Zobacz pełną wersję : [ROZWIĄZANE] [Americas] Jak zagrać Francją?
Dzień dobry :)
Chciałbym pograć Francją w Americas. Prosta zamiana frakcji na "playable" w descr_strat.txt nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. Próbowałem się w plik bardziej zagłębić i ustawić Francji parametry zbliżone do innych frakcji- przeniosłem od Rebelsów wpis Calusy, przekopiowałem budynki z Vera Cruz, usunąłem barbarzyński garnizon... Mimo tych kroków podczas początkowego ładowania wywala na pulpit z "nieokreślonym błędem"
Proszę o wskazówki, co należy (jeszcze) pozmieniać w plikach by móc zagrać Francją. Gram w wersję z patchem 1.5
Mam też inne, mniej istotne pytania:
- w której turze i w którym miejscu pojawia się Anglia?
- co zrobić, by Apacze mogli rekrutować lokalnych najemników?
- co zrobić, by w przejmowanych lokacjach pozostawało więcej budynków? Aktualnie wszystko poza fortyfikacjami, farmami, drogami i koppalniami jest niszczone z automatu.
Lwie Serce
01-11-2012, 12:33
Ten mod chyba sprawia że Francja staje się grywalna. Nie wiem czy link aktualny.
viewtopic.php?f=32&t=767 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=32&t=767)
1. W której turze nie da się powiedzieć bo jest ich kilka fal, ale są w południowym Jukatanie.
2. Oni chyba nie mogą.
3. Używaj opcji okupacja, jak każesz chłopakom grabić czy eksterminować to niszczą ;)
1) Niestety trup :( Jakieś inne pomysły? Coś mi się nie chce wierzyć, że nie da się uzyskać grywalności Francją jedynie edytując pliki konfiguracji.
2) Ano nie mogą. W sumie niezbyt jasno napisałem o co chodzi- w czasie Warpatch można rekrutować w polu jeden rodzaj łuczników i dwa rodzaje wojowników, niezależnie od regionu. Chodzi mi o to, czy da się ręcznie w jakiś prosty sposób wprowadzić zróżnicowanie geograficzne dostępnych najemników. Niech np te 3 podstawowe rodzaje sobie będą wszędzie, ale dodatkowo po kilka sztuk jednostek lokalnych.
3) Niestety, niezależnie od trybu przejmowania miasta (Apaczami) wszystkie akwedukty, markety, burdele, pałace i inne wodotryski znikają bezpowrotnie. O ile destrukcja budynków religijnych jest zrozumiała i konsekwentnie stosowana u od podstawowej wersji Medka, o tyle u frakcji z atrybutem "can utilize enemy's technology" niszczenie pozostałych typów budynków wydaje mi się nielogiczne. Jako wódz koczowniczego plemienia chciałbym wszak mieszkać w pałacu z bieżącą wodą i panienkami na zawołanie, hyhy :)
Lwie Serce
01-11-2012, 13:50
Niestety trup :( Jakieś inne pomysły? Coś mi się nie chce wierzyć, że nie da się uzyskać grywalności Francją jedynie edytując pliki konfiguracji.
A więc trzeba zaczekać na znawców grzebania w plikach i tym podobnych :)
Ano nie mogą. W sumie niezbyt jasno napisałem o co chodzi- w czasie Warpatch można rekrutować w polu jeden rodzaj łuczników i dwa rodzaje wojowników, niezależnie od regionu. Chodzi mi o to, czy da się ręcznie w jakiś prosty sposób wprowadzić zróżnicowanie geograficzne dostępnych najemników. Niech np te 3 podstawowe rodzaje sobie będą wszędzie, ale dodatkowo po kilka sztuk jednostek lokalnych.
Jak wyżej :)
Niestety, niezależnie od trybu przejmowania miasta (Apaczami) wszystkie akwedukty, markety, burdele, pałace i inne wodotryski znikają bezpowrotnie. O ile destrukcja budynków religijnych jest zrozumiała i konsekwentnie stosowana u od podstawowej wersji Medka, o tyle u frakcji z atrybutem "can utilize enemy's technology" niszczenie pozostałych typów budynków wydaje mi się nielogiczne. Jako wódz koczowniczego plemienia chciałbym wszak mieszkać w pałacu z bieżącą wodą i panienkami na zawołanie, hyhy :)
Pewnie dlatego znikają że Apacze mogą mieć tylko takie "swoje" budynki czyli namioty :) Wszak w każdej grze są jakieś błędy, Medieval nie jest wyjątkiem.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©