Zobacz pełną wersję : Polish Kingdom 2.0 preview
HellVard
18-10-2017, 19:39
Szczerze mówiąc nie miałem okazji wypróbować Tle Last Kingdom i nie wiem jak to tam wygląda. Na razie chciałem zrobić tą rekrutację na szybko, żeby wszystkie frakcje miały zwyczajnie możliwość szkolić wojsko na mapie kampanii, zacząłem tworzyć całkiem nowe systemy oparte na nowych budynkach dla Polski i Cesarstwa, no ale to już ewentualnie pieśń przyszłości ;)
Ja bym pooglądał kampanie na moim AI, już tyle jest i tylko jedną widziałem :( Silverek, poddał się, bo jak zrobił z Polski imperium w Bellum to sąsiedzi się zjednoczyli i go zaatakowali. Może to małostkowe ale chciałbym ;D
HellVard
20-10-2017, 11:24
Testowanie kampanii nie ma sensu póki nie da się wszystkim frakcjom możliwości rekrutacji jednostek ;)
HellVard ja się zadeklarowałem to coś pomogę z tą rekrutacją. Ale mam mało czasu, więc cudów nie będzie. Mam zajęte często i weekendy. Ale uważam, ze to powinien być przemyślany system by potem nie przerabiać całej rekrutacji. Wklejanie wpisów do edb jest żmudne i łatwo się pomylić. Trochę to potrwa z racji na moja sytuację. Chyba, ze wino się zgłosi do pomocy i to ogarnie zamiast mnie. Super by było.
HellVard
21-10-2017, 11:04
Wspominałeś, że dobry system jest w The Last Kingdom, ale przejrzałem to sobie pobieżnie i widzę, że rekrutacja opiera się tam na kilku nowych budynkach, do tego dochodzą wymagania procentowe co do religii czy też kultury i regionów... Czyli kupa roboty i mniej więcej to co planowałem, z tym że u mnie będzie to jeszcze rozdrobnione na kilka grup frakcji :)
Nie wiem jak jest tu, ale wiem jak jest w Last Kingdom ;) Tam masz 2 budynki służące do rekrutacji wojsk. W jednym rekrutujesz jednostki regionalne (czyli np. na terenie Szkocji rekrutujesz Celtyckich Wojowników i każda frakcja to może robić), a w drugim frakcyjne (czyli np. Łuczników Normańskich, których zrekrutujesz na całym "świecie", o ile grasz frakcją Normańską i masz odpowiedni poziom kultury). Czyli pierwszy budynek to jednostki AOR, drugi budynek to system znany z Królestw, z kampanii brytyjskiej :)
Co do kwestii ukończenia moda: dla mnie osobiście okres 1232 - 1600 (jeśli dobrze wyczytałem) jest średnio podniecający. Niemniej jednak lubię pogmerać w modach do medka i z pewnością w kilku rzeczach mógłbym może pomóc, Araven też się zgłasza. Myślę że kilka konkretnych ruchów mogłoby spowodować, że znajdzie się i ktoś jeszcze i pchniemy ten wózek do przodu. A na pewno warto, bo jednostki jakie stworzyłeś są zwyczajnie tego warte, żeby ukończyć tego moda.
Przede wszystkim przydałoby się trochę posprzątać, czyli zrobić porządek w pierwszych postach każdego z wątków. Bo jak ktoś nowy przyjdzie i zobaczy, że w wątkach opis jest do d... i żaden link nie działa, to podziękuje. Po drugie zrobić porządny opis moda, nie taki z tysiącem zdań, bo tego nikt nie będzie czytał, ale z ogólnymi informacjami, a przede wszystkim z podaniem gdzie się toczy rozgrywka, jakie tereny obejmuje i jaki okres dziejów (bo ja też nie wiem czy na pewno to jest 1232 - 1600), a także kilka zachęcających informacji czy elementów wyróżniających go od innych modów. No i po trzecie w wątku "Poszukiwani chętni do współpracy przy modzie" należy zrobić spis rzeczy do zrobienia. To jest sprawa kluczowa. Ja sam mam opory do tego by się gdzieś deklarować do pomocy, bo jestem leń. Raz mam ochotę coś porobić, a potem przez pół roku nie mam. Deklarowanie się, że się coś zrobi jest więc dla mnie swego rodzaju "karą", bo czuję wtedy presję, że "muszę" i że mam na to jakiś określony termin. I pewnie nie tylko ja tak mam. A jak będzie lista rzeczy do zrobienia, to zawsze mogę sobie coś, kiedyś, samemu wybrać i pogmerać. Zawsze to inaczej, niż się zgłosić i czekać jak na skazanie z myślami typu "co tym razem szef mi będzie kazał zrobić". Do tego można walnąć posta np. w Zbrojowni o zbliżonym tytule (poszukiwani chętni do pomocy), gdzie w kilku zdaniach się napisze, że powstaje ciekawy mod z pięknymi oddziałami i że poszukiwani są chętni potrafiący to, to i to czy tamto.
Takie moje zdanie :)
HellVard
26-10-2017, 17:43
Nie wiem gdzie wyczytałeś o roku 1600 jako dacie końcowej :D Planuję zakończyć na roku 1370, ale to się może zmienić, choć ewentualne przesunięcie nie będzie zbyt duże. Pomysł z wypisaniem listy rzeczy do zrobienia jak najbardziej słuszny, opis też można ogarnąć, słuszna sugestia.
Też nie wiem :) No ale to pokazuje, że nie wiadomo podstawowych rzeczy o tym modzie, czyli niezbyt dobrze.
Lwie Serce
14-06-2018, 21:36
I jak tam, grzebiesz coś jeszcze przy modzie? :)
HellVard
18-06-2018, 16:45
Niestety nie, gdzieś uciekła mi motywacja ;)
Lwie Serce
18-06-2018, 19:52
Szkoda, bardzo wielka szkoda bo odwaliłeś kawał świetnej roboty. Ale rozumiem, robić taki mod praktycznie w pojedynkę to żmudna i wyczerpująca praca. Jeśli nie będziesz kontynuował prac, zawsze możesz podrzucić np. swoje mega jednostki (np. lazarytów :cool:) jakimś zagranicznym ekipom, może wtedy nimi powalczymy jeszcze.
HellVard
18-06-2018, 19:58
Jestem w trakcie przygotowań do formatu kompa, popakowałem wszystkie pliki w bezpieczne miejsce, jak już postawię nowy system i zainstaluję Medka to może coś mnie natchnie, a jak przez dłuższy czas nadal nic nie ruszę to chyba po prosto udostępnię to w jakim stanie jest i może ktoś inny się tym zajmie ;)
Lwie Serce
18-06-2018, 20:10
No to chyba najlepsze rozwiązanie :) Tak czy siak trzymam kciuki za Twoją wenę.
HellVard
26-01-2019, 17:21
Witam wszystkich na naszym reaktywowanym forum :)
W sprawie mojego moda wielkich postępów nie ma, choć odzyskałem wenę i znów przy nim grzebię. Niestety nie ma szans na wydanie go w takiej formie, w jakiej bym sobie życzył, planuję wydać wersję alfa bez skryptów, nowych budynków i systemów rekrutacji. Muszę popracować nad zbalansowaniem statystyk jednostek, bo niektóre są z różnych modów i kompletnie ze sobą nie współgrają, a nikt przecież nie chce, by jego rycerstwo dostawało baty od chłopów innej nacji ;) Na szczęście znalazłem ochotnika, który robi dla mnie karty jednostek. Poniżej coś z jeszcze niepublikowanych tu materiałów, rycerstwo słonecznej Toskanii ;)
https://media.moddb.com/images/mods/1/32/31055/20181223143001_1.jpghttps://media.moddb.com/images/mods/1/32/31055/20181223143012_1.jpghttps://media.moddb.com/images/mods/1/32/31055/20181223143021_1.jpg
Lwie Serce
27-01-2019, 20:56
O widzisz, i jednak muszę znowu Medievala zainstalować :D Pamiętam, że miałem Ci robić statystyki do moda i w sumie dalej aktualna propozycja, chyba że sam wolisz ;) O ile wygrzebię grę którą znów gdzieś wrąbałem...
Witam wszystkich.
Trochę czasu minęło odkąd ostatni raz grałem w jakże tę wspaniałą grę. I teraz gdy człowiek chciałby sobie znów pokierować Królestwem Polskim uświadamia sobie, że istniał kiedyś taki mod jak ten, lecz wszystkie linki do moda dla podstawowej wersji wygasły :(. I tu pojawia sięmoje pytanie czy istnieje jeszcze jakaś dobra dusza która po tylu latach ma go gdzieś zchomikowanego na swoim dysku bądź innym magicznym urządzeniu? :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©