Zobacz pełną wersję : Submod Aravena Epic Campaign do MOS 1.41 EMM
Bazując na Epic Campaign autorstwa Son of Romans z TWC do MOS 1.41 zrobiłem wersję kampanii Epic dla MOS 1.41 z rozszerzoną mapką.
Szybsza rekrutacja, więcej jednostek na starcie, większa sakiewka króla, poprawione wierzchowce i statystyki jednostek. Konieczne jest posiadanie MOS 1.41 z rozszerzoną mapką EMM.
Instalacja robimy kopie 4-ech podmienianych plików potem wrzucamy moda do katalogu Third_Age_3 wszystko nadpisując. Usuwamy plik map.rwm z katalogu base z data moda/world/maps/base i zaczynamy nową kampanię.
Plik w linku: http://www.sendspace.pl/file/8faf9c37f03f3d33dccdef9
Edit: To nowa wersja z 07.02.2013. Zmiany. Nowa wersja jest lepiej zbalansowana, zalecam poziom Hard kampania i Medium bitwa i wszystkie wzmocnienia dla zła. Gundabad i Orkowie z Gór Mglistych, rekrutują Pająki w prowincjach z kopalniami. W Morii zaś ci z Gór Mglistych Balrogi, w kopalniach mithrilu. Obie nacje mogą budować brukowane drogi. Kilku nacjom dałem dostęp do Master Armourer, najwyższego poziomu ulepszania pancerza. Poprawiłem bugi dla straży generalskiej w Isengardzie u Lurtza i Sarumana, oraz u Denethora w Gondorze mają teraz własne straże generalskie jak być powinno. To wynikało z błędu drobnego w kampanii Epic Sons of Romans z TWC. Jest ogólnie nieco więcej kasy, i szybszy wzrost ludności.
tomciopogromcio
23-01-2013, 21:20
Po początku (10 tur) stwierdzam, że to jest najlepsza wersja tego moda jak dla mnie. Dodałeś sporo armii, ale nie przesadziłeś jak w normalnym epic campaign, do tego dałeś jednostki słabe, dostępne do rekrutacji na początku, a nie mega wykokszone jak tam. Do tego rozszerzona mapka to to na czym mi zależało, a ten twój epic jeszcze ją polepsza. Nie mam czasu za bardzo teraz grać, ale zapowiada się naprawdę mega, tylko czekać na wasze spolszczenie do tej wersji i to będzie chyba zdecydowanie najlepsza opcja, dla Polaków :). Chyba zrobię z tego let's play na youtube, jak już będę miał czas :D.
polacy
Tomciopogromcio czekają byś to zmienił, nie jestem purystą językowym i już raczej nie będę, ale to nie taki pierwszy wpis na forum, nie tylko twój...Nie żebym się czepiał, ale nie przeginajta Cny fani tej gry...
------------
Co do submoda, cóż wiem jak Araven robi swoje mody, więc jestem spokojny o balans, ale rozszerzona mapa napawa mnie niepokojem. Bardzo bym prosił o screena z rozgrywki, chociażby mapa kampanii ;)
Zagrałem 70 tur Orkami z Gundabadu i frakcje trzymały się granic, pokosiły buntowników i zaczęły walkę. Teraz gram Elfami Leśnymi, 40 tura. Nikt nikogo nie zmusza do grania na mapce rozszerzonej, ale obecna do MOS 1.41 jest stabilna, a jej połączenie z Epic Campaign to niezły patent. A balans w kampanii to zasługa Autora Epic Campaign do MOS 1.41 czyli Son of Romans z TWC, ja tylko dostosowałem jego submoda do rozszerzonej mapki. Nienawidzę robić screenów. 8-)
Tomciopogromcio
Chyba zrobię z tego let's play na youtube, jak już będę miał czas
Zrób, jak najbardziej, nic nie przemawia lepiej niż film z danej gry, tudzież screeny, one odkrywają prawdę o danej modyfikacji. :D
-----
Aravenie, a jak zachowuje się Mordor i Harad? Oczywiście, wiadomo że zależy to od zaakceptowanych skryptów, ale przy rozszerzonej mapce, to chyba bardziej spowolniona jest ich ekspansja? Jak skończę obecną grać obecną wersją, na pewno spróbuję twojej. :D
Wszyscy mają spowolnioną ekspansję bo sporo rebelii wokół. Państwa mają czas nieco okrzepnąć nim zaczną walkę ze sobą.
tomciopogromcio
24-01-2013, 18:02
[spoiler:m644g5xp]http://img694.imageshack.us/img694/927/beztytuulym.jpg[/spoiler:m644g5xp]
Screen, gram na poziomie m/m. Sporo kasy mam, bo widzę, że łatwo można wykorzystywać pewną głupotę. Atakuję Orków z Gundabad, dyplomatą idę do Orków z Gór Mglistych i daję im rozejm, prawa handlowe i mapę za 10000-15000 kasy. Potem w kolejnej turze jedna bitwa z gundabadem i znów wojna się robi z gór mglistych i można znowu brać 10-15k kasy i tak co turę :P. Pewnie z innymi tak samo, jak robią się wojny, przez ten skrypt total diplomacy chyba się nazywa, a nie normalnie.
Co mnie zaskoczyło na plus to fajna ekspansja krasnoludów na orków, w skryptach brałem wszystko co miało wzmocnić złe frakcje (o ile dobrze je zrozumiałem), wyłączyłem garnizon skrypt i odtworzyłem Arnor dla siebie, reszta raczej chyba nie ważna w pierwszych 30 turach (inwazje, pomoce itd.).
Dlatego ja jednak nie gram zwykle na skrypcie Total Diplomacy, bo to prawie jak używanie konsoli, z tym rozejmami i kasą za nie. 8-)
tomciopogromcio
25-01-2013, 00:59
Może wiesz jak zwiększyć warunki wygrania kampanii o 5 prowincji dla każdej z frakcji? W końcu więcej prowincji, to więcej powinno się podbić by wygrać kampanię ;].
Plik descr_win_conditions w data/world/maps/campaign/imperial_campaign tam sobie pozmieniaj. Warunki wygranej są jak w MOS 1.41, w tym pliku nic nie zmieniałem.
tomciopogromcio
26-01-2013, 19:20
Działa to tylko na nowej grze? I jeszcze jak zmienić statystyki gwardii generalskiej Lorda Lurtza i Ugluka z Isengardu, bo mają mniej liczebną i słabszą gwardię od byle jakiego innego Uruka :/.
W poście nr 1, nowa wersja kampanii Epic Campaign z 07.02.2013 dla MOS 1.41 EMM czyli MOS z rozszerzoną mapką. Opis zmian także w poście nr 1.
tomciopogromcio
07-02-2013, 13:35
Powinna być też nadal dostępna poprzednia wersja :). Nie każdemu się spodoba rekrutacja Balrogów (dużo mocniejsze od Entów, a ich nawet nie można rekrutować) czy pająków w Gundabadzie i Górach Mglistych. Chyba, że tylko jako specjalna zdolność prowincji mrocznej puszczy i przy Cirith Ungol. Gwardie Lurtza itd. to sam sobie poprawiłem bo to ewidentny bug był o którym widać wyżej pisałem. No i jeszcze więcej kasy? Ja w tamtej wersji mam miliardy już xD.
A tak przy okazji wrzucam zapowiedź, mojego zapowiedzianego let's playa, może dzisiaj pierwszy odcinek ;].
[spoiler:c98gptz7][youtube:c98gptz7]www.youtube.com/watch?v=MalrWMnONJE[/youtube:c98gptz7][/spoiler:c98gptz7]
Orkowie z Gór Mglistych za szybko padali, podobnie Gundabad, dlatego ich wzmocniłem pająkami właśnie. Pająki są tylko w regionach z kopalniami, jeden na 20 tur. Balrogi jeszcze rzadziej. Może zrobię wersję bez Balrogów i Pająków, jak będzie zainteresowanie. Ale najpierw pograjcie na tej. :mrgreen:
tomciopogromcio
08-02-2013, 17:00
Czemu gracze SI nie wydają tej kasy? Dodając coraz więcej kasy gracz ma coraz łatwiej, bo SI tylko ją chomikuje, nie rozegrałem jeszcze ponad 30 tur w żadnej kampanii, bo na razie tak sobie sprawdzam te 30 tur każdą :). Ale każdy gracz SI ma 50-150 k po tych 30 turach. Ok ja też tyle mam, ale nie rekrutuję wszędzie gdzie popadnie, na starcie wybieram 3-4 prowincje gdzie będę rekrutował i tylko tam rekrutuję wszystko co się da. No, a taki gracz SI jak dostaje baty, to powinien wydawać tą kasę na jednostki wszędzie gdzie popadnie ;]. Nie wiem czy da się to zmienić?
Nie mają na co wydawać. Jest dużo kasy to budują i rekrutują na maxa. Dopiero około 100 tury robi się wesoło, rozbudują się i mają większy potencjał. Zalecałem poziom Hard kampania i Medium bitwa, oraz wszystkie wzmocnienia. 30 tur to o wiele za krótko, by ocenić cokolwiek. 100 to bardziej. Zapewniam, że ai rekrutuje wszystko co może, ale do eventu o lepszych koszarach (między 38 a 43 turą), to nikt nie może rekrutować za wiele. Ai ma tyle kasy, także dlatego, że ma wieksze bonusy ekonomiczne i tym samym wyższe dochody jak ludzki Gracz. Tak było w TATW 3.2 i MOS 1.41. Tego nie zmieniałem, bo byłoby za łatwo.
Ostanie zmiany w twoim submodzie mnie zainteresowały, co rozumiesz przez bardziej zbalansowany, fajnie ze pajączki można i milusie Balrogi dokooptować, o ile pająki można było wcześniej jedynie na zasadzie najemnych jednostek to teraz widzę że Isengard jak zdobędzie tamte rejony zostanie po gładkoskórych jedynie niemrawe wspomnienie...ściągam :D
Dzięki za porawienie Idengardu, trochę mnie to smuciło...Masz u mnie..., który to kufel kotołackiego trunku?! ;)
Bardziej zbalansowany, wg mnie ponieważ w moich testach frakcje trwają i walczą, nie giną do 100 tury jak wcześniej w czystym MOS bywało. Ja pykam na rozszerzonej mapce obecnie na MOS z Kampanią Epic do EMM z postu nr 1. Jednak większa mapka jest fajniejsza. A ta naprawdę mi nie wywala.
Dzięki za odpowiedź, już na samym starcie moją ulubioną nacją widać zmiany...Następny kotołacki kufel czeka :D
Tutaj dla niezdecydowanych, to co Araven zrobił to juz widać na początku gry w pierwszych bitwach...Pozwoliłem sobie oddać prawdę historyczną o tamtych zdarzeniach bazując na pracy Aravena, faktycznie Mistrzem Przemian- on jest :D
[youtube:3k7x59fe]http://www.youtube.com/watch?v=L_yF1lJNOkU[/youtube:3k7x59fe]
Mój komp padł, ale obejrzałem filmik na innym. Zacny. Nim komp padł grałem na wyżej wymienionej wersji EPIC do MOS EMM, Wysokimi Elfami, i nie jest to spacerek. Gundabad ciśnie Arnor, ja walczę na 3 fronty, nawet na 4 (z Isengardem, ale dorywczo), ale ciężko na 3, z Gundabadem, Dunlendingami i Orkami z Gór Mglistych, ubiłem 1 Balroga, tura około 130 a do dominacji mam daleko. Jest fajnie, podoba mi się taka sytuacja na mapie.
trolkamil
12-02-2013, 00:58
zasysam i zagram.
Gram na modzie MOS 1.41 y dodatkiem Epic Campaign, najnowsza wersja. Mam taki problem, że gdy wybieram opcję odnowy Arnoru, to owszem pojawia się taki event, lecz Eriadorowi zmienia się tylko kolor flagi, a cała reszta pozostaje jakby to był dalej Eriador, łącznie z nazwą. Da się to jakąś rozwiązać?
Musisz przed kampanią Arnorem uruchomić plik Far.launcher w katalogu moda i wybrać by startować jako Arnor. Po uruchomieniu tym plikiem będziesz zaczynał jako Arnor. Mój submod nic do tego nie ma, tak było i jest w MOS 1.41. Piszę z pamięci ale chyba, ok powinno być z lokalizacją tego pliku.
Pomogło, dzięki wielkie :)
No i jak Wam się gra na tej kampanii Epic do EMM ? Jak sytuacja na mapie, rozwój miast i inne takie? Jaki poziom trudności i kim gracie?
trolkamil
19-02-2013, 14:41
Rozumiem, że tylko te 4 pliki trzeba przekopiować? tak to zbytnio to się niczym nie różni od MOS z rozszerzoną mapą, chyba większy przyrost jest i więcej kasy. trochę więcej woja na początku. ja tylko wcześniej spojrzałem na to i jakoś wróciłem do podstawowego Mosa. A i trochę inny balans jednostek, ale tu każdy będzie miał swoje zdanie.
Jednej rzeczy mi brakuje, a w zasadzie dwóch, ale to zrobię zaraz: połączenie nacji elfów i zwiększenie ilości woja w garnizonach - jednostek z darmowym utrzymaniem, tak jak to było w Realism MOD( o 1 jednostkę dla każdego poziomu).
Dodam, że właśnie zaczynam kampanię leśnymi stworami, w MOS-a grałem więc czas na coś nowego. Pogram dłużej to się wypowiem.
Arven jakbyś mi jeszcze podpowiedział co edytować, jaki plik, żeby móc budować świątynie - budynek do kultury, dla osady bez palisady(taka zwykła wieś).
Oczekuję odpowiedzi od tych co grali a nie teoretycznych, na zasadzie co się komuś wydaje. Właśnie większy przyrost ludności mocno zmienia grę. Jak i szybsza rekrutacja i więcej kasy.
Co do budynków zaraz sprawdzę.
ELVES
;
building art
{
convert_to art_castle
religion orthodox
levels artist_studio artist_gallery great_artist_gallery
{
artist_studio city requires factions { egypt, mongols, saxons, }
{
convert_to 0
capability
{
religion_level bonus 2
}
material wooden
construction 2
cost 1200
settlement_min town
upgrades
{
artist_gallery
}
}
W pliku export_descr_buildings dla Elfów, pzry budynku od kultury, należy wstawić w miejsce town village, czyli wioska, i powinno dać radę je budować już w wioskach. Usuń map.rwm z katalogu base po zmianie.
trolkamil
20-02-2013, 00:19
Trochę pograłem jak zalecałeś na h/h leśnymi stworkami.
Na plus:
- dodanie orkom tych pająków - genialny pomysł, wreszcie można z nimi powalczyć;
- przyrost, z tego co zauważyłem to chyba +0.5% więcej jest, miasta i zamki szybciej się rozwijają, ma to znaczenie szczególnie na początku gry, żeby móc rekrutować lepsze jednostki, trzeba mieć rozwinięte miasta, a im więcej ludzi tym więcej kasy z podatków;
- kasa, jest jej więcej można sobie pozwolić na większą armię, komp jak zwykle dostaje za free więc...
- nowy balans jednostek - na lepszy jak dla mnie;
- AI bitewne - ale to chyba było poprawione już w MOS, popraw mnie Araven jeśli się mylę.
- Komp jest bardziej agresywny.
- Lepsze jednostki są dostępne na niższych poziomach koszar/stajni.
Ogólnie rozgrywka idzie znacznie szybciej, nie trzeba czekać, aż ekonomia się rozbuduje tak długo. Postawić te farmy/drogi/targowiska/kopalnie i kasa wpada, aż miło.
I o to chodziło. Ai bitewne jest już w MOS submod go nie zmienia, Balans jednostek jest lepszy ale zrobił go autor kampanii Epic Sons of Romans z TWC. Ja jego pracę dostosowałem do rozszerzonej mapki, dorzucając co nieco od siebie, jak pająki i kilka innych.
Generalnie o to chodzi, by szybciej wszystko się działo, to był cel zrobienia kampanii Epic. Dzięki za opinię, czekam na kolejne.
Jacek-Placek_0
20-02-2013, 12:42
Jest o wiele łatwiej z kasą (Mordor&Harad) chodź u Harada mogło być lepiej(ale to ze względu na moją gospodarkę :twisted: ) często mam że z budową budynku muszę czekać bo cały dochód i skarbonka idzie na 1 budynek w metropolii(Umbar? Za jakieś 8/10 tur zobaczymy co potrafią mumakile ;x), mam około 20 ture (nie dość że 2 kraje na raz to tura mija 3/4 minuty:D) odwaliłem chyba coś z skryptami bo Isengard podbił prowincje buntownicze i tak aby aby dopiero musnął Rohan chodź wszystkie jego ataki zostają odparte, mam nadzieje że się ogarnie to dopiero początek gry;p
Co do orków z gór mglistych nie wiem czy mają pająki bo są za daleko by to sprawdzić ale od północy krasnala skopały im tyłki i w góry wyruszają elfy (chyba bd musiał je zaatakować by się wycofały). A Gundabad dopiero co zaczął wojnę z Arnorem ;p I wsparłem finansowo Rhun bo żadnej armii nie potrafił skleić (woja miał tyle co Dale ale zebrać w kupę jej nie mógł i podpisali rozejm co mam nadzieje wpłynie na to że Rhun podbije resztę barbarzyńskich miast jak i ruszy na krasnale).
Edited:
[spoiler:1lai1ux7]Po paru turach jest git;p trudność może być ;p Dziwi mnie troche Ai Dzikusy z Dunlandu zbliżają się do kwoty 300k a niewiele zmieniła się ich sytuacja po upływie 35 tur... Krasnale walczą na wszystkich frontach i Sauron powrócił :P fakt mod będzie pewnie dalej rozwijany jeśli chodzi o złą strone bo z Sauronem są pewne niedopracowania np:"Kardynał" Saurona wygląda kardynał w medku xD (często patrze przez Toggle fow) Gondor bardzo silny nie pozwala mi ani na chwile przekroczyć rzeki przy Osgiliat zebrał z 5 chorągwi. Ktoś się martwił że po dodaniu pieniędzy Haradowi on wyjedzie z armią mumakili nie martwcie się nawet jakby miał mumakile to 1 max 2 więcej nie wyprodukuje no chyba że podbije już pół mapy... Nie dość że te jednostki kosztują w produkcji 3,5k chyba to utrzymanie 1 to 2,5k co dla Haradu już jest duże jeśli Ai ma zamiar cokolwiek budować w miastach ^^ Do tego mumakile mając niby ten atak 60 wiele nie robią (chodź po wbiciu się w żołnierzy muszę zobaczyć czy coś im zrobią bo szarża tylko przewracała piechotę a obrażenia zadawali łucznicy) aktualnie moja strategia z nimi polega na tym by wbić się mumakilami w piechotę przejść przez nich a potem uderzyć kawalerią jeśli są to np: łucznicy czy ciężka piechota. A i do tego początkowo harad ma oddziały włóczników i łuczników (słabych) oddziały kawalerii są już lepsze ale i tak do Gondoru ciut im daleko(chodź później ta wężowa ach ^^ jak ona wygląda ) oddziały piechoty która ma najważniejsze zadanie przy szturmie jest cholernie droga jak na finanse haradu zaczynają od 200 a ci assasyni (lekka) kończy na 300 UTRZYMANIA co daje po kieszeni tym bardziej że tu mumakile na nic się nie zdadzą chyba że wojo wyjdzie z zamku można niby atakować od południa gdzie Gondor jest najsłabszy ale jeśli w tym samym momencie mordor nie rzuci swych sił na Stolice Gondor szybko zbierze siły i szybko nas wyprze;p
I nie wiem jak zrobić w Mordorze te blaszane troll;/ Biorę rozpiskę tych budynków i w mieście pokazuje że w grodzie bd mógł wybudować budynek z trollami a w mieście że w zamku xD Więc polegam na katapultach z trollami :D
Co do Isengardu podbił zachodni Rohan jest przy Hełmowym Jarze i ogłoszono inwazje na Edoras (nie po drodze)[/spoiler:1lai1ux7]
Szybsza rekrutacja oznacza, że to będzie wyglądało tak jak w medku? Czy w jednej turze wyprodukuje się jedna jednostka?
Nie. Szybsza rekrutacja oznacza, że lepsze jednostki rekrutujesz szybciej na niższych poziomach koszar niż w MOS. A te słabsze są w większych ilościach. Czas rekrutacji wynosi czasem więcej jak 1 turę, przy lepszych jednostkach, tego nie zmieniałem.
trolkamil
22-02-2013, 01:19
jeśli chodzi o elfy, to podstawowe jednostki rekrutują się 2 tury, a te lepsze zaczynając od łuczników tych słabszych, rekrutują się 3 tury. Czasy rekrutacji są takie same jak w MOS, ale jednostki są dostępne na niższych poziomach budynków. Tylko wiecie elfickie są najdroższe, ale jak zbudowałem 2 armie łuczników, to podbiłem kolejno: orków jednych i drugich i dzikich ludzi. Krasnali nie wale to moi sojusznicy. Sami widzicie jak silne są ich jednostki, prosty przykład:
5 jednostek sindarskich łuczników rozbiło 13 pełnych jednostek piechoty Mordoru(nie było troli), a straty na poziomie 15% - tą jednostkę uważam za idealną, żadna inna(nie liczę tu Drzewców/Mamueukili/Saurona?Balrogów) nie może się z nią równać, dobrzy są też strażnicy fontanny z Gondoru - jak dla mnie 2 najlepsze jednmostki piechoty w grze.
W mojej kampanii - mamy turę 70coś Gondor pada... Rohan też. Krasnale czekają, Dale coś tam wali w Rhun. HArad jak zwykle bije Gondor.
I ciekawa rzecz u elfów: jest kasa, a nie ma co rekrutować, bo po pierwsze niektórych jednostek się nie opłaca, ze względu na ich wysoki koszt rekrutacji i utrzymania, a słabą efektywność, a czas oczekiwania na nową jednostkę tych lepszych 10 tur średnio... Ale wiadomo - podbije się więcej, miasta urosną, to będzie więcej miejsc do rekrutacji tych lepszych jednostek.
Wolne ludy Eriadoru mają 10, więcej pełnych flag... ale ich jednostki mają koszt utrzymania 95:P - tyle, że nie nadają się do niczego.
Najlepszy submod do rozszerzonej mapy, wreszcie można zaszaleć i z rozmachem tępić zło i dobro, w końcu tylko jedna nacja ma prawo tam zostać: elfy.
Siema, gram na Epic więc piszę to tu.
Dlaczego w rubryce dochodów i wydatków "corruptions and others" mam aż 14000 straty? W dodatku co ture skacze o 300-500, przedtem nie miałem takiego problemu. Skąd to sie bierze i jak zrobić żeby spadło?
93 tura Elfy z Lorien.
Ja nic takiego nie zaobserwowałem u siebie. Usuń plik map.rwm z katalogu base może się unormuje. W kwestii kosztów i wydatków nic nie jest zmienione, jest tak jak w MOS.
Jacek-Placek_0
02-03-2013, 23:40
By zmniejszyć korupcje wypada wybudować budynki do prawa itd to ciut zmniejszy chociaż też nie rozumiem u mnie grą harad&mordor ma korupcje 6/7k (każde!) co ciut utrudnia gre... Przy którejś turze dostałem jakiś raport bym sypnął 7,5k na coś i nie wiem czy to nie jest z tym powiązane...
Pewnie masz racje z tą korupcją, ja mam na początku niskie podatki i wszelkie budynki od porządku i prawa buduję to korupcji nie mam wcale, albo niewielką i kasa mi się zgadza. To korupcja w zwłaszcza w dużym państwie moze być powodem pojawiania się minusowej rubryki. Niech Kolega z tym dużym minusem sprawdzi szczegóły dochodów w osadach, tam pisze na oko ile żżera korupcja w szczegółowym zwoju finansów każdej osady.
Jacek-Placek_0
03-03-2013, 14:14
Walczę z tym, Mordor już np:do 1k zjechał tam gdzie ustawiamy wioski na handel (budujemy budynki które dają nam wzrost jak porty, markety <tesco,real> , kopalnie trzeba budować budynki co dają + do prawa) odczuwalne jest to w Haradzie bo ma sporo budynków które zwiększają właśnie handel i jednocześnie korupcje np:w Umbrze z 700 zjechałem do 200
Witam . Mam problem. Robie wszystko ja w instrukcji ale lipa jest bo podczas ladowania gry wywala mnie do win tylko jak zamienie pliki zeby mieć Epic Camping.
Napewno masz rozszerzoną mapkę? Bo to nie jest do zwykłego MOS, trzeba zainstalować rozszerzoną mapkę wcześniej na zwykły MOS, masz ją? Map.rwm usunąłeś? Do zwykłej mapki w MOS jest inna kampania Epic.
Usunąłem wszystko co miałem. Zainstalowałem ponownie i działa. nie wywala, teraz dam jeszcze trochę odchudzoną Epic i do wale lepsza szarże od miśka. Po prowadzę Krasnoludów do ich Dawnej Potęgi i Chwały !!
MisiekRW
03-04-2013, 19:16
Mógłby mi ktoś podać linka do rozszerzonej mapki bo ten z TWcenter mi nie działa.
Próbuj co jakiś czas, TWC jest często niedostępne, zmieniają tam dużo.
Mam problem z załadowaniem tej mapki. Zrobiłem wszystko wg instrukcji, lecz gdy włączam MOS'a, to po 3 sekundach wyłącza się gra, proszę więc o pomoc.
Mapkę należy instalować przed moim submodem na angielski MOS. Plik cleaner.bat odpaliłeś po instalacji mapki? Jest w katalogu głównym moda. Jak to nic nie da usuń map.rwm z katalogu base reżcznie i spróbuj odpalić.
Ja mam spolszczenie zainstalowane na MOS+rozszerzona mapka. Można je jakoś odinstalować, potem załadować Twoją prace i znowu spolszczenie?
Jak masz mapkę rozszerzoną do MOS i spolszczenie to ok. Instaluj mojego submoda na spolszczenie i rozszerzoną mapkę. Kolega wyżej nie miał mapki rozszerzonej.
Edit: Aryhil - Wrzuć tego submoda, a potem ponownie, już na niego wgraj tego z nowym ai z wersji Epic, co Ci się podobało.
ok, dzięki. Jeśli tamto ai będzie działać, to rome 2 dopóki nie będzie miało third age to dla mnie nie istnieje ;p
Wie ktoś może, w którym pliku należy pogrzebać, by Arnor nie dostawał od tak sobie miasta należącego do krasnoludów? Niepotrzebnie tylko walczą ze sobą, a zło rośnie w siłe
Damianus_NT
13-07-2013, 10:34
Ha, widzę że wszystkie przeglądarki blokują stronę z modem 'Epic' kwestionując jej bezpieczeństwo. O dziwo ani Mozilla ani Chrome nie pozwalają zignorować ostrzeżenia. Sprawdzano te pliki ostatnio?
A tak w ogóle to podoba mi się cały proces instalacji modów:
1. Zainstaluj grę.
2. Spatchuj grę.
3. Zainstaluj dodatek do gry.
3. Zainstaluj moda. (TATW)
4. Spatchuj moda.
5. Zainstaluj kompilację modów do moda. (MOS).
6. Zainstaluj moda do zainstalowanej kompilacji modów do moda. (rozszerzona mapa)
7. Zainstaluj moda do powyższej modyfikacji modów moda... (Epic kompatybilny z nową mapą)
8. Podmień zmodyfikowane AI na lepsze (jakby wczesniejsze poprawki były niewystarczające)
9. Wgraj następną poprawkę/ulepszoną wersję AI...
Coś pięknego :P I jak tu nie kochać PC :D
EDIT. Jakoś tam sobie poradzę. W każdym bądź razie całej scenie moderskiej Total War należy się duże piwo. Dzięki pasji i zaangażowaniu (w dowolnej mierze) takich ludzi jak ty, Araven, pozostali gracze praktycznie za friko mają zagwarantowaną rozrywkę na wiele tygodni. Nie rozumiem dlaczego twórcy nie zapewniają swoim grom odpowiedniego wsparcia w tym zakresie.
Dziś zauważyłem, że google Chrome blokuje sendspace.pl, ale pobrałem za pomocą Internet Expolorer. Dałeś radę?.
Edit: Użyj chwilowo innej przeglądarki jak google i pobierzesz z sendspace.pl Albo na google chrome wybierz zaawansowane i kontynuuj na własną odpowiedzialność.
tomciopogromcio
23-12-2013, 15:35
Zrobisz większe dochody (ale najlepiej nie sakiewkę, tylko dużo większe dochody z handlu,podatków, górnictwa itd.), szybszą rekrutację i większa armie na początek na te nowe Mosy? Czyli 1.61 i 1.62 jak już wyjdzie?
Nie planowałem nic takiego. Nie widzę, takiej potrzeby. Zobaczę jak to będzie w 1.6.2.
Zmontowałem poprawki w export_descr_buildings dla MOS 1.6.2. Odblokowanie budowy twierdz i dużych miast wszędzie, szybszy przyrost ludności. Ktoś zainteresowany by potestować, to wstawię plik?.
Grałem około 140 tur i fajnie było. Ale grałem na Medium. Trzeba by to na Hard i VH potestować z ai Pitera do Mos.
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?9914-Submod-Aravena-do-MOS-1-6-2
Wyżej link do nowego tematu dla MOS 1.6.2.
Raster123
07-05-2014, 17:54
W co lepiej popykać twoim zdaniem araven w twoją wersję 1.41 czy 1.6.2?
MOS 1.6.2 + mój submod do niego na szybszą budowę.
1.6.2 jest bardzo stabilny, Arnorem pierwsze ctd miałem w 175 turze dopiero/
Raster123
07-05-2014, 20:47
W każdym razie sciągnąłem 1.41 z twoim submodem i grając high elfami za bardzo nie ogarniam bo nie umiem podnieść gospodarki z kolan a zanim zbiore armie żeby pokosić rebeliantów to mi krasnalki i arnor przejmuję wszystkie wioski :O Bo rozumiem jakby najbardziej elitarne jednostki kosztowały 1200 a nie 3500 :D Nie da się tego jakoś zmiejszyć?
Przenieś stolicę do Mithlond. Jednostki są drogie, ale potężne. Nie tak jak w TATW 3.2
Raster123
08-05-2014, 06:20
Tylko, że mojej rozgrywce nie uda mi się zebrać pełnej armii a co dopiero porekrutować eldarskich łuczników :D Nie wiem czy pierw wszystko wydawac w gospodarke czy w armię ale chyba lepiej w to pierwsze.
Wysokimi Elfami trzeba cierpliowości, dajesz niskie podatki, rozwijasz się w Mithlond i okolicach, Rivendell tylko broń, dopóki się nie wzmocnisz.
Odbudowanie Królestwa Lindonu to piękna sprawa.
Raster123
08-05-2014, 08:57
Ok zmieniam zdanie to wysokie elfy są najbardziej OP nacją w third age'u tylko, że po 50 rundach połączyłem wybrzeże z rivendell niszcząc dunland tylko, że... krasnoludy i gundabad niszczą eriador, rhun wciąga dale isengard zniszczył cały rohan i 2 pełnie armie mordoru są pod minas tirith. MASAKRA
Desperado32
14-01-2018, 20:55
Czy ten Submod zadziała również na MOS 1.7? Bo taka jest aktualnie wersja MOS do ściągnięcia.
Nie. Do Mos 1.7 jest submod Jakien Kolwiek i mój. Link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?13655-Submod-Aravena-i-Jakien-Kolwiek-do-MOS-1-7
Desperado32
14-01-2018, 21:22
Dzięki za odpowiedź;) Właśnie odświeżam swoją znajomość z Third Age i kombinuję jakie mody połączyć by było najciekawiej.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©