Zobacz pełną wersję : Skala Jednostek
Chciałbym wiedzieć dlaczego jak włączam bitwę gracza i jak ustawie że będe grał z jednym sojusznikiem przeciwko dwóm wrogom np. scypioni to na górze jest taki niby licznik i pokazuje ile jest żołnierzy. Pokazuje mi na czerwono że przekroczyło wymaganą ilość żołnierzy i może sie to odbić na grze. No to bitwa się ładuje i jak włączam rozpocznij bitwe to zaczynam latać sobie po mapie i zaczyna ciąć cholernie. Przecież mam takiego kompa że kurna Crysis 3 na najwyższych detalach chodzi i nic nie tnie. Dlaczego Rome Total War przy dużej ilości żołnierzy mi tnie proszę o odpowiedź
Rome Total War ma trochę problemów z optymalizacją; mnie osobiście nawet w Medieval 2 Total War na najwyższych detalach ścinało podczas bitwy i to podczas burzy w grze.
nazgul3456
06-05-2013, 20:21
Mateusz patrz powiedzmy, że jest na mapie 10000 jednostek. Jeden robi jakąś rzecz np: biega, walczy itp. I teraz sobie wyobraź, że 10000 jednostek ma wytrzymać komputer na jednej mapie i do tego każda jednostka robi jakąś rzecz. Więc silnik gry nie wytrzymuje i powstają lagi.
Tytuł mówi wszystko. Jest odwrotny do odpowiedzi, bo ta jest prosta i klarowna oraz na temat.
Może trochę wyobraźni i zastanowić się: sprzed ilu lat jest Rome? To oczywiste i jasne, że gra sprzed 9 lat nie będzie wykorzystywać wszystkich możliwości komputera, ponieważ ich nie widzi.
Ok dzięki za odpowiedź. Myślałem że tylko ja mam ten problem ;p
Dziwne
ja mam komp 1x3ghz i 1gb ramu a nic mi nie tnie. a przynajmniej nie tak ażebym sie na to wkurzał.
Tak samo jest z Empire. Kurcze szkoda bo myślałem że sobie pogram z dużą ilością żołnierzy :( A tak to zostaje mi grać do określonej liczby żółnierzy
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©