doomborch
12-04-2013, 15:39
Witam
Mam zapytanie do forumowiczów. Posiadając po jednym oddziale jednostek zamieszczonych w temacie (Kingdoms, Krucjaty, frakcja Antiochia) nie mogę zrekrutować więcej oddziałów. Jak można to zmienić? Był jeden temat na forum, gdzie podobnież instalacja patcha 1.5 miała pomóc, ale nic z tego. Jakieś propozycje?
Chyba nie można rekrutować więcej takich jednostek niż 1 :P
doomborch
12-04-2013, 16:16
A coś do zmiany w plikach? Wydaje mi się, że w pliku export_descr_buildings można coś podziałać, tylko nic mi nie przychodzi do głowy. Zauważyłem tylko jedną rzecz, a mianowicie po przyjrzeniu się stajniom:
barons_stables
}
}
barons_stables castle requires factions { scotland, denmark, hre, antioch, france, jerusalem, england, middle_eastern, eastern_european, greek, southern_european, }
{
capability
{
recruit_pool "Feudal Knights" 1 0.5 4 0 requires factions { england, scotland, france, hre, denmark, spain, portugal, milan, venice, papal_states, hungary, }
recruit_pool "Templar Confrere Knights" 1 0.5 4 0 requires factions { jerusalem, }
recruit_pool "Knights of Edessa" 1 0.5 4 0 requires factions { antioch, }
recruit_pool "Norman Knights" 1 0.5 4 0 requires factions { sicily, }
recruit_pool "Druzhina" 1 0.5 4 0 requires factions { russia, }
recruit_pool "Latinkon" 1 0.5 4 0 requires factions { byzantium, }
recruit_pool "Granadine Jinetes" 1 0.5 4 0 requires factions { moors, }
recruit_pool "Mamluk Archers" 1 0.5 4 0 requires factions { egypt, }
recruit_pool "Sipahis" 1 0.5 4 0 requires factions { turks, }
recruit_pool "Mongol Heavy Archers" 1 0.5 4 0 requires factions { mongols, timurids, }
recruit_pool "Seljuk Auxiliary" 1 0.7 6 0 requires factions { antioch, }
recruit_pool "Byzantine Lancers" 1 0.7 6 0 requires factions { byzantium, }
recruit_pool "Constable of Jerusalem" 0 0.1 0.999 0 requires factions { jerusalem, }
recruit_pool "Marshall of the Hospitallers" 0 0.1 0.999 0 requires factions { antioch, }
recruit_pool "Marshall of the Templars" 0 0.1 0.999 0 requires factions { jerusalem, }
recruit_pool "Mailed Knights" 1 0.7 6 0 requires factions { england, scotland, france, hre, spain, portugal, milan, venice, papal_states, sicily, }
recruit_pool "Knights of Jerusalem" 1 0.7 6 0 requires factions { jerusalem, }
recruit_pool "Knights of Antioch" 1 0.7 6 0 requires factions { antioch, }
recruit_pool "Huscarls" 1 0.7 6 0 requires factions { denmark, }
recruit_pool "Polish Nobles" 1 0.7 6 1 requires factions { poland, }
recruit_pool "Boyar Sons" 1 0.7 6 0 requires factions { russia, }
recruit_pool "Hungarian Nobles" 1 0.7 6 0 requires factions { hungary, }
recruit_pool "Byzantine Cavalry" 1 0.7 6 0 requires factions { byzantium, }
recruit_pool "Arab Cavalry" 1 0.7 6 0 requires factions { moors, }
recruit_pool "Ghulams" 1 0.7 6 0 requires factions { egypt, }
recruit_pool "Turkomans" 1 0.7 6 0 requires factions { turks, timurids, }
recruit_pool "Mongol Light Lancers" 1 0.7 6 0 requires factions { mongols, }
recruit_pool "Hobilars" 1 0.7 6 0 requires factions { england, }
recruit_pool "Mounted Sergeants" 1 0.7 6 0 requires factions { jerusalem, france, antioch, hre, milan, venice, papal_states, sicily, }
recruit_pool "Border Horse" 1 0.7 6 0 requires factions { scotland, }
recruit_pool "Scouts" 1 0.7 6 0 requires factions { denmark, }
recruit_pool "Jinetes" 1 0.7 6 0 requires factions { spain, portugal, }
recruit_pool "Polish Shooters" 1 0.7 6 0 requires factions { poland, }
recruit_pool "Kazaks" 1 0.7 6 0 requires factions { russia, }
recruit_pool "Magyar Cavalry" 1 0.7 6 0 requires factions { hungary, }
recruit_pool "Skythikon" 1 0.7 6 0 requires factions { byzantium, }
recruit_pool "Desert Cavalry" 1 0.7 6 0 requires factions { moors, egypt, }
recruit_pool "Turkish Horse Archers" 1 0.7 6 0 requires factions { turks, timurids, }
recruit_pool "Mongol Horse Archers" 1 0.7 6 0 requires factions { mongols, }
recruit_pool "Mailed Knights" 1 0.7 6 0 requires factions { Normans, }
marszałek Joannitów jak i Templariuszy pierwszą cyfrę mają 0. Może o to chodzi? Nie chcę niepotrzebnie mieszać, może ktoś wie za co jest odpowiedzialna pierwsza cyfra?
Reznow45
12-04-2013, 18:02
W plikach można przestawić wszystko, to nie problem. Tylko,że to już nie ten dział ;)
doomborch
12-04-2013, 21:03
To może jakaś podpowiedź do jakiego działu, bo ten wydawał się najsensowniejszy (Kingdoms - POMOC) nawet bardziej sensowny od działu na temat modów, zważywszy na to ile tego typu tematów było poruszanych w tym dziale. Swoją drogą jak ja nie cierpię właśnie tego typu odpowiedzi, to nie ten dział, zamiast jasnych klarownych informacji.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©