Proszę o opinie - jestem zainteresowany modem "The Rights of Man". Czy ktoś może go instalował i może go pokrótce ocenić ???
Z góry dziękuje za informacje. :)
Wersja do druku
Proszę o opinie - jestem zainteresowany modem "The Rights of Man". Czy ktoś może go instalował i może go pokrótce ocenić ???
Z góry dziękuje za informacje. :)
Witam.Na modzie tym gram właśnie w kompanię od ponad 3 miesięcy.Mam dodatkowo ustawione 4 tury na rok.Jestem obecnie w 1743 roku dodam że rozgrywam wszystkie bitwy sam.Najbardziej mi się podoba w modzie duża ilość nowych jednostek(np.francuska piechota dzieli się na francuskie,szwajcarskie regimenty a po podbiciu np.Szkocji czy Irlandii ma się tez szkockie i irlandzkie).Regimenty te różnią się między sobą oczywiście mundurami.Na polu bitwy jest wtedy bardziej kolorowo. :D Mam też media ,music i battlesounds pod trom. Nowe autentyczne flagi.Wszystko mi się podoba oprócz tego że grenadierzy nie mają granatów :( .W bitwach morskich kule armatnie mają zasięg strasznie daleki za to kule łańcuchowe skrócony względem wersji podstawowej.Mod warty polecenia.Jak sobie zainstalujesz to może pogramy w multi bo jeszcze z nikim nie grałem na nim.
Dzięki :)Cytat:
Zamieszczone przez Rue
Na jakiej grasz wersji? Bo widzę, że obecnie jest wersja 1.53.
Czy mod zmienia także dyplomację? Bo ta na vanilli je całkiem do niczego na wersji 1.3
Gram na modzie 1.53 ale już jest 1.54 którą właśnie pobieram.A dyplomacja to trochę lepiej jak podstawka.
Dziękuje Rue :D
Jeszcze tylko jedno pytanie :)
Czy mod wymaga Modmanagera czy też wystarczy podmienić tylko odpowiednie pliki? Nie chce za bardzo mieszać a ponowna instalacja ETW przyprawia mnie o gęsią skórkę.....
Wystarczy podmienić.Jak coś to służę pomocą.
Mam problem. Po podmianie plików włączam empire i pokazuje mi się błąd empire.exe. Co mam zrobić??
Powyższy problem zwalczyłem :P
ale jest nowy: można zrobić tak, by gra nie była w mieszaninie j. polskiego i j. angielskiego??