Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Medieval Total War



wankawstanka
28-05-2013, 09:32
Witam..to mój pierwszy post i oczywiscie wybaczcie ale dotyczy kodów do tej gry..chce się pobawić po eksperymentować z jednostkami,budowlami itp.Gre przeszedłem kiedyś, a teraz sytuacja zmusza mnie do siedzenia w domu a rekonwalescencja jeszcze potrwa..poproszę doradźcie jakie kody i jak to wpisywać.Jakieś pościągałem ale jakby nie działają, głownie chodzi o szkolenie jednostek, niby wpisuje .worksundays. coś tam zadźwięczy kończę ture a dalej czekam za jednostka..doradzcie

Starkiller9606
28-05-2013, 12:44
naciskasz tyldę na klawiaturze i wpisujesz np: na szybką budowę process_cq "nazwa budynku" albo add_money "ilość pieniędzy "
add_population "nazwa miasta" "ilość populacji" kod na populację

Bronti
31-05-2013, 10:36
add_population "nazwa miasta" "ilość populacji" kod na populację

W pierwszym Medievalu nie ma populacji, nie ma miast, są prowincje - szach mat! 8-)

Goblin_Wizard
04-06-2013, 16:00
Kody powinny działać. Przetestuj najpierw te działające natychmiast jak np. odsłaniający całą mapę ".matteosartori.". Kod na przyspieszenie budowy działa ale trzeba skończyć turę. Dopiero wtedy zauważysz efekt. Można też dodać do skrótu uruchamiającego parametr "-ian" (coś ala debug mode), który pozwoli Ci na różne ciekawe chwyty jak np. przełączanie się pomiędzy frakcjami.

MichalKruk
06-07-2013, 23:28
Jak masz orginała z pudełkiem to z tyłu książeczki będą pisać.

krolendrju
10-08-2013, 15:51
racja z tyłu książeczki wszystko będzie pisać, tylko musisz mieć orginała?

Goblin_Wizard
12-08-2013, 20:12
Po 1. Z tyłu książeczki "będzie napisane".
po 2. Książeczka może być udostępniona za free np. w pdf i wtedy można ją czytać w ogóle nie posiadając gry.
po 3. krolendrju jest kobietą !?

Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać. ;)


********************
Nie przejmować się trollami, przechodzić obok. Nie drażnić, nie karmić.
Samick