Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Taktyka bitew antycznych

Qba1993
21-10-2009, 19:41
W Roma jestem nowicjuszem, aczkolwiek rozpocząłem już bitwy przez internet, niestety wygrywam 1 bitwę na 10 co mnie trochę irytuje.

Moje pytanie jest takie, czy jest gdzieś na forum jakiś informator/poradnik dotyczący rozgrywania bitew?? Ewentualnie jakieś filmiki z YouTuba.

Chyba że jest ktoś skłonny rozegrać parę bitew z początkującym a następnie skomentować je przez GG

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam
Qba

jester1
21-10-2009, 23:12
http://www.youtube.com/user/PrinceofMacedon

Ciekawy profil na YT, w którym pokazuje różne taktyki gry w multiplayer.

Qba1993
22-10-2009, 14:25
Dzięki wielkie

Zib
22-10-2009, 20:03
Nauczysz się grać grając, nie ma reguły na bitwy, do każdej trzeba podchodzić indywidualnie, a z czasem będzie można zauważać podobieństwa między niektórymi z nich. Na początku graj z klanowcami, będziesz najprawdopodobniej przegrywał ale tak właśnie zobaczysz jak gra się efektywnie, i jakie jednostki brać.Grając z noobami patrzysz tylko na bezsensowne "kwadraty" różniste idiotyczne formacje itp. Także GS GS GS.

marcinek131314
23-03-2011, 20:09
no standard... mocna jazda na flankach (jak grasz na 33 k golda to po 3 na każdej flance wytrenowana na full i gold bron oraz tarcza)dość mocna (w sensie że nie brać ich na pałe ile wlezie tylko troche podtrenować) piechota (jak grasz Rzymem to koahorta miejska jeśli grasz na np 1kk golda to tak : 4x pierwsza kochorta + 8x kohorta miejska do tego 6x pretorianska oraz 2x pomocniczy łucznicy mój sprawdzony sposób zawsze działa z tym że łucznicy to bardziej do rozwalania morale wroga niżeli do wybijanie jego bądź jego miotaczy) ustawienie: pierwsza linia legioniści z orzełkiem (są słabsi niż kohorta miejska jednak podnoszą skutecznie morale i po 2x4 miejska czyli razem 3 linie

Seba Fallus III Wielki
23-03-2011, 23:07