PDA

Zobacz pełną wersję : Darthmod 9.0 - Wielki Powrót



Salvo
14-11-2012, 12:38
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/22/21532/thumb_620x2000/Battle4_-_Central.jpg
DarthMod to klasyk sam w sobie. Modyfikacja ta, która ulepsza niemal każdy aspekt rozgrywki to dla wielu pozycja wręcz obowiązkowa. Modyfikacja Dartha oddaje nam np. do dyspozycji nowe kampanie, takie jak Wojny Punickie. Zobaczymy też wile nowych jednostek i budynków. Jednak najważniejszą cechą Darthmoda jest zdecydowanie ulepszone AI, które w tym modzie potrafi zaskoczyć i stanowi wyzwanie dla gracza.

Forum na TWC (http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?71-DarthMod-(DM))
DOWNLOAD (http://www.moddb.com/mods/darthmod-rome/downloads/darthmod-rome-v90)

Screeny:
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/22/21532/thumb_620x2000/menuaj2.jpg
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/22/21532/thumb_620x2000/Battle5.jpg
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/22/21532/thumb_620x2000/Battle6.jpg
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/22/21532/thumb_620x2000/Battle1.jpg
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/22/21532/thumb_620x2000/Battle3.jpg
Stary post:
Po sześciu latach przerwy, jedna z największych modyfikacji ulepszająca każdy aspekt gry (priorytetem pozostaje oczywiście AI) powraca!
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=573483

http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/22/21532/thumb_620x2000/Battle4_-_Central.jpg

Darth Vader zgodnie z zapowiedzią (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=101&t=11363) odszedł jakiś czas temu na "emeryturę" z zastrzeżeniem, że być może skupi się na poprawie dotychczasowych modyfikacji. Jak zwykle nie potrafił usiedzieć bezczynnie na miejscu i dotrzymał obietnicy ;)

Rostel123
14-11-2012, 15:44
Ciekawe czy będzie też Darthmod do Romka II 8-)

McAbra
15-11-2012, 07:36
Słowa Vadera:


there will be not a new DarthMod for new Total War games and of course not for the upcoming RTW2.

chochlik20
15-11-2012, 15:01
z tego co pokazują na YT mod jest na tyle ciekawy, nowe jednostki, stare podrasowane, to wszystko sprawi, chyba mój powrót do Romy :)

Araven
15-11-2012, 15:12
Ktoś go pobrał nim Gamefront oszalał? Chętnie bym sprawdził.

Kobrax
18-11-2012, 20:40
Ja chciałem pobrać ale nie daje rady pobrać go, z żadnej z podanych stron. Jak uda się komuś pobrać to niech da znać.

Ituriel32
20-11-2012, 20:01
U mnie też nie daje rady pobrać. :cry:

McAbra
21-11-2012, 08:00
Mi się udało pobrać w 5 minut po tym, jak Salvo napisał... :)
Czy mogę spróbować gdzieś go wrzucić?
Tzn. czy nie złamię żadnych praw? :)

Kobrax
21-11-2012, 17:12
Udało mi się. Za parę min skończy mi się pobierać i nie mogę się doczekać by go zainstalować.
EDIT. Na razie cofam swoje słowa. Nie udało się pobrać bo się przed końcem coś zepsuło i się nie udało pobrać.

buger13
21-11-2012, 17:58
Ja też próbuję i nic. Może ktoś pomoże??

McAbra
22-11-2012, 07:42
Ktoś go pobrał nim Gamefront oszalał? Chętnie bym sprawdził.

A tam są jakieś linki z Gamefrontu :?:
Ja pobrałem z ModDB (http://www.moddb.com/mods/darthmod-rome/downloads/darthmod-rome-v90)

Salvo
22-11-2012, 17:26
Mi się udało pobrać w 5 minut po tym, jak Salvo napisał... :)
Czy mogę spróbować gdzieś go wrzucić?
Tzn. czy nie złamię żadnych praw? :)
Pogadaj z Aravenem i wrzućcie do naszego działu download ;)

buger13
22-11-2012, 18:54
Próbowałem pobrać wczoraj oraz dziś i nic. Może ktoś pomoże? A z tym wrzuceniem do działu download, to nie głupi pomysł.

chochlik20
26-11-2012, 11:10
Hm, powróciłem do Romy, pograłem no i cóż powiedzieć. Mod ciekawy, interesujący, poprawione Ai komputera.
Na normalnej mapie zmiany - niektóre osady zmieniły właścicieli, od razu niektóre frakcję mają wojny i sojusze. Co jest ciekawe dla mnie - miasta Greckie, pomimo silnych oddziałów Macedonia została wchłonięta przez Greków :!: co w normalnym Romku nigdy nie zaobserwowałem. Jednostki - ikonki nowych w większości widać, że twórcy się nie postarali - zwłaszcza dla Galów, Germanów, Daków, Brytów. Pojawiają się nowe wszystkie nacje dostały jakiś bonus, nie chcę zdradzać wszystkiego ale Brytowie mają konnicę :) jednostki frakcji Rzymskich są mniej liczne co jest trochę irytujące. dopiero po reformach dorównują liczebności reszcie świata za to mają dobre statystyki i b,dobre morale. Zauważyłem, że jeden oddział hastati zatrzymał 3 moje oddziały podstawowych włóczników galijskich. Poprawiło się też ai kompa. Co dalej - dodatkowe kampanie w zakładce prowincje w tym bardzo duża mapa Europy i Azji. Nowe bitwy historyczne :) dla ich miłośników. Po raz pierwszy chyba ktoś dał nagim fanatykom berserka :) mod jest bardzo dobry pomimo tych niedociągnięć, nie wywala - przeszedłem krótką i długą kampanię Galami bez żadnego wywalania do pulpitu.
Darth zmienia nie tylko Romę ale i BI. W dodatek nie grałem, ponieważ nie spodobało mi się przeniesienie jednostek z IB do dodatku co z ikonkami z gry tworzy trochę paskudne wrażenie. Sejvy, które mieliśmy na Romie o dziwo działają na tym modzie :shock:
Zapomniałbym wspomnieć o jednym plusie - MAMY WSZYSTKIE NACJE NA DZIEŃ DOBRY :D nawet w BI - brakuje Słowian, Buntowników cesarskich oraz Romano - Brytów.
Ogólnie mod warty zainstalowania i posiedzenia przy nim.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - bitwie gracza mam dodatkowe jednostki dla Galów, które nie pojawiły mi się w kampanii - czyżby jakiś event historyczny je odblokowywał?

Kobrax
26-11-2012, 22:48
Hura! Wyszła wersja 9.0.1 i można ją bez problemu pobierać. Zainstaluje ją sobie i jutro pogram i napisze co o niej sądzę.

Araven
27-11-2012, 10:09
Pobierajcie z linków na Startegy Informers Torrent - to normalne linki i szybko sie pobiera. Link na TWC jest w poście nr 1 w tym temacie.

Kobrax czekam na info - mod zmienia język gry na angielski? Gracie na wersji Alexender czy na tej pierwszej?

Kobrax
27-11-2012, 20:29
Super. Miałem post na kilkaset słów ale mi się usunął więc w skrócie. Mod super, 6 kampanii razem z tą z podstawki. Stare save'y działają w modyfikacji. Język jest tylko częściowo zmieniony. Są nowe jednostki i zmiany w dyplomacji(np. Grecy mają sojusz z Macedonią i Kartaginą), lekkie zmiany w rozmieszczeniu frakcji(w kampanii z podstawki bo w kampanii z większą ilością prowincji jest zupełnie inne rozmieszczenie). Grecy mają kawalerię normalną wreszcie ale drogą strasznie(oprócz tej taniej ale kiepskiej). Hoplici spartańscy są jednostką elitarną bo są drodzy strasznie w porównaniu z innymi hoplitami ale są chyba najsilniejszymi hoplitami w grze(14 atak, 39 obrona, 1 szarża) i jedną z najlepszych jednostek piechoty i mogą być rekrutowani tylko w Sparcie i Syrakuzach ale za to w Sparcie są od początku gry. Nie mogę się doczekać aż będę miał czas by sobie pograć w kampanie z większą mapą. Gram na wersji dla RTW i RTW:BI.
EDIT. Zagrałem sobie chwilkę grekami na medium/medium w mapę z podstawowej wersji gry i grało się o wiele łatwiej niż bez moda bo Macedonia ani Kartagina sojuszu nie zerwały i nie zaatakowały wcale przez kilkanaście tur dzięki czemu można było się skupić na Rzymie, Seleucydach i Pontyjczykach. Chyba będę grał w tego moda na VH/VH, powoli i spokojnie ale będę grał.

chochlik20
03-12-2012, 09:59
Kurde - przeszedłem kampanie Galią, Scytia - namordowałem się co nie miara na niej i nie miałem żadnego crasha, zacząłem Brytami i są :x zaczęło się niewinnie bug po wczytaniu gry - dziwne kolorki - ekran zrobił się niebieski, no nic spróbujemy jeszcze raz i tak za każdym razem :( dodatkowo zauważyłem, że obstawa generalska zmniejszyła się do 11 i mój głównodowodzący jest poza liną rozstawienia. No nic trzeba reinstalować pomyślałem zrobiłem, wywaliłem wszystko - odpaliłem na początku Roma, sejv śmigał na bitwie aż miło, tyle, że w następnej turze poznikały moje oddziały co niektóre :( pal je licho zainstalowałem od nowa moda i ta sama sytuacja. Miał ktoś może podobny problem?

Kobrax
04-12-2012, 16:29
Ja się nie spotkałem z takim błędem ale nie grałem w niego strasznie dużo bo czasu dużo nie mam, poza tym lubię przechodzić kampanię na spokojnie. Jedyny błąd miałem taki, że save juliuszów z podstawki mi nie chodził wcale, a scypionów wywalało przy zmianie tury. Jednak wiem, że taki save chodzić nie musi więc mówi się trudno bo save Grecji mi wczytuje. A w mojej obecnej kampanii Macedonii zostały 2 miasta bo Grecja, Dacja i Tracja zawiązały przeciwko nimi sojusz i rozebrały Macedonię prawie całkowicie. Brytowie nie podbili nawet całych wysp brytyjskich, Brutusi sobie nie radzą, Juliusze też nie za bardzo, a Scytia jest nawet wielka. Egipt się rozrósł strasznie i w przyszłości mogą być z nim drobne problemy. Ja gram Scypionami i problemów żadnych na razie nie mam z grą oprócz kilku niegroźnych bugów.

chochlik20
05-12-2012, 11:37
Rozpocznę chyba od nowa kampanie Brytów zobaczymy, mam nadzieję, że nie będzie znów bugów.

chochlik20
06-12-2012, 09:17
Kurde problem nie zniknął :x zacząłem grać Brytami na kampanii prowincjonalnej i znowu to samo
http://img255.imageshack.us/img255/9272/25576808.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/255/25576808.jpg/)

kolorem czerwonym zaznaczyłem bugi, zacząłem grać Macedonią jeśli pojawi się to samo to już nie wiem co robić, reisnstal nie pomógł :(
Edit - jak gram Macedonią nie mam tych problemów.
Pomyłka twórców czy też żarcik :)
http://img521.imageshack.us/img521/1346/93211777.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/521/93211777.jpg/)

krzych
07-12-2012, 14:27
Czy mając zainstalowany mod EB 1.2 wraz z submodem jirsys oraz spolszczeniem działajacy pod Aleksandrem, moge zainstalować moda Darthmod 9.0.1 wersje pod Aleksandra. Czy musze najpierw odinstalowac EB i instalowac go na czystego. Oraz czy uważacie ze warto, czy ten mod jest lepszy od EB, zarowno graficznie jaki i grywalności, ciekawości rozgrywki. Dzięki

Kobrax
01-01-2013, 18:52
Chochlik też chciałem zacząć grać brytami bo nie pamiętałem, że miałeś z nimi problemy. U mnie też brytami nie da się grać, najwidoczniej coś zepsuli u nich. |Gram więc Tracją i Macedonię już prawie zniszczyłem(zostało im jedno miasto, które oblegam), Grecy nie istnieją bo stanęli w obronie sojusznika i mnie zaatakowali(jedną prowincję zabrali im scypioni, tym samym ich niszcząc). Teraz będę kończył z Rzymianami. Jak z nimi skończę to albo zabiorę się za Kartaginę albo za Seleucydów i Pont zależy jak będę stał z generałami..

JanHetman
07-01-2013, 16:12
Szkoda, że Spartiaci i inni hoplici walczą jak macedońscy falangici, największy minus tego moda mym zdaniem, zdążyłem przyzwyczaić się do Europa Barbaroum. :)
Reszta fajnie, ale mod ten to tak naprawdę baaardzo podrasowana podstawka.

chochlik20
08-01-2013, 16:30
Szkoda, że Spartiaci i inni hoplici walczą jak macedońscy falangici, największy minus tego moda mym zdaniem, zdążyłem przyzwyczaić się do Europa Barbaroum. :)
Reszta fajnie, ale mod ten to tak naprawdę baaardzo podrasowana podstawka.
Nie grałem kampanii Grecją ale rozgrywając custom bitwy zauważyłem jedną rzecz długość włóczni - zauważ, że nie walczą jak macedońska falanga - nie posiadają długich włóczni jak ich odpowiednicy z płn ale krótkie, czyli takie jakie powinni mieć. Nawet jeżeli w opisie jednostki masz, że tworzą falangę bardziej przypomina to mur z tarcz z BI, tarcze blisko siebie i włócznie wystające przed oddział.
Moja ukończona kampanie Numidią na m/m
[spoiler:2g0ckhte]http://img526.imageshack.us/img526/7992/rometw2013010711390741.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/526/rometw2013010711390741.jpg/)
http://img547.imageshack.us/img547/4674/rometw2013010711390211.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/547/rometw2013010711390211.jpg/)[/spoiler:2g0ckhte]
Najpierw zaczęła się wojna z Kartaginą - nie wyniku zdrady ani mojej ani koma o dziwo zawinił mój dyplomata :shock: chciałem informacji o mapie a dostałem koniec sojuszu od Punijczyków, walki nawet nie były takie ciężkie :) po podboju Afryki grzecznie siedziałem na pupie i czekał na co się gdzie wydarzy - Kartagińczycy zdobyli Sycylię, Scypioni poszli więc na Greków, mi do zwycięstwa brakowało miasta Amon, które posiadali Egipcjanie oraz prowincji. Zaczęło się wiec robić nieciekawie, myślę sobie odpuszczę grę albo poczekam aż będę mógł rekrutować legionistów, którzy pojawili się dopiero pod koniec gry :( potrzeba było pałacu cesarskiego by ich odblokować. Ale co tam, Egipcjanom zbuntowały się Kyreny, które opanowałem. W tym czasie Egipt dożynał Monarchię, zdobywając jej posiadłości na Bliskim Wschodzie, ich sojusznik Pont zdobył Azję Mniejszą i większość Armenii, Partowie zaróżowiali wschodnie prowincje Monarchii.
Wojna z Egiptem!! Atak na Kyreny się nie powiódł a mi się udawało skutecznie przekupywać kolejne niewielkie armię, które podłaziły niebezpiecznie. Podesłałem niewielką armię w tamten rejon i się zaczęły bitki. W skrócie było tak moja armia złożona z pustynnych włóczników, najemnych łuczników, dwóch oddziałów onangerów i najemnych słoni plus jazda skutecznie podbijała deltę nilu, moi dyplomaci przekupowali wrogie siły. Ogólnie stoczyłem masę bitew podczas walk z Egiptem, główną moją siła bojową były onangery i słonie, te ostatnie były moim oczkiem w głowie :) gdy Egipt prawie padł pod ciosami zaatakowali mnie Pontyjczycy, schemat walk podobny :) gdy walczyłem na wschodzie Punijczycy podnieśli głowę na zachodzie, zaczęły się desanty w Afryce :( wkurzony zebrałem armie i uderzyłem na nich w Hiszpanii, szybko podbiłem ich miasta tam by zostać zaatakowanym przez Iberów. Kolejne ciężki i upierdliwe walki zakończone zdobyciem ich ziem. Desant na Sycylię a potem na Italię. Dopiero podczas walk w Italii miałem do dyspozycji legionistów, którzy ładnie spuszczali wciry wojskom rzymskim.
Moje przemyślenia co do Numidii na tym modzie:
Dobra jazda zwłaszcza jeźdźcy numidyjscy, dobra piechota, która radzi sobie nawet z falangitami, posiada doskonałe morale i obronę chyba 25 punktów aż :shock: Połączenie najemnych słoni i onangerów sprawi, że żadna armia nie ma z Numidią szans :)

Kobrax
11-01-2013, 20:11
Szkoda, że Spartiaci i inni hoplici walczą jak macedońscy falangici, największy minus tego moda mym zdaniem, zdążyłem przyzwyczaić się do Europa Barbaroum. :)
Reszta fajnie, ale mod ten to tak naprawdę baaardzo podrasowana podstawka.
Może się mylę ale czy ten mod nie miał właśnie być baaardzo podrasowaną podstawką, nie miał być tym czym powinna być podstawka? Ja przynajmniej go odbieram jako zrobienie z RTW tego czym powinno być od razu. Może oprócz błędów i bugów uniemożliwiających grę Brytami.

12-01-2013, 11:31
Fajnie że doszliście do takich wniosków, bo gdybym napisał to sam, pewnie za sympatię do EB, czy innych modów by mi się dostało :D W przypadku tego moda, można mówić dawnych wspomnień czar, oczywiście że są elementy które teraz wykorzystują inne modyfikacje i bez geniuszu Dartha byśmy dalej grali z debilami kompa na mapie bitewnej...Ale moderzy w niektórych aspektach gry poszli bardzo daleko, a chociażby zasięg mapy, ilość jednostek itp...
pozdrawiam

Cedryk
11-02-2013, 10:13
Witam.

Jak w RTW, Darthmod 9.1 generwać dochody? Tzn gram Juliuszami, zająłem całą Galie, połowę Germanii obecnie zaczynam walke z kartaginą. Rozwijam 7 miast koło stolicy tak, że ciągle się tam coś buduje, resztę bardzo skromnie byle kary kulturowe poznikały. mam 3,4 pełne armie i co ture wychodze na kilka tyś na (plusie/minusie). A widzę, że kolega który dawał powyższe screeny ma nadmiar złota. Dodam, że dochody miast nie przekraczają 1k. Buduję wszystkie budynki jak leci.

Pozdrawiam.

Kobrax
11-02-2013, 16:47
Rozwijać przede wszystkim budynki poprawiające handel(np. kopalnie, drogi, porty, targowiska przede wszystkim), oczywiście prawa handlowe z innymi państwami. Osobiście zawsze podnoszę również podatki jak najbardziej się da, w miastach świeżo podbitych oczywiście pierwsza rzecz to rozbudowa świątyni(w miastach gdzie są jakieś kopalnie czy szlaki handlowe większe to daje takie poprawiające handel o ile się da). Z Juliuszami o ile mnie pamięć nie myli było tak, że zazwyczaj zajmowali tereny mało dochodowe. Nie wiem jak inni ale ja np. nie buduję wszędzie kuźni czy stajni. Mam kilka miast, które budują wojsko, a tak to w innych buduje takie rzeczy jeżeli mam nadmiar kasy. W większych miastach buduje też akademie i jeżeli nie ma tam nadzorcy to staram się go tam wysłać by nabrał jakiś cech fajnych. Jak jakieś miasto generuje większy przychód to daje tam nadzorce, który to jeszcze zwiększy i w miarę możliwości poprawi nastroje by podnieść podatki do największych. Moja osobisty sposób to wszędzie podatki jak największe(ale by nastroje były ponad 100%).

Cedryk
13-02-2013, 10:30
Dziękuje za odpowiedź:)
pozdrawiam

polakma
16-02-2013, 12:37
Jak nie mam aleksa to mi pójdzie?

16-02-2013, 15:51
Pójdzie, bo są różne wersje, ale czy nie lepiej wybrać sobie moda z dużą mapą? Kiedyś ten Darth to fajna sprawa była, ale to jak dla mnie dawnych wspomnień czar... :D

Kobrax
16-02-2013, 16:18
Darthmod ma dużą mapę. Są chyba 4 nowe kampanie(o ile mnie pamięć nie myli). W tym jedna z Rzymem jako jedno państwo czy kampania wojen punickich. W kampanii z dużą mapą jest tych miast dość sporo choć mapa nie może się umywać choćby do tej z EB. Darthmod jest idealną propozycją dla osób, które chcą poprawionej podstawki bez rewolucyjnych zmian. W EB gra się zupełnie inaczej niż w Darthmoda czy podstawkę. EB jest taką rewolucją, że można o niej mówić jak o grze, a nie jak o modzie. Główna zmiana jest w zarządzaniu miastami ale walki też trzeba prowadzić inaczej, bardziej uważnie niż w podstawce. Przynajmniej ja sobie tak myślę na podstawie moich wspomnień o odległej grze w EB.

17-02-2013, 13:05
KobraxKapitalnie napisane odnośnie tej legendarnej już przecież modyfikacji, spokojnie może służyć za opis tego moda... :D

Kobrax
17-02-2013, 13:33
Naszło mnie na ponowne zagranie w tego moda. Zainstaluje sobie drugą kopię RTW by móc sobie pograć w DM Juliuszami.
EDIT. Wie ktoś co trzeba zrobić by zainstalować drugą kopię gry na kompie? Bo myślałem, że po prostu zmienię lekko nazwę katalogu z Rome Total War na Rome i będę mógł zainstalować ale tak nie da rady albo ja coś źle robię. Mogę tylko naprawić, usunąć lub zmodyfikować wersję gry. Chciałem pograć w darthmoda ale mam RTR na kompie. Gryzą się te modyfikacje ze sobą? Bo z tego co wyczytałem to do darthmoda musi być czysta wersja gry. Da radę zainstalować DM tak by działał i on i RTR?

polakma
17-02-2013, 13:51
Skopiuj folder z romka na pulpit i masz kopie proste.

Kobrax
17-02-2013, 13:54
Ale potrzebuje czystej, a mam z RTR.
EDIT. Poradziłem sobie. Skopiowałem tą moją wersje i na niej zainstalowałem Darthmoda by nie ryzykować konieczności reinstalacji. Bez problemu chodzi na RTW z RTR.

mr.Mateusz
29-09-2013, 19:28
Witam, mam problem z powyższym modem. Po zainstalowaniu, kiedy chce włączyć grę crashuje zaraz po uruchomieniu, proszę o pomoc.

McAbra
23-02-2014, 14:45
Aktualizacja i zmiana układu graficznego pierwszego posta.

Ero
07-07-2014, 13:07
Mogę instalować na polskiej wersji? I edycje dla pozostałych części też? Wiem że do którejś jest spolszczenie, ale jak z resztą? Jeśli zangielszczy mi parę pierdół nie ma problemu, gorzej jeśli całą grę ;d

McAbra
07-07-2014, 14:41
Można bez problemu instalować moda na grze w polskiej wersji językowej.