-
WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Prezentujemy Państwu projekt polskiego moda: Gdzie Zachód spotyka się ze Wschodem 3 pod patronatem forum totalwar.org.pl.
Zaczęło się od chęci poprawy WWmwE 2, dziś zaś trwają już prace nad projektem świetnie zapowiadającego się i w 100% polskiego moda. Zebrana Ekipa pracuje w pocie czoła, by stworzyć coś nowego, oryginalnego i przełomowego w historii modów pod Medieval II.
Trailer
Ekipa
1. Rapsod
Dyrektor projektu
Koncepty
Skrypty mapy
Regiony
2. Joopiter
Ikonki i karty jednostek
Tekstury jednostek
Herby
Rzeki
3. Aramegil
Modele jednostek
Kody jednostek
Tekstury jednostek
4. George
Kształt mapy
Krajobraz mapy
Mapki
5. Gracul
Nowe skrypty
Debugowanie moda
6. MrSandokan87
Intro
Obrazki do menu
Karty budynków
7. Majkello
Tekstury jednostek
Ikonki budynków
8. Piter
SI na mapie kampanii
Współpracujący: Araven, Vondagar, Kruk84, Avasil, Pop, Mnil, TomekPl, Wilk, Mefisto7
Cechy moda
WWmwE 3 to modyfikacja tworzona od podstaw, jednak pozostająca wierna idei WWmwE, dzięki czemu zachowuje znany graczom balans, regionalizację oraz spójność. Rozgrywka rozpocznie się w roku 1111.
1. Całkowicie nowa i przemyślana mapa wiernie odwzorowująca arenę zmagań i posiadająca aż 199 prowincji.
Polska
[spoiler:3db2c3zd]http://img24.imageshack.us/img24/9890/0001zl.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Francja
[spoiler:3db2c3zd]http://img585.imageshack.us/img585/712/0002eh.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Węgry
[spoiler:3db2c3zd]http://img708.imageshack.us/img708/1489/0004sj.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Grecja
[spoiler:3db2c3zd]http://img828.imageshack.us/img828/92/0003qj.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Kaukaz
[spoiler:3db2c3zd]http://img412.imageshack.us/img412/5443/0007rg.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Gibraltar
[spoiler:3db2c3zd]http://img213.imageshack.us/img213/5257/0008bp.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Alpy
[spoiler:3db2c3zd]http://img577.imageshack.us/img577/5884/0009ca.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Nowogród
[spoiler:3db2c3zd]http://img585.imageshack.us/img585/4508/nowogrd.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
2. 28 frakcji, z własnymi unikatowymi formacjami wojskowymi, budynkami oraz specyfiką geograficzną zapewnią zróżnicowaną rozgrywkę.
[spoiler:3db2c3zd]http://desmond.imageshack.us/Himg845...jpg&res=medium[/spoiler:3db2c3zd]
[spoiler:3db2c3zd]http://img189.imageshack.us/img189/1271/wwmwe3map.png[/spoiler:3db2c3zd]
3. 200 pięknych i unikatowych jednostek.
Zawodowi Włócznicy
[spoiler:3db2c3zd]http://img641.imageshack.us/img641/2091/67799855.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Drużyna
[spoiler:3db2c3zd]http://img189.imageshack.us/img189/6614/0001ef.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Straż Pałacowa
[spoiler:3db2c3zd]http://img259.imageshack.us/img259/4381/0043hgx.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Włócznicy Torosani
[spoiler:3db2c3zd]http://img9.imageshack.us/img9/2284/0035jm.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Pancerni Włócznicy
[spoiler:3db2c3zd]http://img220.imageshack.us/img220/1803/0000ke.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Szlachta Aznauri
[spoiler:3db2c3zd]http://img200.imageshack.us/img200/9273/0032sl.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Miecznicy Pawężowi
[spoiler:3db2c3zd]http://img254.imageshack.us/img254/5196/0028u.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Nordyccy Łucznicy
[spoiler:3db2c3zd]http://img855.imageshack.us/img855/7380/0018o.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Piesza Drużyna Jarla
[spoiler:3db2c3zd]http://img51.imageshack.us/img51/5499/0021td.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Piechota Berdyszowa
[spoiler:3db2c3zd]http://img32.imageshack.us/img32/5249/0019js.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Witezie
[spoiler:3db2c3zd]http://img828.imageshack.us/img828/1917/0025f.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Spieszeni Rycerze Feudalni
[spoiler:3db2c3zd]http://img856.imageshack.us/img856/8057/0027s.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Włoska Milicja Włócznicza
[spoiler:3db2c3zd]http://img214.imageshack.us/img214/6279/0015ai.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Milicja Shuboshani
[spoiler:3db2c3zd]http://img706.imageshack.us/img706/8093/0004ft.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Elita Zbrojnych
[spoiler:3db2c3zd]http://img821.imageshack.us/img821/3784/0014ap.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Spieszeni Feudałowie Lewantu
[spoiler:3db2c3zd]http://img85.imageshack.us/img85/1623/67445037.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Gwardia Wareska
[spoiler:3db2c3zd]http://img337.imageshack.us/img337/249/0013pv.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Almughavirzy
[spoiler:3db2c3zd]http://img841.imageshack.us/img841/5056/0011ml.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Słowiańscy Włócznicy
[spoiler:3db2c3zd]http://img854.imageshack.us/img854/1599/53009545.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Spieszeni Rycerze Imperialni
[spoiler:3db2c3zd]http://img15.imageshack.us/img15/3706/0008fi.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Spieszeni Rycerscy Kawalerowie
[spoiler:3db2c3zd]http://img265.imageshack.us/img265/8393/0007gu.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Wreszcie kompilacja wschodniej myśli wojennej i zachodnich naleciałości, czyli Gruzja w XV wieku - Miecznicy Tadzreuli
[spoiler:3db2c3zd]http://img444.imageshack.us/img444/3875/83060389.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
4. Ponad 50 jednostek regionalnych, dodających grze klimatu i różnicujących wartość poszczególnych regionów.
Górale Tatrzańscy
[spoiler:3db2c3zd]http://img525.imageshack.us/img525/438/0000ku.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Prowansalscy Weterani
[spoiler:3db2c3zd]http://img542.imageshack.us/img542/6781/0002sx.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Thrallowie
[spoiler:3db2c3zd]http://img252.imageshack.us/img252/3037/0003bl.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
Fińscy Myśliwi
[spoiler:3db2c3zd]http://img803.imageshack.us/img803/8222/0004z.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
5. Nowe, estetyczne ikonki jednostek.
[spoiler:3db2c3zd]http://img217.imageshack.us/img217/4149/beztytuutrj.jpg[/spoiler:3db2c3zd]
6. Około 30 nowych budynków.
7. Całkowicie nowy i innowacyjny system rekrutacji oparty na lennach i majątkach monarszych.
8. System handlu nastawiony na punkty strategiczne i większą liczbę szlaków handlowych.
...oraz wiele, wiele innych ciekawych rozwiązań.
Potrzebna pomoc
Choć wiele zostało już zrobione, aby dokończyć projekt i sprawić, aby był on świetny, spójny i innowacyjny, potrzebujemy pomocy. Jeśli leży Ci na sercu dobro polskiej sceny moderskiej, chciałeś wziąć udział w stworzeniu czegoś wyjątkowego, a co najważniejsze: jesteś rzetelny i pełen pomysłów; to przyłącz się do nas. Nie musisz być wielkim moderem - cała nasza ekipa uczy się w trakcie prac. Wystarczą chęci do pomocy i nauki. Obecnie poszukujemy:
Skryptera
Od mechaniki mapy (zasięg wojsk i postaci, dochody z handlu, dochody z handlu kupieckiego), osad (dochody z podatków, wzrost ludności) oraz nowych budynków (z pomysłem na bonusy).
Skryptera
Od plików rebelii (nazwy frakcji buntowników i ich występowanie), inwazji (Mongołów i Timuridów) oraz descr_projectiles.
Historyka
Od heraldyki, czyli tytułów generałów-rządców prowincji oraz innych spraw, na których słabiej się znamy. Zwłaszcza przyda się wiedza z zakresu hierarchii społeczeństw średniowiecznych.
Grafika 2D
Do sporządzenia rysunków kart i ikonek części nowych budynków.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Intryguje mnie ten Włodzisław. To jest zamiast Płocka? Siedziby i stolicy państwa za Władysława Hermana? Czy to miasto było aż tak ważne. Można jakieś źródła, bo nie kojarzę zbytnio tego grodu?
No a tak po za tym to nie lada niespodzianka. Ekipa już sformowana ( choć nie kompletna ), trochę pracy już zostało zrobionej. Oby tym razem się udało. I takie pytanko, nie dajecie tematu na TWC? Ja rozumiem, że pod patronatem orga, ale nie zaszkodzi zrobić topic na TWC, może ktoś się zgłosi do pomocy, może kilku Polaków wejdzie na nasze forum.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Zapowiada się ciekawie :mrgreen:
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Cytat:
Zamieszczone przez Marat
Intryguje mnie ten Włodzisław. To jest zamiast Płocka? Siedziby i stolicy państwa za Władysława Hermana? Czy to miasto było aż tak ważne. Można jakieś źródła, bo nie kojarzę zbytnio tego grodu?
To dzisiejszy Włocławek ;) W tamtych czasach było to właśnie bardzo ważne miasto, od 1123r. siedziba biskupa. Wymieniony jest też w kronice Galla Anonima, obok innych najważniejszych grodów - http://www.zswsucha.iap.pl/STREFA_N/WiL ... a/0011.htm (tutaj nazwany Władysławem).
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Mod bardzo zacnie się zapowiada, trochę szkoda ze akcja będzie się rozgrywać w średniowieczu, a nie XVI/XVII wieku, ale jakoś to przeżyje ;)
Bardzo ładne jednostki swojego czasu wykonał thrashing_mad, może Was zaciekawią:
viewtopic.php?f=102&t=4681
Teraz pytania:
Zamierzacie stworzyć dla każdej unikalnej jednostki poziomy?
Planujecie stworzyć AI i skrypty, które będą wyzwaniem dla gracza, a zarazem będą stabilne?
Do którego roku będzie toczyć się gra?
Są jakieś szanse na nowe mapy bitewne i zamki?
Planujecie nową ścieżkę dźwiękową?
Powodzenia i wytrwałości życzę, na pewno zagram 8-)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Cytat:
Zamieszczone przez Marat
I takie pytanko, nie dajecie tematu na TWC? Ja rozumiem, że pod patronatem orga, ale nie zaszkodzi zrobić topic na TWC, może ktoś się zgłosi do pomocy, może kilku Polaków wejdzie na nasze forum.
Mozna o tym pomyslec. Ja tam chyba nawet mam konto, ale nie mam pojecia w sumie gdzie umieszczac taki preview. No i nie wiem czy bylbym na silach przetlumaczyc to na angielski. Ktos chetny moze?
Rooster Polski mamy dopiety, kolega Aramegil robi niesamowite rzeczy, porownywalne z tymi trashinga. Zreszta widac chyba po screenach.
Cytat:
Zamieszczone przez Ensis
Zamierzacie stworzyć dla każdej unikalnej jednostki poziomy?
Wiekszosc jednostek ma co najmniej jeden upgrade pancerza, niektore wiecej. Ulepszenie znaczaco wplywa na wyglad danej jednostki.
Cytat:
Zamieszczone przez Ensis
Planujecie stworzyć AI i skrypty, które będą wyzwaniem dla gracza, a zarazem będą stabilne?
Za skrypty odpowiada gracul, jest to doswiadczony moder (najbardziej doswiadczony z nas) wiec raczej nie bedzie na co narzekac w tym wzgledzie. Natomiast na AI sie nikt nie zna, wiec jak nie bedzie chetnych na dolaczenie do ekipy, byc moze wykorzystamy jakies istniejace AI, po uprzednim zapytaniu jego tworcow oczywiscie.
Cytat:
Zamieszczone przez Ensis
Do którego roku będzie toczyć się gra?
Dokladnej daty nie ma na razie. Jest plan na podzielenie moda na dwie kampanie toczone w innym czasie, ale do tego jeszcze daleko i nie wiem czy sie na to zdecydujemy.
Cytat:
Zamieszczone przez Ensis
Są jakieś szanse na nowe mapy bitewne i zamki?
Raczej nie, chyba ze zglosi sie chetny, ktory to potrafi.
Cytat:
Zamieszczone przez Ensis
Planujecie nową ścieżkę dźwiękową?
Cos tam pokombinujemy z tym ;)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=428
Oto odpowiedni dział. W razie czego mogę podpytać Nazgoola, który tłumaczy preview do EB i dosyć dobrze zna język, choć nie wiem czy będzie miał czas.
Cytat:
To dzisiejszy Włocławek ;) W tamtych czasach było to właśnie bardzo ważne miasto, od 1123r. siedziba biskupa. Wymieniony jest też w kronice Galla Anonima, obok innych najważniejszych grodów -
http://www.zswsucha.iap.pl/STREFA_N/WiL ... a/0011.htm (tutaj nazwany Władysławem).
To by wiele wyjaśniało... Dzięki za info. Osobiście uważam, że to Płock był jednak ważniejszym grodem w tym okresie, ale to zawsze można sobie zmienić nazwę miasta, będzie tylko trochę źle umiejscowiony.
A nie myśleliście nad dodaniem Łęczycy i Sandomierza, albo jednego z tych miast?
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Hmm .. jak chcecie dawać na TW center to można by i spróbować na Themodders. jest tam troszkę grafików którzy znają się na rzeczy, ale czy nie są zajęci to nie wiem. Forum polskie, jakiś czas temu głównym tematem był Gothiczek, ale od tego się już powoli odchodzi. Jeśli chodzi tam o tematy dot. Medievala to jak dobrze pamiętam to był chyba tylko jeden ( i to też z odblokowywaniem nacji .. ) - ale spróbować nie zaszkodzi.
Prace tych grafików można znaleźć w tym dziale :
http://themodders.org/index.php?/for...czki-grafikow/
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Moim zdaniem warto nawiązać współprace odnośnie AI z twórcami ReallyBadAI Battle System: viewtopic.php?f=32&t=8859&p=188985#p188985
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Mnie tylko intryguje ten brak Gdańska w granicach korony, w końcu był tam namiestnik, który próbował go oderwać od korony i stworzyć nawet własne państwo, ale nigdy mu się to nie udało. Ten teren od korony oderwali dopiero Krzyżacy (dokonując rzezi na mieszkańcach Gdańska), no ale może mam braki z historii, może mnie ktoś uświadomić, bo zawsze mnie to ciekawiło :P
Ja czekam na moda z wielką niecierpliwością, szczególnie z tego powodu (7. Całkowicie nowy i innowacyjny system rekrutacji oparty na lennach i majątkach monarszych.) Życzę powodzenia ;)
Co do czasu to szkoda, że nie XVII wiek, ale niech najpierw zrobią to co zaczęli, bo tak to by się mogło skończyć, że nic nie skończą :mrgreen:
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Cytat:
Zamieszczone przez Marat
A nie myśleliście nad dodaniem Łęczycy i Sandomierza, albo jednego z tych miast?
Niestety, nie możemy nic dodać bo już mamy maksymalną możliwą liczbę prowincji.
Cytat:
Zamieszczone przez Marat
Mnie tylko intryguje ten brak Gdańska w granicach korony, w końcu był tam namiestnik, który próbował go oderwać od korony i stworzyć nawet własne państwo, ale nigdy mu się to nie udało. Ten teren od korony oderwali dopiero Krzyżacy (dokonując rzezi na mieszkańcach Gdańska), no ale może mam braki z historii, może mnie ktoś uświadomić, bo zawsze mnie to ciekawiło :P
Data początkowa moda będzie odpowiadać historycznemu okresowi walk o Pomorze Gdańskie ;)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
A to Ci zaskoczenie :) Wygląda to całkiem ciekawie, pomijając niektóre jednostki, których koncept woła o pomstę do nieba (proponuje skonsultować jednostki Gruzji z np. Tadzeruli - rodowitym i bardzo przyjaznym Gruzinem o wielkiej wiedzy historycznej). Generalnie widzę, że idziecie ścieżką Stainless Steel - ma być bardziej grywalnie niż historycznie (i stąd potężna acz ahistoryczna Litwa w 1111, no ale to był zawsze konik Rapsoda ;) ). Z oczywistych względów będę wam kibicował i mam tylko jedną radę - nie wyważajcie otwartych wrót. Tam gdzie to możliwe - bierzcie gotowe jednostki z TWC, których jakość jest bez porównania lepsza (bez urazy chłopaki, ale Rusichi, TGC, czy BC2 to jednak inna półka) - zaoszczędzicie na czasie, robocie, a efekt będzie wspaniały. Powodzenia :)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Jak już jest litwa, to można by nagiąć "trochę" historie i dodać zakon ;P
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Jeżeli macie ochotę i czas to gorąco zachęcam do tworzenia lub tłumaczenia poradników moderskich, bo bez tego trudno szkolić i szukać nowych ludzi. Bo w końcu nie każdy zna dobrze angielski.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Drogi Silesanie. Naturalnie mod ma być grywalny, a nie historyczny tak jak było to od kiedy mu przewodzę.
Jednostek z innych modów nie weźmiemy z trzech powodów:
1. Liczba możliwych do zaimplementowania jednostek jest ograniczona.
2. Spójność rekrutacji oraz balans frakcji wymagają pewnej standaryzacji, o którą zadbaliśmy.
3. Jednostki mamy już niemal ukończone. I są one w 100% robione przez Polaków.
Wiesz zresztą przecież, że pomysł z obcymi jednostkami przeznaczony jest dla EE.
Poza tym sądzę, że nikt inny nie zrobi mechaniki mapy tak jak Ty, więc zapraszam do Ekipy. Przyrost ludności, dochody uzależnione od liczby mieszkańców, zasięg wojsk i postaci, dochody z handlu, z kupców, etc. Pomyślałem, że warto ustalić wymogi daty dla budowy murów, a nie poszczególnych jednostek; dzięki czemu pracy będzie mniej, a gracz będzie miał większą swobodę. Zamki będzie można budować przykładowo od 1230 roku, fortece od 1320, etc.
Cytat:
Jak już jest litwa, to można by nagiąć "trochę" historie i dodać zakon ;P
Jeśli powywalamy z moda okręty, to starczy jednostek na inwazję Zakonu.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Dzięki za komplement ale ja obecnie rozwijam swojego moda ( http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=421055 - wkrótce preview obszaru Europy środkowo - wschodniej), a poza tym jestem jeszcze mapperem w innym zacnym projekcie ( http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1735 ). Ale z pewnością ściągnę i zagram w WWmwE 3, jak już będzie gotowe :)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Z tymi krzyżakami to trzeba by się zastanowić, bo bezsensu żeby lądowali tam gdzie już katolicyzm (bo wiadomo, że grając Polską pewnie sami szybko te tereny zdobędziemy), można by zrobić skrypt, który powoduje pokazanie propozycji czy chcesz sprowadzić zakon (kraj musi wtedy graniczyć z poganinem i musi to być w europie wschodniej) i jeżeli się na to zgodzimy musimy im oddać prowincję graniczącą z pogańskim wrogiem, wtedy zakon będzie miał z nimi automatycznie wojne i może wesprzeć katolika który sobie nie radzi. Pytanie czy da się to tak zaskryptować? :mrgreen:
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Hm...Co może być w miejscu Norwegii? Hmmm...
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Cytat:
Zamieszczone przez Marat
Hm...Co może być w miejscu Norwegii? Hmmm...
Wszystko i nic :)
PS.Chodziło mi o to jakie nacje zostaną dodane w stosunki do poprzedniej wersji moda,a Danie podałem po prostu jako przykład,pan wybaczy mą niewiedze,albo raczej błąd pisaniem tego posta na szybko,nawet nie pomyślałem o Norwegi :ugeek:
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Chęci są wielkie ale co do rezultatów to trzeba zaczekać bo znając życie to za kilka miesięcy wszystko siądzie oby nie. Życzę powodzenia i mam nadzieje że ekipa popracuje też nad praktycznym instalatorem moda takim jaki jest przy serii SS bo jest najbardziej praktyczny i prosty w obsłudze. ;)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Cytat:
Zamieszczone przez Ronin
Chęci są wielkie ale co do rezultatów to trzeba zaczekać bo znając życie to za kilka miesięcy wszystko siądzie oby nie. Życzę powodzenia i mam nadzieje że ekipa popracuje też nad praktycznym instalatorem moda takim jaki jest przy serii SS bo jest najbardziej praktyczny i prosty w obsłudze. ;)
No przecież modzik jest już prawie skończony, większość jednostek jest,a oni już nad tym pracują sporo czasu ;) Myślisz, że szybko tyle jednostek się robi?
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Cytat:
Zamieszczone przez AleCzemuNie
28 grywalnych frakcji?Jeśli tak to jakie zmiany w tym sektorze?
To nad Danią np?
To Atlantyda.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Ja tam widzę Norwegię, Królestwo Jerozolimy, Połowców, Włodzimierz-Suzdal(?). Tyle.
Z całym szacunkiem do waszych skinnerów, ale jednostki Trashinga stoją na wyższym poziomie, aż szkoda byłoby ich nie użyć ( oczywiście jeżeli zamierza dokończyć swoją pracę ). No i też jest Polakiem ;)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Cytat:
Zamieszczone przez Rapsod
Cytat:
Zamieszczone przez AleCzemuNie
28 grywalnych frakcji?Jeśli tak to jakie zmiany w tym sektorze?
To nad Danią np?
To Atlantyda.
Byle komuś dogryźć,zapomniałem że niektórzy są nieomylni i mają do tego prawo :)
Błąd,błędem ale takie podnoszenia własnej samooceny jest mało wyszukane :lol:
Ale dobra lepiej to zakończyć bo za chwile zostane zlinczowany :shock:
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
o ile chcecie to moge przetłumaczy na angielski ten preview aby był gotowy do umieszczenia na TWCenter ;)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Projekt super, trzymam za Was kciuki!
W moda i tak pewnie nie zagram, ale radzę użyć jakiegoś AI moda...stawiacie na grywalność, sztuczna inteligencja to fundament grywalności ;-)
Cytat:
Zamieszczone przez Marat
Z całym szacunkiem do waszych skinnerów, ale jednostki Trashinga stoją na wyższym poziomie
+1
Cytat:
Zamieszczone przez AleCzemuNie
Byle komuś dogryźć,zapomniałem że niektórzy są nieomylni i mają do tego prawo
Błąd,błędem ale takie podnoszenia własnej samooceny jest mało wyszukane
Ale dobra lepiej to zakończyć bo za chwile zostane zlinczowany
:roll:
wyluzuj, dobry był tekst i nikogo nie obrażał...
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Cytat:
Zamieszczone przez Marat
Z całym szacunkiem do waszych skinnerów, ale jednostki Trashinga stoją na wyższym poziomie, aż szkoda byłoby ich nie użyć ( oczywiście jeżeli zamierza dokończyć swoją pracę ). No i też jest Polakiem ;)
Mimo wszystko warto zauważyć, że Trashing zrobił kilka jednostek, Armaegil - grubo ponad 100, przy takiej masówce nie jest łatwo utrzymać światowy poziom każdej jednostki ;)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Wiem o tym, ale jednak wypadłoby aby Polska w polskim modzie, miała na prawdę jednostki na światowym poziomie. Zwłaszcza, że zazwyczaj jest traktowana po macoszemu.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Poza tym Trashing wrócił i na pewno dałoby radę się z nim dogadać.
viewtopic.php?f=102&t=4681&start=180
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Przestań Ensisie, Maracie i inni pisać bzdury na temat pracy Aramegila, bo jednostki zachowują poziom, można część z nich zobaczyć w jego minimodzie, wystarczy zainstalować i przestać pisać bzdury. Co do trashinga, jak do tej pory zrobił ich kilka, a mod ma za sobą multum czasu współpracy ludzi. Z tego co wiem trashing koncertowo olał ludzi z tego moda, więc wydaje mnie się ze nie ma co dalej ciągnąć tego tematu. Ważne by konstruktywnie pomóc, np. Ensisie, albo Maracie jakiś skrypcik napiszecie?
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Podzielam zdanie George i Eutychesa, - Aramegil odwalił potężną robotę z tymi jednostkami, i należy mu się za to pełne uznanie. Kwestia ew. zmian zostaje otwarta i należy do członków ekipy WWME, w której mnie nie ma. Jak napisałem chylę czoła przed osiągnięciami Aramegila i tych co mu pomagali.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Według mnie jednostki są świetne i nie wiem o co chodzi 8-) Gdybym ja robił te jednostki i mi tak więcej ludzi zaczęło narzekać, że kto inny niż ja ich nie robi to bym was miał w dupie i olał dalszą prace ;)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Piter ma rację a co do Trashinga to lepiej dajcie mu spokój chłop bez jaj zaczął coś robić i sobie wszystko rzucił a teraz się roztkliwiać nad nim jaki to świetny fachowiec. Co z tego że potrafi robić jednostki skoro za chwilę mu się nic nie chce robić i rzuca robotę. Tak się daleko nie ujedzie. Dlatego Marat wyluzuj nie ma się o co podniecać o kogo przepraszam ;)
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Otóż sprawa z jednostkami wygląda nieco inaczej. Aramegil ma duży talent, który jest ograniczany przez naczelnego wodza Rapsoda. Jest wiele jednostek, które można użyć i modyfikować do woli vide rusichi, część brocen crescent itp itd. Jednak szef moda nie zgadza się na takie rozwiązanie, jego sprawa ma do tego prawo więc skończcie marudzić i cieszcie się, że coś się dzieje.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Oj ludziska :D
To, że Thrashing robi lepsze jest równie obiektywnym stwierdzeniem, jak to że Aramegil robi więcej...
Nikt tu nikomu talentu nie ujmuje, a obydwaj panowie oceniając po pracach są utalentowani i obydwaj zasługują na nasz podziw (szczególnie, że dla mnie retexturowanie to czarna magia, a modelling... :D )...
Marat jedynie podpowiedział możliwość, panowie z teamu nie muszą z tego korzystać ;-)
Cytat:
Zamieszczone przez kruk84
Otóż sprawa z jednostkami wygląda nieco inaczej. Aramegil ma duży talent, który jest ograniczany przez naczelnego wodza Rapsoda. Jest wiele jednostek, które można użyć i modyfikować do woli vide rusichi,
Tu Ciebie nie rozumiem, uważasz że talent jest ograniczony, bo Aramegil nie może korzystać z cudzych prac?
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Salvo w sumie już napisał wszystko co chciałem ;)
Nie rozumiem. Czy ja gdzieś najeżdżam na Armegila? Czy twierdze, że nadaje się do tarcia chrzanu a jego jednostki ssą? Nie. Po prostu moim zdaniem jednostki Trashinga należą do czołówki i miło byłoby zobaczyć je w Polskim modzie. A tu zaraz taki najazd... Ot zwykła sugestia.
W sumie jak Trash wyda skinpack to i tak sobie każdy będzie mógł dodać jego jednostki.
Eutychesie, przykro mi, nie znam się na modowaniu, a dodatkowo nie mam kompletnie czasu, bo wyjechałem za granicę do pracy. Rozumiem, że nie można się tu już odezwać z propozycją i dobrym słowem, tylko od razu proponować współpracę... W takim razie temat może umrzeć śmiercią naturalną. No ale skoro tak, to nie będę się tu udzielał.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Witam Panów!
Widzę, że dyskusja zamiast o modzie, zaczęła się toczyć na mój temat ;) . Uznałem więc, że powinienem włączyć się do rozmowy, aby uspokoić nastroje i wyjaśnić kilka kwestii.
Wiedzcie Panowie, że nie jestem typem artysty. Gdybym miał wam coś narysować, to byłby to zapewne rysunek na poziomie 6-latka :/ . Nie umiem tworzyć, umiem tylko modyfikować to, co istnieje. Dlatego wierzcie mi, bardzo żałuję, że moje jednostki nie są tak - mówiąc krótko i kolokwialnie - ładne i fajne. Chciałbym, tak jak inni zdolni modelarze oraz graficy, tworzyć piękne figury, kształty, konstrukcje. Szczerze życzyłbym sobie, żeby jednostki w WWmwE 3 były "z wyższej półki", doskonalsze, bardziej odpowiadające rzeczywistemu wyglądowi. Ale żeby zrobić coś takiego, potrzeba nie tylko bogatej wiedzy, rozległej wyobraźni, zdobytego doświadczenia, ale i prawdziwego talentu. A wierzcie mi - mówię to bez fałszywej skromności - wszystkiego tego mi brakuje.
Jestem typem rzemieślnika. Pracuję nad WWmwE z moimi świetnymi kolegami od lutego tego roku. Moim obowiązkiem było sprawić, aby w modzie dało się rozgrywać bitwy, a także miałem zadbać o modele i tekstury. To nic, że ledwo miesiąc wcześniej przeczytałem pierwszy poradnik dotyczący edycji obiektów w 3D. Ten niewielki bagaż doświadczeń i umiejętności z jakim zaczynałem pracę, musiał mi wystarczyć do wypełnienia wszystkich celów jakich się podjąłem. Zatem jeśli miałem zmienić komuś uzbrojenie - zmieniałem je; jeśli zrobić nowy upgrade - robiłem; jeśli czegoś nie było - sprawiałem że się pojawiało; jeśli miałem coś usunąć - usuwałem; jeśli coś nie działało - sprawiałem że działało bez zarzutu. To potrafiłem robić i to robiłem - wykonywałem zlecone mi zadania.
Ubolewam tak jak Wy, że wygląd jednostek pozostawia wiele do życzenia. Bardzo bym chciał, aby były lepsze. Jednak to nie Rapsod - szef projektu - ograniczał mnie w tym względzie. Ograniczają mnie moje zdolności. I w tym jest cały sęk. Do projektu zwerbowano modelarza, który choć powinien być mistrzem kowalstwa z artystyczną wizją, to jest co najwyżej pomocnikiem kowala od prac przyziemnych. Prawda jest taka, że z pustego nawet Salomon nie naleje...
Dlatego jeśli znajdzie się ktoś, kto usunie moje jednostki i wstawi w ich miejsce lepsze, to nie ma problemu. Mogę komuś takiemu pomagać (jeśli tej pomocy będzie oczekiwał), a ponadto mogę nadal realizować powierzane mi "rzemieślnicze" zadania. Dlatego proszę - skupcie się właśnie na tym. Dyskutujcie o modzie i szukajcie dobrego modelarza, który ulepszy wygląd jednostek. Mojej osoby nie ma co tu roztrząsać.
-
Re: WWmwE 3 - pierwszy preview i nabór do ekipy
Gracze chcieli grywalnych jednostek i je otrzymają. Aramegil nie narzekał, że nie zna się na modowaniu, że dopiero zaczyna, że inni powinni skończyć pracę, którą zaczęli; lecz po prostu wziął się do pracy. Dał tym bardzo dobry przykład, z którego wiele osób mogłoby się uczyć. I jak napisał Piter: dobrze, że jednostki będą inne niż w pozostałych modach. A przygotowany przez nas koncept gwarantuje znacznie większą grywalność.