Zobacz pełną wersję : Brak krwi na zbrojach.
Witam serdecznie. Po dość długiej przerwie postanowiłem wrócić do mojej ulubionej części cyklu czyli MTW II. Gra sprawia mi tyle samo radości co dawniej ale mam dziwny problem, mianowicie grania w rozdzielczości full HD ze wszystkimi opcjami na maksimum nie widać krwi na jednostkach. Niby mało znaczące ale pomagało mi to wycofać generała z opresji nie raz i nie dwa.Jeśli ktoś zna rozwiązanie problemu, lub może powie mi w jakim pliku jaką linijkę zmienić będę dozgonnie wdzięczny.
Nieśmiało podbijam, ponieważ wciąż nie udało znaleźć mi się rozwiązania problemu.
Pograj sobie na jakiś modach i zobacz czy będzie ten sam problem
Pograj sobie na jakiś modach i zobacz czy będzie ten sam problem
Na jakich modach konkretnie? Bo wątpię żeby takie Third Age rozwiązało problem w podstawce...No chyba że masz na myśli jakieś specjalne mody na "pojawienie się" krwi.
W podstawce nie, ale jeśli w modzie będzie krew to by znaczyło, że masz w pliku źle ustawione [chyba się zmieniało wartość z 0 na 1 i było, ale nie wiem jaki plik i jaka linijka] Pirat czy oryginał? Masz Windows 7? Nie wiem jak ci pomóc, może reinstall, instalacja patchy i może najnowszych sterów do sprzętu. Swoją drogą podstawka jest tak zryta, że gra się w nią tylko na multi, więc jak chcesz to ściągnij sobie dobrego moda i zobacz z tą krwią.
A shadery w ustawieniach masz na najwyższe ustawione? Może też pokaż dla porównania co masz w medieval2.preference pod [video] i pod [game].
W podstawce nie, ale jeśli w modzie będzie krew to by znaczyło, że masz w pliku źle ustawione [chyba się zmieniało wartość z 0 na 1 i było, ale nie wiem jaki plik i jaka linijka] Pirat czy oryginał? Masz Windows 7? Nie wiem jak ci pomóc, może reinstall, instalacja patchy i może najnowszych sterów do sprzętu. Swoją drogą podstawka jest tak zryta, że gra się w nią tylko na multi, więc jak chcesz to ściągnij sobie dobrego moda i zobacz z tą krwią.
Oryginał, podstawka jak i Kindgoms, złota edycja uk.No właśnie wiem że gdzieś się tą wartość zmieniało i o tą linijkę mi chodzi.
A shadery w ustawieniach masz na najwyższe ustawione? Może też pokaż dla porównania co masz w medieval2.preference pod [video] i pod [game].
Tak oczywiście, generalnie wszystkie opcje mam na maximum.Niestety nie wiem gdzie owego pliku mam szukać...
W katalogu, w którym jest gra, nie jest ukryty w dalszych podkatalogach. Za pomocą notatnika można go otworzyć.
W katalogu, w którym jest gra, nie jest ukryty w dalszych podkatalogach. Za pomocą notatnika można go otworzyć.
Dużo tego tam nie ma :
[video]
widescreen=1
[game]
allusers=1
Dodam że w Kingdoms krew na jednostkach pojawia się normalnie...
U mnie jest tego więcej. Zrób kopię tego pliku a następnie w tym pliku, gdzie jest gra wklej w medieval2.preference taką treść. Jak nie pomoże, to przywróć stary plik. Jeszcze tylko napisz, którą wersję shadera masz wybraną.
[ukryj:mvrp66mp]
[audio]
enable = 1
master_vol = 69
music_vol = 80
provider = Miles Fast 2D Positional Audio
sfx_vol = 69
speech_enable = 1
speech_vol = 100
sub_faction_accents = 1
[camera]
default_in_battle = rts
move = 68
restrict = 0
rotate = 68
[controls]
campaign_scroll_max_zoom = 30
campaign_scroll_min_zoom = 30
keyset = 1
[game]
advanced_stats_always = 0
advisor_verbosity = 0
ai_factions = skip
allusers = 1
auto_save = 1
blind_advisor = 0
campaign_map_game_speed = 99
campaign_map_speed_up = 0
campaign_num_time_play = 136
chat_msg_duration = 10000
disable_arrow_markers = 0
disable_events = 0
english = 0
event_cutscenes = 0
fatigue = 1
first_time_play = 0
gamespy_save_passwrd = 1
label_characters = 0
label_settlements = 1
micromanage_all_settlements = 1
morale = 1
mute_advisor = 0
no_campaign_battle_time_limit = 0
pref_factions_played = 137600743
tutorial_battle_played = 1
tutorial_path = norman_prologue/battle_of_hastings
unit_size = huge
unlimited_men_on_battlefield = 1
use_quickchat = 0
[hotseat]
autoresolve_battles = 0
disable_console = 0
disable_papal_elections = 0
save_prefs = 1
update_ai_camera = 1
validate_diplomacy = 0
[ui]
SA_cards = show
buttons = show
full_battle_HUD = 1
radar = show
show_tooltips = 1
unit_cards = show
[video]
anisotropic_level = 16
anti_alias_mode = off
antialiasing = 8
assassination_movies = 1
autodetect = 0
battle_resolution = 1920 1080
bloom = 1
building_detail = high
campaign_resolution = 1920 1080
depth_shadows = 2
depth_shadows_resolution = 3
effect_quality = low
event_movies = 1
gamma = 128
grass_distance = 75
ground_buffers_per_node = 4
ground_cover_buffers_per_node = 4
infiltration_movies = 1
model_buffers_per_node = 4
no_background_fmv = 1
reflection = 1
sabotage_movies = 1
shader = 2
show_banners = 0
show_package_litter = 1
skip_mip_levels = 0
splashes = 1
sprite_buffers_per_node = 4
stencil_shadows = 1
subtitles = 0
terrain_quality = custom
texture_filtering = 2
unit_detail = high
vegetation = 1
vegetation_quality = high
vsync = 1
water_buffers_per_node = 4
widescreen = 1
[/ukryj:mvrp66mp]
Wybrane mam shader 2, a po wklejeniu treści do pliku niestety gra mi się nie uruchamia...Po przywróceniu starego pliku wszystko jest normalnie, tylko krwi dalej nie ma...
EDIT:
O a teraz za to pojawiło się coś ciekawego, mianowicie tak wygląda teraz moja zawartośc tego pliku:
[ukryj:30tc92ad][audio]
enable = 1
master_vol = 100
music_vol = 60
provider = Miles Fast 2D Positional Audio
sfx_vol = 100
speech_enable = 1
speech_vol = 100
sub_faction_accents = 1
[camera]
default_in_battle = rts
move = 50
restrict = 1
rotate = 50
[controls]
campaign_scroll_max_zoom = 30
campaign_scroll_min_zoom = 30
keyset = 0
[game]
advanced_stats_always = 0
advisor_verbosity = 0
ai_factions = skip
allusers = 1
auto_save = 1
blind_advisor = 0
campaign_map_game_speed = 99
campaign_map_speed_up = 0
campaign_num_time_play = 13
chat_msg_duration = 10000
disable_arrow_markers = 0
disable_events = 0
english = 0
event_cutscenes = 0
fatigue = 1
first_time_play = 0
gamespy_save_passwrd = 1
label_characters = 0
label_settlements = 1
micromanage_all_settlements = 0
morale = 1
mute_advisor = 0
no_campaign_battle_time_limit = 0
pref_factions_played = 134234112
tutorial_battle_played = 0
tutorial_path = norman_prologue/battle_of_hastings
unit_size = huge
unlimited_men_on_battlefield = 1
use_quickchat = 0
[hotseat]
autoresolve_battles = 1
disable_console = 1
disable_papal_elections = 1
passwords = 1
save_prefs = 1
update_ai_camera = 0
validate_diplomacy = 1
[network]
use_ip =
use_port = 27750
[ui]
SA_cards = show
buttons = show
full_battle_HUD = 1
radar = show
show_tooltips = 1
unit_cards = show
[video]
anisotropic_level = 4
anti_alias_mode = off
antialiasing = 0
assassination_movies = 1
autodetect = 0
battle_resolution = 1920 1080
bloom = 1
building_detail = high
campaign_resolution = 1920 1080
depth_shadows = 2
depth_shadows_resolution = 3
effect_quality = highest
event_movies = 1
gamma = 128
grass_distance = 500
ground_buffers_per_node = 4
ground_cover_buffers_per_node = 4
infiltration_movies = 1
model_buffers_per_node = 4
no_background_fmv = 1
reflection = 1
sabotage_movies = 1
shader = 2
show_banners = 1
show_package_litter = 1
skip_mip_levels = 0
splashes = 1
sprite_buffers_per_node = 4
stencil_shadows = 1
subtitles = 0
terrain_quality = custom
texture_filtering = 2
unit_detail = highest
vegetation = 1
vegetation_quality = high
vsync = 1
water_buffers_per_node = 4
widescreen = 1[/ukryj:30tc92ad]
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©