PDA

Zobacz pełną wersję : Liga Polska Medieval II - Zasady Bitewne



piterus
11-09-2012, 19:27
Zasady bitewne Polskiej Ligi 1v1 Medieval II Total War


Gracz atakujący ma możliwość wyboru jednego z dwóch dostępnych wariantów zasad bitewnych:

I

1. Max 8 cav ( wliczając jednostkę generała)
2. Max 3 ha* (wliczane do limitu cav)
3. Artyleria - zakazana
4. Słonie – zabronione
5. 10 000 denarów na gracza
6. Muszkieterzy (wliczając także Muszkieterów Janczarów oraz Kozackich Strzelców) - mx 3 oddziały na armię
7. Ery - Paczątek, Pełnia, Schyłek - do wyboru. Era "wszystkie" jest zabroniona.
8. Mapy - do wyboru z koszyka map - Trawiaste równiny, Arsuf, Stębark, Pod miastem, Wyżyny, Palm beach.
9. Pora dnia – południe
10. Pora roku - lato
11. Na mapach z kontrolą pogody - ładna pogoda
12. Wielkość jednostek - normalna (w przypadku zgody obu graczy dopuszczalna jest mała lub duża wielkość jednostek)

II

1. Max 6cav ( wliczając jednostkę generała)
2. Max 2ha* (wliczane do limitu cav)
3. Artyleria - zakazana
4. Słonie – zabronione
5. 12 500 denarów na gracza
6. Muszkieterzy (wliczając także Muszkieterów Janczarów oraz Kozackich Strzelców) - max 4 oddziały na armię
7. Ery - Paczątek, Pełnia, Schyłek - do wyboru. Era "wszystkie" jest zabroniona.
8. Mapy - do wyboru z koszyka map - Trawiaste równiny, Arsuf, Stębark, Pod miastem, Wyżyny, Palm beach.
9. Pora dnia – południe
10. Pora roku - lato
11. Na mapach z kontrolą pogody - ładna pogoda
12. Wielkość jednostek - normalna (w przypadku zgody obu graczy dopuszczalna jest mała lub duża wielkość jednostek)

* jednostki zaliczane do tej grupy to konni łucznicy, kusznicy, strzelcy i oszczepnicy

W przypadku opadów lub mgły bitwa może się toczyć dalej pod warunkiem, że obydwaj gracze wyraża na to zgodę.

Aby zapewnić pogodę bez mgły i deszczu czyli uniknąć powtórnego hostowania na mapach bez regulacji pogody należy: w trakcie hostowania kliknąć na mapę na której istnieje możliwość wyboru pogody; w oknie pogody pojawi się domyślne: przejrzysta; wybrać właściwą, żądaną mapę.