Zobacz pełną wersję : Polish Regiments Unit Pack v.1.1 for IMPERIAL DESTROYER
Shay Ruan
25-01-2014, 20:32
Miałbym prośbę, dałby rade wrzucić ktoś to ai Brana na jakiegoś chomika czy coś? Bo Twc mi nie chce działać nie wiem czemu ;/
Mam tam konto. Właśnie pobrałem bezproblemowo...
Shay Ruan
25-01-2014, 20:42
No a mi to nie chce dziś działać, a próbowałem z mozilli, chrome i internet explorera ;/
A Opera, Safari? ;) The Great War też nie mogłeś pobrać, jak nic masz wirusa :lol:
Podeślij maila, to może zdążę przed ukończeniem submoda przez Lvcasa dostarczyć ci to 8-)
Bedzie i powiekszony zasieg. W sumie to pierwsze co zrobilem:-) Ai od Briana mozna instalowac bez problemow. U mnie nawet dzieki niemu rozwiazal sie problem z crashami w pewnym momencie kampanii. Na razie doszedlem do polowy kampanii bezproblemowo. Testuje dalej.
Jak macie jeszcze jakies propoz to glaszajcie. Zobaczymy co da sie zrobic.
Pzdr.
Shay Ruan
26-01-2014, 12:36
Niestety podstawowy ID ma sporo błędów np. straciłem możliwość rekrutacji wojsk w Sztokholmie po rozbudowie koszar :) Ale mam też propozycje aby dodać dla RONu port kupiecki w Gdańsku od początku rozgrywki. Zawsze to jakiś profit z handlu dla gracza bo ai i tak straci Gdańsk w pierwszych turach na rzecz Prus. Z tego co pamiętam historycznie był tam jakiś port. Dodatkowo nie wiem czy nie lepiej zmniejszyć zasięg ostrzału piechoty aby było bardziej historycznie. Nie jestem specjalistą od 18 wieku więc pewności nie mam.
EDIT: Aha i nie wiem dlaczego twórcy usunęli czworobok piechoty. Znaczy sie technicznie jest on nadal ale w praktyce nie jest w stanie obronić się przed szarżą.
1. Co do bledow - zgadza sie ale i tak dzis jest to najbardziej rozwijana modyfikacja. Sa one w miare zasu wyprowadzane.
2. Sprawdze te sprawe z rekrutacja w Sztokholmie. W inych stolicach jakna razie nic takiego nie widzialem moze musze poprawic wpisy w DB.
3. Co do portu q Gdansku. W XVIII wieku polska marynarka w zasadzie nie istniala wiec moze dobrze zazekac - dac czas na reformy.
4. W ID trzeba wgrac sub mod zeby miec czworoboki.
Ps. Postaram sie dodac brian ai oraz kilka inych submodow do archiwum z modem (opcjonalnie do instalacji)
Pojawiła się nowa odsłona Imperial Destroyer'a - 3.4. Jak tak dalej pójdzie to nie nadążę z przygotowywaniem nowych wersji. Z ciekawostek autor dodał kilka nowych frakcji m. inn w Indiach oraz u granic RON -Mołdawię i Hetmanat. Można będzie sprawić łomot banderowcom:) Autor ponoć zostawił możliwość wybrania zasięgu ruchu jednostek z vanilli - ja to już zaimplementowałem w moim dodatku do ver. 2.2
Link do pobrania i opis zmian na tej stronie:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?580871-Imperial-Destroyer-project-v3-4
Już wkrótce nowa wersja moda pod ID 3.4
Shay Ruan
30-01-2014, 22:02
Hetmanat był już w wersji pod 3.3 bo posiadam ją :D Już nie moge się doczekać nowej wersji PRUPa. a i pytanie. Czy ai Brana jest kompatybilne z wersją 3.4?
Jest juz wersja 3,41. Czy jest kompatybilna sprawdze jak tylko sciagne:-)
Shay Ruan
31-01-2014, 17:06
Szkoda tylko, że z tej strony z plikami nie da się pobierać wieczorami tego patcha bo ograniczenie do 64 kb jest.
Normalnie ograniczenie dla zwykłych użytkowników nie posiadających konta. Na rapidshare tak było lub jest teraz. Masz trzy wyjścia z tej niefortunnej sytuacji. Starasza się to przecierpieć, ściągając pliki w nocy. Możesz użyć jakiegoś akceleratora pobierania. Ewentualnie zakładasz tam konto i pobierasz bez ograniczeń. Zrobiłem tak na wakacjach, kiedy ściągałem patch do Ogniem i Mieczem pod Medka 2. Niestety, od tego czasu zapomniałem hasła do konta, jakiego maila używałem do rejestracji, jak też nie pamiętam jakie bzdury konieczne do weryfikacji powypisywałem w profilu :lol:
Więc, tak, brian AI oczywiście działa z ID, nowa wersja pozwala na wybranie opcji z powiększonym zasięgiem ruchu dla armii oraz z odblokowanym czworobokiem i mozliwością handlowania prowincjami (czego ja nie wgrywam bo potem mam za sąsiadów Irokezów).
Dodałem kilka wczesnych jednostek z hetmanatu dla RON-u (mi. inn., jako dragonów, hajduków i piechoty magnackiej) Wkrótce jak otrzymam odpowiedz od Lordsitha to opublikuję aktualizację:)
Hej, tak do końca tygodnia powinienem założyć temat o ID, żeby Twój submod miał godną oprawę :) Na forum jest temat o ID, ale z czasów kiedy było jeszcze tylko submodem poprawiającym zachowanie AI.
Opcja wymiany regionów, choć wprowadza w grze rożne dziwolągi, w moje kampanii Francją jest dla mnie wielkim wsparciem. W pierwszej turze pozbywam się kolonii na rzecz Hiszpanii, otrzymując w zamian na drodze dyplomatycznej Flandrię, Lombardię i jedno z dwojga: Sardynię lub Gibraltar. Wydaje się to nieopłacalne, ale dzięki temu mam w Europie więcej prowincji, zapewniających mi lepszą pozycję startową do podboju. Ameryką zajmuję się, kiedy mam Europę u swych królewskich stóp ;)
A ja mam takie pytanie. Może było to gdzieś tutaj poruszane, ale nie mam siły przebijać się przez 14 stron tematu, zwłaszcza że przez kilka ostatnich godzin szukałem rozwiązania problemu z CTD na TWC.
Mam wersję angielską empire. zgrałem sobie dartha w wersji 8.0.1 i Polish Regiments Unit Pack. Wszystko pięknie mi się wczytuje, tylko nie wyświetlają mi się nazwy jednostek, widzę jedynie ze jest to ciężka kawaleria, lub lekka kawaleria itp. Jest jakiś sposób, żeby to naprawić ?
Temat wałkowany wiele razy. Niekompatybilny plik tekstowy. Stary_Marcin zajmował się wersją pod DME.
Wydanie nowej wersji pod ID troche sie przedłuży ze względu na ciągle ukazujące się poprawki. Nowa wersja bedzie współpracować z ID 4.5.
Ale ja gram na czystym DME.
mhajdyla
12-02-2014, 00:36
Mam problem z rekrutowaniem husarii. Zainstalowałem moda, wszystko ładnie pięknie, jednostki są, ale oprócz husarii. W drzewku technologii pokazuje mi, że w koszarach mogę ją rekrutować, ale gdy 'przychodzi co do czego' to nie mogę. Co robię źle? Z góry dzięki za pomoc.
Nazgol napisz na priv do starego_marcina. On robil wersje pod DME. Moze ci pomoze. Stawiam na plik tekstowy. Oje sa baardzo kaprysne.
Mhajdyla napisz cos wiecej. Jaka wersja moda, inne submody, grasz z DME czy z ID.
Niedlugo nowa odslona moda pod ID. Juz teraz moge zdradzic ze pojawi sie wersja Late Campaign i kilka innych drobiazgow.
Pozdrawiam
mhajdyla
16-02-2014, 11:02
gram na DME 8.01 platinum z polish regiments unit pack i nic więcej. Early campaign. Dzięki za odzew!
Mhajdyla jak wyzej. Pisz do Starego Marcina on tworzyl wersje pod DME. Moze pomoze. Widze ze z ID nie ma takich problemow.
Najnowsza wersja moda do pobrania tutaj:
http://hostuje.net/file.php?id=c57744a1e2b3dd6e4efc9189144b9ea6
Zapraszam
Hej, jakbyś skrobną tak z parę zdań o tym co Twój submod zmienia w ID, to dodałbym opis do pierwszego posta tematu głównego moda.
- Kilkadziesiąt nowych jednostek dla Polski i Saksonii z okresu wczesnego, pełnego i późnego.
- Dodanie tzw. Wojsk prywatnych - ograniczona liczba oddziałów za które symbolicznie płacimy, za to łożymy na ich utrzymanie - symulują one wojska ordynackie i magnackie wystawiane przez możnych, wyjęte spod władzy hetmana, ale w czasie wojen często walczyły u boku wojsk państwowych (wtedy król wypłacał im żołd)
- Zmodyfikowany startpos - Jednostki z moda na mapie kampanii i nowe regiony rekrutacji dla jednostek polskich i saskich
- Historyczny wygląd flag i sztandarów RON
- Dwie wersje dostosowane do wczesnej i późnej kampanii ID (różni się m. inn. możliwością rekrutowania niektórych jednostek)
- Nowe reformy wprowadzające jednostki oraz "scenariusze" wydarzeń historycznych.
- Zwiększona mobilność jednostek (z vanilli - obecnie autor udostępnił też swoją wersję)
- parę mniejszych, kosmetycznych poprawek
Zalecam grać razem z Brian AI
Dziękujemy Ivcas :) Pewnie łatwo to zainstalować ? :)
Bardzo latwo. Wszystko z folderu data kopiujemy do folderu data a z early campaign albo late campaign do folderu script.
Wszystkich ktorzy maja wczesniejsza wersje moda prosze o jej usuniecie przed instalacja.
PS.
Jutro wgram małą poprawkę. Kilka kosmetycznych zmian dot. konfiguracji jednostek.
Wkrotce aktualizacja z nowymi jednostkami z okresu Insurekcji Kosciuszkowskiej.
WojciechF1F
23-02-2014, 17:46
Mam pytanie. Jak to zainstalować? Mam czystego Darthmoda v8.0.1. Pliki z najnowszego moda (RON ID 1.0) wrzucam do Empire\data, zawartość txt z early kopiuje i wklejam do file\open\user script (launcher Darthmoda). Nw, czy o to ci chodziło, ale nie mogłem znaleźć folderu script. Po tych czynnościach nie mam polskich jednostek. Zapewne coś źle zrobiłem.
Być może gdzieś w tym temacie jest odp. ale nie mam sił przeglądać 14 stron.
RON 1.0 nie jest kompatybilny z DME tylko z ID. Chcac grac w najnowsza wersje tej modyfikacji nalezy zainstalowac Imperial Destroyer.
Coraz czesciej mysle o wydzieleniu z tego tematu dot. DME. Wielu z was pobiera wersje pod ID i probuje ja instalowac pod Darthmodem. Wersja dla ID nie bedzie z DME funkcjonowac poprawnie poniewaz oprocz dodania modeli, tekstur i tabeli jednostkami ingeruje tez w plik startpos. Oczywiscie jak ktos sie uprze to moze go sprobowac wyedytowac. Chodzi o dodanie brakujacych wpisow dot. Regionow rekrutacji, technologi i paru innych drobiazgow. Nie wspominam juz nawet o dostosowaniu ustawien jednostek do DME.
Ogolnie rzecz biorac sporo z tym zabawy. Podsumowujac. Odradzam instalowac pod DME. Polecam zainstalowac razem z ID
WojciechF1F
23-02-2014, 20:48
Dzięki za info. Trochę się pogubiłem przeglądając forum.Trafiłem na temat Submod Z Polskimi Jednostkami do darthmoda (Polish Units v2). Przechodząc ze jednej strony na kolejną, natknąłem się na link do tego tematu. A, że nie chciało mi się czytać tych wszystkich postów, to nie doczytałem, że jednostki od cb są pod ID.
Znowu nowa wersja ID :evil:
Znowu nowa wersja ID :evil:
To pod nową wersję nie działa Twój submod na wersję 3.45 ??
Nie, i właśnie w związku z częstymi aktualizacjami ID zdecydowałem, że następną wersję Polish Regiments Unit Pack for ID wydam pod standardowy startpos (bez jednostek z moda na mapie kampanii), ze standardowymi regionami rekrutacji i tylko dla Early campaign. Prace ze startpos wznowię, gdy ID nie będzie już tak często aktualizowany.
Hej. Właśnie skończyłem przygotowywać jednostki z okresu po sejmie wielkim. Teraz pozostaje jeszcze poprawić startpos i niebawem nowa wersja moda kompatybilna z ID 3.6
To ostatnia wersja jaką robię pod ID razem ze startpos. Jeśli ID nadal będzie tak często aktualizowany (ostatnio chyba 2 razy/tydz.), przygotuję hotfix z uniwersalną DB dla każdej wersji ID.
Shay Ruan
01-03-2014, 23:15
Ja nawet przestałem pobierać te aktualizacje bo przy tych ograniczeniach na serwerach, zanim ściągnę jedną wersję wychodzi już następna :D Poczekam do momentu ustabilizowania się sytuacji.
WojciechF1F
02-03-2014, 17:07
Nie, no niby działa. U, mnie na 3.6 jakoś trybi. P.S Jak werbować sasów? Mam opanowaną gwardie saską, ale jakoś sasów ni widu i ni słychu. Może dlatego, że gram na 3.6.
Dokladnie. Brakuje wpisow w startpos. Niebawem nowa wersja ktora rozwiaze problem:-)
WojciechF1F
02-03-2014, 17:56
Czyli brak sasów spowodowany jest niekompatybilnością paczki.
Ściślej biorąc - niekompatybilnością startpos. Dzis wyedytowałem early campaign. Jutro zrobię late:)
Nowa wersja do pobrania w 1 poście. Dodałem też linki do ID wersją 3.6
Pozdrawiam i życzę udanej zabawy:)
WojciechF1F
03-03-2014, 22:55
Dzięki Mistrzu!
EDIT: To jak mogę zwerbować armie jednostki Saskie? Oprócz technologi Gwardia Saska i Armia Saska, trzeba mieć jakiś konkretny budynek lub dodatkowo opracowaną technologię? Trochę się ich uczepiłem i zadaje głupie pytanie, ale jest nawet sporo tych jednostek i chciałbym je wypróbować.
Nie pisz posta pod postem. Pozwalam na to Ivcasowi bo obwieszcza komunikaty odnośnie moda. Pamiętaj o tym bo następnym razem będzie upomnienie w kartotece. Shay Ruan
Shay_Ruan dzieki za wyrozumialosc. Postaram sie mniej smiecic:-)
WojciechF1F postaram sie zobaczyc o co chodzi z tymi sasami. Ogolnie potrzebujesz miec reforme, odpowiedni poziom koszar, monarchie konstytucyjna lub absolutna oraz region rekrutacji (podmieniony plik startpos). Dla jednostek saskich sa to dwa regiony: Saxony - saksonia oraz SaxonyPoland - Saksonia, Polska.
Shay Ruan
04-03-2014, 14:22
Mam problem ale nie wiem co jest jego przyczyną :P W kampanii nie mogę rekrutować ani Sasów ani Husarii( jedynie pocztowi husarze są dostępni). Posiadam najnowszą wersje moda i submoda. Dodatkowo podczas bitew mam muzykę tylko z podstawki. Nie wiem czy odinstalować moda i instalować to jeszcze raz, czy może tak powinno być :P
Jeśli chodzi o husarię - są 3 jednostki w early campaign:
Husaria - Kirasjerzy (bez skrzydeł) czyli późna Husaria - do rekrutacji w Koronie
Husaria (ze skrzydłami) - do rekrutacji na Litwie - zmieniłem żeby można bylo ją rekrutować w całej rzeczypospolitej. Zmiany w następnej poprawce
Pocztowi husarscy - do rekrutowania w obu tych regionach.
Husarię na Litwie można rekrutować we dwóch pierwszych poziomach koszar, w Koronie na 3 pierwszych.
Sasi powinni być. Zaczynam testy. Jak odblokuję ich to dam znać czy powinno być ok.
W late Campaign oczywiście wczesnej husarii już nie ma.
Shay Ruan
04-03-2014, 21:49
Właśnie tylko tej na Litwie Husarii prócz Sasów nie miałem. Obawiam się, że mogłem źle patcha 3.6 zainstalować i to przez to. Wnioskuje to po tym, że grając Szwecją po wybudowaniu Imperial Palace (Czy jak to się nazywa) tracę w Stockholmie możliwości werbunkowe. Miałem ten problem na wcześniejszych patchach choć myślałem, ze jest to spowodowane bugiem podczas rozbudowy koszar. Po sprawdzeniu okazuje się jednak, że to ten imperial palace jest wszystkiemu winien. Postaram się usunąć ID i i jeszcze raz zainstalować.
WojciechF1F
05-03-2014, 19:28
W późnej kampanii nie ma "opracowanych" reform. Tak powinno być, czy coś u mnie jest nie tak? :D
Chodzi mi oczywiście o te dodane z paczki tj. RP szlachecka itd.
Powinny byc. Prosze o screeny i przeslij mi plik startpos z katalogu data/campaign/
WojciechF1F
07-03-2014, 15:38
Tutaj masz linki:
http://www64.zippyshare.com/v/43923167/file.html
http://www64.zippyshare.com/v/85112202/file.html
http://www64.zippyshare.com/v/58219356/file.html
Co do plików startpos to są prosto z RON 1.1.
Skopiuj sobie ten plik:
http://www67.zippyshare.com/v/63944080/file.html
do folderu
...\SteamApps\common\empire total war\data\campaigns\Lord_Lmain
Daj znać czy to pomogło
W pierwszym poście i tutaj można pobrać wersję moda współpracującą z każdą odsłoną ID
http://hostuje.net/file.php?id=498270f64366ac52e377cb1bdb9a4d23
Wersja nie zawiera pliku startpos.esf, jednostki mają przypisane standardowe regiony rekrutacji, na mapie kampanii w 1 turze rozmieszczone są standardowe jednostki z ID.
WojciechF1F
07-03-2014, 21:50
Ten starpos pomógł :D. Teraz to mam od groma jednostek w rekrutacji. Ten starpos to pod obie wersje tj. Early i Late?
Nie. Tylko Late. Early masz w paczce w folderze campaign.
WojciechF1F
07-03-2014, 22:16
OK, czas zabrać się za budowanie silnego państwa Polskiego, poskromienie sąsiadów i zdobycie jakiejś kolonii. :D
Shay Ruan
08-03-2014, 21:02
Rozwiązałem problem z brakiem Husarii, jestem głupi bo źle zainstalowałem submoda :D
WojciechF1F
09-03-2014, 13:02
Zdarza się :D. Jak "prawidłowo" zainstalować, tzn. w jakiej kolejności wrzucać pliki, i co masz? Masz VDM, AI Brian, czy coś? Bo mam wrażenie, że coś spartaczyłem przy instalacji.
Shay Ruan
09-03-2014, 13:09
Pliki LordL_main i Lord_main zamiast do Campaigns, wrzuciłem prosto do data i dopiero wczoraj zobaczyłem co uczyniłem :D Gram na Ai Brana i na tym pliku dodającym czworobok.
WojciechF1F
12-03-2014, 00:05
Jest jakaś możliwość włączenia wymiany prowincji poprzez dyplomacje na ID? Bo jeśli dobrze pamiętam to na "czystym" Empire dało się wymieniać regionami.
Shay Ruan
12-03-2014, 17:19
Jeżeli pobrałeś wersję 3.6 moda, powinieneś tam mieć submod Enabled regions. To powinno Ci umożliwić handel regionami.
WojciechF1F
12-03-2014, 23:20
Działa, ale trzeba kampanie od nowa zacząć.
Nie dałoby sięzmniejszyć czasu odkrywania tych reform? Rozumiem , że polska była wtedy zacofana ,ale że by aż tak? Druga sprawa ,to fakt, iż bydynki pozwalają na zbyt dużą rekrutacje jednostek, i gdy suma przekroczy 9 slotów to w danym regionie nie można rekrutować nic. Trzecia sprawa ,to dość niestabilna wersja Late.
WojciechF1F
27-03-2014, 23:39
Wybuchła u mnie wojna domowa (Wojna domowa Stanisława Leszczyńskiego). Mam dwie opcje: -stanąć po stronie władcy, -przejąć kontrolę nad rebelią. Taka opcje dodaje mod, czy od razy była? Jakoś sobie nie przypominam, czy coś takiego było na "czystym" Empire :D.
Shay Ruan
28-03-2014, 01:08
To było już w podstawce jeśli rebelia wybuchła w regionie, który jest jednocześnie Twoją stolicą.
WojciechF1F
28-03-2014, 14:34
A no kojarzę teraz.
Mam problem. Nie działają mi "stacjonarne możdzierze",ale tylko polskie. Moze jakaś sugestia?
Shay Ruan
28-03-2014, 16:41
Znaczy się, że nie strzelają czy się nie pojawiają, czy może jeszcze w jakiś inny sposób nie działają?
Shay Ruan
29-03-2014, 11:01
Sprawdzę te moździerze i dam znać.
Hej, Jeśli chodzi o moździerze - pierwszy raz słyszę o jakimkolwiek problemie z nimi, zresztą są one przeniesione bez żadnych modyfikacji z Modu Szwajcara. jak będę miał okazję to też sprawdzę.
Wkrótce nowa wersja Polish Regiments Unit Pack. mam trochę czasu więc testuję i znalazłem parę rzeczy do poprawy. Dodatkowo po zajęciu kolonii brakowało mi jakichś jednostek kolonialnych. Więc machnąłem parę (4) fikcyjnych. Mundury wzorowałem na letnich (białe z wyłogami)
Pozdrawiam
robercik8211
06-04-2014, 09:03
Witam.
Mam pytanie. Czy jest jakiś sposób aby dać polskim jednostkom 1000 amunicji? Żeby Polacy nie odstawali od innych krajów, których jednostki mają 1000 ammo. Jeżeli odpowiedź już padła przepraszam, nie chciało mi się rano przeglądać całego tematu.
Pozdrawiam
EDIT: Mam kolejny, gorszy problem. Mam jedenastą turę. W tej turze ciągle wywala mnie do pulpitu w turze Maratów. Dodam że to przytrafia mi się to tylko na tym modzie. Próby rozwiązania sojuszu z Rosją nic nie dają, dalej wywala. Czy jest jakiś sposób aby to naprawić? Wydaje mi się iż wszystko dobrze zainstalowałem. Grałem Polską.
Sciagnij i wgraj sobie Brian AI. Mialem to samo i pomoglo:-)
robercik8211
06-04-2014, 16:48
A takie pytanie... Jak go pobrać? Po pobiera mi jakiś plik attachment.php (dafuq?). Co mam z tym zrobić?
Sciagasz archiwum z tematu na forum (pirewszy postna dole, sa tam dwa archiwa do pobrania) i wypakowujesz do folderu data.
robercik8211
07-04-2014, 07:14
Powtórzę. Pobiera mi nie archiwa, a plik ,,attachment'' rozszerzeniu .php. I pytam: Jak to otworzyć? Czy ktoś może te pliki wrzucić gdzieś indziej?
Pozdrawiam
Ignoruj wszystkie reklamy na stronie, nie pobieraj przez klikanie prawym przyciskiem myszy na nazwę lub inny element strony i wybieranie opcji zapisz, po prostu kliknij lewym przyciskiem na samym dole napis "Pobierz Plik" i zacznie ściągać się samo, tak jak u mnie dzisiaj. Nie odznaczaj "ptaszka" nad tym napisem z oświadczeniem, że akceptujesz regulamin ;)
robercik8211
07-04-2014, 12:19
Słucham? O jakiej stronie downloadu mówiłny? Ja próbuję pobrać tego moda z twcenter, mam dwa źródła załączone do strony. Gdy próbuję pobrać pliki, pobiera mi plik attachment.php. Ja chciałbym pobrać tego moda Brian AI, ale nie mogę. Ponawiam prośbę o wrzucenie na jakiś inny mirror.
Pozdrawiam
No to się nie zrozumieliśmy. Moja wina, nie przeczytałem poprzedniej strony :lol:
Ja pisałem o submodzie Lvcasa. Co do Bran AI, no cóż, powinieneś zarejestrować się na twcenter i po problemie. Ściągam stamtąd tylko w ten sposób. Oczywiście, mam pobrany ten submod i mogę przesłać ci na maila, tyle tylko że Bran dość często aktualizuje go i w ten sposób musiałbym pomagać Tobie za każdym razem, co jest trochę bez sensu skoro rejestracja na twcenter jest tak banalna.
W sumie, ten jeden raz mogę ci go przesłać :)
robercik8211
07-04-2014, 12:56
Jestem zalogowany na twcenter. Mimo tego nie chce się pobrać. Możesz mi go przesłać?
Pozdrawiam.
Pewnie, że mogę. Wyślij mi swojego maila na PW. Pzdr
Znalazłem kolejnego buga. Po rozbudowaniu admiralicji do kolejnego poziomu traci się możliwość rekrutacji jednostek:( Może ktoś wie dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? Dodam że sytuacja ta ma miesce bez względu na poziom koszar i region, w którym rozbudowuje się ten typ budynku. Dodatkowo, jeśli zajmiemy region z już rozbudowaną admiralicją do kol. poziomów, nie zaobserwowałem żadnych niepokojących błędów. Znowu Empire płata nam figla :) Słowem -admiralicji nie rozbudowywujemy, zdobywamy region z już rozbudowaną:)
Shay Ruan
08-04-2014, 20:54
Ivcasie to sie dzieje też przez rozbudowanie np. pałacu do ostatniego poziomu. To chyba przez zbyt dużą ilość wolnych slotów do rekrutowania jednostek. Nawet jeśli zajmiesz prowincje z już rozbudowanym budynkiem to po kilku, kilkunastu turach stracisz możliwość rekrutowania tam jednostek. To jest jakiś głupi bugol.
WojciechF1F
09-04-2014, 13:47
Ale armia w regionie chyba nadal może rekrutować? Ja po reformach sejmu niemego nie mogłem nic w Wawie rekrutować do czasu rozbudowy koszar, chyba do poziomu 4. Jak będzie u mnie sytuacja, że nic nie można rekrutować w regionie to sprawdzę czy armia może. A, nw czy to bug czy nie ale reg. królewicza (chyba tak się zwie) nie może formować czworoboku.
Taki sam błąd występuje w Napolenicu 3.7 i wynika on ze zbyt dużej ilości dodatkowych slotów do rekrutacji. Kuleje głównie z tego powodu werbowanie jednostek w stolicach, ponieważ w ostatniej wersji moda postawienie tam fortyfikacji zwiększa możliwości rekrutacji, co miało wspomagać mniejsze frakcje. Sam spotkałem się z tym prowadząc kampanię Hiszpanią. Twórcy moda zamierzają rozwiązać ten problem usuwając dodatkowe sloty jako wynik zbudowania fortyfikacji i zastępić je bonusem do porządku publicznego. Nie wiem jak to wygląda w ID, ale może być konieczne odjęcie wyższym poziomom budynków właściwości dodawania slotów, ich nadmiernej ilości. Jak napisał WojciechF1F, problemowi można chwilowo zaradzić prowadząc rekrutację z panelu armii, przynajmniej tak jest w Napoleonicu.
Tosiek363
19-04-2014, 20:57
Skoro wyszła nowa wersja ID planujesz jaki update lvcasie?
Witam. Ma ktoś może linki do wersji 3.6 ID? Niestety linki podane na pierwszej stronie nie działają a w aktualnej wersji 3.8 mod nie pozwala uruchomić gry. A może ktoś ma na dysku pliki 3.6 i był by tak uprzejmy i wrzuciłby na serwer?
Czy będzie wersja na kampanie late?
Hej,
Witam po dłuższej przerwie:)
Na razie wstrzymuje prace nad modem ze względu na częste aktualizacje ID. jeśli sytuacja się ustabilizuje, tzn. aktualizacje będą wydawane raz na kwartał a nie raz na 2 tygodnie, będę się starał uaktualniać plik do bieżącej wersji ID. na razie ostatnia wspierana wersja to id 3.6. Wstrzymałem prace przez epizod autora ID z Konfederacją Warszawską. Na szczęście obecna wersja ponoć już jej nie ma więc będę mógł kontynuować prace (dostosowanie do konfederacji warszawskiej wymagałoby mase roboty i czasu, którego obecnie nie posiadam).
jak będę miał chwilkę to zaktualizuję do wersji 3.85 ( ale na razie bez late campaign). Do tego czasu z nowszymi wersjami ID proszę używać wersji uniwersalnej modyfikacji
Pozdr.
PS
otrzymałem zgodę twórców Colonialism 1600 na użycie ich modeli w moich modyfikacjach. Może dzięki temu wymienię pare modeli wczesnej piechoty i jazdy na lepsze:)
Co tam słychać w sprawie aktualizacji ? :)
Co tam słychać w sprawie aktualizacji ? :)
Na razie nie planuję żadnych aktualizacji. Planowana jest nowa wersja ID, jak wyjdzie, to wtedy pomyślimy:)
Dzięki :) Dawno nikt nie nie pisał na forum Imperium :)
Ivcas, a nie ma szans byś zrobił startpos pod 3.9? Jakieeś większe zmiany w aktualizacjach i tak się nie zapowiadają, a w 3.9 gra się bardzo przyjemnie...
pozdr!
Tosiek363
05-11-2014, 12:09
Jako iż lvcas ostatnio nie updatował moda do najnowszej wersji postanowiłem się za to zabrać. Nie znam się za bardzo na modowaniu ale udało mi się dostosować jednostki do najnowszej wersji moda, przy okazji zwiększyłem im ilość amunicji aby nie odstawały od reszty w ID. Nie znam się na modyfikowaniu startpos, więc na razie za to się nie brałem.
http://hostuje.net/file.php?id=c2c3d4c6c59f42a182ff38f9330f3a6a
Zmodyfikowałem też rekrutację wyłączając z niej większość jednostek z ID dla Polski(Gdyż są to właściwie te same jednostki i niepotrzebnie będą się "dwoić" zapychając ekran rekrutacji). Ale gdyby jednak ktoś wolał je mieć dodaje to w osobnym pliku. Plik ten zwiększa także ilość jednostek do rekrutacji Państw Włoskich(Papal States).
http://hostuje.net/file.php?id=4602e3e1791f8ac2cf4e8f6b5710e9ed
Wypakować i podmienić pliki w Empire Total War/data
Pamiętajcie żeby do user.empire_script dodać:
mod RON_dbunits.pack;
mod RON_dbunits_k.pack;
mod RON_units.pack;
Ekstra! Współpracuje z Destroyerem po hotfixie?
Ja też na własną rękę zwiększałem sobie amunicję. Teraz jestem w trakcie tłumaczenia jednostek na angielski, tak by ładnie to się z resztą gry komponowało. Z racji pracy mojej, trochę to trwa, a też nie chcę toczka w toczkę tłumaczyć, bo te nazwy choć historyczne są na moje za długie. Zresztą, podawanie w nazwie jednostki z jakiego regimentu jest, jest imho bez sensu, bo Empire sam w sobie dodaje regimenty. Chcę to przetłumaczyć tak by było miłe dla oka ;-)
Dzięki za aktualizacje moda!
preussen6
05-11-2014, 21:00
Super inicjatywa, umiesz wyciągnąć jednostki z innych modów i dodać je do ID ?
Jako iż lvcas ostatnio nie updatował moda do najnowszej wersji postanowiłem się za to zabrać. Nie znam się za bardzo na modowaniu ale udało mi się dostosować jednostki do najnowszej wersji moda, przy okazji zwiększyłem im ilość amunicji aby nie odstawały od reszty w ID. Nie znam się na modyfikowaniu starpos, więc na razie za to się nie brałem.
http://hostuje.net/file.php?id=c2c3d4c6c59f42a182ff38f9330f3a6a
Zmodyfikowałem też rekrutację wyłączając z niej większość jednostek z ID dla Polski(Gdyż są to właściwie te same jednostki i niepotrzebnie będą się "dwoić" zapychając ekran rekrutacji). Ale gdyby jednak ktoś wolał je mieć dodaje to w osobnym pliku. Plik ten zwiększa także ilość jednostek do rekrutacji Państw Włoskich(Papal States).
http://hostuje.net/file.php?id=4602e3e1791f8ac2cf4e8f6b5710e9ed
Wypakować i podmienić pliki w Empire Total War/data
Pamiętajcie żeby do user.empire_script dodać:
mod RON_dbunits.pack;
mod RON_dbunits_k.pack;
mod RON_units.pack;
Dzięki CI dobry człowieku :D Ożywiłeś te subforum ! :)
Tosiek363
06-11-2014, 20:23
Ekstra! Współpracuje z Destroyerem po hotfixie?
Dzięki za aktualizacje moda!
Tak działa z najnowszym hotfixem
Super inicjatywa, umiesz wyciągnąć jednostki z innych modów i dodać je do ID ?
W sumie po obejrzeniu jakichś tutoriali powinienem dać radę, gorzej byłoby by z dostosowaniem statów jednostek aby nie były za mocne czy słabe
Prz okazji myślałem czy nie dodać nowych kart jednostek w okienku statystyk jednostek, i próbowałem też coś przy startposie zrobić lecz nie mam pojęcia jakie jednostki by dodać bo zawsze wychodzi ze na starcie RON jest na minusie, więc jeśli ktoś ma jakieś propozycje co do początkowego ustawienia niech pisze.
Myślę, że z 2 oddziały tej piechoty królewicza i królewny w Warszawie na pewno musiałyby się znaleźć.
Hej!
Podrzucam dla chętnych tłumaczenie. Mam nadzieję, że poważniejszych błędów nie ma.
http://hostuje.net/file.php?id=cfb457900a34080eb5813318c450f222
Pozdrówka!
Tosiek363
07-11-2014, 16:14
Przejrzałem twoje tłumaczenie i wygląda całkiem solidnie, choć sam zostanę pewnie przy polskich nazwach, ale dzięki temu może jacyś obcokrajowcy zainteresują się submodem:). Przy okazji zauważyłem też że niektóre jednostki strzelają tylko pierwszym szeregiem co poprawiłem i niedługo wypuszczę poprawioną wersje do pobrania gdzie dodam też nowe karty w opisach jednostek.
Na razie to nie wygląda jakoś porażająco ale wstawiłem to żebyście napisali co o tym myślicie i czy kontynuować robienie tych kart. Oczywiście poprawie to wszystko żeby rozmiarowo było podobnie
http://i.imgur.com/PAdIQJX.jpg
http://i.imgur.com/r5rLwaO.jpg
http://i.imgur.com/HOvpFR1.jpg
Bardzo fajnie to wygląda! Kontynuuj.
Pozwoliłem sobie wrzucić link do Twojej modyfikacji na TW center, nie masz nic przeciwko?
Tosiek363
07-11-2014, 20:06
Właściwie to nie jest moja modyfikacja a lvcasa, więc nie mam nic przeciwko;) ja ją tylko z updatowałem, ale zamierzam jakoś ją jeszcze po usprawniać.:mrgreen:
preussen6
07-11-2014, 20:31
O wyciąganiu jednostek z innych modów to chodziło mi czy mógłbyś dostosować jednostki amerykańskie z American Revolution Mod.
Tosiek363
07-11-2014, 21:26
Teraz trudno mi powiedzieć, może później. Po prostu nie wiem czy dałbym radę, a nie chciałbym czegoś obiecywać dopóki nie będę pewny że dam radę to zrobić.
A nie uważacie, że cena jednostek prywatnych magnackich jest trochę za niska? Ja osobiście jak gram to podwyższyłem cenę kupna o 200 i a utrzymania o 100.
Jeżeli koszt kupna to 10 a utrzymania 150 to automatycznie mam 210 i 250. I to dla mnie ma sens. Cały czas wychodzi tanio w zakupie ale drogo w utrzymaniu
Tosiek363
08-11-2014, 16:50
Jak dla mnie to wtedy staną się za drogie w utrzymaniu i niepotrzebne patrząc po ich statystykach(i bagnetów też chyba nie mają dostępnych). Może koszt kupna o 100 a utrzymania o 50? Czyli wtedy mamy: koszt kupna 110 a utrzymanie 200.
Niby tak, ale w przypadku skróconego obszaru poruszania się (takiego jak jest oryginalnie w ID) jestem w stanie na 2/3 tury przed przewidzieć atak przeciwnika. Mając tak tanie i tak niedrogie w utrzymaniu jednostki jestem w stanie wystawić armię składającą się minimum z 6 oddziałów. A to dużo.
Gdy jednak będą one droższe w utrzymaniu, to będę musiał przemyśleć ich kupno, bo mogą przez te 2/3 tury zrujnować mi budżet.
Poczekajmy, może ktoś jeszcze się wypowie ;-)
Prosiłbym o dodanie do Gdańska stoczni, bądź co bądź, ale to nieodłączny element gospodarki Rzplitej i jej brak jest idiotyczny.
Tosiek363
08-11-2014, 22:26
Update:
http://hostuje.net/file.php?id=40589daf7accdf31c8429c65cca88eae
Co dodałem:
-nie wszystkie jednostki strzelały wcześniej wszystkimi szeregami jak inne jednostki ID, teraz już strzelają wszystkimi szeregami najszybciej jak mogą
-trochę kart jednostek w okienku opisów(większość wczesnych polskich i chyba wszystkie saskie)Zamiast tych co pokazywałem wcześniej dodałem takie na całe okienko
Podaje też link do startposa który dodaje port handlowy na drugim poziomie w Gdyni
http://hostuje.net/file.php?id=ce839c212725daa0dc09958469677c34
Jaggen jeśli chcesz możesz też dać info o updatecie na twcenter. I jakby też ktoś nie wiedział to mod dodaje jednostki saskie z moda także dla Saksoni.
Tosiek, lecisz jak burza!
Ja się poddałem, jak próbowałem mieszać w starpos.
Rozmawiałem z lordem, i dostałem od niego loc.pack z nadchodzącego patcha, także w każdym jego późniejszym wydaniu będzie zangielszczenie naszych jednostek. Może uda się zainteresować większą rzeszę ludzi!
Panowie, to jest dopiero "Polska szarża" ;). Idziecie jak Pershingi :D
BlackHawk15
09-11-2014, 10:55
No ładnie ładnie zasysam już ID 4.0 specjalnie żeby przetestować waszą pracę.
Nie zastanawialiście się żeby w późniejszym czasie zmienić ścieżkę dźwiękową, bo ta która jest w ID jest moim zdaniem trochę uboga i po pewnym czasie staję się monotonna.
Tosiek, będziesz coś poczyniał w tym kierunku?
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?580871-Imperial-Destroyer-project-v4-1-(Added-New-regions!)&p=14212041&viewfull=1#post14212041
pozdr!
Tosiek363
19-11-2014, 21:14
W piątek powinienem coś poczynić;)
Mógłbyś przywrócić czas budowy do tej z podstawki? Mam zdecydowanie za słaby komputer,a już o wiele słabszą cierpliwość, żeby byle budyneczek budował się 5tur czyli ok 20min.
Mógłbyś przywrócić czas budowy do tej z podstawki? Mam zdecydowanie za słaby komputer,a już o wiele słabszą cierpliwość, żeby byle budyneczek budował się 5tur czyli ok 20min.
Nie uważasz, że zmienianie rozgrywki tylko dlatego, że komuś wolno gra chodzi jest OK? A co z resztą? :)
Proszę o jakiś dodatkowy pliczek :). Nieobowiązkowy.
Tosiek363
22-11-2014, 15:05
Podaje nowy link PRUP. Wszyscy którzy ściągali ID nie powinni mieć problemow z pobraniem tego;)
https://yadi.sk/d/rPtqEskBcs9pF
W środku jest też startpos na port handlowy w Gdyni od początku, poprawiłem kilka drobnych błędów. A co do czasu budowania raczej nie będę się za to brał.
A byłbyś w stanie powiedzieć, jak to zmienić?
Tosiek363
24-11-2014, 14:22
Tutaj to powinno być opisane
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?3124-Wszystko-o-Budynkach-PORADNIK
A dokładniej w 'building levels" i turns to build, będziesz musiał zmienić ilość tur. Niewiem czy to zadziała bo sam nigdy jeszcze tego nie robiłem
Witam po dluuzszej przerwie. Widze ze robota wre:-) to dobrze bo ja mam malo czasu. Aczkolwiek ostatnio wzialem sie za dostosowanie modu do wersji 4.1 tylko ze pracuje na starym pliku bez dodanych przez was modyfikacji a juz z pewnymi zmianami ktorych nie bylo w ostatniej opublikowanej czesci. Moze uda mi sie je porownac. Pozdrawiam
Kurcze, dogadaj sięz tośkiem, jak połączycie robotę to już w ogóle będzie czad :)
Kurcze, dogadaj sięz tośkiem, jak połączycie robotę to już w ogóle będzie czad :)
Nie ma problemu. Ostatnio mysle jeszcze nad 1 rzeczą, czy nie zrobić wersji early campaign rozpoczynającej się jeszcze w XVII wieku - okres panowania Jana III Sobieskiego, tak po 1683 roku, dużo bym nie zmieniał, wczesne jednostki rekrutowałyby się z 1-2 poziomu koszar, wykorzystałbym do tego modele z modu Colonialism 1600 na co miałem kiedyś zgodę. Ewentualnie tuż po elekcji Augusta II - 1694 rok.
Ale to niezbyt do reszty państw pasuje.
Panowie.
Lordsith "namaścił" nasz, a w sumie Wasz projekt.
Jest oficjalnie dodany jako submod. Na razie co prawda widnieje Prup by Jaggen, ale już napisałem, iż to Tosiek orac Ivcas są za niego odpowiedzialni, a wymieniłem Was chłopaki bo jako ostatni tchnęliście ducha w projekt!
Są podobno problemy z tłumaczeniem. W wolnej chwili zajmę się tym.
Pozdrawiam
Jaggen mam prosbe, widze ze masz dobry kontakt z tworca ID, prosze zatem o mala przysluge. Po pierwsze aby na jego stronie obok naszych nazw dodac jeszcze Szwajcara bo to on jest tworca wiekszosci modeli. W oparciu o nie ja dodawalem potem kolejne jednostki itd, potem Tosiek zajal sie z tego co wiem dostosowaniem do wersji 4.0, i pewnymi mniejszymi zmianami, tlumaczeniem.
Druga sprawa to poprosic o dodanie do wypuszczanych nowych aktualizacji ID startposa ze zmianami z PRUP. Jest troche dlubania przy tym i za kazdym. razem hdy autor wypuszza nowa wersje trzeba nad tym siedziec (m.inn. Dlatego na jakis czas dalem sobie z tym spokoj).
A teraz informacja- lada dzien wypuszcze wersje moda pod ID 4,1 ze startposem w ktorym beda dodane regiony rekrutacji, jednostki z moda na starcie kampanii, udostepnione jednostki dla saksoni.
Oproz tego sama modyfikacja dodane kilka jednostek fikcyjnych kolonialnych i dla Europy, milicje z czasow Kosciuszki, optymalizacja reform, dodanie brakujacych ikon jednostek, nowa historyczna flaga dla RON, pare mbiejszych korekt. Pozdr.
PS.
Sorki za literówki, ale pisałem na komórce
To może zrobimy PRUP by Totalwar.org.pl ?
Zostawię wiadomość Lordowi. Mam nadzieję, że coś się ugra. Ale na pewno trzeba będzie mu powiedzieć co i jak i dlaczego ;-). Tylko jak rozwiązać sprawę ze starpos, bo jak dobrze rozumiem, to za każdym razem (patch), tak czy siak, będzie trzeba modyfikować go na nowo.
Odwrotnie. Jesli Lord zamiesci zmiany z naszego pliku, nic juz nie bedzie trzeba zmieniac. Moze byc PRUP by total war.org.pl:-)
Tak tak, ale czy jeżeli nasze zmiany będą domyślnie zaimplementowane w następny patch to czy ktoś, kto nie chce mieć naszego patcha nie będzie miał problemów z grą?
Powiem tak, glownie chodzi o to zeby w startpos dodac regiony rekrutacji. Wydaje mi sie ze nie powinno miec to wplywu na innych graczy. Zreszta dla spokokoju mozna dodac tabele z naszego moda z regionami rekrutacji do glownego pliku ID i wtedy na pewno sie nic nie wywali. Jesli chodzi o jednostki na starcie i technologie to juz bedzie polowe roboty mniej.
Ewentualnie wariant ze startpos tylko dla submoda dolaczany do paczki z ID i modyfikowany (tak jak np. Sa pliki z innym jezykiem opisow czy z opcja czworoboku) wtedy mozna by zrobic tez jednostki i technologie. Ostatecznie bede zmieniac na biezaco ale to trwa.
Mam problem z mortarem polskim. Stoją chłopaki i się nudzą. Macie podobnie?
No nudza sie. Ten problem juz byl w modzie szwajcara. Musze to poogladac. Mam prosbe do Toska o napisanie co konkretnie korygowal zebym mogl naniesc te zmiany na moja wersje. Obecnie zastepuje czesc powtarzajacych sie modeli we wczesnych jednostkach na nowe. Dodalem jednostke arkebuzeri rajtarow w szyszakach, nowy model otrzymaly jednostki wczesnych arkebuzerow wczesnej artylerii 6funtowej i muszkieterow. oficerow wczesnych jednostek z podstawki zastapili wczesni oficerowie z Colonialismu - bardziej pasuja niz modele z pol. XVIII w. Dodatkowo poniewaz brakowalo jednostek kolonialnych-juz teraz nie brakuje. Tym sposobem w wiekszosci prowincji sa juz tylko dedykowane jednostki.
Moglibyście dodać karabiny Puckl'a wyrzutnie rakiet i 24funtowe haubice z powrotem do roosteru Polski? Trochę dziwnie to wygląda, że mając z 8 uniwersytetów i 1mln gotówki nie mogę ich budować\rekrutować.
preussen6
17-12-2014, 14:16
A czo RON miał rakiety ?
Jakby był potęgą militarną i ekonomiczną, tak, dodać gdzieś od ostatnich tierów warsztatów artyleryjskich i wszystko by się zgadzało.
Ok. Doda sie jesli nie w tym release to w nastepnym. Poki co testujemy. Publikacja na gwiazdke:-)
Miał być prezent na gwiazdkę, i będzie, ale już nie aktualny, bo wyszła nowa wersja ID (4,2). Tym razem autor pisze, że to chyba już ostatnia odsłona Imperial Destroyer więc może w końcu uda się udostepnić i naszą finalna wersję modyfikacji.
Tymczasem link do wersji kompatybilnej z ID 4,1
RON 1.2.rar (http://sendfile.pl/179704/RON_1.2.rar)
Wkrótce postaram się o hotfix ze startposem, żeby umożliwić grę na wersji ID 4,2
adriankowaty
25-12-2014, 02:49
Takie pytanie: moglibyście wydać wersję na vanilię gry? Kiepsko sobie radzę w instalowaniu modów do steam'owych Total Warów, a chciałbym wrócić do Empira (w złote lata kuli i bagnetu, by sobie powalczyć RON'em). Nie chodzi mi o jakieś cuda, tylko po prostu o możliwość werbunku tych wspaniałości przez RON w vanilii. Bardzo proszę, śledzę ten temat od początku.
W wolnej chwili postaram sie przystosowac mod tak, aby mozna nim bylo zagrac na podstawowej wersji gry bez modow. Na razie nie moge pobrac wersji 4,2 ID. Poki co testuje gre RON-em. Najlepiej gra mi sie wraz z Brian AI i submodem na pola bitew.
Pobralem ID 4,2. Wydana obecnie wersja Polish Regiments Unit Pack z nim wspolpracuje. Poki co pozostaje jeszcze zrobic patch wylaczajacy niepotrzebne jednostki i dodajacy brakujace napisy. Startpos dziala z poprzedniej wersji wiec poki nie modyfikowalem.
Pozostaly w zasadzie kosmetyczne zmiany.
Pozdr.
Dałbyś wersje bez usuwania jednostek orginalnego ID?
Obecna wersja nie wylacza tych jednostek.
Czyli mogę sobie na wersje 4.2 spokojnie PRUP z 4.1 instalować?
Tak. Ja nie mialem zadnych problemow.
Potrzebuje startpos z portem w gdyni zrobiony ze startpos ID wer. 4,21. albo konkretnego przewodnika co i gdzie trzeba zmienic zeby taki port sie pojawil.
Tosiek363
13-01-2015, 19:51
Ja mogę zrobić, ale dopiero na jutro albo pojutrze.
Tosiek363
15-01-2015, 14:47
I oto startpos. Nie wiedziałem jaki port dodać więc wybrałem port handlowy 1 poziomu, jakbyś chciał inny to mogę potem jeszcze wrzucić startpos z innym portem.;)
http://www.mediafire.com/download/4kkv59119q7qpgw/startpos.rar
Witam,
Pytanko czy mod można zainstalować na podstawkę albo czy są plany jego opracowania na podstawkę?
Witam,
Pytanko czy mod można zainstalować na podstawkę albo czy są plany jego opracowania na podstawkę?
Są takie plany. Postaram się zrobić startpos pod podstawkę. Wtedy pewnie nie bez błędów ale powinno pójść. Jutro postaram się siąść do startpos od Tośka:)
Swietnie, dziękuje bardzo. Nie chce instalować Imperial Destroyer, i tak bede miał jazdę z instalowaniem Twojego moda na Macu ;-) Jeszcze jedno pytanie: na Twoich screenach żołnierze maja trójkątne kapelusze, natomiast na Wikipedii widziałem rysunki na których kapelusze bardziej przypominają niskie cylindry - czy trójkątne kapelusze występowały w polskich regimentach czy jakieś względy natury technicznej zmusiły Cię do takiego rozwiązania?
Nawiązując do dodawania dział Puckl'a, rakiet i 24funtowych haubic mam pytanie czy nie dało by się poprawić statystyk walki wręcz dla Kawalerii narodowej ( melee attack) na 10 albo 11 ( jak w pułku konnym z podstawki)? W końcu kiepska renoma Kawalerii narodowej wynikała z jej początkowego słabego wyszkolenia które z czasem się poprawiło i przestali odstawać od formacji innych nacji, na co zwracają uwagę niektórzy współcześni historycy trochę rehabilitując tą formacje.
Najpierw odpowiedz na pytanie do poprzedniego watku. Jesli chodzi o kapelusze wszystko zalezy od okresu. Jesli chodzi o poprawe statystyk KN mysle ze to dobry pomysl. Przeciez Armia ma sie reformowac:-)
BlackHawk15
31-01-2015, 17:34
Wiadomo kiedy zobaczymy submoda pod wersje 4.2?
Właściwie, to wersja pod 4.1 jest kompatybilna pod ID 4.2, potwierdzone info, pograłem z 100tur Polszą.
Czy to jestem jakiś nie pojętny i nie umiem znaleźć III ukraińskiej brygady KN, którą mam w rozpisce reformy sejmu konwokacyjnego ( albo sejmu niemego) czy jej rzeczywiście nie ma?
GERDHARD
17-03-2015, 13:21
Witam serdecznie czy planowana jest aktualizacja do najnowszej wersji ID ?
BlackHawk15
21-03-2015, 18:41
Właśnie jest coś planach czy temat zamknięty już bo taka cisza nastała.
Będzie nowa wersja. Na razie mam mało czasu na wprowadzanie zmian a wciąż ukazują się nowe patche.
Hm, z tego co sobie gram, to zauważam iż Polskie jednostki strasznie przegrywają na muszkiety. A wynika to z tego, że wszystkie jednostki z podstawki ID strzelają wszystkimi szeregami sami wydają się bardziej "zwarci" w formacji. W przypadku polskich jednostek strzelanie jest jak w Podstawce. Kończy się na tym iż nawet milicja jest w stanie nawiązać równy ogień z gwardią pieszą i zostaje jedynie szarża na bagnety. O ataku konnicy już nie wspomnę. Strzelanie szeregami też nie zdaje sprawdzianu, bo na sam widok kawalerii strzelają tylko ci z pierwszego szeregu. Dałoby radę przystosować ich żeby strzelali w sposób jak reszta?
Generał12
22-04-2015, 20:31
Pograłem i jednostki polskie super! Fajnie oddana sytuacja ekonomiczna, skarbiec będzie na długu. Jest nareszcie port, super, że mamy prawdziwe polskie jednostki, przestarzałem tak jak naprawdę było. Wszystko fajnie, dopóki nie włączyłem bitwy Saksonią, ta nowa jazda i artylerzyści w szczególności mają b. niedokończone i niefajne twarze. Nie mam pretensji, bo z polską to kawała dobrej roboty, ale po co tych artylerzystów zmieniałeś? Czy można jakoś dać z powrotem tych z ID?
Da się ale trzeba użyć db edytora. Postaram się to pozmieniać przy następnej edycji.
A co z trybem ostrzału dla piechoty?
Generał12
02-05-2015, 09:48
A jest wersja pod vanillę, bo ID w ogóle do mnie nie przemawia, chodzi mi tylko o same jednostki. Ew. czy w vanilli da się dodać sam port w Gdyni.
BlackHawk15
21-05-2015, 15:28
Cóż miesiąc prawie od ostatniego posta, a temat sobie przymiera.
Skoro Ivcas nie masz czasu na aktualizowanie submoda to może udostępnisz go Lordsithowi aby mógł go zaimplementować w ID? Ten submod ma zbyt duży potencjał aby się marnował napisało by mu się co trzeba by było jeszcze poprawić i byłby święty spokój z ciągłym aktualizowaniem go pod nowe wersje ID.
I jak tam? Jakieś postępy, cokolwiek?
I jak tam? Jakieś postępy, cokolwiek?
Cześć. Niestety z powodów zawodowych i osobistych nie jestem na.dzień dzisiejszy w stanie dalej zajmować się modem. Może kiedyś wrócę do tematu ale raczej na pewno nie w najbliższym czasie. Dlatego popieram pomysł integracji modyfikacji z ID. Jeśli ktoś.chcę dalej kontynuować pracę nad modem jestem jak najbardziej za. Trzeba pamiętać o modyfikacji Startów, bez tego nie będą działać jednostki i Drzewko technologii dla RON.
Pozdrawiam
Shay Ruan
23-06-2015, 12:01
Szkoda Ivcasie bo odwaliłeś kawał dobrej roboty. Życzę Ci aby się wszystko ułożyło.
Wracając do intergracji z ID. Jest ktoś kto może dać znać i przekazać w razie czego wszelkie informacje temu Lordsithowi?
Szkoda Ivcasie bo odwaliłeś kawał dobrej roboty. Życzę Ci aby się wszystko ułożyło.
Wracając do intergracji z ID. Jest ktoś kto może dać znać i przekazać w razie czego wszelkie informacje temu Lordsithowi?
W pierwszym poście aktualizacja do wersji ID 4.5
http://sendfile.pl/pokaz/407366---Ha07.html
Szybka adaptacja, poprawiłem brakujące opisy, startpos - dodałem co trzeba. Miłej zabawy:)
Shay Ruan
28-06-2015, 12:25
Dzięki wielkie :P
Tylko mi to nie działa?
Edit: Nieważne, jestem idiotą, wkleiłem user.script do folderu scripts Napoleona Total War :P
Dzięki wielkie :P
Pooglądłem trochę statystyki i poprawiłem dostosowując do Id. Mam wrażenie że jednostki są jednak nadal słabsze i za bardzo nie mam pomysłu od czego to zależy. Póki co poprawiłem część statystyk. Jeśli to rzeczywiście będzie wpływać na rozgrywkę to zrobię update.
Już pisałem od czego. Wszystkie wojska w ID ma niezwykle efektywny ostrzał, my mamy ten szeregami czy ten podstawowy. Skuteczność ostrzału jest bardzo zauważalna.
Już pisałem od czego. Wszystkie wojska w ID ma niezwykle efektywny ostrzał, my mamy ten szeregami czy ten podstawowy. Skuteczność ostrzału jest bardzo zauważalna.
Ok. Tylko jaki wpis w.db za to odpowiada
Nie wiem, Bran stworzył submod do Empire, gdzie zamienia podstawowy ostrzał na ten "fajny" zaraz to otworzę pack file managerem to sprawdzę ;).
Najprawdopodobniej "unit_to_unit_abilities_junctions_tables".
Dokładnie. Już to poprawiłem. Powiedzmy że już strzelają wszyscy. Siła rażenia trochę wzrosła ale.efekty nie są wcale powalające.
Za to w kampanii - mam crasha zaraz na poczatku, 3-4 tura podczas ruchu AI - na Maratach, mieliście coś podobnego?
Czy obecna wersja posiada ten ostrzał? ( poza tym chciałem sam sobie to zmienić tyle ,że u mnie nie każda jednostka tak strzela a każdy oddział piechoty dostał "fire volley")
Shay Ruan
09-07-2015, 15:35
Ivcasie ja miałem ten problem z Maratami już na pierwszych wersjach ID. Nie wiem od czego to zależy ale po zainstalowaniu submoda Brana do ai, problem znikł.
Skoro poprawiłeś, mógłbyś udostępnić? Mi to kompletnie nie wychodzi jakoś i jeden oddział strzela "volley fire" a drugi "rank fire" mimo iż wszystkie oddziały piechoty mają w pliku unit_to_unit_abilities_junctions_tables zaznaczone "fire volley"
Skoro poprawiłeś, mógłbyś udostępnić? Mi to kompletnie nie wychodzi jakoś i jeden oddział strzela "volley fire" a drugi "rank fire" mimo iż wszystkie oddziały piechoty mają w pliku unit_to_unit_abilities_junctions_tables zaznaczone "fire volley"
Udostępnię jak tylko sprawdzę jeszcze kilka rzeczy
Tosiek363
25-07-2015, 15:06
Swego czasu jak grzebałem przy jednostkach lvcas-a, zaznaczenie w DB Editorze opcji "can_skirmish" w tabelach jednostek sprawiało ze strzelali wszyscy w oddziale, tylko ze bardziej nie pomogę bo nie pamiętam w jakim pliku dokładnie to się zmieniało. Nie jestem tez pewny czy to na pewno było to ale jeśli ktoś jeszcze to chce to może pogrzebać.
robercik8211
25-07-2015, 20:41
A propos grzebania w plikach - chciałem ustawić amunicję Polakom na 1000, żeby nie odstawali od reszty (i znormalnić statystyki artylerii u reszty krajów), ale przy próbie edycji występuje informacja o jakimś błędzie w zupełnie innym miejscu niż to edytowane spowodowane tym, że jakaś kolumna czy cuś nie jest nadrzędne. Nie wiem, czy przekazałem to dobrze, ale mam z tym wielki problem - czy ktoś może powiedzieć jak to zrobić, lub dać plik z jednostkami? Edytowałem pliki RON_dbunits_k i Lord_dbunits przy użyciu DBeditora.
http://speedy.sh/9Prpf/RON1.3-ID-4.5.7z - Tak jakby ktoś chciał zagrać a zauważył, że plik nie istnieje.
preussen6
29-06-2016, 12:04
Wonsz masz na innej stronie moda jeszcze zahostowanego ?
Dobra sam zahostowałem na dropboxa. https://www.dropbox.com/s/tb5o3ks5gfx5tar/RON1.3%20ID%204.5.7z?dl=0
dabranocka
21-11-2016, 19:40
Jak zainstalować?
Chyba mam jeszcze ten plik z submodem na jednostki polskie. Mogę pomóc.
Gruby0070
30-05-2020, 22:44
Jest jakaś możliwość żeby jeszcze pobrać te jednostki ? Ktoś może wrzucić odświeżony lin albo coś ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©