Markus
10-12-2012, 17:30
Zimówka Napoleona -czyli kolejna odsłona zmagań.
ZASADY OGÓLNE:
1.Zimówka Napoleona jest kontynuacją turniejów organizowanych przez org.pl odbywająych się na grze NapoleonTotal War .
2. Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie oryginalnej gry Napoleon Total War , łącza internetowego umożliwiającego grę w trybie multiplayer oraz zgłoszenie chęci udziału w odpowiednim temacie.
3. Turniej organizowany jest dla polskiej społeczności Total War.
4. Za zajęcie I miejsca, II miejsca oraz III miejsca przewidziane są nagrody w postaci okolicznościowych banerków.
5. Powtórki bitew-obowiązkowo, logi oraz screenshoty należy zapisać na ewentualność potencjalnych kontrowersji i sporów.
6. Zastrzeżenia co do prawidłowości i zgodności z zasadami należy składać do 24h od rozegrania meczu. Po tym czasie albo po podaniu lub potwierdzeniu wyniku przez zgłaszającego, zastrzeżenie będzie odrzucane. Gracz, jeżeli zauważy zagranie naruszające reguły jest zobowiązany zgłosić to przeciwnikowi w trakcie bitwy wskazując powody i wnioskując o jej powtórzenie. Zgłoszenie wątpliwości musi skutkować wstrzymaniem rozgrywki (PAUZA) do chwili wyjaśnienia sprawy/sporu. Jeżeli obaj gracze nie zgodzą się na powtórkę, bitwa musi zostać dograna do końca a po bitwie gracz zastrzegający powinien zgłosić zagranie/sytuację, które jego zdaniem narusza regulamin.
7. Umawianie na bitwy powinno odbywać się za pośrednictwem forum i odpowiednich tematów. Można także umawiać się na inne sposoby (GG, e-mail), ale o postępie rozmów należy informować na forum, gdyż tylko takie są wiążące.
8. Wyniki bitew należy umieszczać w odpowiednich tematach.
9. Zabronione jest wychodzenie z gry poprzez alt+tab bądź reset komputera przed zakończeniem bitwy - wszelkie takie przypadki będą rozpatrywane oddzielnie przez organizatorów. Skutkiem może być wykluczenie zawodnika z turnieju bądź odebranie punktów.
10. W przypadku trudności z hostowaniem gracze, za obopólną zgodą gracze mogą wybrać osobę trzecią do zahostowania bitwy dla zainteresowanych. W razie braku zgody, taką osobę może wyznaczyć Organizator.
11. W wypadku powtórzenia bitwy (na skutek np. utraty połączenia przez jednego z graczy) obaj gracze muszą wziąć dokładnie takie same armie - możliwe są odstępstwa od tej reguły w indywidualnych przypadkach tylko na polecenie organizatorów.
12. Jeśli uczestnik turnieju nie będzie przejawiał należytej aktywności w umawianiu się na mecz, organizatorzy mogą wykluczyć go z turnieju i na jego miejsce wstawić kolejną osobę z listy rezerwowej.
13. Obraźliwe, agresywne zachowanie albo łamanie regulaminu forum spowoduje wykluczenie z turnieju.
14. W razie zaistnienia sytuacji nieuregulowanej w regulaminie, ujętej nieściśle lub niejasno Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzenia poprawek i uściślenia interpretacji. Uczestnicy będą o tym poinformowani w odpowiednim temacie na forum. Organizatorzy zastrzegają sobie również prawo do ostatecznego decydowania i wydawania ostatecznych werdyktów, na co godzi się każdy gracz przystępując do rozgrywek.
FORMUŁA OGÓLNA TURNIEJU:
Faza grupowa.
1. Turniej rozpoczyna się fazą grupową, aby następnie przejść do pucharu.
2. Z każdej grupy awansuje 2 najlepszych graczy.
3. W fazie grupowej gracze rozgrywają dwie bitwy z danym przeciwnikiem.
4. Jako pierwszy, Atakującym jest gracz, który ma w nicku najniższą literę w alfabecie (A atakuje Z).
W drugiej - Atakującym jest przeciwnik.
5. Atakujący wybiera mapę spośród dozwolonych przez regulamin jako pierwszy na której będzie toczyć się bitwa. Atakujący wybiera również jako pierwszy nację.
6. W danym meczu gracz może użyć danej nacji tylko raz.W każdej bitwie obowiązuje eliminacja nacji-zawodnik nie wybiera nacji wybranej przez przeciwnika.
7. Raz wybranej nacji nie można w danej bitwie zmienić, chyba ze oponent się zgodzi. Zmiana nacji nie oznacza zmiany ról Atakujący/Obrońca.
8. Obaj gracze potwierdzają wynik w odpowiednim temacie.
9.Obowiązkowo zawodnicy z jednych klanów walczących w meczu zapisują powtórki z bitew oraz zawodnik atakujący w danej bitwie wkleja skren potwierdzający wynik bitwy.
10.Za zwycięstwo zawodnik otrzymuje 3pkt,remis 2pkt,przegrana 1pkt,przegrana walkowerem 0pkt.
Faza pucharowa.
1. Z każdej grupy awansuje 2 graczy. W fazie pucharowej gracz, który zajął 1. miejsce w grupie I spotyka się z graczem, który zajął 2. miejsce w ostatniej grupie, reszta analogicznie.
2. Gracz, który przegrywa mecz, odpada z dalszych rozgrywek.
3. Zwycięzcą meczu jest gracz, który uzyskał 2 wygrane bitwy (a więc wynik 2:0, 2:1).
4. Jako pierwszy, Atakującym jest gracz, który ma w nicku najniższą literę w alfabecie (A atakuje Z). W drugiej - Atakującym jest drużyna przeciwna.
4.1. Gracz, który uzyskał od przeciwnika lepszy -mniejszy stosunek strat w poprzednich bitwach ilość jednostek/ilość straconych jednostek wskazuje stronę atakującą w bitwie Jeżeli jeżeli stosunek strat będzie jednakowy lub gracze sie zgodzą można zastosować formułę z punkt 4.
5. Atakujący wybiera mapę spośród dozwolonych przez regulamin jako pierwszy na której będzie toczyć się bitwa. Atakujący wybiera również jako pierwszy nację.
6. W przypadku remisu po dwóch bitwach. Trzecia odbywa się na mapie "Trawiaste równiny"- bez arta.
7. Raz wybranej nacji nie można w danej bitwie zmienić, chyba ze oponent się zgodzi. Zmiana nacji nie oznacza zmiany ról Atakujący/Obrońca.
8. W danym meczu gracz może użyć danej nacji tylko raz.W każdej bitwie obowiązuje eliminacja nacji-zawodnik nie wybiera nacji wybranej przez przeciwnika.
9. Obaj gracze potwierdzają wynik w odpowiednim temacie .
10.Obowiązkowo zawodnicy zapisują powtórki z bitew.
Faza grupowa -zależna od ilości uczestników w turnieju,w przypadku małej ilości zgłoszeń rozgrywki odbędą się tylko w formie pucharowej.
FORMUŁA BITEWNA:
-Fundusze: Duże
-Jednostki: Duże
-Pogoda: Sucho/popołudnie
-max 2 art
-zakaz brania rakiet
-no art (na bitwę rozstrzygającą)
-max 8 cav
-max 6 lansjerów
-max 5 jednostek walczących wręcz (melee infantry)
-max 5 lekkiej piechoty i sił potyczkowych
-Używanie jednostek DLC dozwolone za zgodą obu stron.-deklaracja przy zapisach(jeżeli zawodnik przy zapisach nie zadeklarował że gra bez DLC to automatycznie przeciwnik ma prawo ich użyć jeżeli zadeklarował jednostki DLC przy zapisach).
Pula map:
Trawiaste równiny-tylko w bitwie roztrzygającej/bez arta.
Syryjski grzbiet
Syberyjski płaskowyż
Sabaudzkie wzgórze
Pruskie wzgórza
Jałowe urwisko
Galicyjskie rzeki
Brzeg hiszpańskiego jeziora
Zakazy ogólne :
-zakaz kampienia na liniach bocznych i tylnych mapy.
-zakaz celowego wycofywania jednostek na całej linii wykonywanych w celu uniknięcia kontaktu z wrogiem i walki.
-zakaz ograniczenia ataku jedynie do ostrzału artyleryjskiego w momencie rozpoczęcia celnego ostrzału artyleryjskiego (w zasięgu ognia również ostrzał rykoszetem który dosięga jednostki ) zawodnik ma obowiązek dążyć pozostałymi jednostkami do osiągnięcia skutecznego kontaktu bojowego z jednostkami wroga - przy czym rola atakujący -obrońca musi zostać zachowana i jest zasadą nadrzędną w bitwie.
ZASADY OGÓLNE:
1.Zimówka Napoleona jest kontynuacją turniejów organizowanych przez org.pl odbywająych się na grze NapoleonTotal War .
2. Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie oryginalnej gry Napoleon Total War , łącza internetowego umożliwiającego grę w trybie multiplayer oraz zgłoszenie chęci udziału w odpowiednim temacie.
3. Turniej organizowany jest dla polskiej społeczności Total War.
4. Za zajęcie I miejsca, II miejsca oraz III miejsca przewidziane są nagrody w postaci okolicznościowych banerków.
5. Powtórki bitew-obowiązkowo, logi oraz screenshoty należy zapisać na ewentualność potencjalnych kontrowersji i sporów.
6. Zastrzeżenia co do prawidłowości i zgodności z zasadami należy składać do 24h od rozegrania meczu. Po tym czasie albo po podaniu lub potwierdzeniu wyniku przez zgłaszającego, zastrzeżenie będzie odrzucane. Gracz, jeżeli zauważy zagranie naruszające reguły jest zobowiązany zgłosić to przeciwnikowi w trakcie bitwy wskazując powody i wnioskując o jej powtórzenie. Zgłoszenie wątpliwości musi skutkować wstrzymaniem rozgrywki (PAUZA) do chwili wyjaśnienia sprawy/sporu. Jeżeli obaj gracze nie zgodzą się na powtórkę, bitwa musi zostać dograna do końca a po bitwie gracz zastrzegający powinien zgłosić zagranie/sytuację, które jego zdaniem narusza regulamin.
7. Umawianie na bitwy powinno odbywać się za pośrednictwem forum i odpowiednich tematów. Można także umawiać się na inne sposoby (GG, e-mail), ale o postępie rozmów należy informować na forum, gdyż tylko takie są wiążące.
8. Wyniki bitew należy umieszczać w odpowiednich tematach.
9. Zabronione jest wychodzenie z gry poprzez alt+tab bądź reset komputera przed zakończeniem bitwy - wszelkie takie przypadki będą rozpatrywane oddzielnie przez organizatorów. Skutkiem może być wykluczenie zawodnika z turnieju bądź odebranie punktów.
10. W przypadku trudności z hostowaniem gracze, za obopólną zgodą gracze mogą wybrać osobę trzecią do zahostowania bitwy dla zainteresowanych. W razie braku zgody, taką osobę może wyznaczyć Organizator.
11. W wypadku powtórzenia bitwy (na skutek np. utraty połączenia przez jednego z graczy) obaj gracze muszą wziąć dokładnie takie same armie - możliwe są odstępstwa od tej reguły w indywidualnych przypadkach tylko na polecenie organizatorów.
12. Jeśli uczestnik turnieju nie będzie przejawiał należytej aktywności w umawianiu się na mecz, organizatorzy mogą wykluczyć go z turnieju i na jego miejsce wstawić kolejną osobę z listy rezerwowej.
13. Obraźliwe, agresywne zachowanie albo łamanie regulaminu forum spowoduje wykluczenie z turnieju.
14. W razie zaistnienia sytuacji nieuregulowanej w regulaminie, ujętej nieściśle lub niejasno Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzenia poprawek i uściślenia interpretacji. Uczestnicy będą o tym poinformowani w odpowiednim temacie na forum. Organizatorzy zastrzegają sobie również prawo do ostatecznego decydowania i wydawania ostatecznych werdyktów, na co godzi się każdy gracz przystępując do rozgrywek.
FORMUŁA OGÓLNA TURNIEJU:
Faza grupowa.
1. Turniej rozpoczyna się fazą grupową, aby następnie przejść do pucharu.
2. Z każdej grupy awansuje 2 najlepszych graczy.
3. W fazie grupowej gracze rozgrywają dwie bitwy z danym przeciwnikiem.
4. Jako pierwszy, Atakującym jest gracz, który ma w nicku najniższą literę w alfabecie (A atakuje Z).
W drugiej - Atakującym jest przeciwnik.
5. Atakujący wybiera mapę spośród dozwolonych przez regulamin jako pierwszy na której będzie toczyć się bitwa. Atakujący wybiera również jako pierwszy nację.
6. W danym meczu gracz może użyć danej nacji tylko raz.W każdej bitwie obowiązuje eliminacja nacji-zawodnik nie wybiera nacji wybranej przez przeciwnika.
7. Raz wybranej nacji nie można w danej bitwie zmienić, chyba ze oponent się zgodzi. Zmiana nacji nie oznacza zmiany ról Atakujący/Obrońca.
8. Obaj gracze potwierdzają wynik w odpowiednim temacie.
9.Obowiązkowo zawodnicy z jednych klanów walczących w meczu zapisują powtórki z bitew oraz zawodnik atakujący w danej bitwie wkleja skren potwierdzający wynik bitwy.
10.Za zwycięstwo zawodnik otrzymuje 3pkt,remis 2pkt,przegrana 1pkt,przegrana walkowerem 0pkt.
Faza pucharowa.
1. Z każdej grupy awansuje 2 graczy. W fazie pucharowej gracz, który zajął 1. miejsce w grupie I spotyka się z graczem, który zajął 2. miejsce w ostatniej grupie, reszta analogicznie.
2. Gracz, który przegrywa mecz, odpada z dalszych rozgrywek.
3. Zwycięzcą meczu jest gracz, który uzyskał 2 wygrane bitwy (a więc wynik 2:0, 2:1).
4. Jako pierwszy, Atakującym jest gracz, który ma w nicku najniższą literę w alfabecie (A atakuje Z). W drugiej - Atakującym jest drużyna przeciwna.
4.1. Gracz, który uzyskał od przeciwnika lepszy -mniejszy stosunek strat w poprzednich bitwach ilość jednostek/ilość straconych jednostek wskazuje stronę atakującą w bitwie Jeżeli jeżeli stosunek strat będzie jednakowy lub gracze sie zgodzą można zastosować formułę z punkt 4.
5. Atakujący wybiera mapę spośród dozwolonych przez regulamin jako pierwszy na której będzie toczyć się bitwa. Atakujący wybiera również jako pierwszy nację.
6. W przypadku remisu po dwóch bitwach. Trzecia odbywa się na mapie "Trawiaste równiny"- bez arta.
7. Raz wybranej nacji nie można w danej bitwie zmienić, chyba ze oponent się zgodzi. Zmiana nacji nie oznacza zmiany ról Atakujący/Obrońca.
8. W danym meczu gracz może użyć danej nacji tylko raz.W każdej bitwie obowiązuje eliminacja nacji-zawodnik nie wybiera nacji wybranej przez przeciwnika.
9. Obaj gracze potwierdzają wynik w odpowiednim temacie .
10.Obowiązkowo zawodnicy zapisują powtórki z bitew.
Faza grupowa -zależna od ilości uczestników w turnieju,w przypadku małej ilości zgłoszeń rozgrywki odbędą się tylko w formie pucharowej.
FORMUŁA BITEWNA:
-Fundusze: Duże
-Jednostki: Duże
-Pogoda: Sucho/popołudnie
-max 2 art
-zakaz brania rakiet
-no art (na bitwę rozstrzygającą)
-max 8 cav
-max 6 lansjerów
-max 5 jednostek walczących wręcz (melee infantry)
-max 5 lekkiej piechoty i sił potyczkowych
-Używanie jednostek DLC dozwolone za zgodą obu stron.-deklaracja przy zapisach(jeżeli zawodnik przy zapisach nie zadeklarował że gra bez DLC to automatycznie przeciwnik ma prawo ich użyć jeżeli zadeklarował jednostki DLC przy zapisach).
Pula map:
Trawiaste równiny-tylko w bitwie roztrzygającej/bez arta.
Syryjski grzbiet
Syberyjski płaskowyż
Sabaudzkie wzgórze
Pruskie wzgórza
Jałowe urwisko
Galicyjskie rzeki
Brzeg hiszpańskiego jeziora
Zakazy ogólne :
-zakaz kampienia na liniach bocznych i tylnych mapy.
-zakaz celowego wycofywania jednostek na całej linii wykonywanych w celu uniknięcia kontaktu z wrogiem i walki.
-zakaz ograniczenia ataku jedynie do ostrzału artyleryjskiego w momencie rozpoczęcia celnego ostrzału artyleryjskiego (w zasięgu ognia również ostrzał rykoszetem który dosięga jednostki ) zawodnik ma obowiązek dążyć pozostałymi jednostkami do osiągnięcia skutecznego kontaktu bojowego z jednostkami wroga - przy czym rola atakujący -obrońca musi zostać zachowana i jest zasadą nadrzędną w bitwie.