Zobacz pełną wersję : Third Age 3.2 Balrog
Witam.Chciałbym sie troche pobawić,więc mam pytanie mógłbym jakoś dodać Balroga(Balrogi) lub trolle do odziału :D?Coś jak kod vindaloo w czystym miedievalu II albo jakoś inaczej to zrobić?Byłbym wdzieczny za pomoc ;p.
Trolle można po jakimś czasie normalnie szkolić w regionach gdzie występują po zbudowaniu troll cage czy jakoś tak. Balrog się pojawia w wyniku eventu.
To wiem ale wiesz mi akurat chodzi czy nie można balroga/trolla dodać do oddziału za pomocą kodu jak np vindaloo add_money itd albo coś w plikach pogrzebać by zrobić armie balrogów ;p.
Za pomocą kodu to watpię, ale można dopisać do startowych jednostek w descr_strat, zobacz jak nazywa się jednostka trolli w export_descr_unit i ew. w export_descr_buildings tez zobacz w troll cage jak się nazywaja trolle Orków, i wstaw ją jako dodatkową w descr_strat, ale uważaj trolli jest kilka rodzajów, trolle z Gór Mglistych od Goblinów to te z frakcja hre. W miejsce nazwy np. snaga archer wklej nazwe trolli i powinny byc na starcie. Nie rozumiem ludzi co od razu by chcieli balrogi, trolle i najlepiej jeszcze smoki. I dużo. Ale ok. Każdy robi co uważa.
Edit Trolle Orków to "Cave Trolls". Po zmianie wpisów w descr_strat, nalezy usunąc plik map.rwm z katalogu base moda i zacząc nowa kampanię. Wtedy jednostki jakie dodasz powinny byc na starcie. Zrób kopię plików w których coś zmieniasz by miec do czego wrócić w razie pomyłki.
Ufff u mnie to o dziwo w troche innym miejscu jest ale ok dzięki za pomoc,chociaż liczyłem po cichu,że grzebiąc w plikach uda sie jakoś np dodać kilka balrogów do armi ;P.
ArsMoriendi
13-01-2013, 18:41
Mam pytano, a ten pajączek z okolicy Minas Morgul/Czarnej Bramy też jest??
Jaki pajączek z Minas Morgul? Kojarzę tylko pająki z Mrocznej Puszczy. One są, jako najemnicy dla Mordoru w czasie krucjat.
tomciopogromcio
13-01-2013, 23:04
Chodzi mu o Szelobę pewnie, która konkretnie miała legowisko najbliżej Cirith Ungol, widziałem na youtube, że w MOS czy Baron, zaznacza się czy się ją chce, czy nie. A w czystym to chyba nie ma.
W MOSie są pajączki, ale i one mają ciężkie zadanie ze specnazem o blond włosach i spiczastych uszach :D
Może i o Szelobę, nie gram złymi frakcjami w MOS. Gram głównie Elfami. 8-)
ale Balrog nie mozna rekrutowac grając orkami z gór i entów tez niema a szkoda b elitarne jednostki dodają grze smaku :?
Jak nie ma jak są. Balrog się pojawia jak ktoś zaatakuje Morię będacą w posiadaniu goblinów. A Enty można rekrutować po zdobyciu Fangornu i przyznaniu mu autonomii, wtedy raz na ileś tam tur dostajemy w tymże Fangornie enty.
Ale grając jako gobliny nie można normalnie rekrutować Balroga. Bo grałem z kumplem w kampanie z 200 tur on mniał gobliny a ja lesne elfy mniałem tylko jakies informacje na początku tury że enty idą tak to zrozumiałem.
Wszystko można ustawić (także rekrutację Balrogów) ale rekrutowanie Balrogów to byłoby wg mnie duże naruszenie równowagi gry.
Edit: ale może zrobię taki eksperyment kiedyś, np. 1 Balrog na 100 tur, tylko w Morii po wybudowaniu kopalni Mithrilu np.
No i o to chodzi Araven!Mówisz,że sie da ustawić rekrutacje balrogów,więc zdradż arkana tej sztuki :P,chciałbym sprobować ustawić rekrutacje balrogów w mori ;p.
Jak potestuję, To Ci napiszę jak ustawić rekrutację Balroga w Morii. Ty grasz na czystym TATW 3.2 Artasik ?
Araven
W tobie nadzieja gram na czystym TATW 3.2
Tak Araven gram na czystym 3.2 plus spolszczenie(ale to sie nie liczy bo chodzi Ci czy mam jakieś mody tak ;p?)
Tak chodzi czy masz submody do TATW 3.2. Ok wiem wszystko, może jutro coś potestuje z tym Balrogiem.
To może zadałbym Ci przy okazji inne pytanie do niedawna wszystk obyło dobrze a teraz nagle jak chce stoczyć bitwe (krasnoludy vs orkowie z gór mglistych) na mapie bitewnej gra po chwili sie wyłącza z komunikatem,że Medieval Total War przestał działać a jeszcze kilka dni temu Gondorem było wszystko w porządku jak broniłem Osgillath :P.
Ctd się zdarzają, użyj tych programów, powinno pomóc: viewtopic.php?f=367&t=11404 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=367&t=11404)
Oto obiecany sposób na rekrutację Balroga dla Goblinów z Gór Mglistych dla TATW 3.2 (powinien zadziałać w MOS i Realizmie ale zabić się nie dam). Trzeba mieć Morię w niej zbudować kopalnie mithrilu (by móc je wybudować trzeba mieć II poziom zwykłej kopalni najpierw). Będzie jeden Balrog a potem następny za 50 tur.
Najpierw wchodzicie do moda TATW 3.2 i robicie kopie pliku export_descr_buildings jak macie kopię, wklejacie poniższy wpis w miejsce tego w pliku, uważajcie na wszystkie nawiasy i dokładnie przeklejcie. Jak przekleicie wpis, to usuńcie plik map.rwm z katalogu base moda. To działa na savy, ale jak ktoś juz zbudował kopalnie mithrilu to Balroga dostanie za 50 tur, a jak ktoś nie zbudował kopalni mithrilu, albo zacznie nową kampanię dostanie jednego zaraz po zbudowaniu kopalń. Czekam na info, czy to działa, nie mam czasu na testy walczę ze spolszczeniem do MOS 1.41.
building mithril_mines
{
levels m_mines
{
m_mines city requires factions { hre, moors, } and resource chocolate and building_present_min_level hinterland_mines mines+1
{
convert_to 0
capability
{
mine_resource 8
recruit_pool "Balrog Elephant" 1 0.02 1 0 requires factions { hre, } and region_religion catholic 25
; religion_level bonus 1 requires factions { moors, }
}
material wooden
construction 8
cost 8000
settlement_min huge_city
upgrades
{
}
}
}
plugins
{
}
}
berengar
22-01-2013, 18:46
Ja jako ciekawostkę dodam że grając w MOS natknąłem się na armię orków w gór mglistych a w oddziale mieli 5 Barlogów (nie w Morii). Twarde skurczybyki- rekrutacja ich tu lekkie przegięcie by było.
tomciopogromcio
22-01-2013, 18:52
Być może komp np. leśnych elfów oblegał Morię, czym obudzili Balrogi i przegrali oblężenie wtedy orkowie z gór Mglistych, wyszli nimi z miasta.
dzięki za barlogi ale nadal nie moge zrekrutowac etów 89 tura mam farngor udzieliłem autonomi i nic gram elfami lesnymi wyskakóją mi informacje typu reinforcmens ents ,ents gohom co ture zaglądam do fangornu i nic moze to wina religi bo wczesniej siedział tam isengart a religia elfuf to jakies 42 w tej osadie gram w trybie hotseat z kolegom pomocy
Czyli balrogi są jak grasz Goblinami z Gór Mglistych? Jak masz info Ents go home znaczy, że poszli do domu i zniknęli. Będą wtedy jak będzie info Ents reformeints, wtedy zajrzyj do Fangornu. Enty zostają kilka tur potem im się nudzi i odchodza wtedy jest info z tym Ents go home. Przegapiłeś ich, ale będą znowu , to nie zależy od religii w tym przypadku, bo ich dostajesz jako nagrodę za przyznanie autonomii Fangornowi, a sam ich nie rekrutujesz.
na początku tury dostałem wiadomosc Ents reformeints patrze do fargornu i dupa niema entów gram g trybie hotseat
Normalnie są, w Hotseat pojęcia nie mam.
a wie ktos morze jakis plik zedytowac zeby były te enty w hotseat
jak dodac saurona do kampani np w bara dur
Pytasz o TATW 3.2 tak ?
Sauron się pojawia z eventu jak Pierścień dotrze do Barad dur.
Aby był od początku, musiałbyś go wstawić do pliku descr_strat.
Nazwę Saurona sprawdź w export_descr_unit, są chyba ze 3 rodzaje jednostek z Sauron w nazwie.
Nie wiem czy to nie spowowoduje ctd. Zrób kopie zmienianych plików, a po zmianie plików na swoje usuń map.rwm z katalogu base. To nie zadziała na savy, trzeba nową kampanię.
a czy w hot seat Sauron się pojawia z eventu
Co Ty z tym hotseat?
Hot seat jest uboższa zwykle niż normalna kampania. Spróbuj wstawić Saurona do Barad dur w descr_strat usuń map.rwm i odpal hotseat i sprawdź. Ja nie gram w czyste TATW, tylko w MOS.
descr_strat nie znalazłem tam bara dur nie ogarniam tego zabardzo Araven (http://forum.totalwar.org.pl/member.php?3637-Araven) pomóż znalazłem cosik http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?482859-*Update*-5-24-12-Sauron-in-Campaign-amp-Sauron-in-Siege-Battles-Now-in-single-unit-general-format-usable-with-own-Strat-Model/page2 ale co gdzie i jak??????
Jak nie znalazłeś, jako stolica Barad dur to pierwsza prowincja w Mordorze. Link jaki podałeś jest nieprawidłowy. Nie mogę sprawdzić co to jest.
;################################################# ################
;########################## MORDOR ############################# 15600
;################################################# ################
faction england, balanced smith
ai_label evil
denari 14000
denari_kings_purse 4200
settlement castle
{
level large_city
region Gorgoroth_Province
year_founded 0
population 5254
plan_set default_set
faction_creator timurids
building
{
type hinterland_info_building5 info_Gorgoroth
}
building
{
type core_castle_building citadel
}
Potem masz jednostki, dodaj w Barad dur Saurona i zobacz czy działa, po usunięciu map.rwm z katalogu base.
Jak sobie nie poradziłeś daj znać, może da się coś zrobić.
;################################################# ################
;########################## MORDOR ############################# 15600
;################################################# ################
faction england, balanced smith
ai_label evil
denari 14000
denari_kings_purse 4200
settlement castle
{
level large_city
region Gorgoroth_Province
year_founded 0
population 5254
plan_set default_set
faction_creator timurids
building
{
type hinterland_info_building5 info_Gorgoroth
}
building
{
type core_castle_building citadel
}
building
{
type hinterland_unique1 barad
}
building
{
type hinterland_palantir ithil_palantir
}
building
{
type temple_catholic_castle chapel
}
building
{
type castle_barracks garrison_quarters
}
building
{
type castle_smith c_leather_tanner
}
building
{
type missiles bowyer
}
building
{
type hinterland_castle_roads c_roads
}
building
{
type hinterland_castle_mines c_mines
}
building
{
type hinterland_farms farms
}
}
teraz muszę dodać wpis create_unit Sauron Elephants
Spróbuj jak niżej, wstaw to co na czerwono, po nazwach miast w Mordorze, wstaw zapis przed 1 Nazgulem, albo po nim. Potem usuń map.rwm z katalogu base. I odpal nową kampanie hotseat i zobacz czy się pojawi Sauron obok Barad Dur, powinien być w 1 turze już. Zrób kopię oryginalnego descr_strat
character Sauron, named character, age 22, x 289, y 137, portrait sauron, hero_ability SAURON, label sauron1
traits Sauron 1, NightBattleCapable 1
unit Sauron Elephants soldiers 1 exp 6 armour 0 weapon_lvl 0
character Nazgula, named character, male, leader, age 41, x 290, y 138, portrait nazgul1, battle_model witchking, hero_ability Terror_of_the_Witch_King, label family_mordor1
traits Witchking 1 , hero_ability12 1 , FactionleaderTO 1 , LoyaltyStarter 1 , GoodCommander 3 , BattleScarred 2 , BattleDread 1 , CaptorDread 1 , GoodAttacker 1 , NightBattleCapable 1
ancillaries ring_witchking, king_mordor, witchkings_flail
army
unit Black Numenorians exp 3 armour 0 weapon_lvl 0
unit Orc Band exp 0 armour 0 weapon_lvl 0
unit Orc Band exp 1 armour 0 weapon_lvl 0
unit Mordor Orcs exp 0 armour 0 weapon_lvl 0
unit Mordor Scouts exp 0 armour 0 weapon_lvl 0
unit Mordor Scouts exp 0 armour 0 weapon_lvl 0
zaraz przetestuje a jagby zrobic tak jak opisałeś stronę wcześniej a hodziło o barloga Oto obiecany sposób na rekrutację Balroga dla Goblinów z Gór Mglistych dla TATW 3.2 (powinien zadziałać w MOS i Realizmie ale zabić się nie dam). Trzeba mieć Morię w niej zbudować kopalnie mithrilu (by móc je wybudować trzeba mieć II poziom zwykłej kopalni najpierw). Będzie jeden Balrog a potem następny za 50 tur.
Najpierw wchodzicie do moda TATW 3.2 i robicie kopie pliku export_descr_buildings jak macie kopię, wklejacie poniższy wpis w miejsce tego w pliku, uważajcie na wszystkie nawiasy i dokładnie przeklejcie. Jak przekleicie wpis, to usuńcie plik map.rwm z katalogu base moda. To działa na savy, ale jak ktoś juz zbudował kopalnie mithrilu to Balroga dostanie za 50 tur, a jak ktoś nie zbudował kopalni mithrilu, albo zacznie nową kampanię dostanie jednego zaraz po zbudowaniu kopalń. Czekam na info, czy to działa, nie mam czasu na testy walczę ze spolszczeniem do MOS 1.41.
building mithril_mines
{
levels m_mines
{
m_mines city requires factions { hre, moors, } and resource chocolate and building_present_min_level hinterland_mines mines+1
{
convert_to 0
capability
{
mine_resource 8
recruit_pool "Balrog Elephant" 1 0.02 1 0 requires factions { hre, } and region_religion catholic 25
; religion_level bonus 1 requires factions { moors, }
}
material wooden
construction 8
cost 8000
settlement_min huge_city
upgrades
{
}
}
}
plugins
{
}
}
Tak ale rekrutację musisz zrobić np. w barad dur w jakimś unikatowym budynku dla Mordoru i musisz sprawdzić czy działa i co się rekrutuje.
Sprawdź najpierw patent z descr_strat. W linku z TWC jaki podałeś wczoraj, jest kod na rekrutację Saurona bodajże.
Balrogi się ładnie rekrutowały, w MOS sprawdzałem.
tak tylko nie mogę znaleźć w tym pliku export_descr_buildings bara dur
Po pierwsze czy sprawdziłeś opcję z Sauronem w descr_strat ? Jaką podawałem wyżej na czerwono ?
Kolego coś nie ogarniasz.
Wejdź do data Third_Age_3 i znajdź plik export_descr_buildings, zrób jego kopię.
Potem wejdź do tego pliku i odnajdź wpis jak niżej:
barad requires factions { slave, } and hidden_resource hr_none
{
capability
{
law_bonus bonus 1 requires factions { england, }
recruit_pool "Sauron Elephants" 1 0.00001 1 0 requires factions { england, } and region_religion catholic 15
retrain_cost_bonus bonus 2 requires factions { england, }
tower_level 2
}
I w tym budynku dodaj rekrutację Saurona, analogicznie jak ja Balrogi dałem w kopalniach mithrilu. Na czerwono dałem wpis.
Należy potem usunąć plik map.rwm z katalogu base. I nowa kampania konieczna, by sprawdzić czy to działa.
1 sposób nie wypalił ale drugi tak tylko ze moge go zrekrutować za 99999 tury
Coś źle wpisałeś, bo wyżej jest ok, 1 na starcie ma być.
Wklej jak niżej
barad requires factions { slave, } and hidden_resource hr_none
{
capability
{
law_bonus bonus 1 requires factions { england, }
recruit_pool "Sauron Elephants" 1 0.0001 1 0 requires factions { england, } and region_religion catholic 15
retrain_cost_bonus bonus 2 requires factions { england, }
tower_level 2
}
Usuń ponownie map.rwm i zobacz czy da radę.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©