Zobacz pełną wersję : Najbogatsze miasta
Czyli które miasta dają najwięcej szmalcu, kapusty, kasiory, kapsli, denarów, zielonych, złotych, złota. :D
Które najbardziej opłaca się zająć. Może jakiś ranking będzie tu w przyszłości. Podajcie swoje typy. W grę wchodzą wszystkie miasta. Również rzymskie.
MajkelloKróllo
30-10-2012, 11:36
Greckie miasta Ateny ,Sparta i Korynt świeta trójca wśród miast poje przychody osiągały nawet do 3000-4000 . A tak pozatym to Kartagina była dosyć bogata.
adriankowaty
30-10-2012, 12:38
Dołóżcie do tego Aleksandrię, Antiochię i Rodos.
krwawa_rozprawa
30-10-2012, 14:25
Greckie miasta Ateny ,Sparta i Korynt świeta trójca wśród miast poje przychody osiągały nawet do 3000-4000 .
... to ma być dużo ?
Z każdego miasta da się wyciągnąć. Problem zaczyna się kiedy nie mamy z kim handlować i mamy niepotrzebnie dużą armię. Na obrazku 7400 i 6600.
http://img407.imageshack.us/img407/2633/handel90tys.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/407/handel90tys.jpg/)
A tu 1 mln monety ogólnie ;)
http://img189.imageshack.us/img189/2559/handel100tys.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/189/handel100tys.jpg/)
MajkelloKróllo
30-10-2012, 14:52
Czyli dużo to ile? Chciałbym zobaczyć ss .Kiedyś chyba miałem 5tys. w miescie ale napewno nie wiecej.
krwawa_rozprawa
30-10-2012, 15:03
Przeszukiwałem archiwum w międzyczasie aby podać przykłady. Wracając do tematu kasy. Zależy kim klikamy. Np. weźmiemy taką Macedonię i świątynię co daje bonus do zboża. Albo inną frakcję ze świątynią z bonusem do handlu. Do tego nasz gienek złapie bonusy ze świątyń i można mieć sporo.
Generalnie najlepiej we wszystkich miastach ustawić podatki na maxa. Przyrost populacji jest mniej istotny jeśli robimy transfer z innych miast, czyli rekrutujemy chłopów i rozwiązujemy w mieście docelowym. Lepiej mieć jedno miasto rozwinięte na maxa niż trzy średnio.
no nie wiem
Jedno miasto na maa to bardzo duże niezadowolenie mieszkającej w nim biedoty a więc trudne do utrzymania
W temacie chodzi o samo założenie, które miasta mają największy potencjał by dawać kaskę.
Chodzi w nim o to które najlepiej zająć grając obojętnie jaką nacją (czy to galami czy pontem)
Zakładam że drogą morską jest lepszy handel czyli miasto przynosi większy dochód.
Miasto powinno mieć też dobre położenie w stosunku do nacji z którymi można mieć nieprzerwane prawa handlowe.
W większych miastach jest też oczywiście łatwiej zarobić na ściąganiu podatków.
Myśle że najłatwiej maja te miasta które od samego początku gry mają albo większą populację albo przynoszą już znaczny dochód.
krwawa_rozprawa
30-10-2012, 16:03
Sam sobie odpowiedziałeś.
1. Budowa portów, dróg, budynków do handlu itp. tyle, że ilość kasy w handlu się zmienia. Handel morski przynosi najwięcej korzyści. Im więcej portów tym więcej kasy.
2. Pola, świątynie z bonusem do produkcji zboża - stały, mniejszy dochód, zależny od regionu (nie pamiętam dokładnie).
3. Kopalnie - stały, mniejszy dochód.
W większych miastach jest też oczywiście łatwiej zarobić na ściąganiu podatków.
To podobno nie jest tak do końca. Podatki są drugorzędne i jakoś inaczej liczone, proporcjonalnie czy cuś tak pikuś, może ktoś poda bliższe dane z plików gry. Generalnie z podatków jest mniej kasy niż być powinno, 1/10. Coś tak rozłożenie utrzymania armii na wszystkie miasta.
MajkelloKróllo
30-10-2012, 17:02
@krwawa_rozprawa
Za budowanie koszar itp. w miastach zmiejszają się przychody?
krwawa_rozprawa
30-10-2012, 17:34
Handel, zboże i kopalnie dają konkretną kasę w konkretnym mieście. Utrzymanie armii jest dzielone na wszystkie miasta, w zależności od wielkości. Rekrutacja i budowanie też jest rozdzielane.
To musiałby rozpisać jakiś grubszy cwaniak bo jest różnica pomiędzy "total income" a "income" w mieście. Czyli de facto, jakoś tam procentowo, budowa i rekrutacja zmniejsza przychody ale o ile to nie wiem.
maxcezar5
04-11-2012, 09:15
@krwawa_rozprawa
Na jakim modzie grasz?
O Ile się nie mylę, to Juliuszami w mieście Crotona wyciągnąłem prawie 8k na max podatkach... Screena niestety nie mam.
MajkelloKróllo
04-11-2012, 11:16
@maxcezar5
To chyba jest PARTHIA - Mundus_Magnus_v1.0
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©