PDA

Zobacz pełną wersję : Ogniem i Mieczem 2 - Retusz gry Polską



Chmura
07-04-2014, 20:58
Witam.

Zgodnie z obietnicą (z lekkim opóźnieniem), przedstawiam Wam dotychczasowy efekt moich prac.

Retusz mapy :
Prowincjom Polski i Litwy nadano kształt i nazwy historycznych województw (tam gdzie to było możliwe)
Usunięto ogółem ponad dwadzieścia miast, dzięki czemu na mapie jest mniejszy ścisk
Zmieniono położenie i nazwy niektórych miast, tak by na mapie znalazły się te najważniejsze w tamtym okresie
Zmieniono nieprzebyte tereny leśne na nieco bardziej przystępne

Tu jest mapa na której się wzorowałem:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/97/Podzia%C5%82_administracyjny_I_RP.png

A oto screeny:
Korona
http://vlep.pl/i69lua.jpg

Ruś
http://vlep.pl/fnvi9j.jpg

Litwa
http://vlep.pl/hti1e5.jpg

Inflanty
http://vlep.pl/lumzv3.jpg

Węgry i Wołoszczyzna
http://vlep.pl/yrfbld.jpg

Warunki startowe:
Polska i Litwa otrzymały mniej więcej te jednostki, które faktycznie figurują w rejestrze z tamtego okresu. Chodzi o chorągwie i regimenty, które były z królewiczem Władysławem i hetmanem Chodkiewiczem w Moskwie oraz o wojsko kwarciane które pozostawało w większości z Żółkiewskim na Ukrainie.
Przyjąłem zasadę 2/3 wojsk dla Korony i 1/3 dla Litwy.

Jednostki dla Polski:
Przerabiając rooster korzystałem wyłącznie z modeli i kart już dostępnych w grze. Nowe staty, nowe ceny i przede wszystkim nowe koszty utrzymania. Przyzwyczajmy się do tego, że po zakończeniu kampanii wojsko trzeba będzie rozpuszczać do domu. Chyba, że rozbudujemy gospodarkę do bardzo wysokiego poziomu.

Wojska zaciężne (kwarciane i suplementowe):
Jazda:
Lisowczycy
Jazda Wołoska
Pancerni
Arkebuzeria
Husaria

Piechota:
Piechota polsko - węgierska (Trabanci i Strzelcy)
Piechota niemieckiego autoramentu (Pikinierzy i Muszkieterzy)
Dragonia (teraz jako piechota na mapie taktycznej ale jako jazda na mapie strategicznej)

Artyleria:
tak jak na poniższym obrazku:

http://vlep.pl/1jrywx.jpg

Nowe jednostki zostały dodane do gry metodą klonowania dotychczas używanych modeli. Dopóki nie znajdzie się ktoś, kto będzie się chciał takiego zadania podjąć, w grze pozostaną "placeholderzy".

Wojska powiatowe:
Piechota Wybraniecka
Piechota Łanowa (pikinierzy i muszkieterzy)
Jazda Łanowa (pancerni z łukami - docelowo z bronią palną)
Tych jednostek będzie można wyprodukować tylko określoną ilość - zazwyczaj po jednej z każdej prowincji (zgodnie z prawdą historyczną).

Kozacy Rejestrowi:
Piechota (muszkieterzy)
Jazda (lekka jazda z włóczniami)
Również kozaków jest ograniczona liczba, bo ograniczenia takie nakładał na dowódców polskich rejestr. W przyszłości chciałbym, żeby likwidacja rejestru powodowała oskryptowane powstanie kozackie - ale do tego jeszcze długa droga.

Nowe Budynki

Polska i Litwa otrzymały po 7 nowych struktur.

Centralne:
Sejm - to budynek dostępny od początku gry w naszej stolicy. Podnosi szczęście ale znacznie obniża dochody z podatków w całym państwie. W przyszłości chciałbym, żeby zburzenie z kolei tego budynku spowodowało rokosz. Podobnie jak w przypadku powstania kozackiego - do tego jeszcze daleka droga.

http://i62.tinypic.com/2r6ij60.jpg

Łanowe i Podymne - budynki specjalne do postawienia w jedną rundę. Symbolizują pobór podatków. Dają znaczny dochód z podatków w całym państwie, ale prazy wyraźnym obniżeniu szczęścia. Chciałem by stawianie tych struktur było uzależnione od aktualnej sytuacji politycznej, tzn tylko w czasie wojny. EDIT: Wiele na to wskazuje, że będzie to możliwe !
http://i62.tinypic.com/rjfucm.jpg


Terytorialne:
Sejmik Ziemski - to dzięki sejmikowi możemy rekrutować między innymi wyprawy łanowe
http://i57.tinypic.com/ib9wjt.jpg

Rejestr Wojska Zaporoskiego - budynek ma 2 poziomy. Każdy kolejny daje nam możliwość rekrutacji bardzo tanich jednostek kozackich (jest ustawiony limit)
http://i62.tinypic.com/10mlp2g.jpg

Kwarta - Podnosi dochody i umożliwia werbunek jednostek kwarcianych. Kolejnym jej poziomem jest kwarta na armatę dająca nam m.in. możliwość rekrutacji nowych jednostek artylerii
http://i57.tinypic.com/2hfjrio.jpg

Uwaga! To są moje pierwsze grafiki w życiu, więc bardzo proszę o wyrozumiałość :)


Całość znajduje się tutaj:
http://speedy.sh/qsry2/mods.rar

Wersja dla przeciwników państwowości litewskiej ;), którzy wolą grać Rzeczpospolitą zamiast Polską (j.w. - po 22:00).

Instrukcja
Zawartość wypakować do głównego folderu z grą i usunąć plik map.rwm znajdujący się w katalogu TAMGDZIEMACIEGRĘ\mods\OiM2\data\world\maps\base


Przyszłość:
1. karty dla nowych budynków ! (gotowe)
2. Nowe modele dla pancernych i artylerii.
3. Wspomniane wyżej walka o absolutum dominium (zburzenie sejmu i walka z ogólnopolskim rokoszem) oraz z powstaniem kozackim (likwidacja rejestru i wojna z siczą lub przerobienie kozaczyzny na "emerging faction").
4.Wojna podjazdowa. Niektóre jednostki miałyby możliwość generowania dochodów dzięki przebywaniu na ziemi nieprzyjaciela. Ma ktoś pomysł jak to zrobić ??


Miłej zabawy!

Wonsz
08-04-2014, 12:39
Super, kiedy będzie wersja ,gdzie Polska i Litwa są połączone?

Chmura
08-04-2014, 21:53
Jak znajdziesz kogoś, kto zamieni herb Polski na herb Rzeczpospolitej. Nie umiem tego niestety.

Wonsz
09-04-2014, 10:59
Nie potrzeba :) To tylko mały szkopuł, łatwo o nim zapomnieć, nie ma potrzeby tego wprowadzać (od razu).

Piter
09-04-2014, 11:02
Ja bym wywalił z połowe prowincji, wtedy gra nie byłaby tak nużąca i bardziej dynamiczna ale i tak dobra robota :) .

Chmura
09-04-2014, 11:54
Porządne godło jest konieczne, bo inaczej wygląda to byle jak. Zrobienie jednej Rzeczplitej to kwestia edycji dosłownie jednego pliku.

Pewnie można by wykasować Sieradz, Sandomierz, Elbląg, Zamość, Nysę i jeszcze kilka innych, aczkolwiek XVII wiek to jest jednak ta epoka, w której oblężenia odgrywały bardzo dużą rolę (jak się nad tym zastanowić, to zawsze odgrywały). Każda wojna, którą toczyła Rzeczpospolita (oprócz walk z tatarami) to albo obrona zamków i miast, albo ich zdobywanie.

Mój jedyny kłopot widzę w tym, że przy tej mechanice gry ciężko takie oblężenie odwzorować. Przede wszystkich ze względu na brak fortyfikacji XVI i XVII wiecznych. Chyba w 1648 były bastiony, ale musiałbym to sprawdzić. Ciekaw jestem czy można by dać armii oblegającej możliwość robienia czegoś na kształt sapa z RTW? W końcu XVII wieczne oblężenie polegało na zrobieniu wyłomu w murze przeciwnika.

Wonsz
09-04-2014, 12:16
W 1648 mury sąprzynajmniej trochę tak jakie powinny być. Moim zdaniem nie powinno się usuwać więcej prowincji

HellVard
09-04-2014, 12:33
Ciekaw jestem czy można by dać armii oblegającej możliwość robienia czegoś na kształt sapa z RTW? W końcu XVII wieczne oblężenie polegało na zrobieniu wyłomu w murze przeciwnika.

Niestety, czytałem o tym na TWC i w M2 nie ma możliwości robienia podkopów :(

Chmura
09-04-2014, 13:24
W 1648 mury sąprzynajmniej trochę tak jakie powinny być. Moim zdaniem nie powinno się usuwać więcej prowincji

Są bastiony ? Da się na nich spokojnie ustawić kompanie piechoty, tak żeby mogła prowadzić normalnie ogień? Na murach średniowiecznych zamków nie ma na to miejsca.
Nie powinno się i ja raczej nie usunę.



Ciekaw jestem czy można by dać armii oblegającej możliwość robienia czegoś na kształt sapa z RTW? W końcu XVII wieczne oblężenie polegało na zrobieniu wyłomu w murze przeciwnika.

Niestety, czytałem o tym na TWC i w M2 nie ma możliwości robinia podkopów :(

Szkoda. A nie wiesz czy można zmienić machiny oblężnicze budowane w trakcie oblężenia, czy jest to w ogóle nie modyfikowalne ?

HellVard
09-04-2014, 13:42
Nie mam pewności, ale wątpię. Cały system oblężeń w M2 jest raczej niemodyfikowalny.

Wonsz
09-04-2014, 13:55
Są bastiony ;)

Chmura
09-04-2014, 14:44
Właśnie sobie odpaliłem 1648 i rzeczywiście są bastiony. Co więcej wydaje mi się, że w OiM2 fortyfikacje są wzięte właśnie z 1648.
Swoją drogą jak się ogląda tego moda, to mówiąc kopara opada. Czy można takie cacko porównać do czegoś co kiedykolwiek zrobili nasi modderzy?


EDIT: Fortyfikacje są wzięte z 1648, ale tylko do pewnego poziomu. Bastionów zarówno na mapie kampanii jak i w bitwie nie uświadczysz.

Wonsz
09-04-2014, 15:36
Więc po co te bastiony?

Chmura
09-04-2014, 15:46
Więc po co te bastiony?

Są w 1648 a w OiM2 ich nie ma (według mnie). Po co Bastiony? Żeby móc odwzorować sztukę oblężniczą charakterystyczną dla epoki.

Paweł-K
10-04-2014, 00:50
No właśnie. ;) Może lepiej ulepszyć mod 1648 ? Zrobiony jest z typowo niemiecką solidnością i dokładnością. :mrgreen: Ale może bardziej go urealnić, "spolszczyć", stworzyć coś w rodzaju submoda polskiego podobnie jak zrobiono do Bellum Crusis. :)

Chmura
10-04-2014, 08:35
Z całą pewnością jest to kawał solidnej, niemieckiej roboty. Niestety całość jest obcym języku. Jeśli jest gdzieś wersja po angielsku to można by się zastanowić, bo ten mod jest bez wątpienia lepszy niż jakikolwiek XVII wieczny jaki widziałem.


EDIT: Wlaśnie zainstalowałem najnowszą wersję i widzę żę jest po ang.

Paweł-K
10-04-2014, 13:25
No właśnie jest już dawno w języku wyspiarzy, chociaż nie wszystko np nazwy miast. ;) Dzięki za zainteresowanie moją sugestią. :D Mam podobne zdanie o 1648 pomimo, że skupia się tylko na Zachodniej Europie, niewygodnej mapy i tego że np. Rzeczpospolita Obojga Narodów nie jest w całości odwzorowana. No dobra chyba jestem malkontentem :mrgreen: Sprawa skrzydlatej husarii jest bardzo dyskusyjna, ale wydaje mi się, że w tym modzie jest trochę niedoceniona.

Wonsz
10-04-2014, 13:34
Błagam tylko nie 1648... Tam to są dopiero wojny klonów, husaria ma pancerne konie :shock: itd...

Lwie Serce
10-04-2014, 14:04
Husaria nie ma pancernych koni w 1648. Wygląda nawet ładnie:
[spoiler:26jbauva]http://imageshack.us/a/img687/2209/0020gkm.jpg[/spoiler:26jbauva]

I "wojny klonów" to typowe zjawisko dla XVII wieku, spróbuj odróżnić żołnierza niemieckiego od jakiegoś hiszpańskiego ;)

Same ulepszanie OiM oczywiście uważam za dobrą inicjatywę, zawsze warto ulepszyć modyfikację czyniąc ją grywalniejszą, powodzenia życzę w dalszym modowaniu :)

Paweł-K
10-04-2014, 18:00
Miejmy jeszcze wiarę w Potop Total War ;)

Paweł-K
11-04-2014, 22:23
Dedykuję ten klip wszystkim drogim forumowiczom: https://www.youtube.com/watch?v=HeaQzfE2kHw :D

Chmura
13-04-2014, 16:47
Okej,

Nadeszła kolej na reformę artylerii. Władysław IV wzorując się na Holendrach ujednolicił wagomiary i kalibry armat polskich i na początku lat 30tych produkcja szlang w RP zanikła w ogóle. Nowy podział prezentował się tak jak na poniższym obrazku:

http://vlep.pl/1jrywx.jpg

Nowe jednostki zostały dodane do gry metodą klonowania dotychczas używanych modeli. Dopóki nie znajdzie się ktoś, kto będzie się chciał takiego zadania podjąć, w grze pozostaną "placeholderzy".

W ogóle artyleria została poważnie wzmocniona, muszę jednak zobaczyć jak sobie z tym radzi AI, które nie umie jej używać :(

Wonsz
13-04-2014, 21:10
A czy doczekamy się wersji na Całą RP a nie tylko na strefe korony? :D

sadam86
23-04-2014, 18:03
Muszę przyznać że dawno nie zaglądałem do wątku OiM2, ale Chmura muszę przyznać że całkiem fajnie to wszystko wygląda, szczególnie urzekła mnie reforma artylerii. Życzę wytrwałości i powodzenia.

Chmura
29-04-2014, 17:20
Kilka nowych budynków, tym razem z ikonami.

http://i62.tinypic.com/2r6ij60.jpg

http://i62.tinypic.com/rjfucm.jpg

http://i57.tinypic.com/ib9wjt.jpg

http://i62.tinypic.com/10mlp2g.jpg

http://i57.tinypic.com/2hfjrio.jpg

Uwaga! To są moje pierwsze grafiki w życiu, więc bardzo proszę o wyrozumiałość :)

Wonsz
29-04-2014, 17:54
Naprawdę ładne :D.

Samick
29-04-2014, 19:32
VETO!

Dlaczego Zygmunt ma twarz Władysława?


"Szczęśliwość" to troszkę dziwne słowo, nie lepiej zadowolenie, szczęście?

Chmura
29-04-2014, 19:46
VETO!

Dlaczego Zygmunt ma twarz Władysława?


"Szczęśliwość" to troszkę dziwne słowo, nie lepiej zadowolenie, szczęście?

Ha ha ha :D

"Szczęście" na pewno brzmi lepiej. "Szczęśliwość" to efekt pracy zespołu polonizacyjnego. Nawet nie wiem czy i kto się tym jeszcze zajmuje. W tych akurat plikach naniosłem na razie tylko kilka zmian (głównie w nazwach jednostek i budynków), ale planuję posiedzieć nad tym więcej.

Co do portretów to w Kijowie można też spotkać Stanisława Żółkiewskiego o twarzy Jagiełły :D I wiele innych osobliwości. Zmiana portretów też jest na liście, ale nieco dalej.

Jak jeszcze rzuci Ci się coś w oczy to daj znać. A najlepiej ściągnij, zagraj i wypisz wszystko co zauważyłeś !

KamilW
19-05-2014, 21:18
Koszty utrzymania wojska sa zbyt wysokie dla Korony wedlug mnie. Po 10 turach mam pusty skarbiec. Stoje na minusie, -100 tys. i dlug rosnie o 12 000 co ture. Rozwiazalem juz czesc wojska, ale wiele to nie daje. Czy ktos ma ten sam problem? Nie moge przeciez rozwiazac kazdej jednostki?!

Wonsz
19-05-2014, 21:40
ŻE CO? Z czym jak z czym ale na tym modzie RP na pewno nie narzeka na brak gotówki, wystarczy dużo kawalerii i najemników rozwiązać i pakować w kopalnie to już w 3 turze mam przychody rzędu 18000florenów, a wojsko trzymam tylko w tzw: "czerwonej strefie" czyli w miejscach najbardziej zagrożonych inwazją, powoli rozwijam miasta zawieram pokój z Siedmiogrodem i przychody 30000florenów,atakuję Szwecję,zdobywam Inflanty, Niszczę Kozaków Zaporoskich, potem Prusy ,Śląsk (musi być przez cały czas zabezpieczony, bo Habsburgi bardzo go chcą) i na Moskwę, miałem wtedy przychody 28000florenów a po zdobyciu z 9 miast Moskiewskich urosło do 45000florenów, dalej to już tylko wybijanie armii buntowniczych i powolna ekspansja na sąsiednie państwa. I tyle .

Chmura
20-05-2014, 12:29
Koszty utrzymania wojska sa zbyt wysokie dla Korony wedlug mnie. Po 10 turach mam pusty skarbiec. Stoje na minusie, -100 tys. i dlug rosnie o 12 000 co ture. Rozwiazalem juz czesc wojska, ale wiele to nie daje. Czy ktos ma ten sam problem? Nie moge przeciez rozwiazac kazdej jednostki?!


I o to chodzi ! Owczesną Rzeczplitą stać było na utrzymanie stałego wojska kwarcianego, ale suplement był rozpuszczany do domów po zakończeniu kampanii. By mieć pieniądze na jego opłacenie zbierano dodatkowe wysokie podatki - do tego służy budynek "podymne i łanowe" do postawienia w Warszawie. Niestety jego działanie jest póki co nie do końca poprawne.
Moje próby gry Koroną kazały mi rozwiązać praktycznie cały suplement wojska i pozostawić jedynie kwarcianych, czyli na samym początku gry musiałem pogonić do domów połowę wojska :/ Jak będę miał trochę więcej czasu w najbliższej przyszłości to naprawie działanie systemu podatkowego. Nie obiecuję jednak niczego, bo za moda się wziąłem będąc na wypowiedzeniu, ale właśnie się ono skończyło :/

KamilW
21-05-2014, 17:56
Dziekuje panom za porady. Czekam z niecierpliwoscia na dalsze zmiany i rozwoj calego moda. Powoli ida prace naszych rosyjskich kolegow.

Wonsz
09-08-2014, 20:40
Chmura, zrobisz reuplaud wersji "cała Rzeczoplita, bez podziału na Litwę"?

Jurand1908
19-10-2014, 00:42
Chmura chciałbym zapytać czy dalej pracujesz nad swoimi poprawkami i czy wiesz może skąd wziąć te od towarzysza pancernego bo link w tamtym temacie wygasł. Pisałem z ruskimi, twierdzą że prace dalej trwają i mod będzie gotowy do końca roku tylko połowa ekipy im przepadła może warto byłoby zamienić z nimi słowo i podsunąć twoje poprawki przynajmniej mapa wygląda lepiej w nich tylko że kozacy wiszą mi w powietrzu zamiast siedzieć na koniach ale może to ja coś sknociłem. No i w sumie twoje grafiki budynków wyglądają o niebo lepiej niż te z cossack dla ukraińców, w ogóle to można by takie dać zamiast normalnych obrazków. A skoro zmieniłeś ilość prowincji to możesz też zmienić wygląd rzek powiedzmy żeby były przejezdne i położenie miast na mapie bo niektóre to pływają sobie jak atlantyda :D

Paweł-K
20-10-2014, 09:07
Jurandzie, a gdzie są Twoje patche do pobrania do moda, o których pisałeś na TWcenter kilka dni temu ? ;)
A Chmura chyba nie ma czasu ostatnio aby zajmować się modem od kiedy skończyło mu się jakieś wypowiedzenie. :cry:
Pamiętam, że u mnie coś nie działało z poprawkami towarzysza pancernego i mnie wyrzucało, ale może to mój błąd przy instalacji.
Tak sobie myślę, ciekawe co by wyszło gdyby powierzyć dokończenie moda OiM tej prężnej niemieckiej ekipie od 1648 - Wojna trzydziestoletnia. :mrgreen: Chyba szybko byłby w pełni zrobiony. :F

Jurand1908
20-10-2014, 12:53
Nie pisałem o moich patchach tylko o tych które znalazłem zresztą w ogóle nie mogę tam pisać już bo blokują mi odpowiedzi nie wiedzieć czemu. Powierzenie skończenia moda według mnie bardziej pasowało by do innej ekipy ale puki co pisze na prywatnych do rusków a oni mówią że mod się ukarze pod koniec roku. Jeśli chodzi o OiM2 to próbuje tłumaczyć spolszczenie z tematu obok tylko powątpiewam w sens mojej pracy nad tym skoro niedługo ma się ukazać nowa wersja. Jak wgrałem poprawki od chmury to kozacy zamiast jeździć na koniach zaczeli latać w powietrzu, mógłbyś mi odpisać czy też tak masz bo poza tym poprawka mi się podoba zmieniona mapa i nowe budynki są ok tylko jednostki zostawiłbym takie jak w orginale dla tego też chciałem poprawki od towarzysza pancernego bo może twórcy OiM2 mogli by zaadaptować coś dla siebie z tego.

Jak masz te poprawki od towarzysza pancernego to mógłbyś je gdzieś wrzucić np. na chomika bo jak wchodzę w link w tamtym temacie i prubuję je pobrać to wyskakuje mi
Przekroczono limit czasu połączenia, a na 100% to nie wina internetu bo każdy inny plik ściągam bez problemu.

Paweł-K
21-10-2014, 11:17
Niestety nie potrafię pomóc bo tego moda próbowałem już dawno ponad rok temu za starych dobrych czasów, zanim wydano Rome II i był jeszcze towarzysz pancerny na forum i trwały ożywione dyskusje na temat OiM 2 i 1648-wojna 30-letnia. Sporadycznie teraz gram w tego niemieckiego moda, czekam i liczę, że nasz Potop będzie dobry i skończony za jakiś czas tak jak OiM 2 przez naszych wschodnich sąsiadów, jeśli chodzi o XVII wiek.

k.m.
21-10-2014, 17:20
Proszę, poprawki od towarzysza pancernego:
http://chomikuj.pl/piotrkowalski89/MTW2/OiM2/poprawki+od+towarzysz+pancerny

Jurand1908 - a coś więcej się dowiedziałeś na temat nowej wersji? Z tego co czytałem na twcenter to planują dodać nowe jednostki (dla 2. połowy XVII wieku) + rozszerzyć mapę na całą Europę. Pracują może nad nową, większą mapą regionalną? Bo od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie żeby stworzyć własną mapę, w oparciu np. o mapę Rusichi - dodatkowo rozszerzyć na Niemcy i na północ...

Straszny Kniaź
05-01-2015, 03:18
Witam Panowie, z góry przepraszam, doskonale wiem że spamuję i że tu nie powinienem pisać, ale mnie już szlag trafia... Od 40 minut szukam działającego linku do pobrania Ogniem i mieczem 2: total war i nic, wszystkie już powygasały... Nie wiem, może gugla nie umiem obsługiwać, ale jeśli ktokolwiek z Was miałby działający link to bardzo proszę, wrzućcie go tutaj. Jeszcze raz przepraszam...

k.m.
05-01-2015, 11:27
Witam Panowie, z góry przepraszam, doskonale wiem że spamuję i że tu nie powinienem pisać.

No właśnie. Od takich rzeczy jest temat OiM2 dyskusja ogólna, są tam też podane ewentualne linki do chomików. Możesz również spróbować pobrać stąd:
http://empiretw.ru/board/index.php?showtopic=38406&st=0&start=0

"Зеркало 1 (http://redirectfiles.ru/load/0704000938)", czyli :
http://www.borncash.org/dw/?a=0704000938&dmen=http://empiretw.ru

Jest to pełna wersja, ze wszystkimi poprawkami, nie wymagająca nic innego.

Paweł-K
05-01-2015, 20:59
"Ze wszystkimi poprawkami" :) Czyli dotyczącymi Rzeczypospolitej także ?? :)

k.m.
05-01-2015, 22:19
"Ze wszystkimi poprawkami" :) Czyli dotyczącymi Rzeczypospolitej także ?? :)
Nie, to jest czysta wersja 0,95. Poprawki od towarzysza pancernego lub retusz gry Polską to raczej z polskich stron trzeba ściągać:D...

CzesioMistrzu
06-06-2016, 10:25
Bez jaj. Nasz kolega zrobił dobrą robotę i teraz nawet nie ma gdzie ściągnąć tych poprawek.

k.m.
06-06-2016, 18:54
Bez jaj. Nasz kolega zrobił dobrą robotę i teraz nawet nie ma gdzie ściągnąć tych poprawek.

Szukaj najlepiej po chomikach, stamtąd tak prędko nie znikną te poprawki...

Husavion
08-11-2021, 12:36
Dzień dobry mam pytanie, czy mogę znaleźć na forum gdzieś link do pobrania modu Ogniem i Mieczem II Total War do Medievala II Total War? Bo szukałem, ale za każdym razem gdy na innych stronach próbowałem instalować mod, to instalował mi jakiś plik z ikoną googla z tytułem moda i jak potem gdy go już poprzenosiłem do odpowiedniego foldera, i próbowałem go otworzyć, to otwierał mi siię Google i instalował mi to samo. I tak w kółko. Czy mógłby mi ktoś też wyjaśnić na czym polega ten błąd i jak go ominąć? Od razu mówie że nwm czy tutaj powinienem sie o takie rzeczy pytać.