7. (1)Walka mieczem, (darmowy)Znajomość języka (issarski)
6. (1)Sprawność, (2)Sztuka walki bez broni (nie tyle ordynarna bijatyka co raczej rzuty, dźwignie, etc).
5. (1)Krzepa, (2)Siła woli, (3)Czujność.
4. (1)Zastraszanie/Prowokowanie, (2)Wiedza (Prawo), (3)Strzelanie i miotanie, (4)Przetrwanie.
3. (1)Wyszukiwanie, (2)Jeździectwo, (3)Znajomość języka (mekh), (4)Wiedza (Issarowie), (5)Wiedza (teologia).
2. (1)Leczenie, (2)Kontakty (karawany), (3)Wiedza (Imperium), (4)Wiedza (koczownicy), (5)Wiedza (zielarstwo), Kontrola Sani
1. (1)Kontakty (handlarze), (2)Kontakty (Issarowie) (3)Empatia, (4)Wiedza (geografia), (5)Czytanie i pisanie, (6)Szacowanie/Wycena, (7)Fach (kucharz), Medytacja
Sztuczki:
1. Ofensywny styl (miecz) +1 atak.
2. Defensywny styl (miecz) +1 obrona.
3. Issarski styl walki (miecz), wymaga ofensywnego i defensywnego stylu +2 atak i +2 obrona.
4. Trans bitewny (miecz), wymaga issarskiego stylu +3 atak i +3 obrona.
5. Syn pustyni + 1 do przetrwania na pustyni.
6. Oburęczność - brak kary za posługiwanie się bronią lewą ręką, umożliwia sprawną walkę dwoma broniami na raz.
7. Wyczucie magi +1 do czujności w przypadku magii (wyczuwa z większych odległości aktywne czary, uroczyska, pomioty).
8. Twardziel
Presja fizyczna: 3+3=6
Presja psychiczna: 3+3=6
Atak : 7 za umiejkę+2 za issarskie miecze+1 za krzepę+3 za sztuczki+1 konno = 13 pieszo/14 konno
Obrona : 7 za umiejkę+1 za issarskie miecze+3 za sztuczki+6 presji fizycznej+1 konno = 17 pieszo/18 konno
Obrona przed bronią miotaną : 6 sprawność+6 presja fizyczna+1 konno = 12 pieszo/13 konno
Rany
Lekka [][] Średnia [] Poważna []
Aurelia
Spoiler:
7. (1)strzelanie i miotanie, (darmowy)znajomość języka (Meekhański)
6. (1)urok (2)jeździectwo
5. (1)czujność,(2)siła woli,(3)sprawność
4. (1)występ (2)empatia, (3)podstęp,(4)przetrwanie
3. (1)krzepa, (2)opieka nad zwierzętami, (3)wyszukiwanie, (4)oszustwo, (5)wiedza (ludy koczownicze)
2. (1)znajomość języka (Verdański),(2)kontakty (wolne czardary), (3)kontakty(Verdano), (4)czytanie i pisanie, (5)walka mieczem,(6)wiedza (imperium).
1. (1)hazard, (2)leczenie,(3)kontakty(żołnierze imperium),(4)znajomość języka(Sehenderski),(5)znajomość języka(Sekochlandzki),(6)strategia i taktyka, (7)wiedza(magia)
Sztuczki:
1. Precyzyjny strzał lub rzut
2. Sokoli wzrok
3. Strzelecka walka defensywna
4. Ekspert strzelanie i miotanie
5. Urodzona w siodle
6. Lekka konsekwencja fizyczna
7. Wyczucie Zagrożenia
8. Mistrz w strzelaniu i miotaniu
9. Mierzony strzał +1 do ataku, ignoruje 1 pkt pancerza
Presja fizyczna: 3+2=5
Presja psychiczna: 3+3=6
Atak 7 za umiejkę+3 za sztuczkę+2 konno+1 sztuczka konna+2 za łuk = 12 pieszo/15 konno (ignoruje 3 pkt pancerza celu)
Obrona 7 za umiejkę+2 konno+2 zbroja+5 presji = 14 pieszo/16 konno
Obrona daleka 5 sprawność+2 zbroja+2 konno+5 presji = 12 pieszo/14 konno
Atak mieczem 2 za umiejkę+2 konno = 4
Obrona mieczem 2 za umiejkę+2 konno+2 za zbroję+5 presji = 9 pieszo/11 konno
Obrona daleka 12 pieszo/14 konno
Ranny
Lekka [][] Średnia [] Poważna []
Alda
Spoiler:
Umiejętności:
7. Walka mieczem, Znajomość języka (sehenderski jako darmowy)
6. Jeździectwo, Strzelanie i miotanie
5. Krzepa, Sprawność, Urok
4. Zastraszanie, Leczenie, Przetrwanie, Występ
3. Wiedza (Sehenderzy), Siła Woli, Znajomośc języka (mekhański), Czujność, Opieka nad zwierzętami
2. Czytanie i pisanie, Podstęp, Oszustwo, Bijatyka, Przywództwo, Strategia i taktyka
Sztuczki:
Walka mieczem (styl walka ofensywna) - wymaga Walki bronią 3+, daje +1 do Ataku.
Walka mieczem (styl walka defensywna) - wymaga Walki bronią 3+, daje +1 do Obrony.
Sehenderski styl walki mieczem wymaga Walki bronią 4+, Sztuczki Styl ofensywny oraz Sztuczki Styl defensywny, daje kolejne +1 do Ataku i Obrony mieczem poza bonusami za oba style.
Urodzona w siodle - daje +1 do ataku i obrony w walce konnej.
Twardziel (Krzepa) do Toru Presji Fizycznej doliczamy Pełną Siłę a nie jej połowę.
Precyzyjny strzał lub rzut (Strzelanie i Miotanie) - wymaga Strzelania i Miotania 4+, Czujności 3+, pozwala zignorować 2 punkty pancerza u trafianego celu. (O ile cel posiada pancerz).
Lekka konsekwencja fizyczna.
Tarczownik
Ekspert w walce mieczem
Presja fizyczna: 3+5=8
Presja psychiczna: 3+2=5
Atak 7 za umiejkę+1 za miecz+1 za krzepę+2 za sztuczki+1 sztuczka konno+2 konno = 12 pieszo/ 15 konno
Obrona 7 za umiejkę+4 za zbroje+2 tarcza+2 sztuczki+2 konno+8 presja = 23 pieszo/25 konno
Obrona daleka 5 za sprawność+3 zbroja+2 tarcza+8 presja+2 konno = 18 pieszo/20 konno
Atak łuk 6 za umiejkę+1 za krzepę+2 konno = 7 pieszo/9 konno (ignoruje 2 pancerza)
Ranny
Lekka [][][] Średnia [] Poważna []
Rehlynn
Spoiler:
Umiejętności
7: język meekhański. rzucanie czarów
6: wiedza (magia) siła woli
5: koncentracja, sprawność, krzepa
4: urok, wiedza( imperium) wiedza (prawo), wiedza (geografia)
3: wiedza (historia), empatia, kontakty (gildia magów), walka mieczem, czujność,
2: jeździectwo, wiedza (alchemia), czytanie i pisanie, leczenie, przetrwanie,
1: hazard, strategia i taktyka, wiedza (zielarstwo), bijatyka, przywództwo, strzelanie i miotanie.
Sztuczki
Silny umysł , daje +1 bonusu do rzutów przeciwko Magii, lub zdolnościom nadnaturanym.
Magia w Obronie* (Magia wszystkie rodzaje) - Mając tą sztuczkę. Czarownicy, Kapłani i Szamani i inni władający Magią, mogą jej używać w Obronie, zamiast Walki bronią, lub zamiast Zwinności przy ostrzale czy broni miotanej. Oraz zamiast Siły Woli w Obronie na ataki oparte na Magii. Koszt 2 punkty Sztuczek nie 1, jak zwykle.
Odporność na uwodzenie i przekonywanie +1 do rzutu SW przy próbie użycia uroku na magu.
Nieugięty
Adept magi ognia
Ekspert magi ognia
Presja fizyczna 3+3=6
Presja psychiczna 3+6=9
Atak 7 za rzucanie czarów+ 6 SW+ 2 sztuczki = 15
Obrona 7 za rzucanie czarów+6 presja+2 sztuczki = 15
Obrona daleka 7 za rzucanie czarów+6 presja+2 sztuczki = 15
Regina
Spoiler:
Umiejętności
7. (1)walka toporem, (darmowy) Znajomość języka(wessyrski), Krzepa
6.(1)Urok
5.(1)bijatyka, (2)Przetrwanie,(3)Jeździectwo
4.(1)Siła Woli, (2)Sprawność,(3)czujność,(4)wykrywanie
3.(1)Leczenie, (2)empatia,(3)Zastraszanie/Prowokowanie,(4)oszustwo, (5)Podstęp
2.(1) czytanie i pisanie, (2)wiedza(magia), (3)wiedza(geografia), (4)kontakty(żołnierze imperium),(5)wiedza (zioła),(6)Strategia i taktyka
1.(1)Strzelanie i miotanie,(2)Hazard,(3),znajomość języka(Sehenderski),(4)kontakty,(5)Znajomość języka((issarski),(6)Fach (kucharz,(7)znajomość języka(meekhański)
Sztuczki
1 Ofensywny styl walki
2 defensywny styl walki
3 Twardziel
4 szybki refleks
5 widzenie w ciemności
6 Wessyrski styl walki toporami
7 Regeneracja
Presja fizyczna: 3+7=10
Presja psychiczna: 3+2=5
Atak 7 za umiejkę+2 za sztuczki+1 za topór+1 za krzepę+1 konno = 11 pieszo/12 konno
Obrona 7 za umiejkę+2 za sztuczki+2 za zbroję+1 tarcza+10 presja+1 konno = 22 pieszo/ 23 konno
Obrona daleka 4 za sprawność+2 za zbroję+ 1 tarcza+10 presja+1 konno = 17 pieszo/18 konno
Ranny
Lekka [][] Średnia [] Poważna []
Dagoth
Spoiler:
Umiejętności:
7. Walka mieczem 6. Krzepa, Sprawność 5. Siła woli, Czujność, Zastraszenie/Prowokowanie 4. Wiedza (kulty), Leczenie, Empatia, Jeździectwo 3. Czytanie i pisanie, Wiedza (magia), Przywództwo, Język (Meekhański), Kontakty (kult Setrena Byka) 2. Język (Verdański), Język (Sehenderski), Przetrwanie, Strategia i taktyka, Wiedza (zielarstwo), Język (Issaram) 1. Urok, Wyszukiwanie, Podstęp, Występ, Wiedza (geografia), Bijatyka,Hazard
Sztuczki:
1. Twardziel
2. Lekka konsekwencja fizyczna
3. Walka bronią (styl ofensywny)
4. Walka bronią (styl defensywny)
5. Odporność na uwodzenie i przekonywanie
6. Tarczownik
7. Mistrz tarczowników
Ekspert walki mieczem
Mistrz walki mieczem
Presja fizyczna: 3+6=9
Presja psychiczna: 3+5=8
Atak 7 za umiejkę+1 za krzepę+3 za sztuczkę+1 konno = 11 pieszo/12 konno
Obrona 7 za umiejkę+3 za sztuczki+3 zbroja+1 tarcza+9 presja+1 konno = 23 pieszo/24 konno
Obrona daleka 6 sprawność+3 tarcza+3 zbroja+9 presja+1 konno = 21 pieszo/22 konno
Przekroczyliście bramy miasta, jako że nie jesteście zamożnymi kupcami straż nie zwróciła na Was większej uwagi, nie widząc szans na wyduszenie myta. Miasto przywitało Was gwarem, smrodem i brudem jak każda duża osada ludzka. To co widzicie to chyba dzielnica rzemieślników i mniej zamożnych kupców, przyklejona na obrzeżu miasta niczym pąkla do kadłuba okrętu. Możecie się rozejrzeć lub też od razu wysłać Morghara w celu realizacji planu, decyzja należy do Was.
28-02-2016, 14:52
Asuryan
Maikh
Trzymał się na uboczu grupy, z drugiej strony niż Regina. Zaczekał co postanowią inni.
28-02-2016, 14:54
Lwie Serce
Alda
Cholerne miasto, zaraz tu padnę, dopiero co zawitaliśmy a już mam dość - pomyślała, a widać po niej duże rozdrażnienie mówiące by lepiej nie wchodzić jej w drogę... Tak na nią zawsze duże miasta działały. Nie odezwała się ni słowem, zapominając o zadaniu...
28-02-2016, 14:57
Il Duce
Aurelia
Nie martw się kochanie ja też ich nie lubię.... - powiedziała łagodnie podjeżdżając do Aldy i opierając głowę na jej nodze - Może zaraz poszukamy jakiejś karczmy i weźmiemy kąpiel jak ostatnio? Hihi
28-02-2016, 14:59
PanzerKampfWagen
Morghar
Uśmiechnięty zasalutował żartobliwie towarzyszom i odjechał od grupy. Spytał któregoś z napotkanych strażników. Przyjacielu, powiedz strudzonemu podróżnikowi, gdzie ja tutaj znajdę jakiś przybytek uciech, coby się zrelaksować po długiej drodze?
28-02-2016, 15:00
Lwie Serce
Alda
Nic nie odpowiedziała Aurelii, położyła tylko dłoń na jej głowie i westchnęła. Wie dobrze, że tego chcę. Ciekawe tylko, czy powstrzymam się od razu, gdy się rozbierze czy zacznę ją obcałowywać zapominając o kąpieli.
28-02-2016, 15:01
Asuryan
Maikh
Tak mu spieszno do tego zamtuza, że nawet nie zaczekał na informację gdzie nas może później znaleźć mruknął.
28-02-2016, 15:02
Kot
Dagoth:
Jak ja dawno nie byłem w tak wielkim mieście... Nie lubię ich. Brudne, obskurne, śmierdzące i tłoczne, a na dodatek pełno w nich szumowin i innych łajz... I trafne spostrzeżenie, panie Isarze - pomyślał, rozglądając się po okolicy.
28-02-2016, 15:04
Il Duce
Aurelia
Morgharze! - powiedziała głośno za odjeżdżającym kompanem - Może najpierw wspólnie znajdźmy karczmę a potem idź....wykonywać zadanie,choć widzę że bardzo Ci do niego spieszno....
28-02-2016, 15:06
PanzerKampfWagen
Morghar
Odwrócił głowę, z rozdziawionymi ustami wykalkulował sobie coś w głowie i rzekł. A to dobra myśl. Po czym podjechał z powrotem do grupy.
28-02-2016, 15:08
Asuryan
Maikh
Proponuję karczmę najbliższą głównej świątyni Raegwyra, by nasza bajeczka wyglądała na prawdziwą. Ktoś ma inny pomysł? rzekł na tyle niegłośno by być słyszany tylko przez drużynę.
28-02-2016, 15:10
Lwie Serce
Alda
Nie ma - odparła markotnie Issarowi i zamknęła oczy, nie chcąc patrzeć na to cholerne miasto.
28-02-2016, 15:12
PerWerka
Regina
Wjechała jak wszyscy do miasta i rozejrzała się po nim... Co za paskudne miejsce... powiedziała pod nosem... Popatrzyła z politowaniem na Moghara... nie zapomnij włożyć futerka w gacie... Zawsze to przynajmniej na pierwszy rzut oka widać będzie że masz jaja... A że rozczarowanie potem... no cóż... pomyślała sobie podśmiechuąc się pod nosem
Gdy usłyszała Issarczyka nie odezwała się słowem, ino przytaknęła na znak że się z nim zgada... Waśnie waśniami, ale nie mogła mu odmówić tego, że miewał dobre pomysły.
28-02-2016, 15:16
Kot
Dagoth:
Świątynia Raegwyra... Eh, patrzeć to na swych wrogów i konkurentów. Gdyby nie misja i to, że to olbrzymie miasto to można by było pomyśleć o napsuciu im krwi... Chociaż kto wie?
28-02-2016, 15:23
sadam86
Wszyscy
Po rozpytaniu się wśród miejscowych, w końcu ktoś wskazał Wam drogę do świątynni, im zagłębiacie się dalej w miasto da się wyczuć pewien niepokój na jego ulicach, ciekawe o co chodzi, choć dalsze rozważania przerwało Wam dotarcie na spory plac zwieńczony wspaniała budowlą, świątynią samego Pana Bitew, przycupnięte skromnie obok nieśmiało różne kramy i karczmy wabią pielgrzymów
28-02-2016, 15:28
Asuryan
Maikh
Zaczekał aż reszta wybierze konkretną karczmę skupiając się na swych odczuciach. Tak potężny artefakt, jak miecz boga, powinien już zacząć wyczuwać na placu.
28-02-2016, 15:32
Il Duce
Aurelia
Ruszyła beztrosko po placu i zaczęła szukać wzrokiem jakiejś przytulnej karczmy....
28-02-2016, 15:35
PerWerka
Regina
Jechała w milczeniu z grupą... Rozglądając się cały czas na mury miasta i kramy... Gdy dojechali do placu na którym wyróżniała się budowla pomyślała. Przepych i bogactwo wybudowane na gnoju i zgniliźnie... Co za pieprzony świat. To była jej reakcja na kontrast widoku jaki ich zastał gdy wjechali do miasta.
28-02-2016, 15:41
Lwie Serce
Alda
Ruszyła za Aurelią w całkowitym milczeniu. Chciała po prostu mieć ją na oku, była się ją zostawić choć na chwilę w takim mieście, wiedząc też że Regina jest blisko.
28-02-2016, 15:44
PanzerKampfWagen
Morghar
Wjechał do pierwszej lepszej stajni, stojącej przy w miarę wyglądającej karczmie. Ile? Spytał stajennego.
28-02-2016, 15:48
Kot
Dagoth:
Kapłan warknął cicho, ujrzawszy świątynie wrogiego mu boga wojny - Nawet się dorobili tak okazałej świątyni... No, no, no. Pięknie by się paliła - i w milczeniu udał się za resztą jego towarzyszy.
28-02-2016, 15:50
sadam86
Morghar
Ale ile za co? zapytał stajenny, albo kpi z Ciebie albo rzeczywiście Cię nie zrozumiał
Pozostali
Morghar wjechał to przypadkowej stajni obok jakiejś karczmy, czy tą akurat obieracie na "siedzibę" czy szukacie dalej?
28-02-2016, 15:51
Il Duce
Aurelia
Kochanie,wybierzmy może osobną karczmę niż pozostali,będziemy miały więcej prywatności....,co o tym myślisz? - zapytała Aldę patrząc jej w oczy i bawiąc się kosmykiem swoich włosów
28-02-2016, 15:53
Lwie Serce
Alda
Chętnie, poza tym zdam się na twe decyzje kotku, ja nie mam siły myśleć w takim miejscu - odparła Aurelii, spoglądając na nią na chwilę. Widać jednak, w jak złym jest humorze.
28-02-2016, 15:53
Asuryan
Maikh
Ruszył do stajni wybranej przez Morghara. Cóż, może choć do wyboru noclegu ma dobrego nosa.
28-02-2016, 15:53
PanzerKampfWagen
Morghar
Pochylił nieco głowę w bok i zmrużył nieznacznie powieki, jakby patrzył na debila. No ile za opiekę nad koniem w tym przybytku, no.
28-02-2016, 15:58
Il Duce
Aurelia
Och Aldo.... - powiedziała ze smutkiem i współczuciem w głosie,podjechała do niej,wzięła ją za rękę i poczęła powoli jechać do następnej karczmy za tą na którą zdecydował się Morghar....
28-02-2016, 16:02
PerWerka
Regina
Wybiera tę samą karczmę co Issarczyk i Morghar
28-02-2016, 16:08
Kot
Dagoth:
Postanowił ruszyć za Morgharem do stajni. Lepiej to trzymać się przy swoich, niż zostać sam na sam w innej karczmie, zapewne pełnej fanatyków Raegwyna...
28-02-2016, 16:10
Lwie Serce
Alda
Zdjęła swój hełm i potrząsnęła energicznie głową, uwalniając swe długie i gęste włosy spod ciężkiej stali. Na stepie złapałabym teraz głęboki oddech, ale tutaj bym się chyba zatruła to robiąc - stwierdziła.
28-02-2016, 16:15
sadam86
Morghar
No to trza było tak od razu Panie bo i stajnie co uboższym pielgrzymom wynajmujem na nocleg. A konia na długo chcecie ostawić, bo za dzień to pół orga, ale za 3 dni już taniej bo org tylko, za tydzień dwa orgi stajenny jął się rozkręcać
Regina
Udałaś się do karczmy przy stajni która wybrał kawalerzysta, wygląda niezgorzej
Dagoth, Maikh
Wjeżdżając do stajni usłyszeliście końcówkę tyrady stajennego
Alda i Aurelia
Skierowałyście się do karczmy obok, dając tym samym chyba reszcie wyraz tego, że macie się za lepsze. No i rozdzielanie grupy na terenie wroga też nie jest najrozsądniejsze
28-02-2016, 16:18
PanzerKampfWagen
Morghar
Opłacę na razie na 3 dni w razie czego, nie wiem jeszcze, czy moje plany się zmienią. Płatne tu, czy u karczmarza?
28-02-2016, 16:26
Asuryan
Maikh
I my z pielgrzymką przybyli tutaj. Powiedz no dobry człowieku, pod jakimi warunkami można ujrzeć i oddać cześć samemu Mieczu Pana Bitew.
28-02-2016, 16:27
Il Duce
Aurelia
Aldo....,może powinnyśmy jednak wrócić do reszty?Pewnie znowu niektórzy będą narzekać ale będziemy bezpieczniejsze.... - zapytała,nieco przygryzając wargę,widać po niej że jest wyraźnie zamyślona i sama nie wie co powinny zrobić....
28-02-2016, 16:34
Kot
Dagoth:
Po prostu wysłuchuje słów Issara i stajennego. Przytakiwać razem z nim nie będzie, bo i nawet nie ma zamiaru w swoim przypadku potwierdzić, że chce oddać Raegwynowi cześć.
28-02-2016, 16:40
Lwie Serce
Alda
Możemy wrócić - odparła markotnie ukochanej i wsunęła w jej rękę swoją dłoń...
28-02-2016, 16:45
Il Duce
Aurelia
Aldo,ale co to znaczy możemy?Wszystko Ci jedno?Dlaczego jesteś taka obojętna? - zapytała ze smutkiem i aż uroniła kilka łez,jednak szybko zaczęła je ocierać obiema dłońmi i pociągać przy tym nosem....
28-02-2016, 16:47
Lwie Serce
Alda
Co ona odpierdala? Pomyślała patrząc na swą wybrankę, ale objęła ją, mocno utuliła i szepnęła do ucha - nie płacz bo i ja zacznę, Aurelio, ja po prostu przez to miasto mam taki zły humor...
28-02-2016, 16:51
Il Duce
Aurelia
Przytuliła ją niepewnie i powiedziała cały czas pochlipując nosem- Myślisz że ja nie? I jeszcze muszę patrzeć jak Cię roznosi złość....