Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : MOS 1.41 wersja Light Aravena



Araven
04-03-2013, 13:07
Link do campaign_script MOS 1.41 zwykła mapka i do MOS 1.41 zwykła mapka + Epic : http://www.sendspace.pl/file/e8fdce62fba905daeed7aa8

Link do campaign_script MOS 1.41 rozszerzona mapka i do MOS 1.41 rozszerzona mapka + Epic mojej roboty do niej : http://www.sendspace.pl/file/b41d8ab95dafe18d11f32ae


Witam, powyżej jest mocno odchudzony campaign_script do MOS 1.41 z mapką zwykłą lub MOS 1.41 z mapką zwykłą i Epic campaign oraz w drugim linku do MOS 1.41 z rozszerzoną mapką EMM i MOS 1.41 EMM + Epic mojej roboty.
Usunięte są Palantiry i Mirror of Galadriel czyli Zwierciadło Galadrieli, usunięty jest też Spawning Additionals Unit - czyli dodatkowe jednostki dla niektórych nacji. Np. Kawaleria z Dale dla krasnoludów, oraz wywaliłem G5 BAI STUFF. Tury są około 50-60% szybsze niż ze wszystkimi skryptami. To wersja dla mających słabsze komputery. Gra wg mnie wiele nie traci. Ale już każdy kolejny usunięty skrypt, to może być strata jakości rozgrywki. ja moge polecić tyle co wyżej.

Instalacja:
1. Wchodzicie do Third_Age_3 w mods, potem do data/world/maps/campaign/imperial_campaign robicie kopie pliku campaign_script.
2. Potem wklejacie mój odchudzony campaign_script do powyższej ścieżki, nadpisując oryginalny.
3. Wchodzicie do moda do data/world/maps/base i usuwacie map.rwm
4. Zaczynacie nową kampanię.

Co to robi?, ogólnie tury znacznie szybciej szybciej, a gra nie traci tak wiele, to szczególnie cenne dla Ludzi o słabszych kompach. Mnie teraz tura chodzi 25 do 40 sekund na w/w skrypcie.

trolkamil
04-03-2013, 13:42
czy to działa z tym: Epic Campaign do MOS 1.41 EMM,?? z tą twoją kompilacją do tego.

Araven
04-03-2013, 14:56
W poście nr 1 dwie wersje campaign_script, jedna dla Mos z mapką zwykłą, druga dla MOS z mapką rozszerzoną.

trolkamil
04-03-2013, 17:12
ok, dzięki zaraz pogram i zobaczę co i jak.

Araven
04-03-2013, 19:44
Jestem ciekaw opini jak się gra. Na szybszych turach w modzie.

dardawid232
04-03-2013, 20:38
Na pewno sprawdzę właśnie instaluję MOS'a zapowiada się ciekawie bo wkurzają mnie tury

dardawid232
04-03-2013, 20:52
działa ale w części(przynajmniej u mnie) nie ma kilku skryptów po kilku turach czas się zmniejsza czekam teraz max 1 minute.Fajne na pewno będę korzystał

trolkamil
07-03-2013, 09:22
gram Arnonem od początku, trochę głupi, że trzeba czekać na kamienne mury, żeby jakieś wojo przyzwoite robić - piechota/ łucznicy, ale jazde mają świetną.

tury rzeczywiście idą szybciej, części eventów nie ma co mnie cieszy, ale jest ok.

A i w innym temacie pisałeś coś o tej straży nieumarłych, jeszcze tam nie doszedłem, ba praktycznie nie zacząłem jeszcze wojaczki, bo wojo za słabe, ale było tam wymagane mieć miecz Anduril, tylko, że mój Aragorna ma od początku "jak to ująć złomki Narsila", da się go jakoś przekuć?, chyba że coś pomieszałem, bo to Anduril został wykuty z Narsila, i nim posługiwał się Aragorn caly czas.

Araven
07-03-2013, 09:42
Tak Anduril jest mieczem wykutym ze szczątków Narsila, pisze to w opisie miecza po polsku. Samego Aragorna wyślij do Erech bez armii, by miał mniej jak 8 członków świty. Może się armia nieumarłych dołączy.

trolkamil
09-03-2013, 01:46
latałem jak głupi po mapie, ale armii nieumarłych nie dostałem:) zawiedziony jestem...

Na MOS-e vh/vh gra Anonem jest trudna:P, ale bardzo ciekawa, tylko jazda, hehehe.... oczywiście do czasu postawiania kamiennych murów, na orki wystarcza 20 jednostek jazdy i w trasę, a Isengard trzeba czekać na piechotę.

Araven
09-03-2013, 08:46
Ja spróbuję uzyskać tą armię umarłych. Może się uda. Wg mnie trzeba iść Aragornem do prowincji Erech i pzrejść przez Dunharrow w drodze do Erech i musi miec mniej niż 8 członków świty a Erech musi należeć do Gondoru.

trolkamil
09-03-2013, 10:47
Problem u mnie chyba jest taki, że mój Aragorn ma Narsila, a nie Anduril... może jak się pojawia w Gondorze, to ma dobry mieczyk. Wszystkie warunki te co napisałeś spełniłem:) A jak uzyskać dobry miecz to nie mam pojęcia.

Pojawił mi się koleś "Loremaster of Arnon", jak go użyć??, pierwszy raz widzę takiego kolesia.

Araven
09-03-2013, 10:51
Wgraj najnowsze spolszczenie to będzie miał Andurila. Loremaster zwołuje Tol Acharn Krucjaty Dobra. Kilka albo kilkanaście tur po pierwszej krucjacie zła Loremaster dostanie berło Arnoru i będzie miała 9 albo 10 pobożności wtedy może zwołać Tol acharn. działa to jak krucjata. Jak się pojawia w Gondorze Aragorn to nie ma żadnych przedmiotów.

trolkamil
09-03-2013, 10:54
czy jak teraz jest krucjata na moje miasto: Moria, jak się skończy to ja będę mógł zrobić krucjatę dla dobra?? I jak to mam zrobić??

dardawid232
09-03-2013, 11:06
Jeżeli Sauron się zgodzi to tak

Araven
09-03-2013, 12:51
Sauron nic nie ma do krucjat Dobra. Pisałem jak ten agent (Loremaster) bedzie miał 10 pobożności i berło kliknij na niego i on będzie mógł ogłosić Tol Acharn przeciwko jakiemuś złemu miastu z listy.

trolkamil
16-03-2013, 10:58
na vh/vh jest za duży spam armi dla Ai.
Podbiłem Orków, Dunland, isengard i Rohan i mając z 1/3 prowincji nie jestem w stanie stworzyć i utrzymać tyle woja co Mordor i Harad.

Araven
16-03-2013, 11:56
W pełnym MOS też tak jest. Można wyciąć jeszcze skrypt Freda Putza (to powinno pomóc co nieco), ale nowa kampania konieczna.

trolkamil
16-03-2013, 12:31
wiem.