Zobacz pełną wersję : Tną się bitwy - oblężenie
Spalony24
22-04-2013, 21:08
Witam!
Gram w Total Wara już od wielu lat, zaznaczam, że większość czasu w ostatnich latach przesiedziałem na Medieval II i od roku na Shogun II. Miesiąc temu zacząłem Empire i mam pewien problem...strasznie upierdliwy zarazem. Gram POLSKĄ i gdy mam oblężenie, zrobię ze trzy dziury w murze to gra niemiłosiernie tnie się!! Nie pomaga zmiana ustawień graficznych. Zaznaczę, że w serii Shogun II grając na najwyższych detalach nie mam problemu z płynnością nawet przy bitwach dużych armii...Oblężenia w Shogunie tez nie zmieniają płynności gry....Nie wiem co jest z tym Empire...może gra jest aż tak niedopracowana technicznie? Ciekawie wygląda i zachęca do gry...jednak przez takie problemy całość wypada kiepsko....Ma ktoś pomysł co na to poradzić?
Witam i ja. Mam taki sam problem i chociaż nie znam jego rozwiązania, to mam coś co może (troszkę) pomóc...
Zauważyłem (lub tylko mi się tak wydaje), że to co powoduje straszne spowolnienie gry, to nie tyle zniszczenie danego odcinka muru, ale straszliwe zapętlenie rozkazów po stronie komputerowego dowódcy załogi, który próbuje zabezpieczyć powstałe w ten sposób wyłom/y. Jeżeli przeniesiesz kamerę na problematyczny odcinek i przybliżysz ją na ciasno zgrupowane (u mnie czestokroć wchodzące na siebie) formacje wroga, możesz usłyszeć padające co chwila rozkazy w jego języku i zauważyć jak część jego piechoty, tak jakby co chwila zrywała się do biegu. O ile dobrze pamiętam, czasami nawet się męczyły i po jakimś czasie miały status wyczerpanych... Ponadto gdy w końcu ruszałem do szturmu, lub podchodziłem jakąś jednostką by wywabić jego odziały, gra tak jakby przyśpieszała (o ile udało mi się w ten sposób skłonić do zmiany działania wszystkie lub większość jego ludzi z zapętlonymi rozkazami).