Jako ze jeszcze nie ma takiego watku zaczynam-
Roster jednostek i krotki opis rasy- http://wiki.totalwar.com/w/Vampire_Counts_Army_Roster
Legendarni Lordowie:
- Mannfred von Carstein - wojownik/mag (Magia Wampirów/Magia Śmierci) - Frakcja:Wampiry - Helman Ghorst - nekromanta (DLC Grim of the Grave) - Frakcja:Wampiry - Vlad von Carstein (patch III) - Frakcja:Von Carstein
- Izabella von Carstein - Frakcja:Von Carstein
- Heinrich Kemmler - mag (Magia Wampirów) - Frakcja:Legion Kurhanów - Czerwony Diuk (Mousillon) - tylko tryb multiplayer
Lordowie: -Mistrz Nekromancji
-Lord Wampirów
-Król Ghuli Strigoi (DLC Grim and the Grave)
Bohaterowie: -Banshee
-Nekromanta (Domena Wampirów)
-Wampirzyca (Domena Cienia)
-Wampirzyca (Domena Śmierci)
-Upiorny Król
-Krell (Przywoływany przez Kemmlera)
Wierzchowce: -Ożywiony Smok (Mannfred, Czerwony Diuk, Lord Wampirów)
-Szkieletowy Rumak (Upiorny Król)
-Szkieletowy Rumak w kropierzu (Upiorny Król)
-Piekielny Rumak (Wampirzyca, Mannfred, Czerwony Diuk, Izabella von Carstein, Mistrz Nekromanta, Lord Wampir)
-Nocna Mara (Nekromanta)
-Nocna Mara w kropierzu (Czerwony Diuk, Wampirzyce, Lord Wampir, Izabella von Carstein, Mistrz Nekromanta)
-Terrorgheist (Król Ghuli Strigoi)
-Ścierwowozy (Mistrz Nekromanta, Nekromanta)
-Ścierwowóz Brata Ghorsta (Helman Ghorst)
Piechota: -Szkieletowi Wojownicy
-Szkieletowi Włócznicy
-Zombie
-Grobowa Straż
-Grobowa Straż z dwuręcznymi mieczami
-Cmentarne Ghule
-Upiory z Kurhanów
Pojazdy: -Czarne Powozy
-Ścierwowóz (DLC Grim and the Grave)
-Ścierwowóz (Złowrogi Ogień) (DLC Grim and the Grave)
-Ścierwowóz (Piekielny Magnetyt) (DLC Grim and the Grave)
-Upiorny Relikwiarz (DLC Grim and the Grave)
Jednostki latające: -Wielkie Nietoperze
-Vargheisty
-Skrzydlate Maszkarony
Spoiler:
Mannfred von Carstein (Wampiry)
Spoiler:
I.Bitwa pod Hel Fenn:
Spoiler:
1. Pokonaj wrogą armię (nagrody – artefakt + Nekromanta): Hans Helmut (Generał Imperium), 2 Halabardnicy, 2 Włócznicy, 2 Szermierze, 1 Kusznik, 1 Muszkieter i 1 oddział Rycerzy z Gwardii Reiklandu.
II.Miecz Piekielnej Mocy:
Spoiler:
1. Wciel nekromantę do armii Mannfreda (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
2. W następnej turze posiadaj 10.000 pkt mrocznej magii (tracisz 5000 pkt mrocznej magii)
3. Wystaw Banshee w Plugawej Wodzie (ziemie Orków, na południu) (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
4. Pokonaj armię wroga: Wielki Szaman Goblinów, 2 Szamanów Nocnych Goblinów, 1 szaman Orków, 4 goblinów, 3 łuczników nocnych goblinów, 1 dziki ork, 2 Gleba-ŁAAA-Gleba + posiłki (Herszt Orków, 2 Czarne Orki, 4 Gobliny, 3 Łucznicy Goblinów, Herszt Orków, 5 Wilczych Jeźdźców) (nagroda - Miecz Piekielnej Mocy i 1500 pkt doświadczenia dla Mannfreda)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PORADA: Wystarczy zabić w tej bitwie magów z pierwszej armii. Reszta wojsk + posiłki zaraz po tym zaczną uciekać w popłochu.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
III. Zbroja z Tempelhof:
Spoiler:
1. Kontroluj 3 prowincje (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
2. Wystaw Nekromantę w Plugawej Wodzie (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
3. Wygraj bitwę pod Posągami Barierowymi: Herszt Orków, 1 Debeściak Dzikich Orków, 4 Dzikie Orki, 3 Łucznicy Dzikich Orków, 1 Gigant, 1 Troll + 4 Dzikie Orki na Dzikach (nagroda - 3000 pkt mrocznej magii)
4. Wystaw Nekromantę w Carcassonne (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
5. Pokonaj Ekspedycję Bretończyków: Lord, Służka Pani, 4 Zbrojnych z Halabardami, 2 chłopskich łuczników i 4 trebusze + 10 kawalerii giermków (nagroda - Zbroja z Tempelhof i 1500 pkt doświadczenia dla Mannfreda)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PORADA: Mimo, że armia Bretonnii w tej bitwie to głównie chłopstwo, nie należy lekceważyć ich kawalerii, zwłaszcza, gdy złą armię dobraliście. Trzeba się jej bardzo szybko pozbyć, podobnie jak wrogiej artylerii.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vlad von Carstein (Wampiry):
Spoiler:
I. Krwiopijca:
Spoiler:
1. Podbij Bechafen (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
2. Zamorduj jednego z Lordów frakcji Imperium (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
3. Splądruj region Kemperbad (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
4. Pokonaj armię wroga: Generał Imperium, 2 włócznicy, 2 włócznicy z tarczami, 2 wyrzutnie rakiet, 2 miecznicy i 2 kusznicy + posiłki: Świetlisty Mag, 2 wyrzutnie rakiet, 2 włóczników, 2 rycerze Imperium, 2 włóczników i 1 muszkieter. (Nagrody - miecz Krwiopijca i 1500 pkt doświadczenia dla Vlada)
II. Pierścień von Carsteinów:
Spoiler:
1. Zwerbuj Wampirzycę (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii) Wybór - jeśli "Zginiesz, jeśli mi się sprzeciwisz":
2. Zniszczyć lub złupić 3 osady frakcji Imperium (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
3. W armii Vlada posiadaj 3 Vargheistów (w limit wchodzi też jednostka z Regiments of Renown) (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
4. Wyślij Wampirzycę na Pustkowia Nagasha (nagroda - 1500 pkt mrocznej magii)
5. Pokonaj armię wroga: Król Ghuli, 6 Wilków, 2 Cmentarne Ghule, 2 Cmentarne Poczwary, 1 Upiorny Relikwiarz i 4 nietoperze (nagroda - Pierścień von Carsteinów i 1500 pkt doświadczenia dla Vlada)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PORADA: Pozbądź się jak najszybciej Upiornego Relikwiarza i Króla Ghuli. Ten drugi przyzywa coraz silniejsze monstra.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brakujące jednostki:
Spoiler:
LORDOWIE:
-Lord Wampir Nekrarcha
-Lord Wampir Krwawy Smok
-Lady Wampirzyca z rodu Lahmian
-Lord Wampir (Cień)
-Lord Wampir (Śmierć)
-Mistrz Nekromanta (Śmierć)
BOHATEROWIE:
-Nekromanta (Śmierć)
-Upiór z Kurhanu
PIECHOTA:
-Duchy
JEDNOSTKI LATAJĄCE:
-Chmary Nietoperzy
Wierzchowce:
-Bestia z Zaświatów (Dla Lorda Wampira, Mannfreda von Carsteina, Mistrza Nekromanty)
-Tron Sabatu (Dla Lorda Wampira, Wampira)
21-03-2016, 18:14
Il Duce
Nie ma krwawych rycerzy :(? Co to ma być :(
21-03-2016, 18:36
Memnon[pl]
Cytat:
Zamieszczone przez Il Duce
Nie ma krwawych rycerzy :(? Co to ma być :(
Beda-w DLC lub FLC-jak to powiedzialo CA-dodane zostanie w pozniejszym czasie...
21-03-2016, 20:33
Jan z Czarnolasu
Mi się podoba.
Wszystko co ważne jest.
Szkoda, że nie ma Blood Dragonów, ale Black Knights pełnią tą samą rolę ciężkiej kawalerii więc armia mimo wszystko będzie kompletna. Mogłaby być po prostu bardziej zróżnicowana jeśli chodzi o kawalerię.
Gorzej gdyby nie dali Black Coacha, smoka czy innych jednostek, które nie mają zamienników.
21-03-2016, 20:50
Arroyo
Roster mi się podoba, myślę, że dojdą Krwawi Rycerze tak samo, jak doszli kowale run dla Krasnoludów.
Od razu uprzedzam - zgodnie z lore Wampiry nie mają żadnej artylerii i nie mieli (tzn. w 8 edycji doszły Upiorne Relikwiarze). Katapulty Wyjących Czaszek są u Królów Grobowców.
Osobiście liczę właśnie, że Krwawi Rycerze, Upiorne Relikwiarze, Trony Sabatów, Ścierwowozy, Duchy dojdą z czasem. A skoro napisali, że w FLC dojdą to dodatkowy +.
Z drugiej strony skoro taki krok CA zrobiło to czuję, że na bank będzie FLC do Imperium z resztą zakonów, kolegium magii, biczownikami etc. Potem będzie mi do pełni szczęścia brakować Bretonnii i Zwierzoludzi :)
21-03-2016, 23:24
Asuryan
Cytat:
Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu
Szkoda, że nie ma Blood Dragonów, ale Black Knights pełnią tą samą rolę ciężkiej kawalerii więc armia mimo wszystko będzie kompletna.
Krwawe Smoki to zupełnie inny ród wampirzy, więc nie dziwne że ich nie ma, gdy rozpoczynamy grę w Sylvanii.
22-03-2016, 08:29
Ituriel32
Po zobaczeniu rosteru ochota na Wampiry mi przeszła, taki jakiś nieciekawy, głównie szkielety. Bestii niby trochę jest ale ja nie przepadam za potworami. Niestety obaj LL mi się nie podobają.
Czemu tylko u trupów jest napis o przyszłym flc?
22-03-2016, 08:48
Arroyo
Bo na bank dodadzą coś z linii Abhorasha, Strigoi i Lahmii oraz Upiorne Relikwiarze. To raczej kwestia kilku tygodni po premierze. Osobiście liczę na zakony rycerskie i kolegia magii do Imperium - najbardziej potraktowanej po macoszemu rasie.
22-03-2016, 08:50
Ituriel32
Po zastanowieniu, czytaj przeczytaniu dokładniej opisu rasy. Szykuje dla wampirów kampanie terytorialną o rozszerzaniu strefy śmierci, coś na kształt religii z BI.
22-03-2016, 08:54
Arroyo
Bo tak będzie - w końcu na screenie u Imperium mieliśmy "spaczenie" terytorium. Było tam spaczenie Chaosem i umarłymi. Więc zapewne Mannfredem tworzyć będziemy Królestwo Nieumarłych, jak planował już 500 lat przed akcją gry, a Kemmlerem zapewne terroryzować ludność Starego Świata. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Ja osobiście zadowolony jestem z rosteru. Choć... czemu Kemmler ma magię Wampirów, a nie Nekromancję?
22-03-2016, 21:14
royal1410
Ciekawe, wampiry mają chyba najwięcej rodzajów jednostek, ze wszystkich frakcji, a dojdą nowe z FLC- chyba, będą nie do pokonania
22-03-2016, 21:21
Arroyo
W FLC pewnie i tak dojdzie dość mało jednostek - te, co wspomniałem ;)
22-03-2016, 22:19
Asuryan
Cytat:
Zamieszczone przez Arroyo
Choć... czemu Kemmler ma magię Wampirów, a nie Nekromancję?
Też mnie to dziwi. Lisz wampirem przecież nie jest.
22-03-2016, 23:10
Arroyo
Oho, czuję zatem, że kolejny raz CA dało ciała ;) Jak nie Templehof (a nie oryginalnie Tempelhof) i Karak Hadrin (a nie oryginalnie Karak Kadrin) to teraz to ;D
23-03-2016, 08:47
royal1410
Mnie to interesuje, czy dadzą duchy i krwawych rycerzy
23-03-2016, 11:46
Arroyo
Asuryan, już wiem, skąd ten pomysł CA odnośnie "Wampirzej magii" Kemmlera - błąd 8 edycji.
23-03-2016, 18:20
Ituriel32
Łe, tak samo jak w przypadku imperium wampiry startują z jednym regionem.
23-03-2016, 18:21
Arroyo
Każda rasa zaczyna z jednym regionem, nic dziwnego wg mnie ;)
26-03-2016, 09:20
Ituriel32
Na filmikach nietoperze prezentują się tragicznie. Ciekawe czy zagoszczą w armiach graczy. Ja znalazłem im tylko dwa zastosowania. 1 poświęcenie ich by na chwilę wyłączyć działa/strzelców. 2 flankowanie na oddział walczący w zwarciu.
26-03-2016, 14:39
Asuryan
Trzecim zastosowaniem może być ściąganie na siebie ognia wieżyczek podczas oblegania twierdz, by chronić swe bardziej wartościowe oddziały.
26-03-2016, 14:53
Il Duce
Ale z drugiej strony szkoda miejsca na taki oddział :P,to już lepiej zombie jako mięso armatnie albo szkielety.
26-03-2016, 15:05
Sara Temer
Według mnie taki oddział nietoperzy powinien być raczej jako jakieś zaklęcie rozpraszające u naszego Lorda. Przyzywalibyśmy ze trzy takie oddziały nietoperzy i wtedy by można je było wykorzystywać tak jak mówiliście, obecnie szkoda miejsca na nie.
26-03-2016, 15:14
Asuryan
Zombie są według mnie za wolne na takie mięso armatnie, ale świetnie mogą sprawdzić się w tym celu jako załoga wież oblężniczych. Przynajmniej nie będzie ich żal jak taką machinę stracimy.
26-03-2016, 19:03
Il Duce
Wszystko zależy jak szybko chcemy atakować,tak czy inaczej nietoperki są do bani,ciekawe jak się inne latacze wampirów sprawdzają :)
26-03-2016, 19:04
Arroyo
Vargheisty? Raczej będą skuteczne i to bardzo ;)
26-03-2016, 19:14
Il Duce
No z drugiej strony byle nie za bardzo,odpowiedni balans to jedno z największych wyzwań stojących przed CA.
28-03-2016, 16:33
Jsatrzab
Wcale nie musza być takie bezużyteczne te nietoperze, przy starciu piechoty można nimi szybciutko wlecieć na plecy wroga i zmiażdżyć jego morale. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, sama koncepcja nietoperków mi się podoba, choć patrzenie na nie jak "stoją" w miejscu przyprawia o oczopląs :]
28-03-2016, 17:47
Jan z Czarnolasu
Jeśli nietoperze będą sobie potrafiły poradzić z obsługą dział albo hellblasterów i jednocześnie będą tanie to będą przydatne.
Ciekawe jak rozwiążą sytuację, w której obrońca ma jednostki latające, a druga strona nie ma żadnych jednostek, które mogłyby z nimi efektywnie walczyć. W takiej sytuacji obrońca dysponujący jednostkami latającymi może dowolnie długo przeciągać starcie i wygrać przez upływ czasu. Nawet dysponując pieszymi jednostkami strzelającymi nie jest powiedziane, ze te będą w stanie wystrzelić w oddziały latające z uwagi na swoją powolność.
Będą musieli chyba wprowadzić jakąś zasadę, że obrońca dysponujący samymi jednostkami latającymi po upływie czasu bitwy przegrywa ją.
Cytat:
Zamieszczone przez Asuryan
Krwawe Smoki to zupełnie inny ród wampirzy, więc nie dziwne że ich nie ma, gdy rozpoczynamy grę w Sylvanii.
Miałem na myśli jednostkę Blood Knightów, a napisałem o Blood Dragonach, którzy oczywiście są wampirzym rodem.
28-03-2016, 21:05
Il Duce
Wystarczy zająć plac i już problem przeciągania starcia z głowy ;). Jeżeli komputer będzie tak głupi by zostawiać artylerię bez obstawy to wtedy owszem mogą być przydatne(a dotychczasowe materiały wskazują że AI właśnie będzie tak głupie),ale i tak wtedy lepiej sprawdzi się kawaleria,do tego potem może efektywniej uderzyć na tyły wroga. W przypadku oblężeń toczonych na tak małej przestrzeni już nie mają żadnego sensownego zastosowania.
29-03-2016, 07:54
Jan z Czarnolasu
Cytat:
Zamieszczone przez Il Duce
Wystarczy zająć plac i już problem przeciągania starcia z głowy ;). Jeżeli komputer będzie tak głupi by zostawiać artylerię bez obstawy to wtedy owszem mogą być przydatne(a dotychczasowe materiały wskazują że AI właśnie będzie tak głupie),ale i tak wtedy lepiej sprawdzi się kawaleria,do tego potem może efektywniej uderzyć na tyły wroga. W przypadku oblężeń toczonych na tak małej przestrzeni już nie mają żadnego sensownego zastosowania.
Chodziło mi o zwyczajne bitwy.
29-03-2016, 16:33
Aryann
Jak przez rok nie pokazywali wampirów w ogóle, to teraz po kilka razy w tygodniu.
29-03-2016, 17:46
Jsatrzab
Cytat:
Zamieszczone przez Aryann
Jak przez rok nie pokazywali wampirów w ogóle, to teraz po kilka razy w tygodniu.
Przez połowę z tego roku nie pokazywali kompletnie nic, a jak zaczęli pokazywać to wyraźnie widać że co mniej więcej dwa miesiące pokazywali kolejne rasy. Teraz przyszła kolejka wampirów i podejrzewam że potrwa ona jeszcze do końca kwietnia :]
02-04-2016, 20:53
royal1410
Ciekawi mnie jednostka upiorów kurhanów tzn. czy będzie to najlepsza piesza jednostka dla wampirów?
11-04-2016, 22:19
Jsatrzab
Cytat:
Zamieszczone przez royal1410
Ciekawi mnie jednostka upiorów kurhanów tzn. czy będzie to najlepsza piesza jednostka dla wampirów?
Te Crypt horrors To cmentarne poczwary czy Ghule? Czy upiory kurhanów to te przezroczyste zakapturzone istoty z kosami- w bitwach z filmików?
12-04-2016, 08:47
Arroyo
Cmentarne Poczwary - Ghule to zupełnie inna jednostka. Upiory Kurhanów są z kosami, ale nie wożą Czarnych Powozów.
12-04-2016, 09:11
royal1410
Tak, to ta jednostka która na ostatnim oblężeniu- Manfreda przez Chaos; pierwsza walczyła z jednostką z wieży oblężniczej.
12-04-2016, 10:39
Jsatrzab
Cytat:
Zamieszczone przez royal1410
Te Crypt horrors To cmentarne poczwary czy Ghule? Czy upiory kurhanów to te przezroczyste zakapturzone istoty z kosami- w bitwach z filmików?
Crypt Horrors to Crypt Horrors, Cmentarne Poczwary to jakaś abominacja nie wiem jak można tłumaczyć nazwy jednostek tym bardziej takie, których nazwa nie mówi nic o jednostce. Wracając do Crypt Horrors - są to te wielkie Ghule na koksie (Wampirzej krwi) widzieliśmy je w którymś gameplayu. Cairn Wraiths to dokładnie te duchy z kosami które walczą na murze w najnowszym gameplayu, i właśnie jeden taki duch jest woźnicą Black Coacha.
12-04-2016, 12:03
Arroyo
Cytat:
Zamieszczone przez Jsatrzab
Crypt Horrors to Crypt Horrors, Cmentarne Poczwary to jakaś abominacja nie wiem jak można tłumaczyć nazwy jednostek tym bardziej takie, których nazwa nie mówi nic o jednostce. Wracając do Crypt Horrors - są to te wielkie Ghule na koksie (Wampirzej krwi) widzieliśmy je w którymś gameplayu. Cairn Wraiths to dokładnie te duchy z kosami które walczą na murze w najnowszym gameplayu, i właśnie jeden taki duch jest woźnicą Black Coacha.
1. Jako znawca uniwersum Warhammera ośmielę się nie zgodzić, że Upiór Kurhanów mógłby wozić Czarny Powóz. Opis z 7 ed. bitewniaka
Cytat:
Cały Stary Świat zna mroczne opowieści o Czarnych Powozach. Są one omenami wieszczącymi tragedię i śmierć. Przerażający, diabelski pojazd pochodzi wprost z królestwa Nieumarłych i choć nie jest rzeczywisty, to nie jest też całkiem niematerialny. Czarny Powóz jest zwiastunem głodu, wojny i mordu, a sam jego widok może skłonić człowieka do samobójstwa, a rodzinę do bezmyślnej bratobójczej rzezi. Wielu strażników na rogatkach dróg Imperium czy bretońskich rycerzy usiłowało omyłkowo zatrzymać jeden z tych potwornych pojazdów, próby takie kończyły się zwykle śmiercią. Legendy mówią, że woźnicą Czarnego Powozu jest potworny Upiór, a zaprzęg ciągną makabryczne, niematerialne rumaki. Czarny Powóz żywi się duszami śmiertelników, a jego moc rośnie w pobliżu niedawno zabitych. Napędzany nieumarłą wolą przewożonego w Powozie Wampira, pojazd tratuje wrogów, a sama jego obecność starczy, by wyssać z człowieka krew.Kiedy Wampir zostaje „zabity” jego ciało rozsypuje się w proch lub popiół, bądź rozpada się w inny sposób. Dla najpotężniejszych Wampirów nie oznacza to koniecznie ostatecznej śmieci, gdyż nikczemny duch potrafi przetrwać nawet w tych niepozornych resztkach. Jeśli jego słudze uda się zebrać te doczesne szczątki, może zamknąć je bezpiecznie w trumnie, gdzie czekać będą na odprawienie określonych rytuałów, w wyniku których powstanie powóz wożący prochy Wampira, póki ten się nie zregeneruje.
Po przywołaniu Czarnego Powozu szczątki Wampira można zawieźć na miejsce naznaczone śmiercią takie, jak pole bitwy czy miasto dotknięte zarazą, by tam Wampir, korzystając ze skupienia mocy Mrocznej Magii, powrócił do pełni sił.
Potworny Upiór, nie ma sprecyzowanego, by to był Upiór Kurhanów.
2. Tłumaczenie jednostek jest po to, by było. Sam z niego korzystam dlatego, że jest przydatne przy moich opisach frakcji i ras Warhammera. Poza tym to oficjalne tłumaczenie i mimo, że można się przyczepić do niego, to nie można go zmieniać - tak zostały jednostki nazwane i nic z tym nie zrobimy. Pozdrawiam.
12-04-2016, 13:00
Jsatrzab
Cytat:
Zamieszczone przez Arroyo
1. Jako znawca uniwersum Warhammera ośmielę się nie zgodzić, że Upiór Kurhanów mógłby wozić Czarny Powóz. Opis z 7 ed. bitewniaka
Potworny Upiór, nie ma sprecyzowanego, by to był Upiór Kurhanów.
2. Tłumaczenie jednostek jest po to, by było. Sam z niego korzystam dlatego, że jest przydatne przy moich opisach frakcji i ras Warhammera. Poza tym to oficjalne tłumaczenie i mimo, że można się przyczepić do niego, to nie można go zmieniać - tak zostały jednostki nazwane i nic z tym nie zrobimy. Pozdrawiam.
"Cairn Wraiths, or simply just Wraiths, are hooded, spectral spirits of former Necromancers or Sorcerors that have used the corrupting influence of Dark Magic" - http://warhammerfantasy.wikia.com/wiki/Cairn_Wraith
"Black Coaches are, as their suggest, coaches that are painted jet-black and driven by the servants of the Undead. Driven forward by a pair of Nightmares and a scythe-wielding Wraith" - http://warhammerfantasy.wikia.com/wiki/Black_Coaches
W opisie angielskim nie ma najmniejszych wątpliwości. Pozdrawiam
PS Tłumaczeń może i nie można zmienić, ale można je po prostu olać i używać oryginalnych nazw. (3x można w jednym zdaniu, jestem w formie...)