PDA

Zobacz pełną wersję : [ROZWIĄZANE] Gdzie znajdę kod do DLC? Jak aktywować DLC?



husaria98
02-09-2013, 19:28
Witam kupiłem Rome:Total War 2 w przedsprzedaży i dostałem klucz do dlc tego z grekami i nie wiem jak je aktywować i kiedy( po wstępnym pobieraniu w trakcie czy jak cała gra się zainstaluje) Proszę o pomoc, ponieważ jestem zielony w tych sprawach :D

Obi Wan
02-09-2013, 19:32
Wchodzisz na steam w zakładkę GRY, a potem w Aktywuj produkt na Steam i wpisujesz kod DLC.

edyt
-v

Centurio
03-09-2013, 17:12
Cześć. Mam podobny problem - dlatego nie zakładam nowego tematu. Wiem w jaki sposób aktywować DLC. Ale gdzie mogę znaleźć kod? :P

kente
03-09-2013, 17:43
O to samo właśnie chciałem zapytać:)

Grę zakupiłem na muve.pl i była tam tylko płyta z rome 2 i eu:rome. Żadnego dlc nie było.

Z góry dzia za odpowiedź

MichalKruk
03-09-2013, 17:56
Jak na MOVE zrealizują transakcję to na poczcie macie od nich wiadomość z kodem DLC...

Jak zainstalujecie Rome to wpiszcie w tym samym miejscu co się aktywuje gry kod DLC i będziecie je mieli...

Centurio
03-09-2013, 19:17
Mam pocztę na o2.pl . Jest to bardzo specyficzna poczta i nie wyświetla większości wiadomości od botów jeżeli sam jej nie wyszukam. Czy mógłbyś prosić aby ktoś mi podał tytuł tej wiadomości z kodem lub mail, którym przyszedł? Bardzo proszę.

Przemysł II
03-09-2013, 19:38
Mam pocztę na o2.pl . Jest to bardzo specyficzna poczta i nie wyświetla większości wiadomości od botów jeżeli sam jej nie wyszukam. Czy mógłbyś prosić aby ktoś mi podał tytuł tej wiadomości z kodem lub mail, którym przyszedł? Bardzo proszę.
tytuł: Twoj kod DLC dla produktu Total War Rome II (PC) + DLC + Europa Universalis III Rzym i poradnik do gry w prezencie!
od: no-reply@muve.pl

Centurio
03-09-2013, 19:49
Od no-reply@muve.pl mam dużo spamu, ale tylko o zmianie statusu zamówienia.

Możliwe, że kod wyślą mi jutro?

Przemysł II
03-09-2013, 19:52