam, że i tak będzie to kiepsko poukładane. Przed odkryciem Ameryki niemalże wszystkie miasta i zamki na mapie będą maksymalnie rozwinięte (poza buntowniczymi), a w takim np. 1200 roku będziesz miał dostęp do jednostek z późnego średniowiecza (nie licząc jednostek korzystających z broni palnej). Jedynie w modach typu Stainless Steel jest to tak zmodyfikowane, że rozwój jest zgodny z rzeczywistością (chyba że grasz na kodach). Ale jeśli byś się uparł z tym ustawieniem na 0,5 roku, to możesz sobie zmienić datę występowania wydarzeń historycznych. Będzie to jednak niezgodne historycznie. Żeby np. event "Ziemia jest okrągła" był w tej samej turze (podkreślam - turze, nie roku, bo rok będzie ten sam bez względu na to jaki czas sobie ustawisz), co normalnie, musiałbyś ustawić na 1160 A.D. Wtedy nie będzie tak jak mówisz 4 razy później.
No dobra ale jak to teraz zmienić? I czy te zmiany będą już działały w moim savie czy bedą dopiero jak zaczne kampanie od poczatku?
Zapomnij o jakichkolwiek zmianach działających na już zrobiony save :mrgreen:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©