Nowy temat aby ułatwić śledzenie zmian w aktualkach
Wersja do druku
Nowy temat aby ułatwić śledzenie zmian w aktualkach
Aktualka:
Nr. tury: 1.
Skarbiec na początku tury: 2700 złotych monet
Przychód:
- Prowincja Ołowiana Cytadela, podbici głupcy kontynuują oddawanie swego bogactwa starając się wkupić w łaski władcy cytadeli (+350 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel, złożyła dary w postaci skór i mięsa z ogromnych dzików zamieszkujących śnieżne rejony prowincji (+350 złotych monet)
Suma: +700 złotych monet
Wydatki:
- Rozbudowa prowincji Ołowiana Cytadela (-700 złotych monet)
- Budowa chaty myśliwych w prowincji Lodowy Sopel (-350 złotych monet)
- Przeszukanie lochów i jaskiń pod Ołowianą Cytadelą (-500 złotych monet)
- Utrzymanie armii: 2*100+2*150+2*225+2*100+1*225 (-1375 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Terqwel Widzącego (-175 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-200 złotych monet)
Suma: -3300 złotych monet
Skarbiec na końcu tury: 2700 + 700 - 3300 = 100 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela - ruiny potężnej niegdyś twierdzy, po podbiciu twierdzy Hargroth stwierdził że pojawienie się troli w jego armii było jednym z sprawdzianów Zmieniającego Drogi, podczas ataku na twierdzę trole wyczuły jakiś zapach wydobywający się z jej wnętrza, a że nie mogły znaleźć drogi do jego źródła zaczęły niszczyć wszystko wokół. Po pokonaniu lokalnych głupców, wojownicy Lorda Chaosu znaleźli w kuchni mięsną potrawkę oraz spiżarnię pełną ciał niziołków. Jedynym miejscem w całej twierdzy, które nadawało się do użytku po ataku rozszalałych troli okazały się koszary, uprzątnięcie ich i powrócenie do użyteczności trochę zajęło.
-Osada 1 poziomu, Koszary poziomu 2-.- Lodowy Sopel - rozległa nizina kraina, znajduję się w niej mała osada, której mieszkańcy słynną z wyjątkowych umiejętności łowieckich, okazuje się że tajemnicą ich sukcesu jest znajdujące się w oddali Gniazdo Mantykor. Przechadzając się po tej krainie można znaleźć wiele miejsc świadczących o tym że bestie te zasmakowały w nieostrożnych mieszkańcach.
-Osada 1 poziomu, brak budynków-.
Armia: 2x grasanci, 2x grasanci chaosu z wielką bronią, 2x wojownicy chaosu, 1x wybrańcy z wielką bronią, 2x grasanci konni, 1x trolle
Ruchy armii:
- Hargroth wraz z Legionem Tzeentcha wyruszyli zaatakować Gniazdo Mantykor, Lord Chaosu ma nadzieję że pokonanie bestii zamieszkujących te tereny i zajęcie ich leża rozrusza trochę jego wojsko i zapewni mu chwałę wśród mieszkańców okolic. Hargroth wydał również rozkaz swoim ludziom aby starali się nie zabijać bestii, Mantykora idealnie uzupełniła by jego wojsko.
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 2.
Skarbiec na początku tury: 100 złotych monet
Przychód:
Suma: +4750 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela, po rozbudowie cytadeli i otaczającego ją miasta do prowincji przybyło więcej mieszkańców, niechętnie oddając swoje bogactwo (+700 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel, wybudowanie chat myśliwych pozwoliło na wyszkolenie nowych łowczych i polepszenie umiejętności obecnych co poskutkowało lepszej jakości futrami i mięsem (+450 złotych monet)
- Złupienie gniazda Mantykor (+3500 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -4400 złotych monet
- Utrzymanie armii: 1*100+1*150+2*225+2*100+1*225 (-1125 złotych monet)
- Budowa portu w prowincji Ołowiana Cytadela: (-500 złotych monet)
- Założenie obozu treserów bestii w prowincji Gniazda Mantykor (osada poziomu 1): (-800 złotych monet)
- Ulepszenie prowincji Ołowiana Cytadela do poziomu 3: (-1100 złotych monet)
- Wyleczenie jednostki Wojownicy Chaosu 1/2*750: (-375 złotych monet)
- Rekrutacja Grasanci Chaosu (Wielka Broń) - wykorzystanie umiejętności specjalnie Hargroth Błogosławiony: (-500 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: 4750 - 4400 = 350 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela - Po rozbudowaniu miasta prowincja zaczyna przypominać swój stan sprzed przybycia Hargroth, niestety twierdza dalej pozostaje w ruinie, a niegdyś dumny port zaczyna być naprawiany
-Osada 2 poziomu (trwa ulepszanie do poziomu 3), Koszary poziomu 2, trwa budowa Portu poziomu 1-- Lodowy Sopel - Po wybudowaniu chat myśliwych do prowincji przybyło więcej uzdolnionych łowczych, a Ci którzy polowali tam wcześniej uzyskali dostęp do lepszego sprzętu i doświadczenia starszych
-Osada 1 poziomu, chaty myśliwych-
Armia: 2x grasanci, 1x grasanci chaosu z wielką bronią, 2x wojownicy chaosu, 1x wybrańcy z wielką bronią, 1x grasanci konni, 1x trolle
Ruchy armii:
- Oddział trolii wraz z 2 oddziałami Grasantów Chaosu został wysłany do zabezpieczenia prowincji Lodowy Sopel podczas nieobecności Hargroth,
- Hargroth wraz z resztą armii wyruszyli złupić gniazda najstarszych Mantykor.
Finalna Wersja !Dorobie jeszcze potem opisy fabularne
Aktualka:
Nr. tury: 3.
Skarbiec na początku tury: 350 złotych monet
Przychód:
Suma: +2600 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 3 poziomu + Port poziomu 1 (+1300 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel (+450 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor (+350 złotych monet)
- Skarby z katakumb (+300 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -2900 złotych monet
- Utrzymanie armii: 1*100+2*150+2*225+2*100+1*225 (-1275 złotych monet)
- Ulepszenie prowincji Ołowiana Cytadela do poziomu 4: (-1500 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Terqwel Widzącego (-75 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-50 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: = 300 + 2600 - 2900 = 0 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
-Osada 3 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1-- Lodowy Sopel
-Osada 1 poziomu, chaty myśliwych-- Gniazda Mantykor
-Osada 1 poziomu
Armia: 2x grasanci, 2x grasanci chaosu z wielką bronią, 2x wojownicy chaosu, 1x wybrańcy z wielką bronią, 1x grasanci konni, 1x trolle
Ruchy armii:
- Oddział trolii wraz z 2 oddziałami Grasantów Chaosu oczekuje na przybycie Hargroth w prowincji Lodowy Sopel
- Hargroth wraz z resztą armii zwycięsko powrócili do prowincji Lodowy Sopel.
Finalna Wersja
Aktualka:
Nr. tury: 4.
Skarbiec na początku tury: 0 złotych monet
Przychód:
Suma: +2700 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 4 poziomu + Port poziomu 1 (+1700 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 1 poziom + chaty myśliwych (+450 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -2700 złotych monet
- Utrzymanie armii: 1*100+2*150+2*225+2*100+1*225 (-1275 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Terqwel Widzącego (-50 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-50 złotych monet)
- Ulepszenie prowincji Lodowy Sopel do Poziomu 2 (-700 złotych monet)
- Budowa warsztatu rzemieślnika w prowincji Lodowy Sopel (-250 złotych monet)
- Budowa Ołtarza Ofiarnego w prowincji Lodowy Sopel (-375 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: = 2700 - 2700 = 0 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 4 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 1 poziomu (trwa ulepszanie do poziomu 2), chaty myśliwych, trwa budowa warsztatu rzemieślnika i Ołtarza Ofiarnego--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--
Armia:
- 2x grasanci,
- 2x grasanci chaosu z wielką bronią,
- 1x wojownicy chaosu(lvl 2),
- 1x wojownicy chaosu(lvl 1),
- 1x wybrańcy z wielką bronią,
- 1x grasanci konni(lvl 2),
- 1x trolle
Lord: Hargroth Błogosławiony:
- Poziom 1
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło i pasywka
- Wierzchowiec Opancerzony Rumak Chaosu
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
Ruchy armii:
- Hargroth wraz z całą armią udali się do prowincji Ołowiana Cytadela, stamtąd Hargroth zaplanuje swe przyszłe posunięcia
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 5.
Skarbiec na początku tury: 0 złotych monet
Przychód:
Suma: +3250 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 4 poziomu + Port poziomu 1 (+1700 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -3175 złotych monet
- Utrzymanie armii: 80+120+225+225 (-650 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Terqwel Widzącego (-150 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-50 złotych monet)
- Wyleczenie jednostki trole: 0.5
- Ulepszanie prowincji Ołowiana Cytadela do poziomu 5 (-2000 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: = 3250 - 3175 = 75 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 4 poziomu (Trwa rozbudowa do poziomu 5), Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--
Armia:
- 1x grasanc(lvl 2), (utrzymanie 80 - 100*0.8) ranni
- 1x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl 2), (utrzymanie 120 - 150*0.8) ranni
- 1x wojownicy chaosu(lvl 5), (utrzymanie 225) ranni
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 3), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 3), (utrzymanie 225)
Lord: Hargroth Błogosławiony:
- Poziom 1
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe i pasywka
- Wierzchowiec Opancerzony Rumak Chaosu
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
Ruchy armii:
- Hargroth wraz z całą armią wyruszyli zbadać tajemnicę Martwego Drzewa
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - sprawdzenie prowincji Płn. Szczyt Bestii. Poszukiwanie miejsca na obozowisko przed wyruszeniem na twierdzę Krasnoludów.
- Terqwel Widzącego - szpiegowanie Krasnoludów z prowincji Północna Pieśń. Wyszukanie śladów po wojsku i rozeznanie się gdzie aktualnie stacjonują ich główne siły.
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 6.
Skarbiec na początku tury: 75 złotych monet
Przychód:
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Suma: +3750 złotych monet
Wydatki:
- Utrzymanie armii: 80+120+225+225 (-650 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii(-150 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Terqwel Widzącego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Leczenie jednostki Grasanci: 375*0.5*0.8 (-150 złotych monet)
- Leczenie jednostki Grasanci z Wielką Bronią: 500*0.5*0.8 (-200 złotych monet)
- Leczenie jednostki Wojownicy Chaosu: 750*0.5 (-375 złotych monet)
- Wybudowanie osady w prowincji Martwe Drzewo (-700 złotych monet)
- Wykucie zbroi dla Czempiona Tzeentcha (-700 złotych monet)
- Rekrutacja Grasantów Chaosu i Grasantów Chaosu z Wielką Bronią: 0.8*875 (-700 złotych monet)
Suma: -3825 złotych monet
Skarbiec na końcu tury: =75 + 3750 - 3825= 0 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 1 poziomu(w budowie)--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
Armia (5+2):
- 1x grasanc(lvl 2), (utrzymanie 100*0.8 = 80)
- 1x grasanc(lvl 1), (w rekrutacji)
- 1x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl 2), (utrzymanie 150*0.8 = 120)
- 1x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl 1), (w rekrutacji)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 5), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 3), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 3), (utrzymanie 225)
Lord: Hargroth Błogosławiony:
- Poziom 1
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe i pasywka
- Wierzchowiec: Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
Bohater: Razjel Pogromca Bestii:
- Poziom 1
- Wybrany Bohater
- Wierzchowiec: Rumaku Chaosu
Ruchy armii:
- Armia Hargroth pozostała w prowincji Martwe Drzewo, zbierając swe siły na dalsze dziania.
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Dostał rozkaz pilnowania prowincji Martwe Drzewo, aby żaden nieprzyjaciel nie mógł szpiegować armii Tzeentcha.
- Terqwel Widzącego - Dostał rozkaz podążania za armią Krasnoludów i informowaniu o ich działaniach. Dostał wyraźne instrukcje aby zachować czujność, gdyż od jego przyszłych działań zależy powodzenie misji Wybranego Tzeentcha.
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 7.
Skarbiec na początku tury: 0 złotych monet
Przychód:
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Suma: +4100 złotych monet
Wydatki:
- Utrzymanie armii: 80+120+225+225 (-850 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Terqwel Widzącego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Rozbudowa koszar Hargrotha (-900 złotych monet)
- Rekrutacja 3x Grasanci z Wielką Bronią (-0.8*1500 złotych monet = -1200)
Suma: -3300 złotych monet /-3450
Skarbiec na końcu tury: =0 + 4100 - 3300= 800 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 1 poziomu--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
Armia:
- 1x grasanc(lvl 2), (utrzymanie 100*0.8 = 80)
- 1x grasanc(lvl 1), (utrzymanie 100*0.8 = 80)
- 1x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl 2), (utrzymanie 150*0.8 = 120)
- 1x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl 1), (utrzymanie 150*0.8 = 120)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 5), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 3), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 3), (utrzymanie 225)
Lord: Hargroth Błogosławiony:
- Poziom 1
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe i pasywka
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
Bohater: Razjel Pogromca Bestii:
- Poziom 1
- Wybrany Bohater
- Wierzchowiec: Rumaku Chaosu
Ruchy armii:
- Brak
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - kontynuacja z poprzedniej tury
- Terqwel Widzącego - kontynuacja z poprzedniej tury
Wersja Finalna
Przypadkowo usunąłem
Aktualka:
Nr. tury: 8.
Skarbiec na początku tury: 800 złotych monet
Przychód:
Suma: +4100 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -4900 złotych monet
- Utrzymanie armii: 80+120+225+225 (-1210 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-90 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Rekrutacja: 1x Wojownicy Chaosu z Wielką Bronią (-850 złotych monet)
- Rekrutacja: 1x Grasanci Chaosu (-375*0.8 = -300 złotych monet)
- Rekrutacja: 1x Ogary Chaosu (-400 złotych monet)
- Wyprawa Hargrotha po Wielkim Labiryncie (-1000 złotych monet)
- Kolonizacja prowincji Pogranicze (-800 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =800 + 4100 - 4900= 0 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 1 poziomu--- Pogranicze
--W trakcie kolonizacji--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
Armia (10 jednostek + 3 w rekrutacji):
- 1x grasanc(lvl 2), (utrzymanie 100*0.8 = 80)
- 1x grasanc(lvl 1), (utrzymanie 100*0.8 = 80)
- 1x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl 2), (utrzymanie 150*0.8 = 120)
- 4x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl 1), (utrzymanie 4*150*0.8 = 480)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 5), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 3), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 3), (utrzymanie 225)
Lord: Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha i pasywka
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
Bohater
- Razjel Pogromca Bestii:
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Rumaku Chaosu
- Umiejętności: Brak
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu
- Umiejętności: Brak
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Stworzenie zasadzki w prowincji Martwym Drzewie
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - kontynuacja z poprzedniej tury
- Terqwel Widzącego - zaginiony
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 9.
Skarbiec na początku tury: 0 złotych monet
Przychód:
Suma: +3790 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * 0.7 = 1540 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -3520 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-1495 złotych monet)
- Utrzymanie armii Hargotha: (-675 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-95 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Leczenie rannych jednostek = 0.5*400 + 0.5*500*0.8 + 0.5*800 + 0.5*750 + 100 = (-1275 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =0 + 3790 - 3790= 0 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 1 poziomu--- Pogranicze
--Osada 1 poziomu--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
Armie:
- Armia Hargotha(12 jednostek):
- 3x grasanc(lvl [2,0,0]), (utrzymanie 3*100*0.8 = 240)
- 1x Ogary Chaosu(lvl 0), (utrzymanie 100) (Ranny!)
- 4x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl [2,2,0,0]), (utrzymanie 4*150*0.8 = 480) (1xRanny!)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 6), (utrzymanie 225) (Ranny!)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 4), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 4), (utrzymanie 225) (Ranny!)
- Armia Faukaruna (3 jednostek):
- 2x wojownicy chaosu(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'',
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Faukarun Błysk Piekła:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Tajemniczy Dech Melkotha, Obumarcie, Brzytwa umysłu Okkama i Bezład
- Umiejętności: Brak
- Wierzchowiec: Rumak chaosu
- Broń: brak
Bohater
- Razjel Pogromca Bestii(Ranny!):
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Rumaku Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu
- Umiejętności: Brak
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Wyruszenie do prowincji Południowe Szczyty Bestii
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Ochrona armii Hargrotha przed przeciwnymi szpiegami
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 10.
Skarbiec na początku tury: 0 złotych monet
Przychód:
Suma: +6790 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * 0.7 = 1540 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
- Kradzieży cennych przedmiotów (+3000 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -6720 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-1095 złotych monet)
- Utrzymanie armii Faukaruna : (-675 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Leczenie jednostek: ( 300 + 0.5*0.8*500 + 0.5*800 = -900 złotych monet)
- Założenie osady w Północnych Szczytach Bestii: ( -800 złotych monet)
- Przekształcenie muru w Płn. Szczytach Bestii: ( -1500 złotych monet)
- Ulepszenie prowincji Martwe Drzewo do Poziomu 2: (-700 złotych monet)
- Ulepszenie prowincji Pogranicze do Poziomu 2: (-700 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =0 + 6790 - 6720= 70 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 1 poziomu (ulepszanie do 2)--- Pogranicze
--Osada 1 poziomu (ulepszanie do 2)--- Północne Szczyty Bestii
--Osada 1 poziomu (trwa budowa), mur 1 poziomu (trwa przebudowa)--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
Armie:
- Armia Hargotha(8 jednostek):
- 1x grasanc(lvl [2]), (utrzymanie 1*100*0.8 = 80)
- 1x Ogary Chaosu(lvl 0), (utrzymanie 100)
- 2x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl [2,2]), (utrzymanie 2*150*0.8 = 240) !ranni!
- 1x wojownicy chaosu(lvl 7), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 5), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 4), (utrzymanie 225) !ranni!
- Armia Faukaruna (3 jednostek):
- 2x wojownicy chaosu(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Faukarun Błysk Piekła:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Tajemniczy Dech Melkotha, Obumarcie, Brzytwa umysłu Okkama i Bezład
- Umiejętności: Brak
- Wierzchowiec: Rumak chaosu
- Broń: brak
Bohater
- Razjel Pogromca Bestii: !ranny!
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Wyruszenie do prowincji Karak Debgrung :D
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Ochrona armii Hargrotha przed przeciwnymi szpiegami
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 11.
Skarbiec na początku tury: 70 złotych monet
Przychód:
Suma: +6590 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * 0.7 = 1540 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 2 poziom (+700 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
- Złupienie prowincji krasnoludów (+1750 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -2120 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-1095 złotych monet)
- Utrzymanie armii Faukaruna : (-675 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Budowa dróg Płn.Szczyty Bestii, Martwe Drzewo, Ołowiana Cytadela (-1500 złotych monet)
- Wybudowanie muru w prowincji Ołowiana Cytadela (-3000 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =70 + 6590 - 6620= 40 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1, fort (w budowie), drogi (w budowie)--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 2 poziomu, drogi (w budowie) --- Pogranicze
--Osada 2 poziomu --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 1 poziomu , mur 1 poziomu, drogi (w budowie)--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
Armie:
- Armia Hargotha(8 jednostek):
- 1x grasanc(lvl [2]), (utrzymanie 1*100*0.8 = 80)
- 1x Ogary Chaosu(lvl 0), (utrzymanie 100)
- 2x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl [2,2]), (utrzymanie 2*150*0.8 = 240)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 7), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 5), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 4), (utrzymanie 225)
- Armia Faukaruna (3 jednostek):
- 2x wojownicy chaosu(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Faukarun Błysk Piekła:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Tajemniczy Dech Melkotha, Obumarcie, Brzytwa umysłu Okkama i Bezład
- Umiejętności: Brak
- Wierzchowiec: Rumak chaosu
- Broń: brak
Bohater
- Razjel Pogromca Bestii:
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Wyruszenie do prowincji Karak coś tam :D
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Ochrona armii Hargrotha przed przeciwnymi szpiegami
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 12.
Skarbiec na początku tury: 40 złotych monet
Przychód:
Suma: +4490 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * 0.7 = 1540 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -4295 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-1095 złotych monet)
- Utrzymanie armii Faukaruna : (-675 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Rekrutacja Grasanci Chaosu x3 (3*375*0.6 = 675 złotych monet)
- Wybudowanie Mrocznego Labiryntu - świątyni ku czci Tzeentcha w prowincji Martwe Drzewo (-1500 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =70 + 4490 - 4295= 265 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 2 poziomu --- Pogranicze
--Osada 1 poziomu --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 1 poziomu , mur 1 poziomu--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
Armie:
- Armia Hargotha(8 jednostek):
- 1x grasanc(lvl [2]), (utrzymanie 1*100*0.8 = 80)
- 1x Ogary Chaosu(lvl 0), (utrzymanie 100)
- 2x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl [2,2]), (utrzymanie 2*150*0.8 = 240)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 7), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 5), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 4), (utrzymanie 225)
- Armia Faukaruna (3 jednostek):
- 2x wojownicy chaosu(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Koszary 3 poziomu.
- Faukarun Błysk Piekła:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Tajemniczy Dech Melkotha, Obumarcie, Brzytwa umysłu Okkama i Bezład
- Umiejętności: Brak
- Wierzchowiec: Rumak chaosu
- Broń: brak
Bohater
- Razjel Pogromca Bestii:
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Hargroth - jest zaginiony
- Faukarun wraz z swą armią i Razjel wraz z armią Wybrańca wyruszyli do Twierdzy Mrocznych Elfów w górach
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Ochrona armii Hargrotha przed przeciwnymi szpiegami
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 13.
Skarbiec na początku tury: 40 złotych monet
Przychód:
Suma: +5230 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * (1 - 0.3 + 0.2)= 1980 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 * (1+0.2) = 960 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 + (1+0.2) = 840 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -1434 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-1095 złotych monet)
- Utrzymanie armii Faukaruna : (-675 złotych monet)
- Utrzymanie jednostek stacjonujących w Ołowianej Cytadeli (-300 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =265 + 5230- 1434= 4061 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 2 poziomu --- Pogranicze
--Osada 1 poziomu --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 1 poziomu , mur 1 poziomu--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
Armie:
- Armia Hargotha(8 jednostek):
- 1x grasanc(lvl [2]), (utrzymanie 1*100*0.8 = 80)
- 1x Ogary Chaosu(lvl 0), (utrzymanie 100)
- 2x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl [2,2]), (utrzymanie 2*150*0.8 = 240)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 7), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 5), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 4), (utrzymanie 225)
- Armia Faukaruna (3 jednostek):
- 2x wojownicy chaosu(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Koszary 3 poziomu.
- Faukarun Błysk Piekła:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Tajemniczy Dech Melkotha, Obumarcie, Brzytwa umysłu Okkama i Bezład
- Umiejętności: Brak
- Wierzchowiec: Rumak chaosu
- Broń: brak
Bohater
- Razjel Pogromca Bestii:
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Hargroth - jest zaginiony
- Faukarun wraz z swą armią i Razjel wraz z armią Wybrańca wyruszyli do Północnych Szczytów Bestii
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Ochrona armii Hargrotha przed przeciwnymi szpiegami
Wersja Finalna (napisana z opóźnieniem dlatego bez budowanie/werbowania !
Aktualka:
Nr. tury: 14.
Skarbiec na początku tury: 4061 złotych monet
Przychód:
Suma: +5230 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * (1 - 0.3 + 0.2)= 1980 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 * (1+0.2) = 960 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 + (1+0.2) = 840 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -9210 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-870 złotych monet)
- Utrzymanie armii Faukaruna : (-675 złotych monet) ????
- Utrzymanie jednostek stacjonujących w Ołowianej Cytadeli (-0.8*300 = 240 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Założenie Zgromadzenia Czarnkoksiężników (-1500 złotych monet)
- Przeszukanie Ołowianej Cytadeli w celu odnalezienia pieczęci (-1500 złotych monet)
- Hargroth: rekrutacja 4*Grasanci Chaosu (-4*375*0.6= -900 złotych monet)
- Ołowiana Cytadela: rekrutacja 3*Grasanci Chaosu (-4*375*0.6= -675 złotych monet)
- Budowa drogi w Pograniczu (-500 złotych monet)
- Przesłanie sztuk złota dla Norski (-2000 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =4061 + 5230- 9210= 81 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Martwe Drzewo
--Osada 2 poziomu --- Pogranicze
--Osada 1 poziomu --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 1 poziomu , mur 1 poziomu--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
Armie:
- Armia Hargotha(8 jednostek):
- 1x grasanc(lvl [2]), (utrzymanie 1*100*0.8 = 80)
- 1x Ogary Chaosu(lvl 0), (utrzymanie 100)
- 2x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl [2,2]), (utrzymanie 2*150*0.8 = 240)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 7), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 5), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 4), (utrzymanie 225)
- Armia Faukaruna (3 jednostek): ??
- 2x wojownicy chaosu(lvl 0), (utrzymanie 225) ??
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225) ??
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Koszary 3 poziomu.
Bohater
- Razjel Pogromca Bestii RANNY:
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Hargroth - W Ołowianej Cytadeli łamie magiczne pieczęcie
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Wysłany do szpiegowania na Pograniczu
- Zgromadzenie Czarnoksiężników pilnuje terenów granicznych i Ołowianej Cytadeli przed szpiegami wroga
Wersja Finalna. Zastrzegam sobie prawo do zmian jak będzie odpowiedź na wpis
Aktualka:
Nr. tury: 15.
Skarbiec na początku tury: 81 złotych monet
Przychód:
Suma: +5230 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * (1 - 0.3 + 0.2)= 1980 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 * (1+0.2) = 960 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 + (1+0.2) = 840 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -5395 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-1115 złotych monet)
- Utrzymanie armii Razjela : (-1030 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie Zgromadzenie Czarnoksiężników (-400 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Wykucie nowego pancerza dla Razjela (-400 złotych monet)
- Ulepszenie koszar Hargrotha do 4 levelu (-1200 złotych monet)
- Rozbudowa Północnych Szczytów Bestii do 2 Poziomu (-700 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =81 + 5230- 53= 116 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1,Mur 1, Droga 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Ołtarz Thzeentha
--Osada 2 poziomu,Labirynt Thzeentha Droga 1 --- Pogranicze
--Osada 1 poziomu, Droga 1 --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 1 poziomu , mur 1 poziomu, Droga 1--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
- Bonus za aktywność: Przychód z Ołowianej Cytadeli, Lodowego Sopla i Martwego Drzewa zwiększony zostaje o 20%.
Armie:
- Armia Hargotha(11 jednostek):
- 5x grasanc(lvl [2,1,1,1,1]), (utrzymanie 5*100*0.8 = 400)
- 2x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl [2,2]), (utrzymanie 2*150*0.8 = 240)
- 2x wojownicy chaosu(lvl [7,0]), (utrzymanie 450)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 5), (darmowi)
- 1x trolle(lvl 4), (utrzymanie 225)
- Armia Razjela (9 jednostek):
- 1x Ogary Chaosu(lvl 0), (utrzymanie 100)
- 6x grasanc(lvl [1,1,1,1,1,1]), (utrzymanie 6*100*0.8 = 480)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Koszary 3 poziomu.
- Razjel Pogromca Bestii:
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
Bohater
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Hargroth - W Ołowianej Cytadeli łamie magiczne pieczęcie
- Razjel, Khar'molanem i jego armia wyruszyli do Pogranicza
- Armia Hargrotha wyruszyła do Pogranicza
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Wysłany do szpiegowania w Kuźni Starożytnych
- Zgromadzenie Czarnoksiężników pilnuje terenów chaosu
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 16.
Skarbiec na początku tury: 116 złotych monet
Przychód:
Suma: +5580 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * (1 - 0.3 + 0.2)= 1980 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 * (1+0.2) = 960 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 * (1+0.2) = 840 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 2 poziom (+700 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -5225 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-1115 złotych monet)
- Utrzymanie armii Razjela : (-1330 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie Zgromadzenie Czarnoksiężników (-400 złotych monet)
- Utrzymanie Lorda: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Mroczny rytuał, który poskutkował stworzeniem pomiotów (-1000*0,8 = 800 złotych monet)
- Zbroje dla Wybrańców (-380 złotych monet)
- Rekrutacja Wojownicy Chaosu z Halabardami - Hargroth (-850 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =116 + 5580- 5225= 471 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1,Mur 1, Droga 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Ołtarz Thzeentha
--Osada 2 poziomu,Labirynt Thzeentha Droga 1 --- Pogranicze
--Osada 1 poziomu, Droga 1 --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 2 poziomu , mur 1 poziomu, Droga 1--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
- Bonus za aktywność: Przychód z Ołowianej Cytadeli, Lodowego Sopla i Martwego Drzewa zwiększony zostaje o 20%.
Armie:
- Armia Hargotha(11 jednostek):
- 4x grasanc(lvl [2,1,1,1]), (utrzymanie 4*100*0.8 = 400)
- 2x grasanci chaosu z wielką bronią(lvl [2,2]), (utrzymanie 2*150*0.8 = 240)
- 1x wojownicy chaosu(lvl [0]), (utrzymanie 450)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 5), (darmowi)
- 1x wybrańcy(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x trolle(lvl 4), (utrzymanie 225)
- Armia Razjela (9 jednostek):
- 1x Ogary Chaosu(lvl 0), (utrzymanie 100)
- 6x grasanc(lvl [1,1,1,1,1,1]), (utrzymanie 6*100*0.8 = 480)
- 1x wojownicy chaosu(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 0), (utrzymanie 225)
- 1x Pomio(lvl 0), (utrzymanie 225)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Koszary 4 poziomu.
- Razjel Pogromca Bestii:
- Wzniosły Bohater
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
Bohater
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Armia Chaosu próbowała pokonać armię Imperium
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Wysłany do szpiegowania w Przełęczy
- Zgromadzenie Czarnoksiężników pilnuje terenów chaosu
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 17.
Skarbiec na początku tury: 471 złotych monet
Przychód:
Suma: +5580 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * (1 - 0.3 + 0.2)= 1980 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 * (1+0.2) = 960 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 * (1+0.2) = 840 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 2 poziom (+700 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -5397 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-910 złotych monet)
- Utrzymanie armii Razjela : (-550 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie Zgromadzenie Czarnoksiężników (-400 złotych monet)
- Utrzymanie Lorda: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Wyleczenie wojska + Postaci (-3187 złotych monet)
- Rekrutacja Grasanci Chaosu x2 w Ołowianej Cytadeli (-2*375*0.6 = -450 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =471 + 5580- 5397= 654 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1,Mur 1, Droga 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Ołtarz Thzeentha
--Osada 2 poziomu,Labirynt Thzeentha Droga 1 --- Pogranicze
--Osada 1 poziomu, Droga 1 --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 2 poziomu , mur 1 poziomu, Droga 1--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
- Bonus za aktywność: Przychód z Ołowianej Cytadeli, Lodowego Sopla i Martwego Drzewa zwiększony zostaje o 20%.
Armie:
- Armia Hargotha(6 jednostek):
- 2x grasanc(lvl [4,3]), (utrzymanie 2*100*0.8 = 160)
- 1x wojownicy chaosu(lvl [2]), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 7), (darmowi)
- 1x wybrańcy(lvl 2), (utrzymanie 300)
- 1x trolle(lvl 6), (utrzymanie 225)
- Armia Razjela (2 jednostek):
- 1x Ogary Chaosu(lvl 1), (utrzymanie 100)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 2), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z halabardami (lvl 0), (utrzymanie 225)
- Armia z Ołowianej Cytadeli
- 2x Grasnci Chaosu(lvl [1,1]), (utrzymanie od tury 18)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Koszary 4 poziomu.
- Razjel Pogromca Bestii:
- Lord Chaosu
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm'', ,,Utrzymać Pozycję''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
Bohater
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny, Finalna Transmutacja
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Armia Chaosu próbowała pokonać armię Imperium
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Wysłany do szpiegowania w Neuland
- Zgromadzenie Czarnoksiężników pilnuje terenów chaosu
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 18.
Skarbiec na początku tury: 654 złotych monet
Przychód:
Suma: +5580 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * (1 - 0.3 + 0.2)= 1980 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 * (1+0.2) = 960 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 * (1+0.2) = 840 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 2 poziom (+700 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -4690 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-910 złotych monet)
- Utrzymanie armii Razjela : (-550 złotych monet)
- Utrzymanie armii Ołowiana Cytadela: (-160 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie Lorda: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Rekrutacja: Wojownicy Chaosu z WB, Grasanci Chaosu w Ołowianej Cytadelii (-0.8*(850+0.8*375)) = (-920 złotych monet)
- Rekrutacja: Wybrańcy Chaosu z WB, Grasanci Chaosu w Ołowianej Cytadelii 1400 + 0.8*375 = (-1700 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =654+ 5580- 5397= 837 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1,Mur 1, Droga 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Ołtarz Thzeentha
--Osada 2 poziomu,Labirynt Thzeentha Droga 1 --- Pogranicze
--Osada 1 poziomu, Droga 1 --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 2 poziomu , mur 1 poziomu, Droga 1--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
- Bonus za aktywność: Przychód z Ołowianej Cytadeli, Lodowego Sopla i Martwego Drzewa zwiększony zostaje o 20%.
Armie:
- Armia Hargotha(6 jednostek):
- 2x grasanc(lvl [4,3]), (utrzymanie 2*100*0.8 = 160)
- 1x wojownicy chaosu(lvl [2]), (utrzymanie 225)
- 1x wybrańcy z wielką bronią(lvl 7), (darmowi)
- 1x wybrańcy(lvl 2), (utrzymanie 300)
- 1x trolle(lvl 6), (utrzymanie 225)
- Armia Razjela (3 jednostek):
- 1x Ogary Chaosu(lvl 1), (utrzymanie 100)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 2), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z halabardami (lvl 0), (utrzymanie 225)
- Armia z Ołowianej Cytadeli
- 2x Grasnci Chaosu(lvl [1,1]), (utrzymanie 2*100*0.8 = 160)
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Koszary 4 poziomu.
- Razjel Pogromca Bestii:
- Lord Chaosu
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm'', ,,Utrzymać Pozycję''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
Bohater
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny, Finalna Transmutacja
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Armia Chaosu próbowała pokonać armię Imperium
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego - Wysłany do szpiegowania w Neuland
- Zgromadzenie Czarnoksiężników pilnuje terenów chaosu
Wersja Finalna
Aktualka:
Nr. tury: 19.
Skarbiec na początku tury: 837 złotych monet
Przychód:
Suma: +5580*0.5 = 2790 złotych monet
- Prowincja Ołowiana Cytadela: Miasto 5 poziomu + Port poziomu 1 (+2200 * (1 - 0.3 + 0.2)= 1980 złotych monet)
- Prowincja Lodowy Sopel:Miasto 2 poziom + chaty myśliwych (+800 * (1+0.2) = 960 złotych monet)
- Prowincja Gniazda Mantykor:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Martwe Drzewo:Miasto 2 poziom (+700 * (1+0.2) = 840 złotych monet)
- Prowincja Pogranicze:Miasto 1 poziom (+350 złotych monet)
- Prowincja Północne Szczyty Bestii:Miasto 2 poziom (+700 złotych monet)
- Handel z Mrocznymi Elfami (+200 złotych monet)
- Handel z Norską (+200 złotych monet)
Wydatki:
Suma: -4450 złotych monet
- Utrzymanie armii Hargotha: (-1290*0.5= 645 złotych monet)
- Utrzymanie armii Razjela : (-550*0.5 = 275 złotych monet)
- Utrzymanie armii Ołowiana Cytadela: (-160 złotych monet)
- Utrzymanie szpiegów: działania Hrudryl Okrutnego (-100 złotych monet)
- Utrzymanie Lorda: Razjel Pogromca Bestii (-150 złotych monet)
- Utrzymanie bohatera: Khar'molan (-100 złotych monet)
- Rekrutacja 3xGrasanci z WB: Ołowiana Cytadela (-3*0.6*500*0.5 = 450 złotych monet)
- Ulepszenie Koszar w Ołowianej Cytadelii (-1200 złotych monet)
Skarbiec na końcu tury: =837+ 2790- 3080= 547 złotych monet
Prowincje:
- Ołowiana Cytadela
--Osada 5 poziomu, Koszary poziomu 2, Port poziomu 1,Mur 1, Droga 1--- Lodowy Sopel
--Osada 2 poziomu, chaty myśliwych, warsztat rzemieślnika, Ołtarz Ofiarny--- Gniazda Mantykor
--Osada 1 poziomu--- Ołtarz Thzeentha
--Osada 2 poziomu,Labirynt Thzeentha Droga 1 --- Pogranicze
--Osada 1 poziomu, Droga 1 --- Północne Szczyty Bestii
--Osada 2 poziomu , mur 1 poziomu, Droga 1--
Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:
- koszt rekrutacji Grasantów Chaosu, Grasantów Chaosu z wielką bronią i Pomiotów Chaosu -20%
- koszt rekrutacji Konnych Grasantów i Konnych Grasantów z toporkami do rzucania -10%
- koszt utrzymania wszystkich jednostek Grasantów -20%
- Przychód z Ołowianej Cytadeli -30%, koszt rekrutacji piechoty oraz jazdy w prowincji -20% (poza wszystkimi wariantami wybrańców), ponadto wszystkie rekrutowane odziały grasantów w prowincji mają +1 belkę
- Bonus za aktywność: Przychód z Ołowianej Cytadeli, Lodowego Sopla i Martwego Drzewa zwiększony zostaje o 20%.
Armie:
- Armia Hargotha(8 jednostek):
- 3x grasanc(lvl [4,3]), (utrzymanie 3*100*0.8 = 240)
- 1x wojownicy chaosu(lvl [2]), (utrzymanie 225)
- 2x wybrańcy z wielką bronią(lvl [7,0]), (utrzymanie 0+300=300)
- 1x wybrańcy(lvl 2), (utrzymanie 300)
- 1x trolle(lvl 6), (utrzymanie 225)
- Armia Razjela (3 jednostek):
- 1x Ogary Chaosu(lvl 1), (utrzymanie 100)
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 2), (utrzymanie 225)
- 1x wojownicy chaosu z halabardami (lvl 0), (utrzymanie 225)
- Armia z Ołowianej Cytadeli (Garnizon)
- 3x Grasnci Chaosu(lvl [1,1,1]),
- 1x wojownicy chaosu z wielką bronią(lvl 1),
Lord:
- Hargroth Błogosławiony:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Cienia
- Czary: Wahadło, The Enfeebling Foe, Tajemny Dech Melkotha, Obumarcie i pasywka
- Umiejętności: ,,Magiczny Przewodnik'', Mobilność
- Wierzchowiec Mantykora
- Broń: ,,Zguba Bohaterów''
- Koszary 4 poziomu.
- Razjel Pogromca Bestii:
- Lord Chaosu
- Wierzchowiec: Opancerzony Rumak Chaosu
- Umiejętności: ,,Awanturnik'', ,,Zabójczy Szturm'', ,,Utrzymać Pozycję''
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 150 złotych monet
Bohater
- Khar'molan:
- Czarnoksiężnik Chaosu domeny Metalu
- Wierzchowiec: Demonicznego Rumaka
- Czary: Transmutacja Ołowiu, Złote Ogary Gehenny, Finalna Transmutacja
- Umiejętności: Mobilność
- Przedmioty: Brak
- Utrzymanie : 100 złotych monet
Ruchy armii:
- Armia Chaosu wraz z Norską wybrali się bronić ich twierdzy
Szpiedzy:
- Hrudryl Okrutnego -
- Zgromadzenie Czarnoksiężników pilnuje terenów chaosu
Wersja Finalna