Jakby miało się to wszystko udać to wstępnie chciałbym zarezerwować sobie Kislev :) później podam dane
Wersja do druku
Jakby miało się to wszystko udać to wstępnie chciałbym zarezerwować sobie Kislev :) później podam dane
jak wrócę z pracy to zobaczę ;p z tego co tutaj dajesz to jednak sami Norsmeni :P a Kislev to totalnie coś nowego może fajni będą xD jak nie to nie wiem Krasnale albo Imperium ale pewnie też już masz chętnych. A nie chciałbyś zrobić jakiegoś oddziału Mrocznych Elfów które trafiły na te ziemie ;>
Albo Skavenów z Piekielnej Otchłani? Btw "zainstaluj paczkę" - chodzi o jakiegoś moda?
nic więcej nie powiem, tylko tyle że ci co zagrają plemionami też będą mieć ciekawie ;p
…...
paczka modów tylko martwię się że jak aktualizacja jakaś wejdzie to będzie...
Cysorz myślałem o tym ale na razie jestem 1 MG jakby znalazł się jeszcze 1-2 kompetentnych to czemu nie
Skoro mody, to i tak nie będę rozgrywał bitew, więc automatycznie odpadam z gry. BTW popraw sobie "Najważniejszym aspektem Kampanii jest walka o panowanie nad Albionem." bo pewno miało być "nad Norską".
spokojnie jestem jeszcze na etapie dopieszczania zasad itp. do poniedziałku mam czas ;p
Cysorz może chętny na MG ;p
Wszystko fajnie, ale mam jedno duże "ALE". Obecnie trwa Kampania na Albionie i moim zdaniem nie powinniśmy mieszać razem dwóch dużych kampanii. Część graczy na pewno by chciała wziąć udział w obu (na przykład ja), ale wiem, że nie wyrobię się z czasem. Czy nie lepiej poczekać aż skończymy jedną kampanię i zacząć drugą?
Turek wiem o co ci chodzi, lecz [pomysłem by zrobić teraz by inni mogli też zagrać. A może jak obie się skończą to jakąś wielką by się zrobiło.
Salzenmund, nie Salzenmudn. Poza tym popieram pomysł Cysorza, skoro można dać Skavenów to myślę że to bardzo fajna opcja.
HEH widzę że nie wygram ;p ok ok skaveni będą;p
Tak, ale wiesz jak jest. Jedna kampania bardzo dobrze nam idzie, utrzymujemy super tempo. A może być tak, że np. ruszymy z drugą, równoległą i któraś z nich zawsze będzie trochę poszkodowana i straci na zainteresowaniu/dynamiczności. Wiem jak jest, bo mam doświadczenie w takich kampaniach i tylko ostrzegam :x Co sądzą inne osoby?
wiesz ogolnie ta moja kampania dedykowana jest osobą nowym lub co nie biorą udziału w obecnej by sobie nie mieszać ale nie będę nikogo dyskryminować z tego powodu. Inna sprawa mam kilka pomysłów na mechaniki i chciałbym sprawdzić czy one mają sens
Ja bym chętnie zagrał ale...No własnie,zniechęca mnie tabun modów o których nie mam najlepszego mniemania,szczerze wątpię w stabilność gry po tylu modyfikacjach...I czy w ogóle jest możliwe przenoszenie rosterów z modyfikacji do bitw multiplayer?
PS: Cysorz na MG to dobry pomysł,myślę że to osoba o największej wiedzy na temat świata WH na tym forum a przy tym osoba która najlepiej umie oddać klimat tego uniwersum a już na pewno byłby w ścisłej czołówce. Bo jedno to wiedza,a drugie to pisanie klimatycznych postów...Cysorz aka Asur moim zdaniem spełnia oba wymogi ;).
PS2: Zgadzam się z Turkiem i zaczynanie dwóch kampanii jednocześnie uważam za kiepski pomysł...Chyba że nie grałby nikt z kampanii Hadvara i Tomasa,bo moim zdaniem byłoby trochę nie fair gdyby odpalenie drugiej kampanii storpedowało pierwszą.
powiem tak mody mają trochę urozmaicić grę gdyż kampania jest skupiona na jednej frakcji. Jeśli mody nie wypalą to coś wymyśle jakąś burze czy cos ;P. Co do Cysorza nie znam go jeszcze jak wy ;P liczę że poznam go lepiej. Kampania głownie miała być dedykowana graczą co nie załapali się na Albiońską Kampanie. Jeśli gracze z Kampanii Hadvara będą chceli to też im nie zabronię
dobra zrobimy tak zrobie coś ala ankieta kiedy startujemy ja planuje na wrzesień ale głosu są by zaczekać
mody nie są złym pomysłem ale im większa ich ilość tym większa szansa że coś się posypie :)
A co do samej kampanii to niektóre aspekty powinny być dopracowane, Hadvar z Tomasem zrobili silne fundamenty pod przyszłe projekty ale jednak niekiedy jest coś co można poprawić lub po prostu zmienić, żeby wszystkie kampanie nie były klonami ;)
Gdzieś wyczytałem, że ma to być kampania dla ludzi nie grających na Albionie więc tutaj fajnie by było pochylić się nad danymi graczami i iść z pomysłami w ich stronę. Jak by się wszystko fajnie udało to będą 2 grupy ludzi na kampanię a w przyszłości można by było zrobić coś większego, a przy okazji wydaje mi się, że nowe osoby mogą też mieć ciekawe pomysły ;)
Ale wszystko to tylko moje pięć groszy i MG ma ostateczne słowo :P
wiesz planuje kilka mechanik sprawdzić z kampanii z PC ale także kilka mam własnych pomysłów, mimo że to moja pierwsza taka kampania. to mam dobre miejsce do nauki. Dzięki Hadvar i Tomas za waszą kampanie.
Co do graczy. Zagrać może każdy, ci co grają już w Albiońską i ci nowi. Tam gra już 9 graczy i 2 MG, u mnie może będzie 11 graczy i na razie 2MG. Może kiedyś powstał projekt łączący to wszystko. Ja jestem na etapie nauki tworzenia modów. To może by się też kiedyś to wykorzystało ;P
Halo, halo sprostowanko xD Fundamenty kampanii do Warhammera na tym forum to budowałem Ja (A później również z pomocą Arroyo. On między innymi stworzył podział jednostek na Tiery) kiedy kminiliśmy nad zasadami do Kampanii Koszmar nad Czarną Wodą (WH Kroniki cz. 1) i potem nad WH Kroniki cz. 2). Widać dobrze, że Hadvarowi i Tomasowi bardzo przyjemnie się grało u mnie w Kampanii dlatego też postanowili zrobić swoją ze swoimi dodatkowymi pomysłami, ale koncepcja z grubsza jest taka sama. Grałem w wiele takich gier (PBF - Play by forum) i z tego co zauważyłem to ważniejsze od zasad jest:
- aktywność Mistrzów Gry (Koniecznie 2, bo dla 1 to jest za bardzo męczące)
- aktywność i zainteresowanie graczy,
Jak czegoś braknie to po prostu kampania zwalnia, a potem umiera. Moim zdaniem obecne zasady są rewelacyjne i nic bym tu nie zmieniał.
I część sprzed 2 lat ponad -> http://forum.totalwar.org.pl/showthr...4%85-Wod%C4%85
II część sprzed roku -> http://forum.totalwar.org.pl/forumdi...r-Kroniki-cz-2
Ok zgadzam się, że Twoja kampania była pierwsza a co do samego systemu tierowego to tylko się sprawdza jako rekrutacja a co do utrzymania to jest to do zmiany moim zdaniem wiec jednak są aspekty do poprawy ;>. Już kilka razy tłumaczyłem o co mi z tym chodzi i raczej wszyscy się zgadzali. Wiadomo można ten mankament prostować mechanikami gry albo eventami ale jednak sam fakt, że jest to nie do końca dobre zostaje.
A o co mi chodzi o utrzymanie i Tiery ras: Np T1 Wampira zombie = T1 Imperium miecz -> według zasad gry a wiadomo jak to się kończy prawda ;p to chyba ten z najbardziej oczywistych przykładów. Nie chcę dyskredytować pracy Arroya czy Twojej pomysłów było dużo lepszych i gorszych ale póki co projekt Hadvar i Tomas sprawdza się bardzo dobrze, nie wiem czy to przez 2 MG czy przez zaangażowanie graczy ale to jest fakt i tego się trzymam.
\|\\\\\|\\\\\\\\|\\\\\
Mist możesz mi priv wysłać twoja propozycje tych tierów?
Rancor
To wprowadźmy T0 tylko dla poniektórych ras jako jednostki "mięso armatnie". Chłopi z Bretonii, zombee z wampirów, gobliny od orkow. A to, że obecna kampania super idzie to zdecydowanie różnica 2 MG. Pomyśl sobie ile pracy zostało wykonane przez 2 osoby, a i tak wydaje mi się czasami, że Hadvar ma dosc, ze znowu mu zawracam gitare hehe :D
Heh to ja moje wątku stały w miejscu by twoje Turku szły doprzodu uuuuu
Zasady do września będą poprawione. Przypominam w poniedziałek zapisy start
Ps. Kapi sorki rezerwacji nie ma to nie było by fair co do innych;p
:cry2:
\
już mam plan
Czy decyzja o tylu modach pozostaje niezmienna? Już pomijając kwestię stabilności to dochodzi kwestia balansu...Czy ktoś testował te mody pod kątem bitew,jak by nie patrzeć,multiplayer? Czy ktoś może mi dać gwarancje że nie będzie crashy albo że jedna frakcja nie będzie totalnie op? Jeśli nie to niestety ja rezygnuję i poczekam na kampanię do której nie będę musiał instalować kilkunastu modów.
Testy na bitwach multi były robione. Co do balansu, w WH nigdy go nie będzie go. To moje zdanie. Napewno nie ma jakieś Frakcji OP. Ekonomia na tych terenach i mechaniki nie pozwolą by ktoś miał np całą armię jakieś elity bo go nie będzie stać.
Co do modów to one pozwalają na różnorodność całej rozgrywki że Kislev jest Kislevem a nie wybrakowanym Imperium, a Drak różni się od Krasnoludów z Północy, a Norska będzie miała wiele dróg rozwoju
Aye, mody to zawsze była problematyczna kwestia. O balans ciężko, zwłaszcza że z tego co się orientuję znajdować się tam będzie Steel Faith i inne mody których nawet nie znam. Steel Faith jest przeznaczony na kampanię, a balans na multi pozostawia w nim wiele do życzenia. Raz na jakiś czas Venris (twórca moda) organizuje turnieje, na które często gracze polskiej sceny narzekają właśnie z powodu braku balansu między frakcjami. Drugim i najważniejszym problemem są update'y gry, które powodują konieczność zaaktualizowania wszystkich modów. Na niektóre z tych aktualizacji trzeba czekać na prawdę bardzo długo. Steel Faith zazwyczaj aktualizowany jest miesiąc po wyjściu update'a.
Już nawet nie wspominam o problemie pod tytułem ,,Dla czego jednemu działa a drugiemu nie?'' XD
Jeśli będzie sytuacja że jakiś mody/mod odpadnie z listy jest już przygotowany na większość fabularnie. Zawsze jest nadzieja że się nawróci na dobrą ścieżkę;p. Inna sprawa z większością twórców modów mam kontakt prywatny i poprosiłem że jak będzie potrzeba by zrobili aktualizacje jak najszybciej jak mogą.
Też może się złożyć tak ze po updejcie gry nie koniecznie gracze doprowadza do walki a zanim to się stanie mody już będą zaktualizowane, ale to kwestia szczęścia : p
Heh dosłownie. Czas pokaże, ale obiecuję zabawa będzie dobra Daniel mi pomoże ogarnąć sprawy bitewne/militarne a Cysorz pod kątem lore I fabułę wraz ze mną prowadził
biedny hadvar dawi już nima:(
Khazukan Kazakit-ha!
Dawi Dawr Alex to o tobie :D
Ja jestem przeciwnikiem balansu całkowitego i wiem że zawsze były,są i będą frakcje słabsze i mocniejsze bo nie da się tego idealnie wyważyć. Mam po prostu obawy czy na modach nie ma frakcji tak op że są aż zepsute,bo czym innym jest kiedy frakcja jest odrobinę mocniejsza a czym innym jeżeli nie da się tej frakcji pokonać...Co do moda na Kislev oglądałem go trochę w akcji na kanale Legend of Total War i uważam że jest beznadziejny i aklimatyczny,lordowie Kislevu mają w drzewkach wzmacnianie Imperialnych jednostek nie mówiąc o możliwości rekrutowania Imperialnych herosów,jednostek,Imperialnym drzewku technologii czy nie zmienieniu nawet tak prozaicznej rzeczy jak ikonki dla budynków...Cytat:
Testy na bitwach multi były robione. Co do balansu, w WH nigdy go nie będzie go. To moje zdanie. Napewno nie ma jakieś Frakcji OP. Ekonomia na tych terenach i mechaniki nie pozwolą by ktoś miał np całą armię jakieś elity bo go nie będzie stać.
Co do modów to one pozwalają na różnorodność całej rozgrywki że Kislev jest Kislevem a nie wybrakowanym Imperium, a Drak różni się od Krasnoludów z Północy, a Norska będzie miała wiele dróg rozwoju
Otóż to,dlatego ja niestety muszę zrezygnować,rozumiem zastosowanie modów kosmetycznych w stylu "pick any unit for lord" ale modyfikacje całkowicie zmieniające gameplay i statystyki uważam za nie najlepszy pomysł...No ale to nie moja kampania i pozostaje mi życzyć uczestnikom dobrej zabawy a trójcy MG powodzenia.
Heh Duce rozumiem twoje podjęcie. Co do kislevu wymyśliłem jak wytłumaczyć imperialne jednostki tam. Ale to już gracz grający nim o tym się dowie. Szkoda że mody tak cię odpychają pewnie ciekawsza zabawa była by z tobą w kampanii. Kolejna sprawa chciałem coś innego zrobić niż tu jest. Mody pozwolą trochę namieszać a jednocześnie dać większy wybór graczą. Zastanów się może spróbuj nie spodoba ci się to odłożysz broń i albo inny gracz wejdzie w twoją skórę w grze albo nie. Spróbować nie zaszkodzi, a możesz się dobrze bawić
Szanuję to że masz chęci na własne eksperymenty i szczerze życzę Ci powodzenia,nie mniej jednak uważam trylogię Warhammera za rzadki przypadek w serii TW kiedy to CA robi lepszą robotę od moderów jeżeli chodzi o oddanie klimatu i jednostek poszczególnych frakcji. Bo sorry,ale jak widzę demigryfy udające niedźwiedzie i dosiadane przez rycerzy Imperium(tak,tak,nawet tego im się nie chciało zmienić) to nie potrafię takich modów traktować na poważnie :P. Nie wyobrażam sobie też dołączania do kampanii i porzucania jej w trakcie bo z doświadczenia w KO wiem ile to potem robi problemów nie tylko dla MG ale i dla pozostałych graczy,dlatego tym razem odpuszczę i choć będę pilnie śledził ten projekt to jednak pozostanę w roli obserwatora.