PDA

Zobacz pełną wersję : Co poprawić w Empire total war 2



Edhardo
11-05-2013, 19:47
Jest temat o możliwej kolejnej części Medieval to czemu nie o Empire.Co byście zmienili?Ja osobiście chciałbym większej różnorodności wojsk a nie jak w przypadku części pierwszej pozmienianych kolorów mundurów.Dodałbym nową klasę społeczną:burżuazje która w zależności od kraju miała bym mniej lub więcej do powiedzenia.Kolejną rzeczą są regiony,powinno być ich więcej i świetną sprawą byłoby gdyby dostaliśmy jeszcze większą mapę świata głównie chodzi mi tu o Azję żeby nie ograniczać się do Indii i okolic i do tego kilka regionów w Afryce.

Reznow45
11-05-2013, 19:57
Jak dla mnie różnorodność, by nie było armii klonów i identycznych armii u wszystkich państw. Co do mapy, to taka Azja środkowa (dla moich Ruskich :P ).

Arroyo
11-05-2013, 19:57
Ja zdecydowanie jestem za większą liczbą frakcji grywalnych np. 20-30 frakcji, powiększenia mapy z większą ilością prowincji (bo jakim cudem Francja w Empire TW to tylko jedna prowincja, a reszta to Strasburg czy amerykańskie). Ważne jest też, by była różnorodność w typach jednostek, żeby np. pruska piechota była lepiej umundurowana, żeby było więcej jednostek, jakieś unikatowe jednostki na daną prowincję. Żeby również nie było tyle DLC, a jak już były, to możliwe do zdobycia poprzez zdobycie ważnego osiągnięcia (coś a'la gry na UPlay od Ubisoftu). Zdecydowanie liczę na lepsze SI wroga i żeby gra była mało oskryptowana (miejmy nadzieję, że Rome 2 TW będzie mało oskryptowana). Zresztą szanse na powstanie "sequela" ETW są 50:50 (bo po co odgrzewać kotleta)? To nie Medieval 2 TW (gdzie się to należało).

Co do większej mapy świata, dla Chin musiałaby być inna gra z serii np. China Total War...

Wald
11-05-2013, 19:59
do tego jeszcze jakiś "podział" w sferach wojskowych, żeby ledwo co na początku gry nie była tylko jedna jednostka z "byłego" okresu a reszta przypominająca już okres gry bardziej już rozwinięty

Edhardo
11-05-2013, 20:01
Co do jednostek ważne jest aby czuć że walczy się doskonale wyszkolonymi Prusakami czy Szwedami a grając dajmy na to Turcją czy Rosją liść raczej w ilość.

Edhardo
11-05-2013, 20:06
Jak dla mnie różnorodność, by nie było armii klonów i identycznych armii u wszystkich państw. Co do mapy, to taka Azja środkowa (dla moich Ruskich :P ).
Ale bez Syberii bo zdobycie jej ciężko uznać za jakiś bardzo wielki wyczyn.
Może Chiny to też był waży rejon.

Arroyo
11-05-2013, 20:08
Ale bez Syberii bo zdobycie jej ciężko uznać za jakiś bardzo wielki wyczyn.
Może Chiny to też był waży rejon.

Chiny nadają się na osobną grę z serii, zresztą, nie było w ogóle zatargów historycznych Rosji i Chin, kiedykolwiek...

Reznow45
11-05-2013, 21:34
Jak to nie było? Już w 1689 podpisano układ o granicy na Amurze po poprzednich starciach (Kozacy się zagalopowali w Mandżurię), potem to w 1860, kiedy to Ruscy dostali kraj Ussuryjski (Władywostok).
A Syberia też być powinna, Ruscy w TW rozrastają się zbyt na zachód, powinno się to równoważyć Syberią.

Edhardo
12-05-2013, 16:06
Ale bez Syberii bo zdobycie jej ciężko uznać za jakiś bardzo wielki wyczyn.
Może Chiny to też był waży rejon.

Chiny nadają się na osobną grę z serii, zresztą, nie było w ogóle zatargów historycznych Rosji i Chin, kiedykolwiek...
Znaczy chodziło mi że Chiny jako region jak Indie w pierwszej części.

Edhardo
12-05-2013, 16:08
Jak to nie było? Już w 1689 podpisano układ o granicy na Amurze po poprzednich starciach (Kozacy się zagalopowali w Mandżurię), potem to w 1860, kiedy to Ruscy dostali kraj Ussuryjski (Władywostok).
A Syberia też być powinna, Ruscy w TW rozrastają się zbyt na zachód, powinno się to równoważyć Syberią.
Z jednej strony tak ale jakby się zastanowić to jak mieli by wyglądać obrońcy tego regionu.

BLooDek
13-05-2013, 19:52
Jak to nie było? Już w 1689 podpisano układ o granicy na Amurze po poprzednich starciach (Kozacy się zagalopowali w Mandżurię), potem to w 1860, kiedy to Ruscy dostali kraj Ussuryjski (Władywostok).
A Syberia też być powinna, Ruscy w TW rozrastają się zbyt na zachód, powinno się to równoważyć Syberią.
Z jednej strony tak ale jakby się zastanowić to jak mieli by wyglądać obrońcy tego regionu.

Jeżeli sybieria to chyba Samojedzi, co a'la odpowiednik Indian z pierwszej części, mogliby oni działać jak partyzanci, dzięki sankom dodatkowy zasięg ruchu na śniegu, psy bojowe i inne ''buffy''. Bo przecież gra nie może być 1 do 1 historyczna, ponieważ stałby się wtedy nie grywalna.

Edhardo
15-05-2013, 14:27
Jak to nie było? Już w 1689 podpisano układ o granicy na Amurze po poprzednich starciach (Kozacy się zagalopowali w Mandżurię), potem to w 1860, kiedy to Ruscy dostali kraj Ussuryjski (Władywostok).
A Syberia też być powinna, Ruscy w TW rozrastają się zbyt na zachód, powinno się to równoważyć Syberią.
Z jednej strony tak ale jakby się zastanowić to jak mieli by wyglądać obrońcy tego regionu.

Jeżeli sybieria to chyba Samojedzi, co a'la odpowiednik Indian z pierwszej części, mogliby oni działać jak partyzanci, dzięki sankom dodatkowy zasięg ruchu na śniegu, psy bojowe i inne ''buffy''. Bo przecież gra nie może być 1 do 1 historyczna, ponieważ stałby się wtedy nie grywalna.
I tak było by najlepiej,miło jakby dorzucili Australię.Jeśli chodzi o przyszłość gry to raczej powstanie ale nie chciałbym zgadywać kiedy,moim zdaniem raczej połączą Empire z Napoleonem.

Rue
15-05-2013, 15:34
Podobny temat już był:

viewtopic.php?f=15&t=10877 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=15&t=10877)

lvcas
17-06-2013, 06:07
A wg mnie powinno sie poprawic takze dyplomacje i mozliwosc edycji scenariuszy. (dac graczom mozliwosc np. Zmieniania systemu wladzy np. Przez wprow. Konkretnej reformy.) Jesli chodzi o gre RON-em az sie prosi o zmiany w dyplomacji i jakies utrudnienia w postaci zgody szlachty badz nie na reformy.

Byakuyakuchiki
29-09-2013, 16:30
Jak dla mnie różnorodność, by nie było armii klonów i identycznych armii u wszystkich państw. Co do mapy, to taka Azja środkowa (dla moich Ruskich :P ).




Są 3 DLC które dodają dużo jednostek ;). 2 DLC(chyba) bo 14 jednostek i 1DLC (chyba) 7 jednostek.