PDA

Zobacz pełną wersję : Mody



Mizutsu
05-03-2014, 21:35
Czy jest może mod Rising Nations czy też Whole World Mod w wersji polskiej? Jeśli tak bardzo prosiłbym o link.
Również poszukuję polskiej działającej wersji moda Divine Wind oraz Divide et Impera, z góry dziękuję :3

Ensis
05-03-2014, 21:36
1. Chyba nie ma.
2. Forum DeI: https://wayofwar.org/forumdisplay.php?329-DeI-EU-III

Mizutsu
05-03-2014, 22:44
1. Czy w takim razie istnieje wersja tych modów która jest w całości anglojęzyczna? Mam na myśli to, że grę na czysto mam po polsku a po zainstalowaniu Rising Nations jest to mieszana papka Polskiego i Angielskiego, co jest kompletnie nieczytelne i nie do zniesienia.
2. Dziękuję :)

EDIT: Zainstalowałem DeI, lecz przy uruchamianiu występuje błąd pt.: "Runtime error". Niestety nie znam się, więc nie wiem co może być przyczyną i jak jej zaradzić, nie pogardzę pomocą.
EDIT: Matko boska, zamieszany jestem, przepraszam. Ogarnąłem, że mam wersję 3.2 (co jest dziwne, zawsze sprawdzałem "Check for updates"), więc po męczeniu się z rejestrowaniem gry na forum by móc wejść na stronę na której jest link do pobrania v5.2 okazuje się, że potrzebuje Divine Wind. Teraz gdzie go znajdę, bo nawet na stronie Paradoxu w Mods zerknąłem do listy modów i Divine Wind ani śladu.

Salvo
06-03-2014, 06:33
moda Divine Wind
Divine Wind to płatne DLC do EU3 ;)

Mizutsu
06-03-2014, 07:22
To dobrze wiedzieć, że moje "kompletne" wydanie go nie zawiera :<
Cóż, to w takim razie czy jest opcja kupna tego dodatku (albo jeszcze jakiegoś innego, gdyby się okazało, że też nie mam) cyfrowo jako sam dodatek?

Samick
06-03-2014, 09:58
W serii Pomarańczowa Kolekcja Klasyki masz kompletne wydanie (już takie ostatecznie kompletne z DW do patcha 5.1) za 30zł. Jak poszperasz może coś za 20zł znajdziesz (jak ja), a jak nie to może na muve spróbuj, darmową wysyłkę oferują. :)

Mizutsu
06-03-2014, 10:10