Zobacz pełną wersję : Bankructwo i bunty co robic?
Elo. Gram w ta gre od 3 dni. Na poczatku bylo fajnie, kase regularnie przychodzila a ja podbijalem tereny. Aktualnie mam 1710 rok i pobite Prusy, Branderburgie i kawalek Austrii. Moj kraj zbankrutowal w ogole nie dostaje kasy, a na dodatek w kolko wybuchaja bunty. Pomocy, nie wiem co robic.
żeby mieć kasę podpisuj umowy handlowe i rozbudowuj gospodarkę, a co do buntów to musisz utrzymywać przez jakiś czas w podbitych miastach armie i wyłanczać podatki żeby ludnoś się nie buntowała, możesz też podwyższyć podatki szlachcie bo to nie spowoduje większych buntów a da znaczne fundusze
Buduj budynki dające kase, zwiększ podatki i usuń niepotrzebne wojsko, które żre ci najwięcej kasy. Do tego z handlu morskiego możesz dużo zarobić
A jakie budynki najwiecej kasy przynosza? Jestem w tej grze zielony :(
różnego rodzaje huty i warsztaty tkackie, a także porty kupieckie
Cymberkaj
19-01-2013, 13:34
Nie zapominaj też, że po zdobyciu stolicy jakiegoś państwa zawsze są na starcie gigantyczne bunty patriotyczne. Są one jednak jednorazowe: musisz je jakoś przeboleć, a potem będzie już spokój.
W Branderburgii caly czas mi wybuchaja i musze je wojskiem tlumic.
w takim razie na jakiś czas przestań pobierać podatki z tej prowincji i trzymaj tam dużo dragon'ów, bo mają bonus do pacyfikacji prowincji
OK. A podatki szlachcie dac na maxa?
Mam jeszcze do Was pytanie dotyczace scenariuszy. Jest ich chyba tylko 6, da sie wgrac jakos ich wiecej?
to zależy od tego jak duże będą niepokoje w twoim kraju
Sytuacja troche sie uspokoila. Caly czas buduje i ulepszam. Zwiekszyly mi sie dochody dostaje teraz 8000 co ture. Ale mam jeden problem. Czemu nie moge budowac niektorych obiektow, jest napisane ze nie mozna wybudowac czy cos takiego? I jeszcze jeden problem: z jednego miasta leci dym, nie wiem czemu.