Zobacz pełną wersję : INVASIO BARBARORVM 2:AFRICA VANDALORVM
DOWNLOAD INVASIO BARBRORUM 2
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238116
Bardzo ciekawy mod przenoszący nas do czasów Cesarstwa Rzymskiego (bardzo uogólnione określenie).
Mapa zawiera południowo zachodnią Europę i północną Afrykę.
Zaskakuje na plus duże drzewko jednostek.
Linki do moda
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238116
oraz, te poniżej
http://rapidshare.com/files/221204396/M ... .part1.rar (http://rapidshare.com/files/221204396/Mod_-_Kingdoms_-_Invasio_Barbarorum_II_0.1.part1.rar)
http://rapidshare.com/files/221204398/M ... .part2.rar (http://rapidshare.com/files/221204398/Mod_-_Kingdoms_-_Invasio_Barbarorum_II_0.1.part2.rar)
http://rapidshare.com/files/221204634/M ... .part3.rar (http://rapidshare.com/files/221204634/Mod_-_Kingdoms_-_Invasio_Barbarorum_II_0.1.part3.rar)
http://rapidshare.com/files/221217189/M ... .part4.rar (http://rapidshare.com/files/221217189/Mod_-_Kingdoms_-_Invasio_Barbarorum_II_0.1.part4.rar)
http://rapidshare.com/files/221217342/M ... .part5.rar (http://rapidshare.com/files/221217342/Mod_-_Kingdoms_-_Invasio_Barbarorum_II_0.1.part5.rar)
Patch 0.2
http://rapidshare.com/files/221222157/M ... .part1.rar (http://rapidshare.com/files/221222157/Mod_-_Kingdoms_-_Invasio_Barbarum_II_0.2_patch.part1.rar)
http://rapidshare.com/files/221226179/M ... .part2.rar (http://rapidshare.com/files/221226179/Mod_-_Kingdoms_-_Invasio_Barbarum_II_0.2_patch.part2.rar)
http://rapidshare.com/files/221231586/M ... .part3.rar (http://rapidshare.com/files/221231586/Mod_-_Kingdoms_-_Invasio_Barbarum_II_0.2_patch.part3.rar)
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238116
Bardzo ciekawy mod przenoszący nas do czasów Cesarstwa Rzymskiego (bardzo uogólnione określenie).
Mapa zawiera południowo zachodnią Europę i północną Afrykę.
Zaskakuje na plus duże drzewko jednostek.
;) :)I
Invasio Barbarorvm przenosi nas w czasy późnej starożytności a dokładnie w rok 429. Mod pokazuje nam walki jakie toczy upadające Imperium Rzymskie z barbarzyńcami w zachodniej części basenu morza Śródziemnego, możemy zagrać zarówno Rzymianami jak i Wizygotami jak i innymi plemionami. W tym modzie znajdziemy wiele nowych jednostek, tekstur i wiele innych rzeczy.
http://www.twcenter.net/forums/attachment.php?attachmentid=30659&d=1234976656
http://img32.imageshack.us/img32/1372/iso885910008.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/6853/iso885910009.jpg
http://img33.imageshack.us/img33/9617/iso885910010.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/3205/iso885910011.jpg
http://img121.imageshack.us/img121/8430/iso885910017.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/792/iso885910024.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/792/iso885910024.jpg
http://img33.imageshack.us/img33/5600/iso885910040.jpg
http://img30.imageshack.us/img30/5290/iso885910049.jpg
Dla tych najbardziej zniecierpliwionych polecam mod Thera,w którym występuje Rzym jako frakcja. Jest ona zaawansowana technologicznie i ma nawet dostęp do broni palnej :) . I nie jest w cale w tyle za średniowiecznymi państwami.
Zaktualizowałem linki i opis moda... ;)
Wie ktoś kiedy wyjdzie kolejny patch, a najlepiej pełna wersja moda? Ta beta to chyba z marca jest.
Wie ktoś kiedy wyjdzie kolejny patch, a najlepiej pełna wersja moda? Ta beta to chyba z marca jest.
patch wydany został w maju ;)
Poprawiają karty, i testują...Ale podejrzewam, że będzie to kolejny patch. Z opisu wynika, że...się okaże... :evil:
1.Patch 0.3 szykuje się (podałbym linka gdzie pokazano co będzie ale twc nie działa) więc w ciągu najbliższego miesiąca powinniśmy go ujrzeć
2.Proponuję przeniesienie tego moda to działu "Mody globalne"
Fajnie. Jeżeli będziesz mógł, to podaj tego linka bezwłocznie.
Dziwne, że ktoś założył wątek o takim modzie w tym dziale...
Fajnie. Jeżeli będziesz mógł, to podaj tego linka bezwłocznie.
Dziwne, że ktoś założył wątek o takim modzie w tym dziale...
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=304043
IB2 Beta Patch III
-New Units
New IB2 units: midnite
--------------
WRE
-----------
Pedites Bucellarius: Pedites Bucellarius were elite foot troops and sworn retainers for their lord.
Equites Bucellarius: Equites Bucellarius were elite cavalry troops and sworn retainers for their lord.
Domesticorum Pedites: This is an infantry guard unit normally based in Rome
Vandals
-----------
Vandal Nobles are heavily armed and armoured cavalry warriors who are expected to charge into enemies and hack them to pieces.
Vandal Heavyspearmen: In the 5th century Western Roman Empire cavalry may be king, but Vandal heavyspearmen are the regicides!
-----------
Visigoths
-------------
Gardingi: A warlord leads a personal guard of able and fierce warriors
Saiones: The Visigoth Saio was a sworn retainer exclusively to his lord.
Gardingi Infantry: These men are noblemen. As such they are better armed and trained, ready to be thrown into the fight at the moment of decision.
-----------
Suebi and
Mercenary units
-----------------
Mercenary Pedites Romanii: Mercenary Pedites Romanii are equipped, and fight, in the same fashion as 'proper' Romans - and indeed, they see themselves as being Roman rather than Barbarian. They are hard, dedicated warriors, determined to defend their people and homes.
Sarmatian Western Argaragantes: Argaragantes are the warrior elite among the Sarmatians. Although, for several generations living within the Roman Empire, they are at heart steppe warriors, with all that implies about their skills as horsemen and archers!
Mercenary Steppe Infantry: Mercenary Steppe Swordsmen fight on foot with swords bows, shields and some armour protection. They are not quite heavy infantry, but are certainly too well armed to be considered light troops and too experienced to be not taking seriously.
Uzgilesun Skuzzon: Chosen Archers are highly prized for their skills as excellent bowmen, being fleet of foot and expert hunters. They are armed with self bows and melee weapons.
Barduwarja: Every tribe needs its heroic warriors: men who stand head and shoulder above the rest. Men who laugh at danger! Men who show no fear no matter what the odds!
-Units armour upgraded
-new unit textures
-retexturing units
-unit balancing
-game balancing
________
New Traits and Scrips: TNZ
-Added Authority Level Traits
Removed traits
-Remove Faction Leader And Heir export_vnvs
-Remove Faction Leader & Heir Traits And Triggers
-Remove Exheir Trait And Triggers
Altered traits
-Trigger barbarian_faction_heir_converts
-Trigger barbarian_faction_heir_converts_effects
-Trigger nomad_faction_heir_convert
-Trigger carthaginian_faction_heir_converts
-Trigger carthaginian_faction_heir_converts_effects
New campaign script and relgious modifications: TNZ
Spawned Characters
-Seubie, Visigoths, Romans, spawning character leaders
1. Adding a campaign script that stops a faction from building temples not of their religion but without remove the building from the export_descr_buildings file.
It works by adding event counters to the temple buildings in the export_descr_buildings file.
2. Adding the orthodox religion bonus to the barb city hall and hinterland kings castle buildings.
3. Removed churches from the settlements of non-catholic factions in the descr_strat file.
4. Diplomats: new files with the traits and ancillaries for diplomats changed back to using Influence.
-Script that spawns more Generals for the Vandalorum, Gothum and Suebian factions.
-Script that on the first turn sets the religion of the Vandalorum, Gothum and Suebian faction settlements to 35 percent orthodox.
New Buildings Riothamus:
-Buildings Modified to reflect a darkening age(as it was in the west in terms of decaying technologies and exodus city populations)
-Added certain prescribe buildings
-Buildings economically modified to reflect the era..
-New buildings...and some redone
Government Buildings:
a-Provincial Civil Governor
b-Senate
-Banks- Guilds: increase econ and infra structure
a-Tabernae Argentariae
b-Curiales Guilds
c-Royal Mint
d-Empires Treasury
Merc Buildings: recruit units
a-Mercenary Fort
b-Mercenary Fortress
-Kings Fort Buildings: Barbarian branch off from urban area.. Recruit elite units
a-Treasure Chest
b-Hall of Heroes
c-Kings Castle
d-Kings Court
-Mithras building info pics added
-More hun hordes
-Infra structure needed a slight tweak..Increased econ for all factions
-More barb units at the start
-Vandals financially benefit from port taverns(piracy)..a meeting place
-Game Balancing
-Population modification: Displaying the urban exodus on a minor scale
-The economic impact of the Curiales Guilds and the Provincial Civil Government on buildings within the edb
-Descriptions of units and unit cards(some descriptions used from julianus heraclius mod, INVASIO BARBARORVM: SOMNIUM APOSTATAE IULIANI.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=253
-Unit balancing
To jest cały aktualny spis nowości jakie wprowadzi patch 0.3 więc mamy na co czekać 8-) :D
Jest patch, o ver.IB2 1.0 Patch
http://img37.imageshack.us/img37/6910/ib2slash.jpg
dodaje jednostki ;) , New Traits and Scrips:, New Buildings ;)
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=305264
download
http://www.filefront.com/14766039/IB2-1.0-Patch.exe/
Od razu aktualizacja pierwszego posta z linkami :lol:
Dzięki Eutyches, zabieram się za ściąganie i wstawienie moda do biblioteki :)
Prace nad patchem 1.1 rozpoczęte, powyżej jest progress
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=308021
Powstaje sub-mod pod IB2 - Arthurian TW
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=308245
CaiusCosades
08-11-2009, 15:50
Czy jest to switch mod?
Czy trzeba instalować patcha 0.2 czy można od razu 1.0?
CaiusCosades
27-01-2010, 20:38
Ponawiam pytanie. Czy jest to switch-mod? Czy będę mógł grać w pozostałe mody, podstawową wersję gry?
kacperekPL
30-01-2010, 18:18
Ponawiam pytanie. Czy jest to switch-mod? Czy będę mógł grać w pozostałe mody, podstawową wersję gry?
Tak to jest switch-mod.
Czy trzeba instalować patcha 0.2 czy można od razu 1.0?
Mogę się mylić ale raczej wszystko po kolei.
Mam pewien problem mianowicie zacząłem rozgrywkę w kampanii frakcją minor (bandyci) i teraz za każdym razem, gdy włączam kampanię (obojętnie jakim państwem) to zaliczam pulpit...co zrobić ???;/
EDIT:Teraz zaliczam pulpit jak chcę odczytać stan gry stworzony przeze mnie (zobaczę co się stanie jak odczytam szybki zapis albo zapiszę grę na KRS1/KRS2)
Nowa wersja Invasio Barbarorum 2 Vandals 1.2 (Full) (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238116)
Akurat miałem pobierać. Dzięki Ensis. ;)
Kocham to maleństwo.
Tutaj spolszczenie dla najnowszej wersji, tego majstersztyku :D
viewtopic.php?f=45&t=6835 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=45&t=6835)
więcej informacji można znaleźć tu:
http://www.tgaw.eu/modyfikacje/medieval ... ritanniae/ (http://www.tgaw.eu/modyfikacje/medieval-total-war-2/invasio-barbarorvm-2-conqvestvs-britanniae/)
lub
http://www.tgaw.eu/modyfikacje/medieval ... andalorvm/ (http://www.tgaw.eu/modyfikacje/medieval-total-war-2/invasio-barbarorvm-2-africa-vandalorvm/)
Mam takie pytanie.Dobry jest ten mod? Jakie bledy sa w nim razace?
Ponawiam pytanie bo chcialbym go sciagnac ale nie wiem czy warto?
Mod jak najbardziej godny polecenia, żadnych błędów, to ostateczna wersja bardzo dopracowana. Dziwie się że taki czas po wydaniu moda utrzymuje się niski poziom zainteresowania, pomimo że to nadal najlepszy mod pod MTW2 w epoce starożytności(na obecną chwile).
P.I. for MTW2 jest dość dobry jednak nie dopracowany wystarczająco, w końcu to tylko beta.
Dzieki. Wlasnie probuje co to za cudo. Pierwsze co rzuca sie w oczy to naprawde fajnie zrobione jednostki. Jak bedzie dlaej czas pokaze.
Mod jak najbardziej godny polecenia, żadnych błędów, to ostateczna wersja bardzo dopracowana. Dziwie się że taki czas po wydaniu moda utrzymuje się niski poziom zainteresowania, pomimo że to nadal najlepszy mod pod MTW2 w epoce starożytności(na obecną chwile).
P.I. for MTW2 jest dość dobry jednak nie dopracowany wystarczająco, w końcu to tylko beta.
Grałem, dobry mod, szlachetny Tiberius ma całkowitą rację, a czemu nie ma większego zainteresowania? Podejrzewam że związane jest czasem trwania moda, tzn. upadek Imperium, podobnie mody pod Rome o tym samym okresie mimo, że są bardzo dobre, nie cieszą się zainteresowaniem jak o poprzedzających czasach, może to stąd się bierze?
Masz racje, to może wydawać się im ciekawsze. A może po prostu o upadku Imperium powstało za mało filmów ;)
Napisze ktoś po kolei co trzeba pobierać?
Jest tam trochę sporo linków, nie ma jednego który pobierze całość?
Poda ktoś linka do ściągnięcia finalnej wersji tego moda ? niestety linki rapidshare nie działają :/. Pozdrawiam
Poda ktoś linka do ściągnięcia finalnej wersji tego moda ? niestety linki rapidshare nie działają :/. Pozdrawiam
Proszę. Oto link do TWC i tematu o modzie jest na pierwszej stronie ;) Wejdź w niego i będziesz miał linki do pobrania moda (nie z Rapida) http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238116 Pozdrawiam.
Coś mi nie działa... zainstalowałem moda, potem patch 1.2 i po włączeniu gry mam podstawkę. W folderze z grą znajduje się mod lecz niestety nie odpala. Nie mam pojęcia o co chodzi może mam złą wersję gry ? nigdy nie wgrywałem modów do total war.
Edit:
Mam winowajcę a więc jest to takie okienko :
http://images41.fotosik.pl/765/5b34d878ee1efaf7m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5b34d878ee1efaf7)
Jest na to jakiś sposób ? gra oryginalna.
kurcze nie zauważyłem jest to mod do dodatku królestwa ? czyli na podstawce nie pójdzie ?
Coś mi nie działa... zainstalowałem moda, potem patch 1.2 i po włączeniu gry mam podstawkę. W folderze z grą znajduje się mod lecz niestety nie odpala. Nie mam pojęcia o co chodzi może mam złą wersję gry ? nigdy nie wgrywałem modów do total war.
Edit:
Mam winowajcę a więc jest to takie okienko :
http://images41.fotosik.pl/765/5b34d878ee1efaf7m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5b34d878ee1efaf7)
Jest na to jakiś sposób ? gra oryginalna.
kurcze nie zauważyłem jest to mod do dodatku królestwa ? czyli na podstawce nie pójdzie ?
Tam pisze, że plik jest uzkodzony. Instalowałes prawidłowo znaczy 3 części moda do jednego katalogu i uruchomić instalator z exe? Potem jeszcze patch? Wywal to co się zainstalowało źle cały katalog IB2 z mods i spróbuj ponownie. Niektóre mody, mimo że są pod Kongdoms odpalają pod podstawką, nie wiem jak ten.
Nie znam się za bardzo na instalacji tego moda... Zainstalowałem tego moda z pierwszego linku potem patch.
Czyli tamte pozostałe też mam zainstalować ?
IB2 - Version 1.2 Full (DO1)
IB2 - Version 1.2 Full (DO2)
i później na to patch ?
Kurcze a tak sobie ochoty narobiłem tym modem bo okres arcyciekawy, a tutaj lipa :twisted:
Co to w ogóle jest za rozszerzenie D01 i czym się to otwiera ?
Nie znam się za bardzo na instalacji tego moda... Zainstalowałem tego moda z pierwszego linku potem patch.
Czyli tamte pozostałe też mam zainstalować ?
IB2 - Version 1.2 Full (DO1)
IB2 - Version 1.2 Full (DO2)
i później na to patch ?
Kurcze a tak sobie ochoty narobiłem tym modem bo okres arcyciekawy, a tutaj lipa :twisted:
Co to w ogóle jest za rozszerzenie D01 i czym się to otwiera ?
Nie. Napisalem że 3 pliki mają być w jednym katalogu: IB2 Full (exe) + IB2 Version 1.2 Full (DO1) + IB2 Version 1.2 Full (DO2). Następnie klikasz 2 razy na ten z exe i po kilku sekundach instalator powiniem sam zainstalować całego moda. Jak zainstaluje i mod odpali to zainstaluj patch. Daj znać czy działa. Na stronie skąd pobierałes pliki jest opis instalacji. Powtórz instalację bo zainstalowałes 1/3 całości to nie ma prawa działać ;)
Wygląda na to, że bez dodatku nie pójdzie... Zainstalowałem moda tak jak kazałeś, bez patcha. Może się zaopatrzę w owy dodatek widziałem na allegro w atrakcyjnych cenach ;) Pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc :)
http://images49.fotosik.pl/771/28015d1d009a64bcm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=28015d1d009a64bc)
Wygląda na to, że bez dodatku nie pójdzie... Zainstalowałem moda tak jak kazałeś, bez patcha. Może się zaopatrzę w owy dodatek widziałem na allegro w atrakcyjnych cenach ;) Pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc :)
http://images49.fotosik.pl/771/28015d1d009a64bcm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=28015d1d009a64bc)
Tym razem dobrze zainstalowałeś ale ten mod jednak nie pójdzie bez Kingdoms, co widać z ostatniego komunikatu. Kup najlepiej w jakiejś promocji w Empiku albo gdzie tam chcesz. Najlepsze mody są pod Kingdoms. Pozdrawiam.
Witam,
A więc dzisiaj kupiłem dodatek no i niestety jest problem, przy próbie instalacji dodatku wyskakuje błąd o nieodpowiedniej wersie MTW II...
Grę odinstalowałem i zainstalowałem jeszcze raz wgrałem patch 1.2 i na to dodatek lecz niestety wyskakuje cały czas komunikat, że nieodpowiednia wersja gry. Poradzicie coś ?
Witam,
A więc dzisiaj kupiłem dodatek no i niestety jest problem, przy próbie instalacji dodatku wyskakuje błąd o nieodpowiedniej wersie MTW II...
Grę odinstalowałem i zainstalowałem jeszcze raz wgrałem patch 1.2 i na to dodatek lecz niestety wyskakuje cały czas komunikat, że nieodpowiednia wersja gry. Poradzicie coś ?
Witam. Czyste Kingdoms to wersja 1.4 wgraj patch który podniesie wersję Kingdoms do wersji 1.5 i dopiero spróbuj zainstalować tego moda. O to prawdopodobnie chodzi.
Tylko chodzi o to, że nie mogę wgrać dodatku... Przy próbie instalacji pisze , że posiadam nieprawidłową polską wersję MTW II. Może dodatek uszkodzony ?Kingdoms kupiłem w realu, leżał w koszu z jakimiś badziewnymi grami po 19.99 zł.
Tylko chodzi o to, że nie mogę wgrać dodatku... Przy próbie instalacji pisze , że posiadam nieprawidłową polską wersję MTW II. Może dodatek uszkodzony ?Kingdoms kupiłem w realu, leżał w koszu z jakimiś badziewnymi grami po 19.99 zł.
Żeby zainstalować Kingdoms musisz mieć Medka w wersji 1.3, coś pisałeś, że masz 1.2 ?. Czyli przed instalacją Kingdoms ściągnij i zainstaluj patch 1.3 do Medieval II. Pozdrawiam.
A więc się udało, rzeczywiście było trzeba wgrać nowszy patch. Gra prezentuje się ciekawie - jak w pierwszej bitwie zobaczyłem te hordy barbarzyńców aż się przeraziłem, prawie 4 tys! armia w sile legionu na mnie uderzyła ! a ja z zaledwie 200 żołnierzami :twisted: (fakt faktem i tak tą prowincję przeznaczyłem na straty). Moje pierwsze spostrzeżenie przez ten moment gry to gubiące się jednostki, z trudnością ustawiłem jeden oddział przy bramie drugi za to biegał w tą i z powrotem nie mogąc zając pozycji za pierwszym oddziałem... Jest na to jakiś patch ? czy to może było przerażenie w moich oddziałach ?
Mod robi kolosalne wrażenie, naprawdę fajnie to wszystko wygląda :P no i te Hordy, coś wspaniałego. Jak już pogram trochę więcej podzielę się wrażeniami. Pozdrawiam
A patch do moda Invasio Barbarorum II wgrałeś? Czekam na dalsze wrażenia co do AI strategicznego i zachowań rakcji AI na mapie kampanii i w bitwach, sam jestem ciekaw jak to wygląda :P .
A więc małą godzinkę udało się pograć. Co do AI jednostek - wszystko wygląda w porządku. Mi jednostki głupiały dlatego, że były to oddziały miotające i miały ustawiony "odskok" i nie zauważyłem tego :roll: . Gra się naprawdę sympatycznie w początkowych turach względny spokój w moich Europejskich prowincjach tylko w Afryce przyciskają Wandalowie którzy potrafią zaatakować armią złożoną z około 5 tys. żołnierzy :twisted: Ale po oddaniu dwóch miast i zebraniu armii na razie zahamowałem ich ekspansje w Afryce. Co do mapki razi mnie brak Brytanii fakt w czasie w jakim się toczy rozgrywka (początek 430 r.) wyspa już niebyła pod kontrolą Rzymu ale mimo wszystko myślę, że powinna się znaleźć. W ogóle mapka strasznie okrojona... Brak Cesarstwa Wschodniorzymskiego. Duży plus to ogromna ilość dokładnych i bardzo fajnie wyglądających jednostek, chyba nowość nawet jest wprowadzona - statki rzeczne (nie wiem czy to już było). Fajny również jest motyw z wyzwalaniem(buntem) się Rzymskich miast spod barbarzyńskiego panowanie. Ogólnie jestem zadowolony z mod'a, z rozgrywki wszystko wygląda naprawdę fajnie. To takie pierwsze wrażenia z pierwszej godziny zabawy z Invasio Barbarorum II. Pozdrawiam i polecam każdemu ten mod ;)
Dzisiaj miałem ciekawą sytuację, nastała ogólnie fala buntów w miastach, zbuntowane miasta nazwały się Samozwańczymi Rzymianami 8-). Chcąc nauczyć ich pokory i rozsądku wysłałem armie złożoną z około 2 tys. żołnierzy(same elitarne jednostki) na czele oczywiście stanął Cesarz oraz dwóch generałów jakże byłem zaskoczony jak cała armia się zbuntowała ! przeszła na stronę Samozwańczych Rzymian (rebeliantów) a mój Cesarz powrócił do Kartaginy( stamtąd wyruszył z 2 tys. żołnierzy). Gra naprawdę robi się ciekawa, coraz trudniej utrzymać własne prowincje w ryzach... Miał ktoś taki już przypadek, że taka armia przeszła na stronę nieprzyjaciela ?
P.S. CoNe zedytowałem Twoje posty by nie było dwóch po sobie (Nic nie usuwałem tylko je połączyłem). ;) Fajnie, że piszesz na temat rozgrywki, ale jak Nikt po Tobie nie napisał posta to kolejne wiadomości zamieszczaj w swoim ostatnim poście - dodając do niego nowe treści (możesz wstawić datę informacji np.) Pozdrawiam - Araven.
Witam. Jakie są frakcje w tym modzie, w szczególności te grywalne? Skoro mapka jest nieco okrojona to co mniej więcej na niej jest? I jak tam jakieś ctd miałeś czy mod jest stabilny? A jak nowe jednostki i budynki? Pozdrawiam.
Wielkim znawcą nie jestem, ale wydaje mi się, że mod jest stabilny - niema z nim żadnych problemów. Jak się rozpoczyna grę jest do wyboru 5 nacji Wandalowie, Goci Królestwo Swebów, Maurowie i Berberowie no i oczywiście Cesarstwo Zachodniorzymskie. Jak grałem to po kilkunastu turach atakowali barbarzyńcy ze wschodu bodajże Hunowie. Nie wiem może później odblokowują się jeszcze jakieś nacje. W mod cały czas gram i nie narzekam. Fakt jednostki poruszają się troszkę w zwolnionym tempie, ale niema to większego wpływu na rozgrywkę.
Co do mapki to daje możliwość manewrowania na obszarze zaznaczonym na czerwono na mapie poniżej, oprócz Brytanii.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/78/Western-Roman-Empire-AD395.png
Poliorketes
25-04-2011, 17:35
Witam, po przejrzeniu postów w w tym wątku zdecydowałem się zainstalować IB2. Pierwsze wrażenia z gry mam pozytywne, podoba mi się ilość prowincji na mapie i duży wybór jednostek dla Cesarstwa. Jedyne co mi przeszkadza to brak flag dla jednostek w trakcje bitwy co utrudnia mi obserwowanie walki, szczególnie w dużych starciach często nie mogę znaleźć swoich jednostek. Czy wie ktoś jak to naprawić ?
Witam, po przejrzeniu postów w w tym wątku zdecydowałem się zainstalować IB2. Pierwsze wrażenia z gry mam pozytywne, podoba mi się ilość prowincji na mapie i duży wybór jednostek dla Cesarstwa. Jedyne co mi przeszkadza to brak flag dla jednostek w trakcje bitwy co utrudnia mi obserwowanie walki, szczególnie w dużych starciach często nie mogę znaleźć swoich jednostek. Czy wie ktoś jak to naprawić ?
Zerknij w spoilery, masz zaznaczona nazwę, co trzeba zmienić, miłego grania :D
[spoiler:tp9f95dk]D:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\nazwa moda\nazwamoda.cfg
Powinien być w wyżej wymienionej ścieżce, jakby nie było tego pliku, z takim rozszerzeniem, szukaj w katalogu Medka 2
Włazisz w ten plik, edycja, pogrubione masz podkolorowane, tam zamiast 0, które masz w pliku wpisz 1...Potem wychodząc z pliku zapisz zmiany, edytować możesz zwykłym notatnikiem...
[features]
editor = true
mod = mods/Third_Age
[io]
file_first = true
[log]
to = logs/system.log.txt
;level = * trace
level = * error
[video]
;windowed = true
;movies = false
show_banners = 1
;grass_distance = 9000
[misc]
show_hud_date = true
;bypass_sprite_script = 1
[game]
unlimited_men_on_battlefield = 1
no_campaign_battle_time_limit = 1
unit_size = small
;event_cutscenes = 0
[multiplayer]
## comment/uncomment following line to disable/enable hotseat campaign
# playable = true
## faction mask for setting default starting factions in hotseat campaign
# factions = 1 # = england, 2 = france, 4 = hre, 3 = england+france, etc
[hotseat]
## disable start turn scroll in hotseat campaign
# scroll = false
## disable forced separate human faction turns (including diplomacy) in hotseat campaign
# turns = false
## enable cheat console in hotseat campaign.
# disable_console = false
## specify password for administrator access to the dev console when console disabled. Change 'password' to a suitable password
# admin_password = password
## enable camera updates during ai turn in hotseat campaign
# update_ai_camera = true
## enable voting in papal elections in hotseat campaign (only first valid human faction votes)
# disable_papal_elections = false
## disable forced autoresolve all battles in hotseat campaign
# autoresolve_battles = false
## disable diplomacy validation for incoming propositions
# validate_diplomacy = false
## disable forced relevant hotseat options to be saved with game.
save_prefs = true
## autosave hotseat game at start of players turn
# autosave = true
## save config file in save dir containing information about next players turn
save_config = true
## close medieval II directly after a hotseat autosave
# close_after_save = true
## sub directory name for hotseat save games
# gamename = hotseat_gamename
## ensure game data files used in previous save match current campaign data files.
# validate_data = true
## prevent game to load if savegame or data validations fail
# allow_validation_failures = false
[misc]
## specify the name of the save game to automatically load when Medieval II is launched
# bypass_to_strategy_save = game_name.sav[/spoiler:tp9f95dk]
[spoiler:tp9f95dk]tę samą zmianę zrób w pliku, o tym samym rozszerzeniu cfg., to plik medieval2.preference.cfg gry Medka2 w głównym folderze ;)[/spoiler:tp9f95dk]
I jak tam czekający na słicznego EB 2, próbował ktoś uratować Cesarstwo Zachodniorzymskie?
Co jakiś czas pojawia się jakiś fix i mod nie jest taki zły :D
Zmieniłem nazwę wątku, bowiem Invasio Barbarorum II to de facto cztery duże (w tym jeden bardzo, kontynuacja poczciwego Flagellum Dei) mody: AFRICA VANDALORVM, CONQVESTVS BRITANNIAE, ODOACER REX ITALIAE, FLAGELLVM DEI. Oprócz tego stale trwają pracę nad kolejnymi częściami (czyli modami) Invasio Barbarorum I. Mod od dawna jest monopolistą (aczkolwiek dzięki East of Rome, którego akcja rozgrywa się od wieku VI - chyba od Justyniana - może się to zmienić) na rynku, ale jest to monopol pozytywny ponieważ zawsze jest on pieczołowicie wykonany pod względem zarówno graficznym jak i historycznym. Invasio Barbarorum jest do tej pory, razem z Europa Barbarorum do czasów wcześniejszych, mym ulubionym modem do Rome: total war.
odi.profanum
27-04-2012, 22:31
Całkiem fajny tylkjo nudzi się szybko; na vh po wycofaniu z prawie całej Afryki, skroceniu frontu na wschodzie, i masowej budowie portów/ rynków gra zaczęła być banalna :oops: :oops:
misiek1205
27-06-2012, 20:23
dajcie spolszczenie do tego moda
Zeby je dać to Ktoś musiałby je najpierw zrobić i udostępnić. :mrgreen:
misiek1205
21-07-2012, 11:47
Spolszczenie chyba jest tylko link do niego jest nieaktualny.
Hm, zastanawiam się, jaki problem w grze stanowią Hunowie, skoro w pierwszej turze zaatakowałem tę osadę z Atyllą, zabiłem go i tym samym frakcja upadła? Będą jeszcze jakieś inwazje? ;)
dajcie spolszczenie do tego moda
Spolszczenie do tej modyfikacji dla wersji 1.2.01 znajdziesz na tej stronie:
Spolszczenie modyfikacji INVASIO BARBARORVM 2:AFRICA VANDALORVM v1.2.01 (http://www.historum.pl/forum/watek-Spolszczenie-INVASIO-BARBARORVM-2-A-V-v1-2-PL-v0-7)
Magister_Perotinus
13-03-2013, 21:19
Wg mnie mod bardzo okrojony i raczej nastawiony na grywalnosc. Powod oceny(opisuje ces.zachodnie):
1. Jest czwarte dziesieciolecie V wieku i...ekonomia praktycznie od zera, zbyt wiele elitarnych jednostek ciezkiej piechoty jak legiony comitatenses(sic!) w historii czegos takiego w ogole nie bylo.Owszem byl podzial na struktury limitanei i comitatenses ale to juz nie legiony.Przy tym zupelnie brak kawalerii i odzialow najemnych.Wiadomo, ze w tamtych czasach armie rzymska skladala sie w przewazajacej czesci z germanskich najemnikow czego konsekwencja bylo zanik tradycyjnej ciezkiej piechoty w rzymskim stylu(takim gdzie jeszcze w czasach Konstancjusz i Jukiana na ciezkozbrojna piechote mowiona potocznie legion)
2. Nie wiem daczego akurat "Africa Vandalorum" bardziej chyba pasuje "Upadek Rzymu"
3.Duzy minus to brak wschodniego cesarstwa, Persow itp.
Ograniczenie mapy i frakcji do zachodu to duza strata i niedopracowanie-szkoda
4. Jest jakis blad albo blokada w skryptach bo ciagle przez cala gre jest sie na minusie w finansach, niezaleznie od poziomu rozwoju miast, ekonomii i wydatkow...
Tak w duzym skrocie i uproszczeniu: raczej na grywalnosc niz "historie" malo realistyczne i duze luki w detalach.Dla zabicia czasu.
Witam. Mam pytanko. Właśnie ściągnąłem IB2 Vandals version 1.2 full i niestety nie wiem, w jaki sposób zainstalować ten plik we wskazanej lokalizacji, jest bowiem tylko opcja domyślna, jednak ja mam grę w katalogu nie domyślnym. Co ciekawe patch taką opcję już ma. Co zrobić z tym fantem? Pozdrawiam!
Zacząłem grać w tego moda i patrząc na jednostki wszystkich frakcji to stwierdzam, że pod tym względem jest to najgorszy mod, w jaki grałem. Sami Berberowie mają tylko 3 jednostki, a Rzym (myślałem, że będzie jakoś przepakowany) ma niecałe 9-10. To chyba jakiś żart. Mam nadzieję, że część o podboju Brytanii będzie miała znacznie więcej jednostek...
Nie wiem jaka ilość jednostek Cię satysfakcjonuje, ale biorąc pod uwagę liczbę frakcji to wersja o Brytanii jest historycznie dopracowana i zróżnicowana pod względem jednostek. Zresztą, mod o Wandalach wydaje mi się wycięty z kontekstu i niedopracowany. Wersja brytońska, zwłaszcza po ostatniej aktualizacji biję ją na głowę niesamowitym klimatem i rozbudowanym systemem ekonomiczno-militarno-politycznym.
To zobaczę tego moda, mam nadzieję, że nie na gamefront będzie...
Witam :) Podany niżej link z TW Center: http://www.twcenter.net/forums/showthre ... NLOAD-HERE (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?238116-IB2-VANDALORVM-II-RELEASED!-DOWNLOAD-HERE) zawiera odnośniki do ściągnięcia modu Invasio Barbarorum 2 - Africa Vandalorum II. Jednakże da się ściągnąć tylko plik z mediafire, żeby ściągnąć Attachment.7z trzeba się zarejestrować na tamtejsze forum. Mój kupmel tak uczynił, ale mówi, że jak kliknął w tego linka, to nie włączyło się pobieranie tylko jakiś jpeg :? Mam w związku z tym kilka pytań - 1.) czy ten attachment jest w ogóle konieczny, czy tylko wystarczy IB2: AV II pobrana z mediafire oraz 2.) czy instalując wersję II będę musiał wpierw usunąć jedynkę, czy po prostu nowsza wersja nadpisuje bez problemów starszą. Z góry dzięki, pozdro! 8-)
INVASIO BARBARORVM 2: AFRICA VANDALORVM I
Installation:
- Download all four parts into one directory, double click\run the EXE file
- The installer will install the files into mods\IB2
- Simply follow the instructions
IB2 - Vandals Version 1.2 Full (Exe) - 200,000KB
IB2 - Vandals Version 1.2 Full (DO1) - 200,000KB
IB2 - Vandals Version 1.2 Full (DO2) - 176,242KB
IB2 - Vandals 1.2.01 - 273KB
Masz mieć to co wytłuszczone.
Pan Toranaga
31-12-2017, 09:36
Witam. Coś mnie wzieło, żeby sprawdzic tego moda. Sciągnęłem go z http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?238116-IB2-VANDALORVM-II-RELEASED!-DOWNLOAD-HERE
Wszystko ładnie się sciagneło, zainstalowałem, odpalam i mam komunikat :..System Windows nie może odnaleźć pliku ,,kingdom exe''.Upewnij się ze wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie.''
Dodam, że mod przy instalacji instaluje się w w C:\Program Files, a tam nie mam wogole zainstalowanego medievala z kingdoms. Dodam , że mam windowsa 10.
Znalazłem jeszcze coś takiego, ale średnio rozumiem o co z tym chodzi http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?397636-How-To-Fix-UAC-and-VirtualStore-Problems
radoslawzal
31-12-2017, 13:29
A czy przypadkiem nie powinieneś instalować tego moda w folderze, w którym masz medievala?
Pan Toranaga
31-12-2017, 15:13
W tym linku na TW Center, gdzie jest mod, napisali że on instaluje się w innym miejscu, niż mam normalnie medievala kongdoms. Ja mam miedievala kingdoms w Pliki programów (86x)-SEGA-Medieval Total War, a przy tej instalacji to instaluje mi mod w Program Files i ściezka wyglada tak: Program Files-SEGA-Medieval Total War-mods-IB2.
Popróbuje zmienic ścieżkę i może zainstalowac go tam gdzie mam miedievala na swoim kompie
Pomogło , działa, zainstalowałem tam gdzie mam, tylko usunąłem folder mods, bo jak wypakowuje, to jest wypakowane mods-IB2 i te mods wywaliłem, a tylko same IB2 dałem tam gdzie mam mods w SEGA-MEDIEVAL Total War. Myslałem cały czas, że poprostu ta instalacja , to ma być tak , że tylko idzie do tam, gdzie jest na początku wskazane.
Pan Toranaga
01-01-2018, 10:11
Nie wiem, czy coś mam nie tak, ale w tym modzie na polu bitwy nie mam podświetlonych jednostek (jak klikam na nie , to nie mam że są na zielono), jednostki też nie mają sztandarów. Przepatrzyłem te pliki, które na 5 stronie tego tematu zostały zapodane, a w tych plikach przy ,,show banners'' mam 1, tak samo mam 1 w medievalu total war, jak i w modzie IB2Vandalorum.
Ma może ktoś pomysł jakiś czemu nie wyświetlają mi się flagi przy oddziałach na polu bitwy???
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©