Spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 i 4.3
Spolszczenie do Kingdoms Grand Campaign Mod v4.3 Spolszczenie do wersji 4.3 KGCM z 28.08.2013 na bazie wersji do 4.2 plus praca własna i inne opracował: Grand166, chwała mu.
Plik trzeba rozpakować i foldery skopiować do (X to litera dysku na jakim jest zainstalowany Medeival) X\Program Files (x86)\Sega\Medieval II Total War\mods\kingdoms_grand_campaign_mod\data
Araven (22.05.2015)
Należy pobrać text, wypakować. Zrobić kopię oryginalnego text i dopiero wtedy mając kopię oryginału wrzucić text ze spolszczeniem do data moda. Oto link: http://przeklej.org/file/UhCxzK/text.rar
W powyższym spolszczeniu jest tylko text, nie mam tej wersji z loading screenami od Granda166
Spolszczenie obejmuję: mapę, jednostki (z kilkoma wyjątkami), Menu, opisy jednostek i miast na mapie kampanii, wydarzenia historyczne. Poza spolszczeniem są w nim nowe loading_screeny.
1.Proszę zrobić kopię oryginalnego text.
2. Potem wrzucamy w/w pliki do data moda i nadpisujemy wszystko.
Spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod v4.2
http://i48.tinypic.com/2zjdzww.jpg
Wątek o spolszczeniu na twcenter
TCAPL
Aktualna ekipa polonizacyjna:
Koordynator projektu, twórca instalatora, konwersji, korekta tekstów:
Tiberius Caesar Augustus
Tłumaczenie nazw prowincji:
jan_boruta
Tłumaczenie eventów, świta i przedmioty specjalne:
autsajder
Tłumaczenie misji, umiejętności, nazw regionów/miast, świta i przedmioty specjalne, poprawki:
zychu_92
[hr:3oovfi0z][/hr:3oovfi0z]
Historia zmian:
Co zostało zrobione: (v1.0) - 10 lipiec 2010
-Przetłumaczenie reszty plików od misji, umiejętności, nazw regionów/miast, świta i przedmioty specjalne, eventów
-wydanie pełnej wersji
+Dodano opcjonalny wybór instalacji łatki usuwającej odsłonięte tereny Ameryki i wyłączając jednocześnie frakcje Azteków z gry
Co zostało zrobione: (v0.75) - 7 marzec 2010
-Stworzenie części spolszczenia na podstawie MTW2 i dodatku Kingdoms (w wersjach PL)
-Przetłumaczonych jest w całości 15 pliki z moimi poprawkami
-stworzenie instalatora
+Dodano opcjonalny wybór instalacji dodatkowych loading screenów z MTW2 i Kingdoms
DOWNLOAD: (wymaga KGCM w wersji v4.2 - http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=183824)
Instalator:
Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod
[hr:3oovfi0z][/hr:3oovfi0z]
Ważne linki:
Wątek na forum totalwar.org
Sub forum na twcenter
Re: Spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v0.75)
Witam. Dawno temu uczestniczyłem przy polonizacji Rome Total Realism Platinum i innego moda pod RTW, choć sądzę, że te fakty nie mają zbyt wielkiego teraz znaczenia. Niemniej, chciałbym dołączyć do projektu - najchętniej przy tłumaczeniu opisów, misji, nazw w mapie kampanii, imion, cech i wydarzeń historycznych. Jeśli to możliwe, czekam na pierwsze zadanie :)
Pozdrawiam!
Re: Spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v0.75)
Cytat:
Zamieszczone przez jan_boruta
Witam. Dawno temu uczestniczyłem przy polonizacji Rome Total Realism Platinum i innego moda pod RTW, choć sądzę, że te fakty nie mają zbyt wielkiego teraz znaczenia. Niemniej, chciałbym dołączyć do projektu - najchętniej przy tłumaczeniu opisów, misji, nazw w mapie kampanii, imion, cech i wydarzeń historycznych. Jeśli to możliwe, czekam na pierwsze zadanie :)
Pozdrawiam!
Już myślałem że nikt nie zgłosi się do tego projektu :)
Re: Spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v0.75)
Wznowienie prac nad projektem zgłosiło się dwoje chętnych do tłumaczenia!
PS.Jak dotychczas spolszczenie pobrano z serwerów ponad 90 razy!!!
Re: Spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v1.0)
Wydano pełne spolszczenie!!!
Dziękuję wszystkim wytrwałym tłumaczom którzy brali udział w tym projekcie!
;)
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v1.0)
Możnaby wrzucić na inny serwer ? Bo jak zaczynam ściąganie to jest ok 5 min do końca i szybkość spada, spada, spada, aż pokazuje mi, że do końca ściągania jest ponad 820 godzin :geek: Proszę :D
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Fajnie odpowiadać po 3 latach w temacie, ale nie będę zakładać nowego przecież ;D Mam pytanie, bo z tego co widzę to GC mod ma najnowszą wersję 4.3 a spolszczenie jest do 4.2, dlaczego nie zrobiono go także pod 4.3? Ten nowszy patch jednak zmienia sporo rzeczy i dodaje również Nowogród jako frakcję i trochę kijowo, że nie ma naszego jakże wspaniałego języka ;d
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Nie zrobiono go bo nie znalazł się ochotnik, który by się tego podjął. Może Ty?
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Gdybym umiał to na pewno bym się za to zabrał, ale niestety, dla mnie wgranie gotowego potrafi przysporzyć problemy. Można by to jakoś nagłośnić, może akurat ktoś by się znalazł.
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Chętni do spolszczania zgłaszają się sami, właśnie w tematach o spolszczeniu danego moda, poszukiwanie ich przez ogłaszanie niewiele daje. Używasz chociaż spolszczenia uniwersalnego na wersję 4.3, powinno zadziałać,a zawsze to coś.
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Za dużo to takie spolszczenie nie da, nawet to, które używam teraz typowo pod 4.2 nie spolszcza wszystkiego a może ~80%. Czyli już takie spolszczenie nie wyjdzie pod 4.3 bo przez tyle lat nawet nikt o tym nie wspomniał ;f
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
ja się teraz zabrałem za uzupełnienie spolszczenia z 4.2 żeby pasowało do 4.3 . Część tego co było po angielsku już przetłumaczyłem i jest po polsku, ale z tym co zostało mam problemy. Poza tym od razu mówię że w temacie spolszczeń jestem zielony i to pierwsze spolszczenie jakie robie.
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Z czym masz problemy? I co zrobiłeś do tej pory?
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Niektóre oddziały i agęci, i jestem też w trakcie tłumaczenia mapy, a reszta działa :D
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Możesz wstawić to spolszczenie? Czy robis je dla siebie?
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
To wstaw link do spolszczenia na sendspace.pl np.
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Plik trzeba rozpakować i foldery skopiować do (X to litera dysku na jakim jest zainstalowany Medeival) X\Program Files (x86)\Sega\Medieval II Total War\mods\kingdoms_grand_campaign_mod\data
http://www.sendspace.pl/file/7b2184587d4b064b068ad04
Spolszczenie obejmuję: mapę, jednostki (z kilkoma wyjątkami), Menu, opisy jednostek i miast na mapie kampanii, wydarzenia historyczne.
Re: Pełne spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 (PL v
Dobra robota, dzięki. Dałeś poza spolszczeniem nowe screeny i symbole tak? Te symbole to co zmieniają dla Antiochii i Jerusalem? Przenoszę link do postu nr 1.
Re: Spolszczenie Kingdoms Grand Campaign Mod 4.2 i 4.3
O jak miło :) jest to ukończone spolszczenie czy jeszcze będziesz dalej edytować?
Spolszczenie do Kingdoms Grand Campaign Mod
Witam, oto poprawione przeze mnie spolszczenie do wyżej wymienionego modu. Piszcie co myślicie. Mam nadzieje że jeszcze ktoś w to gra ;D
KLIKNIJ podziękuj jak pomogłem :)
///DOWNLOAD\\\
https://drive.google.com/file/d/0B9B...NwUEhvLVE/view
Należy pobrać i wrzucić do
\Medieval II Total War\mods\kingdoms_grand_campaign_mod\data
i WSZYSTKO nadpisać
Proszę na przyszłość pisać we właściwych wątkach
Sadam86