Wydarzenia Mrocznych Elfów
Khaine Tegaulowi sprzyja. Jak na swój młody wiek osiągnął tak wiele sukcesów, że dostrzegł i wybrał go sam Malekith. Cały następny rok grabił i zabijał w jego imieniu. Tegaul cechuje się niespotykanym wśród mrocznych elfów oddaniem. Jego zwycięstwa i łupy wywołują zazdrość i gniew innych lordów. Ku ich uciesze Wiedźmi Król wierząc w swego nowego podwładnego, wysłał go na wręcz samobójczą misję - na Albion. Do krainy, która pochłonęła życie wielu setek. Wyprawa została bardzo dobrze przygotowana. Przekazano mu wielką arkę, pełną niewolników dbających o wszelkie potrzeby druchii - prawdziwe pływające miasto. Za cel obrano Ziemie Śmierci, by ponownie założyć w okolicy twierdzę Nagronath. Tym razem jeszcze potężniejszą.
Prowincje własne:
Nagronath - Pływające miasto. Pełne elfów i pracujących dla nich sługusów. Niewolnicy zajmują się tu produkcją broni, pancerzy, odzieży i narzędzi w wielkich manufakturach. Produkty wyższej jakości są tworzone przez Elfy, ale póki co niewiele ich sprzedajemy. Znajduje się tu Wielki Targ Niewolników. Sporo Druchii przybywa do Nagronath by sprzedać pozyskanych jeńców, bądź kupić ich i przetransportować do nowego świata. - Miasto poziomu 3 (1100g), Wielki Targ Niewolników (600g), Manufaktury (300g) = 2000g
Koszary poziomu 2 mieście.
Ziemie Śmierci - Mroźna kraina, występujące tu porywiste wiatry i niskie temperatury sprawiają, że praktycznie nie występuje tu życie. Wybudowaliśmy w tym miejscu dwie wieże, które stanowią schronienie dla wyruszających wgłąb lądu Elfów. Za zapewnione im bezpieczeństwo oczywiście muszą sowicie zapłacić. Miasto poziomu 1 (350g) = 350g
Prowincje graniczne:
Kraina Olbrzymów - Piekielnie niebezpieczna kraina. Ciągle aktywne wulkany utrzymują wysoką temperaturę powietrza. Unoszące się gazy i pyły stanowią śmiertelną mieszankę. Ponadto krąży legenda, że obecne w okolicy olbrzymy stworzyły coś na wzór społeczności i zjednoczone są zdolne zniszczyć całą armię. Co ciekawe krasnoludy założyły tu niewielką przystań, która połączona jest tunelem z Karak Debgrung. Od strony lądu port otaczają góry i wulkany, dostać do niego można się jedynie od morza.
Biały Las - Wielki, pokryty przez większość roku śniegiem las. Znajdują się tu liczne stada reniferów i wilków.
Zamarznięte Jeziora - Te jeziora przez wiele miesięcy w roku pokrywa gruba warstwa lodu, mimo wszystko jest pod nią sporo ryb.
Armia:
- Tegaul z Karond Kar jako Dreadlord bez przedmiotów, umiejętności i wierzchowców (te mogą być zdobywane poprzez rozgrywanie bitew, wydarzenia bądź inwencję twórczą gracza). Wraz z armią znajduje się w stolicy.
- Armia Tegaula: 3x posępni szermierze, 1x włócznicy grozy, 2x mroczne łuski, 2x jeźdźcy mroku z tarczami
Kapitał początkowy: 1500 złotych monet.
Zasady Specjalne:
- "Łowcy niewolników" - Pokonanych wrogów można pojmać i sprzedać w Nagronath. Cena zależy od ilości i jakości "towaru"
- Korsarze z Czarnych Ark - Po lokalnych wodach pływa mnóstwo korsarzy, szukających łatwych łupów i ofiar dla Khaina. Często przybywają i oferują swoje usługi Tegaulowi - Koszt Korsarzy z Czarnych Ark i Korsarzy z Czarnych z kuszami zmniejszony o 150 złotych monet.
- Krwawy Sabat - Co każde zabite 1000 przeciwników, niezależnie od poziomu koszar gracz może zrekrutować 1 oddział Elfich Wiedźm za połowę ceny.
- Miasto-arka - Gracz na start może zawrzeć 4 morskie umowy handlowe mimo braku portu. Zwiększenie liczby dostępnych umów handlowych nie wymaga budowy portu, można to zrobić za niższą cenę.
Cele:
Główne:
- Pokonaj Algiriona Sheer'Ghaara i zdobądź Kuźnię Starożytnych -
Poboczne:
- "Nasi bracia" - Wysokie Elfy również dołączyły się do gry o Albion. - Wspieraj ich wrogów, wykorzystaj wszelkie dostępne środki by doprowadzić ich do upadku.
- "Stara wiedza" - Poznaj tajemnice Twierdzy Lenog. Stare księgi mówią, że to miejsce było kiedyś zamieszkane przez czcicieli Khaine'a. Musimy poznać prawdę.
- Krew dla boga Krwi! - Miłuj się w zadawaniu cierpienia. Atakuj tam, gdzie wróg się nie spodziewa. Zadawaj jak najwięcej bólu i zabijaj wszystkich, tak by błagali o łaskę. Eksterminuj frakcje do końca, i rozkoszuj się ich krwią, a Khain i wszystkie Elfy w twojej armii na pewno docenią Twoje oddanie.
- Mantykory - Zdobądź gniazda Mantykor. Te potężne bestie uznaje się za ucieleśnienie Khaina i jego morderczej natury. O skarbach zgromadzonych w ich leżach krążą legendy. Będą one również bardzo cennym i wiernym sojusznikiem dla Twojej armii.