Zobacz pełną wersję : Co poprawić w Empire total war 2
Jest temat o możliwej kolejnej części Medieval to czemu nie o Empire.Co byście zmienili?Ja osobiście chciałbym większej różnorodności wojsk a nie jak w przypadku części pierwszej pozmienianych kolorów mundurów.Dodałbym nową klasę społeczną:burżuazje która w zależności od kraju miała bym mniej lub więcej do powiedzenia.Kolejną rzeczą są regiony,powinno być ich więcej i świetną sprawą byłoby gdyby dostaliśmy jeszcze większą mapę świata głównie chodzi mi tu o Azję żeby nie ograniczać się do Indii i okolic i do tego kilka regionów w Afryce.
Reznow45
11-05-2013, 19:57
Jak dla mnie różnorodność, by nie było armii klonów i identycznych armii u wszystkich państw. Co do mapy, to taka Azja środkowa (dla moich Ruskich :P ).
Ja zdecydowanie jestem za większą liczbą frakcji grywalnych np. 20-30 frakcji, powiększenia mapy z większą ilością prowincji (bo jakim cudem Francja w Empire TW to tylko jedna prowincja, a reszta to Strasburg czy amerykańskie). Ważne jest też, by była różnorodność w typach jednostek, żeby np. pruska piechota była lepiej umundurowana, żeby było więcej jednostek, jakieś unikatowe jednostki na daną prowincję. Żeby również nie było tyle DLC, a jak już były, to możliwe do zdobycia poprzez zdobycie ważnego osiągnięcia (coś a'la gry na UPlay od Ubisoftu). Zdecydowanie liczę na lepsze SI wroga i żeby gra była mało oskryptowana (miejmy nadzieję, że Rome 2 TW będzie mało oskryptowana). Zresztą szanse na powstanie "sequela" ETW są 50:50 (bo po co odgrzewać kotleta)? To nie Medieval 2 TW (gdzie się to należało).
Co do większej mapy świata, dla Chin musiałaby być inna gra z serii np. China Total War...
do tego jeszcze jakiś "podział" w sferach wojskowych, żeby ledwo co na początku gry nie była tylko jedna jednostka z "byłego" okresu a reszta przypominająca już okres gry bardziej już rozwinięty
Co do jednostek ważne jest aby czuć że walczy się doskonale wyszkolonymi Prusakami czy Szwedami a grając dajmy na to Turcją czy Rosją liść raczej w ilość.
Jak dla mnie różnorodność, by nie było armii klonów i identycznych armii u wszystkich państw. Co do mapy, to taka Azja środkowa (dla moich Ruskich :P ).
Ale bez Syberii bo zdobycie jej ciężko uznać za jakiś bardzo wielki wyczyn.
Może Chiny to też był waży rejon.
Ale bez Syberii bo zdobycie jej ciężko uznać za jakiś bardzo wielki wyczyn.
Może Chiny to też był waży rejon.
Chiny nadają się na osobną grę z serii, zresztą, nie było w ogóle zatargów historycznych Rosji i Chin, kiedykolwiek...
Reznow45
11-05-2013, 21:34
Jak to nie było? Już w 1689 podpisano układ o granicy na Amurze po poprzednich starciach (Kozacy się zagalopowali w Mandżurię), potem to w 1860, kiedy to Ruscy dostali kraj Ussuryjski (Władywostok).
A Syberia też być powinna, Ruscy w TW rozrastają się zbyt na zachód, powinno się to równoważyć Syberią.
Ale bez Syberii bo zdobycie jej ciężko uznać za jakiś bardzo wielki wyczyn.
Może Chiny to też był waży rejon.
Chiny nadają się na osobną grę z serii, zresztą, nie było w ogóle zatargów historycznych Rosji i Chin, kiedykolwiek...
Znaczy chodziło mi że Chiny jako region jak Indie w pierwszej części.
Jak to nie było? Już w 1689 podpisano układ o granicy na Amurze po poprzednich starciach (Kozacy się zagalopowali w Mandżurię), potem to w 1860, kiedy to Ruscy dostali kraj Ussuryjski (Władywostok).
A Syberia też być powinna, Ruscy w TW rozrastają się zbyt na zachód, powinno się to równoważyć Syberią.
Z jednej strony tak ale jakby się zastanowić to jak mieli by wyglądać obrońcy tego regionu.
Jak to nie było? Już w 1689 podpisano układ o granicy na Amurze po poprzednich starciach (Kozacy się zagalopowali w Mandżurię), potem to w 1860, kiedy to Ruscy dostali kraj Ussuryjski (Władywostok).
A Syberia też być powinna, Ruscy w TW rozrastają się zbyt na zachód, powinno się to równoważyć Syberią.
Z jednej strony tak ale jakby się zastanowić to jak mieli by wyglądać obrońcy tego regionu.
Jeżeli sybieria to chyba Samojedzi, co a'la odpowiednik Indian z pierwszej części, mogliby oni działać jak partyzanci, dzięki sankom dodatkowy zasięg ruchu na śniegu, psy bojowe i inne ''buffy''. Bo przecież gra nie może być 1 do 1 historyczna, ponieważ stałby się wtedy nie grywalna.
Jak to nie było? Już w 1689 podpisano układ o granicy na Amurze po poprzednich starciach (Kozacy się zagalopowali w Mandżurię), potem to w 1860, kiedy to Ruscy dostali kraj Ussuryjski (Władywostok).
A Syberia też być powinna, Ruscy w TW rozrastają się zbyt na zachód, powinno się to równoważyć Syberią.
Z jednej strony tak ale jakby się zastanowić to jak mieli by wyglądać obrońcy tego regionu.
Jeżeli sybieria to chyba Samojedzi, co a'la odpowiednik Indian z pierwszej części, mogliby oni działać jak partyzanci, dzięki sankom dodatkowy zasięg ruchu na śniegu, psy bojowe i inne ''buffy''. Bo przecież gra nie może być 1 do 1 historyczna, ponieważ stałby się wtedy nie grywalna.
I tak było by najlepiej,miło jakby dorzucili Australię.Jeśli chodzi o przyszłość gry to raczej powstanie ale nie chciałbym zgadywać kiedy,moim zdaniem raczej połączą Empire z Napoleonem.
Podobny temat już był:
viewtopic.php?f=15&t=10877 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=15&t=10877)
A wg mnie powinno sie poprawic takze dyplomacje i mozliwosc edycji scenariuszy. (dac graczom mozliwosc np. Zmieniania systemu wladzy np. Przez wprow. Konkretnej reformy.) Jesli chodzi o gre RON-em az sie prosi o zmiany w dyplomacji i jakies utrudnienia w postaci zgody szlachty badz nie na reformy.
Byakuyakuchiki
29-09-2013, 16:30
Jak dla mnie różnorodność, by nie było armii klonów i identycznych armii u wszystkich państw. Co do mapy, to taka Azja środkowa (dla moich Ruskich :P ).
Są 3 DLC które dodają dużo jednostek ;). 2 DLC(chyba) bo 14 jednostek i 1DLC (chyba) 7 jednostek.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©