Zobacz pełną wersję : [ROZWIĄZANE] Od good do bad.
Witam cóż mam już niezłe państewko i liczną rodzinkę. Każde miasto musi mieć rządcę i jak już znajdę kandydata nawet z 6 zarządzaniem i dam go miasta z akademią to porządzi pare tur i już dostaje rangę paralityk w piciu. Ekstrawagant -3 zarzadziania i nie uwazny z pieniedzmi tez -3 czy da się temu jakoś zaradzić nawet w plikach gry?
I jeszcze czy dało by się tak ustawić aby wszystkie budynki bydowały się zero tur?
I tak i nie. Możesz zmniejszyć karę z -3 do -1 grzebiąc w plikach, czy w ogóle skasować daną cechę - ale zmiany w plikach gry nie działają na savy. Równie dobrze możesz zacząć nową kampanię bez grzebania w plikach, ale z możliwością ręcznego zarządzania miastem bez rządców...
Poza tym można sobie z tym poradzić bez cheatowania (grzebania w plikach):
ad 1. paralityk w piciu - zlikwiduj tawernę i świątynię pijaństwa w mieście w którym rządzi (uczy się rządzenia).
ad 2. nie uważny z pieniędzmi -zlikwiduj świątynię handlu, jedwabny szlak i miej w skarbcu mniej niż 100 tysięcy.
ad 3. ekstrawagant - zlikwiduj świątynię miłości, teatr i miej w skarbcu mniej niż 50 tysięcy.
A czy mógłbyś zrobić dla mnie taki pliczek z traitami ale tylko z takimi dobrymi wszystkie złe usunięte? I jak byś chciał bo ja nie wiem o co chodzi. Z wszystkimi darmowymi budynkami dla wszystkich frakcjii Świątynia pijaństwa to akademia?
Po pierwsze to mi się nie będzie chciało, po drugie to nie wiem czy plik z wersji angielskojęzycznej (steam-owej) nie będzie się gryzł z wersją polskojezyczną, ale mogę Ci podać nazwę pliku gdzie się to wszystko znajduje - Rome Total War/data/export_descr_character_traits. Świątynia pijaństwa to np Dionizosa. Ale możesz nie mieć świątyni Dionizosa (czy jego rzymskiego odpowiednika) a łapać pijaństwo z tawerny (budynku w którym rekrutuje się zabójców) - paralityk w piciu to już ostatni stopień pijaństwa.... Świątynia miłości to np Wenus, etc... Najbezpieczniej mieć świątynię Marsa (wojny) czy Hefajstosa(kowalstwa).
Bezpieczniej jest nie kasować cech, a tylko same minusy (w efekcie złe cechy będą dawać bonusy, a nie minusy) - choć wtedy gra będzie dla przedszkolaka... Oczywiście przed jakimikolwiek zmianami warto sobie zrobić gdzieś kopie oryginalnego pliku. No i zmiany będą działać dopiero w nowej , a nie w starej kampanii.
Ok ok a darmowe budynki bo tak myślałem żeby dac każdej nacjii po 1milard kasy wszystkie jednostki darmowe i zeby miasta rozbudowali do max np. 20 tur i wojna totalna to w ktorym pliczku sie zmienia czas budowy bydunków?
Rome Total War/Data/export_descr_buildings
Już są bitwy nawet senat ledno nadarza z obrona julkow
Coś spaprałem i nadal wyłącza mi gre podczas starty kampanii zmieniałem traity wiesz usunąłem złe masz linka nie wiem jak checesz to luknij jak nie to nie. Wiem że może ci się nie chce. http://chomikuj.pl/polakma
Z tego co widzę, to skasowałeś same traity nie kasując ich losowań... Losowania są w drugiej części pliku (tej zawierającej słowo "trigger"). Czyli jesli skasowałeś całkowicie trait embezzler, to powinneś skasować również w:
Trigger corruption2
WhenToTest CharacterTurnEnd
Condition EndedInSettlement
and Treasury > 100000
Affects Corrupt 1 Chance 3
Affects Aesthetic 1 Chance 3
Affects ExpensiveTastes 1 Chance 3
Affects Epicurean 1 Chance 3
Affects Embezzler 1 Chance 3
całą pogrubioną linijkę. I każdą inną linijkę zawierającą affects (nazwa skasowanego traitu). Jest z tym trochę dłubaniny. W pierwszej części masz same nazwy traitów, i co powodują ich kolejne poziomy, a w drugiej części kiedy testuje się ich losowanie...
Coz skasowalem tylko poziomy i zmienilem wartosci i jest git.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©